Hirdetés
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Mr.Grincs #64721 üzenetére
Az első lámpákon jól látszik h elkezdett mattulni. Ha megveszed (és szerintem vedd meg ha szereted) akkor keress hozzá egy polírozóst v vegyél újat mert nem fogsz látni vele rendesen.
A váltóját megézetted-kipróbáltad?(#64731) giigz: mert azt az eladó nem mondhatta neki? Várj megint megolvasom a hsz-t. MOD2: sehol nem látom leírva h saját tapasztalat. Akkor meg nekem az a feltételezésem h ezt mondta az eladó.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Mr.Grincs #64716 üzenetére
Tudod mit nézz még meg rajta? Az anyósülés előtti szőnyeget vedd ki és szagold (szó szerint !!!) és tapogasd meg a kárpitot. Ha ázott szaga van, v vizes akkor az akksi alatti lefolyót nézd meg. Ha az esetlegesen ott álló víz már zöld, gondold át h felvállalod -e a hullámvasutat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Mr.Grincs #64735 üzenetére
Figy: ha szereted vedd meg. Költeni kell rá, de használt autóra ilyen futásnál ,már ez elkerülhetetlen.
Hol vagy helyileg? Szegeden megnézheted és kipróbálhatod Gazsit ha több tapasztalat kell. Vagy a hétvégén lent leszünk Siófokon.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
-
-
-
Dany007
veterán
válasz Mr.Grincs #81966 üzenetére
Az 1.8-assal már szemeztem én is! Nekem is rohadtul bejön.
De a csóka olyan szinten igénytelenül fényképezte le az autót, hogy ennél még a 2,5 éves fiam is jobb képeket csinálna (kompozícióra gondolok). Ez meg nálam az igénytelenség első jele...
Ettől még az autó lehet jó, persze. De látnék egy tényleges utasteret, ülést stb... -
tomi-ka
csendes tag
válasz Mr.Grincs #81966 üzenetére
A második nem rossz. MK3 Mondeoból facelifteset vegyél, ha jót akarsz magadnak.
Én 1.5 hónapja vettem facelift előtti 2.0TDDI kombit, 2002-es, nagyon jó állapotba, követhető előélettel, 400.000km-el, faterom 2 hete vett facelift utáni 2004-es 2.0 TDCI kombit, ég és föld a két autó. Szintén nagyon jó, ismert, stabil előélettel, 340.000km-el, de nem lehet össze hasonlítani a két autót.
FL után nem cicereg semmi az utastérbe, a váltó, a kormány, a fék, a belső anyagok is sokkal jobbak.Igaz, az enyém ambiente, abból is full alap, az övé pedig Ghia, bőrön kívül full. Sony hifi, fabetét, bézs belső, xenon, 6 sebességes váltó, tempomat, egyebek. Nagyon más. És az enyém 650.000 volt, az övé 850.000, igaz, mindkettőt kerestük egy pár hétig, jópár autót megnéztünk, az egyikért győrbe kellett elmenjünk, meg kb a fél országot válogatás közbe megnéztük, de azt mondom, Mondeo-nak érdemes utána menni. Mióta az enyém megvan, 5000km belekerült, de nem bántam meg. Ha mégegyszer nekifutnék, inkább +200-300.000ft, és fl utáni, jobban extrázott példány.
-
Dany007
veterán
válasz Mr.Grincs #82008 üzenetére
Nos, szerintem rossz embert kérdezel, mert én személy szerint nem értek hozzá.
Szerintem - laikus magánvélemény - két lehetőség van.
Vagy túl olcsó... ismeretlen okból
Vagy azért olcsó, mert 2.5-ös és automata.Nem tudom. Most megnéztem 1db 2005-ös Mondeo-t láttam 850-ért. Utána az jön amit mutattál. Tényleg nem tudom. Valószínű a 2.5-ös motor miatt nagyobb lesz a fenntartási költség. Az automatától pedig sokan ódzkodnak. Lehet ezért alacsonyabb.
Elég durván felszerelt. Képek alapján nem mond semmit nekem. Annyi, hogy én azért jobban kitakarítottam volna az autómat eladás előtt. Legalább a szemetet kipakoltam volna. Meg kevés a kép, abból is az egyik a felniről készült. Kicsit olyan mintha a külcsín jobban érdekelné, mint a belbecs. Aztán passz. Meg kell nézetni egy tényleg hozzáértővel mindenképpen. De szvsz ha még egy 2-300k-t rá is kell költeni megérné.
Ugye nincs ott, hogy "frissen szervizelt", ami akkor se jelent sokat ha ott van, hát még ha nincs is ott.
Aszondja a tag: "fúll extrás" Nagy kezdőbetűt nem ismeri...
Én egy alapos átvizsgálást mindenképp megjátszanék... -
Dany007
veterán
válasz Mr.Grincs #82085 üzenetére
Hát ez szomorú. Azért ezek után már nem venném olyan komolyan a dolgot. Nem szeretem az ilyet. Komolytalanságra, nemtörődömségre utal. És ha a leendő vevővel ilyen, akkor vajon a kocsijával milyen lehetett...
Persze ettől még közbejöhetett valami... de nem sok olyan esetet tudnék felsorolni, amikor ne lenne időm egy 5 perces telefonra, legalább.szerk.:
(#82090) Mr.Grincs:Utsó képen az ajtócsere? Vagy csak a szemem káprázik?
Amúgy nekem van egy befutónak tűnő Mondeom, amit "kinéztem" magamnak. De még meg kell nézetnem személyesen is. Viszont már egy hete fent van és nem vitték el.... =/
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz Mr.Grincs #82090 üzenetére
Sztem DPF nincs benne, de a régi 1.6hdi szerintem a végét járja, ennek még kicsi volt az olajteknője, folyamatos kenési problémák voltak, 80-100ekm-ként széthulló turbóval, stb. erről a CVT-ről az ótómataváltó szervizek amúgy sincsenek jó véleménnyel, szóval veszélyes.
-
Dany007
veterán
válasz Mr.Grincs #82146 üzenetére
Hát kíváncsi leszek. Bár nem hittem volna, hogy húzza egy hétig is a hirdetés.
Komolyan már attól is fosok ha egy általam jónak tartott autót nem visznek el egy héten belül... mert hogy akkor biztos van vele valami...
1,5 hete volt fenn egy 2002-es Mondeo. 670-ért! És sérülésmentesként árulták. Nekem túl gyanúsan olcsó volt, így nem is foglalkoztam vele... 3 nap után elvitték.Tényleg szar autó nélkül... Én már lassan második hónapja vagyok így. Persze néha-néha kölcsönkérem apámét, de... Múltkor is jól megáztunk mindhárman. Meg ez a buszozás... Az egy dolog, hogy 15 ezer kettőnknek a bérlet, de huh... Az a sok gusztustalan ember.. meg úgy eleve nem bírom a tömeget.
Plusz egy csomó minden intézése elhúzódik, tolódik, mert gyalog már nem olyan élvezet menni feladni a csekket vagy akármi... Reggelente rendesen fel kell öltözni! Délután meg cipelhetem a kabátot. Ki vagyok centizve a buszra... és ráadásul cirka fél órával korábban kell felkelnem hogy ugyanakkor odaérjek... Délután meg ennyivel később érek haza is...Mondjuk a "gyerek lebetegszik->rohanás az ügyeletre" para még nem jött rám. De már agyaltam rajta... Hogy mivan ha hirtelen szarul lesz mi meg fussunk vele gyalog az ügyeletre? :S
Volt már, hogy az ügyeletre kellett vinni, de csak beültünk a kocsiba és 5 perc... Innen gyalog min. 20-25 perc lenne. Na de tényleg nem akarok ráparázni.Az érzelmi kötődés meg szerintem természetes! Hiszen azért a többség próbál úgy autót venni, hogy tetsszen is neki az az autó. (Omegához nem kötöttek ilyen szálak, bár az eladás előtti takarításkor megsajnáltam hogy eladom... =/ ).
Mert ha csak arra kéne valami, hogy elvigyen a-ból b-be akkor vennék egy régi swiftet azt kész.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz Mr.Grincs #82539 üzenetére
Hát ez szerintem se hangzik túl jól...
Ülések cserélve? Mért? Villanymotor meg mellékelve a csomagtartóban? :S
Az, hogy törve volt nem olyan probléma. Ha nagyon látható és "csúnyán" javított akkor már igen. Mindez egy millióért...
Hát nem túl bizalomgerjesztő. Nem a problémák miatt, hanem a problémák milyensége miatt...Jaj tudom már melyik ez. Olvastam én is a hirdetését... Ahol plusz cuccokat rakatott a kocsiba. Tempomat meg xenon stb... Hát nem is tudom. Képekről az tűnt fel egyből, hogy a lámpamosó takaróját mért nem tudta lefújatni kékre? Ez olyan apró igénytelenség... Pedig minimális dolog lenne akár csak random kék színnel lefújni, mint bordón hagyni.
-
Dany007
veterán
válasz Mr.Grincs #82545 üzenetére
Na ez az, hogy az általános igénytelenség jellemzi az autót. Mármint a tulajt.
A lámpamosó burkolat is ennek a jelképe. Jelentéktelen dolog, aki egy picit is törődik az autóval az legalább vesz a tescoban egy sötétkék spray-t és lefújja, mert annyira minimális dolog.
És ugye ezek után a műszaki tartalom is megkérdőjelezhető.Anno én adtam úgy el az autót, hogy a klímakompresszor ott csücsült a csomagtartóban beszerelésre várva. És még azt is gázosnak tartottam. No de az egy 20 éves lehasznált autó volt 170k-ért. Nem egy ilyen, 1 millás Mondeo.
Én szerintem még alkudozni se kezdenék el az autóra... ki tudja mik derülnének még ki a szervizben. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mr.Grincs #82579 üzenetére
A többiben is ennyi van, csak ezt még nem tekerték meg, ha nem megy el egy hónapon belül, ebben is csábító 240 000 lesz. Nincs a motornak semmi baja ennyi után, a váltó is lehet jó, ha volt gazdája. Ismerek ettől jóval többet futottat is saját turbóval, lendkerékkel, fő alkatrészekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mr.Grincs #82584 üzenetére
Van itt a kollégának egy szép b5.5 passat ezzel a motorral jelenleg 420 000km-el. Az egyik rokona cégétől kapta nászajándékba, amikor 240 000km volt benne. Mindenki azt mondta, hogy az a motor már sokat futott. No akik ezt mondták, azóta a 3.-dik keveset futott hulladékot hajtják. A futómű fel lett újítva, mielőtt megkapta. Az autó köszöni szépen, jól van, nem akarja kilehelni a lelkét. 1x rángatott, jött a sok okos. PD-elem csere lesz, de csak a csatlakozókat kellett megszorítani kicsit az elemeken, mert kirázódtak a sok kerregéstől. ezen kívül csak 1 hűtőt kellett cserélni és egy turbó nyomás szabályzó szelepet, a többi csak kopó.
Ha rendesen van benne cserélve az olaj, vissza van hűtve a turbó, akkor nagyon sokat elmennek.
-
tomi-ka
csendes tag
válasz Mr.Grincs #83350 üzenetére
Ennyiért ne is csodálkozzon, hogy nem viszik el.
Nemrég írtam, hogy ennél jóval olcsóbban, majdnem 200-al kevesebbért, 2 évvel fiatalabb, kombi, 2.0TDCI GHIA-t vettünk, fullosan, bézs belsővel, xenon, tempomat, Sony hifi, alufelnik, króm mindenhol, gyönyör szép gép. Mellesleg 2004-es, faceliftes. 400-al kevesebbért vettem ezzel egyidős 2.0TDDI fehér kombit, igaz, egy klímán, elektromos ablakon kívül nem sok minden van benne, de majdnem fele ennyi, és dízel nomeg kombi.
Ennyiért kb egy 2004-es Titanium lenne reális....
-
Dany007
veterán
válasz Mr.Grincs #83350 üzenetére
Szerintem ne agyalj rajta. A leírásod alapján abszolút felejtős a dolog. És szerintem is drága.
Most került fel pár "új" egész jó áron. Amik így külső és belső alapján jók lehetnek.
Egy ezüst és egy barna(?) metál. 800k alatt. Megnézésre érdemesek szerintem.Amúgy nekem már megvan mi lesz... Talán emlékszel még, múltkor linkeltem a pezsgő színű 1.8 Mondeo-t. Na az lesz meg egy héten belül, miután minden papír és szervizmunkát elintéznek nekem.
@tomi-ka:
Korábban már volt szó róla, hogy a TDCI dízelek jóval olcsóbbak a Mondeoknál. Benzinesből meg eleve jóval kisebb a kínálat, ami miatt magasan tarthatja az árat. (de a fenti Mondeo szerintem is kicsit sok, főleg miután elolvassa az ember amit a kollega írt a szemrevételezés után) Bár mondjuk amit írtál 2 ezres Giha-t én is elfogadnám! Bár dízel "nem nekem való" sajnos...[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz Mr.Grincs #85098 üzenetére
Ennyi pénzért csak olyan C4-et fogsz találni, amire vásárlás után még bőven kell költeni. Tudom, mert kollégám is ennyiért vette nemrég a coupe-ját és még mindig lehet rá költeni bőven.
Rugalmasságban mindenképp visszaesés lesz a 136 lovas dízelek után az 1.6 szívó. A 2.0 benzines C5-höz már közelebb áll. Előnye, hogy az egyik legjobb PSA motor a TU5JP4[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz Mr.Grincs #85176 üzenetére
Én is azt mondom, hogy dízel után 1.6-os...
Nekem most 1.8 126 lovas Mondeom van, de nem egy gyorsulásbajnok.
Jó, komolyabb, mint a régi 2 ezres Omegám, meg a régifajta 1.8-as 116-os Mondeo... Tehát ezeknél jóval dinamikusabb.
De azért én bevallom az őszintét, ez még így sem egy hűde dinamikus gép. Ezek után én azt mondom, hogy egy 2 ezres 146 lovas Mondeoval lennék teljesen megelégedve. De az igazi, ennél erősebb, nagyobb motor lenne csak!Szóval no, én biztos nem vennék 1.6-os benyást a helyedben. Hidd el, rohadt szar érzés lenne.
-
kalmanchris
tag
válasz Mr.Grincs #85176 üzenetére
C4 1.6-ban a váltó áttételezése jelenthet problémát. 100-nál már valamivel 3000 fölött forog a motor, kicsi a végsebessége is az 5 gang miatt. Bár így mindig közelebb forog a motor az ereje teljéhez, viszont fogyasztásban ez meg is mutatkozik.
Ami még nem elhanyagolható, hogy a xsara-hoz képest én visszalépésnek érzem a C4-et.
Futóműve az én megítélésem szerint remek, vannak benne ötletes dolgok, szép a coupe és ezzel ki is merült.[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz Mr.Grincs #85192 üzenetére
Mint már írtam megbízhatósági szempontból nincs semmi baj azzal az 1.6-ossal, csak a C4-be elszúrták kicsit ezzel a váltóval és tudtommal már egr szelepet is raktak bele az euro4 miatt. Teljesen máshogy muzsikál ez a motor a könnyebb xsara-ba. A többi 1.6 szívó csak jelenthet neki dinamizmusban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen