- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
forzaroma
tag
válasz szőröscica #106583 üzenetére
Akkor ha Astra J -és benzines- akkor csak a turbós amiben van erő is?
Realme GT2
-
Dorien
veterán
válasz szőröscica #106583 üzenetére
Karcolják alulról az 1,4 tonnát - ekkora tömeget jobban mozgat a dízel.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
footy
addikt
válasz szőröscica #106644 üzenetére
Vagy olyan 1.9-et amiben cserlve van a hajtokarcsapagy.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz szőröscica #106644 üzenetére
Szóval pl egy ilyen? Csak az a baj, hogy amit mondtatok még Eurovans típusok, 2 millió alatt nem nagyon találni
-
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #106664 üzenetére
+VW.
Ezért kérdeztem,mert ilyenről még nem hallottam.
Szegény kis kocsival mit csinálhattak... -
TaaT
veterán
válasz szőröscica #106826 üzenetére
"Klímával megugrik majd 1 litert és még annyira sem megy."
Mondjuk ebben a kommentben pont nem a dájzel vs benya témáról volt szó.
Give them hell Ukraine!
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #106905 üzenetére
Alfa Brera, Peugeot RCZ, Audi TT, A5, 350/70Z, Accord coupe?
Szerintem a classic GT-k már kikoptak, vagy drágábbak mint a felsoroltak, BMW 6, Maserati GT stb
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
#16514048
törölt tag
válasz szőröscica #106905 üzenetére
A klasszikus értelembe vett GT szerintem sosem volt egy átlag magyar polgárnak való autó. Amúgy a Peugeot 406/407 coupé jutott eszembe hirtelen, amit még ide sorolnék. A Peugeot RCZ, Audi TT nálam nem ez a kategória, a 350/370Z-t meg már kifejezetten sportautónak nevezném inkább.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #106905 üzenetére
nem átlag magyar polgárnak való
Miért egy új focus 6 milláért az átlag polgárnak való?
Szerintem aki bemegy és nem hitelre simán vesz egy vatta új 6 millás autót, az magyarországon ma nem átlagpolgárnak számít (és itt figyelembe véve az ésszerűséget, hogy egy ilyen értékű új autó vásárlása milyen egyéb anyagi javakat és "vagyont" feltételez, persze ha valaki pénzügyileg okosan csinálja és nem új autóba öli a pénzét úgy hogy mellette nincs semmije
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz szőröscica #106910 üzenetére
Attól függ mit nevezünk fasza GT-nek és elérhetőnek. Nálam egy 406 Coupe már belefér a kategóriába.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
Criton
veterán
válasz szőröscica #106934 üzenetére
na, és hasonlóból egy rakéta melyik lenne? meg a 246 225km mennyire tűnik soknak? Mennyi ideig lehet nyúzni egy ilyen motort? vagy még néztem ezt is.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #106917 üzenetére
Na jó de akkor ez mindenképpen a prémium kategória lesz amiről beszélsz ..
Prémium kategóriás GT, az meg sose volt szerintem az átlag emberke autója.
Ilyen régen se volt olcsón -
Dani_kp
őstag
válasz szőröscica #106973 üzenetére
Én saját tapasztalatból írtam a fogyasztást .
Igaz nem az én autóm csak szoktam vezetni. Viszont a tulaj újonnan vette ~14 éve és rendszeresen használja.Nyilván a fogyasztás sok mindentől függ.
Pl.: Ha csak 90-95 km/h-val mész, akkor 15 perc után beáll a fogyasztás 3,7-3,9 literre.
https://ingatlan.com/33821564
-
Criton
veterán
válasz szőröscica #107018 üzenetére
Igaz, akkor ők kilőve. Kombiból amit sikerült kipróbálnom ez volt, mint mezei vezetőnek tetszett. De ha választani kell, akkor szerelővel együtt megyek persze. Három gyereküléssel sincs elvileg baj...
-
Criton
veterán
válasz szőröscica #107023 üzenetére
a PD pontosan mi, ami miatt kerülni kell?
-
feka007
nagyúr
válasz szőröscica #107069 üzenetére
Ha nem illegális, akkor miért ne? Sztem minden kocsin jól néz ki, más kérdés, hogy magamtól én sem erőltetném feltétlenül
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #107099 üzenetére
Az ulesek tologatasat nem akadalyozza egy racs? Eleg dontottnek tunik a hatfal, az ulesek miatt esetleg hatrebb szerelt raccsal eleg keves hely marad az oszlopig.
"Bad reklám is reklám too"
-
Criton
veterán
válasz szőröscica #107099 üzenetére
remélem pont a hátsó három ülés.
-
j.bravo
addikt
válasz szőröscica #107111 üzenetére
Tényleg hiányosan adtam meg a specifikációt
Céges személyautónak kell igazából, elég a kétszemélyes, bár néha jól jönne egy harmadik és még ritkábban negyedik ülés, de ha ettől sokkal nagyobb, drágább, szomjasabb autó kellene akkor marad a kompakt kétszemélyes.
Nem mondtam azt se hogy használtról lenne szó, bár nyilván nem széthajtottról. A keret kezdetnek 1 millió, indokolt esetben lehet feljebb menni, tehát először érthető ez nettóban, aztán talán kicsit nyomható felfelé.
Egyelőre maradjunk az 1M-nál.tboy93: Köszi, a Vito szerintem nagy
runner125: valóban, fotós topik én is már csak az offtopikokat olvasom, kivéve amikor konkrét kérdés van...[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
nagyúr
válasz szőröscica #107136 üzenetére
Kár mert végre kívül-belül pofás lett a fóka, mint az Mk1 frissített vagy a mostani ST. De ez a motor kb. olyan lehet mint a Civicé most, alul semmi, középtől húz, felül megy.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz szőröscica #107138 üzenetére
Meg persze, csak nézegettem a youtube-os videókat erről is meg a 240 lovas Mondeo turbósbenzinesről, meg a teszteket az ST-ről, és nem esett le az állam. Családi autók, nem vágtató paripák, az ST-be beültem, nem rossz, de az én méretemhez passzentos az a sportülés.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #107136 üzenetére
jót tesz a fogyasztásnak és a zajszintnek is
Ahhoz éppen elég lenne, ha a hatodik megfelelően hosszú
(#107139) Tsebacsi: igen új st-ben nem valami kényelmes az az ülés ... én recaróm ezerszer jobb
Nincs mese, ez az 1.5-ös turbó nem nyert, az st nem nyert, rs-t kell venni[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #107149 üzenetére
És megvennél egy 1.0 Ecoboost-os Mondeot 5-6 évesen 200e km-el -valóságban ki tudja hány km-rel- hahu-ról?
Totalcaron Vályi tesztelte az egyliteres Fiesta-t azt hiszem,és ott mondta el,h a Ford is bevallja,h egy ilyen motor ~250e km-t bír ki.
/ Erre mondta,h és? Magyarországon ki tart meg 10 évig egy autót,meg amúgy is ez évi 25e km,amikor a magyar átlag 20 alatt van...
no comment / -
válasz szőröscica #107149 üzenetére
Jó, tudom, a tc szar, de azért ezt a témát az utóbbi időben elég alaposan körüljárták: [link].
Pont itt előttem említették egyébként itt a fenntarthatóságot, szerintem pont nyugaton, ahol több forrás és hajlandóság van újabb autóval járni, és azt megfelelően szervizelni, kisebb ez a probléma, a magyar piac (különösen a használtautó piac) jelenleg szinte teljes mértékben a nyugati importra épít, onnét is a legalját, a legolcsóbb darabokat cipelik be, aztán jönnek a trükkök (visszatekerés, polír, nagyon alapos takarítás, kormánykerék- és pedálfelújítás, üléshuzat javítása, váltószoknya-csere, súlyos esetben több autóból egy gyártása), szóval képzeld el, milyen szép világ lesz, amikor majd ezek a kisköbcentis turbók lesznek az áruk alapján a soron következők ezzel a mentalitással.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #107155 üzenetére
Persze, az új motorok sokkal komplikáltabbak
A baj azzal van, ezt sokan összekeverik/összemossák azzal, hogy "a kis turbósok" ... nem a turbóval van a baj vagy a köbcentivel, régen is voltak turbómotorok és tartósak voltak, meg egy 1 literes motorból a 125 lóerő az sok embernek már a "kihegyezett"-et jelenti, pedig az lófax ...
Az más kérdés, a környezetvédelmi normák miatt ma már egr, közvetlen befecskendezés, start stop, dmf, anyámkínja minden van egy motorban ... de ez már egy más dolog, nem a downsizeing a rossz, hanem hogy nagyon bonyolultak meg érzékenyek a motorok. Most is tudnának kurva tartós turbókat csinálni sokkal nagyobb teljesítménnyel is, csak nem ez a szempont manapság.
Annak sincs semmi köze a turbó vagy szívó technikához, hogy a fos vw motorokban megnyúlik a lánc, meg a pd-ben szétesik az olajszivattyú meg hogy vannak betegágy motorok ...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #107147 üzenetére
Azért, mert most ez a 180 lovas 1.5-ös nem ad sportautós menetteljesítményeket, még nem kell temetni.
Nem, csak többet várnál ... egy másodperccel jobbat kéne mennie legalább 0-100-on.
Nyilván egy kellemesen motorizált autó a hétköznapokra, csak vw háza tájáról egy 140 lovas 1.4 TSI pont ugyanúgy megy mint ez -
válasz szőröscica #107155 üzenetére
"Valamit valamiért."
Ott a pont. Csak én személy szerint sokkal kevésbé vagyok kibékülve a kortárs kompromisszumokkal. Nekem sokkal kevésbé fontos a teljesítmény, meg hogy egy autó jól menjen, cserébe örülnék, ha tényleg keveset fogyasztana, és nem lenne túlbonyolítva. Nekem teljesen elég lenne egy 1 tonna alatti kisautóban a szívó benzin 60-80 lóereje, meg különösebben az alacsony forgatónyomaték sem zavar. Hasonló paraméterekkel már 20 évvel ezelőtt is ki tudtak hozni egy 100 km-enként 6 liter körüli fogyasztást, szóval annyira azért ne essünk hanyatt ugyanezen értéktől egy 1,2-es turbós benzines esetében. Lehet, hogy dinamikusabb, meg alacsony fordulaton is jóval nyomatékosabb, de ugyanannyit, vagy kevesebbet, mint egy hasonló űrtartalmú szívómotor, csak akkor fog fogyasztani, ha nem használod ki a benne rejlő tartalékokat. Ha kell az extra kraft, minden lesz, csak takarékos nem.
Épp a minap vetettem fel az asszonynak, hogy lehet, hogy egy Priust kéne venni, taxisok annyira dícsérik, meg olyan pozitív vélemények vannak róla még többszázezres futások után is. Csak éppen nem kisautó, újan méregdrága, ráadásul csúnya is szegény. Meg mi nem megyünk annyit, hogy megérje a felárat a jobb fogyasztás.
Nekem személy szerint amúgy mindegy, simán elképzelhető, hogy valami tsi lesz a dolog vége (egyre jobban tetszenek a Polok...), megveszem újan, vagy kvázi újan, kötök rá pár év kiterjesztett garanciás biztosítást, aztán leteszem 6-8 év, és kb 100k km múlva, annyit mindenképpen ki kell bírnia, ráadásul biztosítva lesz. Valakinek még jó vétel is lesz még akkor is, mert ez azért még mindig relatív kevés. Mindemellett itt adót és biztosítást is a lökettérfogat (és a károsanyag-kibocsátás) szerint kell fizetni. Szóval igazából valószínűleg fölöslegesen szorongok a kis fűnyíróturbók miatt, csak tényleg nem tetszik, amerre mennek a dolgok.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
8th
addikt
válasz szőröscica #107173 üzenetére
Megnézek egy átlagos 1.4-es motort, utána a szokványos turbós variánsait, és a végén ezt, és azt látod, hogy egy alapjáraton 80-90LE-s motor 180-ra van turbózva, az engem kicsit elgondolkodtat, hogy ehhez a teljesítményhez mi kell, mit kell kibírnia a motor részegységeinek.
Erre vonatkozott a kérdés...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #107152 üzenetére
Nem,ő azt mondja,h ennyi az élettartama.
Aztán,h most ő nem túl szerencsésen fogalmazott vagy tényleg így van....Lehet,h nem űrtechnológia,de olyan megoldásokat alkalmaznak és úgy építik meg a motorokat,h ha vki úgy használja az autót,ahogy nem kellene (ami igen valószínű) és ezután te használod/használnád,a gatyádat is ráköltheted.
Minél bonyolítják a motorokat,annál inkább szopóroller lesz pár évesen,lásd modern dieselek.Újonnan én is megvenném,használtan már nem.
Használtan skyactiv. -
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #107182 üzenetére
"rémálom az is."
Szóval akkor a downsizing is?Nyilván bonyolult,manapság minden motor az.
Csak az élettartam,fogyasztás,károsanyag kibocsátás,összetettség foka nem mindegy.
Hogy a "végén" ki lesz a győztes mi úgy sem tudjuk megmondani,majd pár év múlva "kiderül".Nem mondtam,h olyan,mint a BMW,h ha eléri a bizonyos km futást szerviz nélkül,akkor leáll alattad.
[rvilike]: Tudom,h sok márkának vannak ilyen motorjai.És?
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #107186 üzenetére
De épp a fogyasztásban is jobb a 2 literes Mazda motor,mint a kicsi turbósok.
Újonnan ahogy már írtam valószínűleg én is turbósat vennék,de amíg nem próbálnám ki a nagyobb ccm-es sima motorokat,addig nem döntenék.
/Pályán nagyon meggyőző volt az 1.2 turbós Polo,sokkal jobban bírta a 130-at,mint az 1.4 G Astra-nk.
Csak: nem tudom eldönteni,h tényleg ennyire erősek és tartósak ezek a motorok,mint amilyennek éreztük,vagy csak a sokkal jobb szigetelés és az alapból pörgős motor miatt éreztük annak./Csak ha vmin nincs turbó,akkor "eggyel" kevesebb alkatrész romolhat el,és nem kell odafigyelni rá,h megérkezés után járassuk még egy kicsit a motort.
Kíváncsi lennék,h akik turbós autót használnak hány %-uk tudja,h megérkezés után járatni kellene még a motort és azok,akik hallottak erről milyen arányban tartják is be.
Sztem meglepő lenne a végeredmény.Am száz szónak is egy a vége: új autót kell venni,pár év után el kell adni a 'csába és akkor tökéletesen mindegy,h meddig is bírja,mert nálad még bírni fogja a strapát.
[rvilike]: Én meg már leírtam.És azt,amit valszeg szerkesztés után írtál le:
"Ismét mondom ha nem bírja az nem azért lesz, mert turbós vagy mert "túl van húzva", hanem mert bonyolult, meg nem az örökkévalóságnak tervezik, nem megfelelően tartják karban stb. De ez már más dolog."De te meg azt értsd már meg,h nem,nem más dolog.Mitől lenne az?
Olyan,mintha azt mondanánk,h bárki képes 100m-t lefutni 10 sec alatt,aztán a gyakorlatban ez mégsem igaz.
Ha pedig ma már nem csak elméletben,hanem gyakorlatilag is meg tudják ezt valósítani,de mégsem teszik,mert gondolják,h akkor felkopna az álluk,akkor megint ott tartunk,h gyakorlatilag nincs.[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #107194 üzenetére
Skoda 318 db.
Mazda 122 db.Skoda 6,9l 99 db (31%), 7,3 87db (27%).
Mazda 7l 52db (43%). -
footy
addikt
válasz szőröscica #107203 üzenetére
Ugyanezen a velemenyen vagyok, de ha megnezem a TSI arakat az kisse lelomboz, foleg ha olyanra szukitem a kort ami nem bugos, akkor 13-14e euro alatt nem sok minden van. Viszont elkezdtem szemezni a Bravo t-jettel,viszont ott a fogyasztas nem annyira barati. Az auto egyebkent jobb minosegunek erzik mint az 5-os golfom es szimpatikus lenne hogy a traktorhang helyett kellemesebb hangot hallok, a motor jobb karaktererol nem is beszelve, de a 2l fogyasztaskulonbseg evi 30e km-nel mar jelentos.
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #107236 üzenetére
Köszi! Pedig számomra az ezüst az egyik legszebb autoszín. Nyilván, szó szerint beleszurkul a hétköznapokba, amit nem is bánok, viszont a formát nagyon jól megmutatja, illetve könnyű szépen tartani. Pl. mosasi karcokat kevésbé mutatja meg, mint egy fekete, vagy sötét.
integrale
Neked is.!Overdose!
Azért ne tulozz.
7 eves Nikon, pont mint az oto.aero
Koszi.
Saab igaz? Sajnos amellett h azok soha nem voltak a megbizhatóság mintapeldanyai, meg bontottbol is jóval kevesebb van."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #107385 üzenetére
Először majdnem azt mondtam hogy ez a motor haver kettesgolfjában nem evett 8L alatt, én kerülném. Aztán megnéztem az egynégy 60lovas fastrát, a spritmonitor szerint alig eszik kevesebbet.
Give them hell Ukraine!
-
ludsimon
veterán
válasz szőröscica #107445 üzenetére
Én az 1.8 TD-vel Endura-DE, 177 Nm-el 2000 rpm fordulat alatt közlekednek, egyszersem dudáltak le.
undefined
-
tresh
addikt
válasz szőröscica #107455 üzenetére
Nem feltétlen, nincs két egyforma motor ami teljesítményere azonos ha optimalizálják.Pont ezért olyan szoftot írnak rá a mérnők emberkék amit mindegyik blokk 100%-osan tud teljesíteni. Szóval egy jól megírt optimalizált chip ami kihozza azt a pluszt amivel a gyárban nem tököltek, tökéletes választás lehet ha kell egy picit többlet ami nem megy a motor kárára még is jobban fog ugrani + lehet hogy a fogyira is jó hatással lesz.
-
tomiii.
aktív tag
válasz szőröscica #107455 üzenetére
Itt-ott azért a mérnökök is elsiklanak dolgok felett, mindenhol találni kis javítani valót
bár tény, hogy ezt a csipsz nem csinálja meg
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #107459 üzenetére
Ezzel en is igy vagyok. Ha optimalizalas es azt mondjak, hogy kihoznak +1-2% ot az autobol, akkor azt mondom oke, csak annak semmi ertelme. Amikor 20-30% al megnövelik a teljesitmenyt, akkor meg mar felmerü bennem, hogy ki tudja nincs e valahol valami szelep, vezetek, akarmi ugy meretezve, hogy az mar sok neki es azert fog elöbb tönkre menni ez meg az.
-
tresh
addikt
válasz szőröscica #107459 üzenetére
És honnan tudja a csipszes mester, hogy az ő motorja a 131 helyett 140, 150 vagy 160 lovat bír el?
Hogy nem ma kezdte és tudja hogy mire képes a motor akkoriban nem 3évre gyártottak motorokat. 1.9tdi-k be bő 20-30% tartalék van , túl van méretezve ezért piszkálható gond nélkül és van is értelme.
Pad nélkül nem írsz autót általában. De aki chipeli és ért hozzá nem rögtön felrántja neki 200Le-ra. Vannak motorok mint pl 1.8 T , 1.9 Tdi, amik híresen jól konfigolhatók chippel. A max lóerőt a motorban lévő alkatrészek határozzák meg. Pl az afn 110 gyáriból lazán 130 lóra írható és nem lesz semmi baj tudni fogja tartósan..de lehet hogy 140-150 paripa is belefér a mért adatok alapján mert azon az értéken mozog. Az ő autója /motorja amikor készült még autót gyártottak nem fos hulladék 3 hengeres eu-s szabvány sz*rokat.. nem egy kategória kettő nem hiába van annyi írt tdi, vagy régi turbós autó.. itt nem arról szól a dolog hogy chiptől 100-al többet megy hanem hogy optimalizálják a nyomaték/lóerő görbét. Ha meg komolyabb teljesítmény kell az a motortérben kezdődik nem az ecuban
Azt meg nem gondolhatod komolyan, hogy a mai katalógusvadász világban, nem akarnak kisajtolni minden biztonságosan megszerezhető lóerőt a motorból a lehető legalacsonyabb fogyasztás mellett.
Nem , mert azok nem motorok maradjunk ennyibe... az ott lévő 120 le az csak katalógus adat erőtlen,iparí hulladék ami 150ezer után kuka... azt még írni is felesleges..
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz szőröscica #107459 üzenetére
Azt meg nem gondolhatod komolyan, hogy a mai katalógusvadász világban, nem akarnak kisajtolni minden biztonságosan megszerezhető lóerőt a motorból a lehető legalacsonyabb fogyasztás mellett.
Miért is ne gondolhatná? Pl BMW-nál van olyan, hogy ugyanaz a 3 lityós dízel 4 féle teljesítményben létezik. És pont ez a lényeg a mai világban, a legerősebb szinthez legyárjták a blokkot, meg a forgattyús cuccokat, és a befecskendezéssel, feltöltéssel variálnak. Sokkal egyszerűbb, mint minden teljesítményszinthez a kicentizett technikát fejleszteni, gyártani, alkatrészeket külön cikkszámon tárolni, gyártatni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #107468 üzenetére
De én mit írtam? Azt, hogy gazából nincs szükségem a chip-re.
Én tökéletesen meg vagyok elégedve az autóm teljesítményével. Egy 1.4-es szívó benzin Golf IV-ből ültem át. Nekem ez egy Porsche ahhoz képest.
Csak mindössze arra lennék kíváncsi, hogy az gázreakciót lehet pl módosítani egy kis belenyúlással, vagy a turbólyukat csökkenteni picit. Finomhangolni. A teljesítmény másodlagos. Nem kell nekem +30 ló. Mert nem kell.
Azért nem vettem 2.5 vagy 3.0 TDI-t, mert nem kell.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz szőröscica #107472 üzenetére
A túl hosszú gázpedál útról tudtok valami okosat mondani?
Egyszerűen nem bírok hozzászokni ahhoz, hogy annyira fel kell engedni. Pedig a vezetési stílusom olyan, mintha tojás lenne a gázpedál alatt.
Még sose padlóztam meg egy autót sem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Rick4
félisten
válasz szőröscica #107468 üzenetére
Rossz a példád, mivel pont nem erről beszéltünk, bemásolom ismét, amire az előbb is válaszoltam:
Azt meg nem gondolhatod komolyan, hogy a mai katalógusvadász világban, nem akarnak kisajtolni minden biztonságosan megszerezhető lóerőt a motorból a lehető legalacsonyabb fogyasztás mellett.
Erre írtam, hogy pont nincs így, nem akarják kisajtolni, hanem több teljesítményszintet csinálnak, nem nagy a trükk, magadnak is megcsinálhatod. Ott van a 115 lovas blokk, ami ugyanaz, mint a 130 lovas, ha az előbbire ráaggatod az utóbbi turbóját és befecskendezését, valamint rátolod ugyanazt a szoftot a computerre, ugyanott leszel, mint a gyár, ők nem centiztek ki semmit, ugyanaz a blokk van mindkettőben. A logika szerint a kérdés is onnan indul, hogy a gyengébbet megvéve erősebbet lehet-e csinálni, nem a legerősebb kellene még 40 ló...
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #107472 üzenetére
EGR + szívósor nyáron esedékes lesz.
A szűrőknek még van 800km-ük és cserélődnek lefele az olajjal együtt (10k)tresh: Ezen gondolkozom én egy ideje. Csak még nem határoztam el magam kellőképpen, mert mindig azt mondom magamnak, hogy áá, jóvan az úgy...
jah, szívósor takarításról van a YT-on valami videó? Fényszórókat is az alapján cseréltem.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz szőröscica #107482 üzenetére
Az amit te mondasz az nem chipes az kontar. Az elso ha beul a chipet iro uriember az autoba kap egy diagot es egy gyariertek kontrolt.Ha rosszak az ertekek hozza se nyul mert semmi ertelme. Meg mindig optimalizalasrol beszelunk ahol nem az a cel hogy az adott hardvert koppra irja hanem hogy azt a pluszt amit egeszsegesen tud a blokk kihasznalja. 110 lovas tdi-t 130le ra irva kb 15%-os tobbletrol beszelunk de a nyomatek 235-rol 300 ra no kb 22%. Ez pedig dinamikaba igen csak komolyat mutat nem lesz tole a vegsebessege 250 a gyari 197-rol,de erezhetoen jobban fog ugrani alacsonyabb fordulaton ect...lehetne ezt meg ecsetelni de nem fogom
-
tresh
addikt
válasz szőröscica #107484 üzenetére
Ez is igaz de mint minden alkatrészt ezeket is túl méretezik.Persze nem arra hogy hülye módjára széthúzd. Motor függő erősen ez a téma ahogy az is hogy mi a határ amivel még nem gyilkolód le az autót.
-
footy
addikt
válasz szőröscica #107484 üzenetére
Nem értesz hozzá te se meg a mérnökök se, bezzeg a Csipszes Jani aki főállásban pék, na az igen..
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz szőröscica #107482 üzenetére
Volt kollegam nagy VW GTI rajongo, a harmadik hasznalt GTI utan vett egy 0-km-et szalonbol. Megkerdezte, utannaolvasott, persze nem gond birjak ezek...tul vannak tervezve az alkatreszek. Dedelgette, meg vigyazott ra aztan 30K merfoldnel elkezdett csattogni a vatlo, akkor allitottak a programon, 47K -ig jo is volt, aztan megint elkezdett csattogni, akkor program le veglegesen, 51k motorhiba, $4700-os ajanlat csak a motorra, kocsit eladta es vett egy 4 ajtos jettat. Megse birta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest