- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobilhasználat külföldön
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #136096 üzenetére
Amikor a Punto-t vettem, a hitelugyintezo a eladotol kerte be.
Amugy ennyi penze legyen mar az eladonak is, ha mar egyszer hirdetni is ingyen lehettöbb drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136186 üzenetére
Szarhonda. Kerdezd csak Tsebacsit. Volvot en csak othengeres TURBOmotorral vennek. A hang melle ero is legyen. T5 powa!
Mini: mokas kisauto 10l koruli fogyasztassal, bitang futomuvel, bmw alkatreszarakkal.
-
runner 125
nagyúr
válasz BigBlackDog #136188 üzenetére
Bőven jól húz már a 170 lovas 2.4-es szívó is, s az is ugyanúgy 5 hengeres, mint a T5. Utólag 190 le környékére simán moddolható.
Egyébként nyilván tudod te is, h más kategória a két Volvo és a Civic. Mérlegelni kell h mire kell, hol fogod többet használni, mik az elsődleges elvárások az autótól."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #136186 üzenetére
5 gangos geartronic-ot ne erőltesd... Manuálissal vedd inkább.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #136191 üzenetére
Kényelmesebb, nem zörög, biztonságosabb, stb. Az S60/80 utazó autó a Kuvik meg egy rohangálós midsize kompakt.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136188 üzenetére
Ja smiley lemaradt, de erezted az ironiat ket jo auto mindketto, de a kuvik es a volver is mas kerdesre ad jo valaszt. Kuvikban tobb aracionslitas, amig csak foleg paroddal hasznaljatok. Ha mar megvan a civic es bevalt, ne csereld le. Tiz ev alatt sokat fejlodtek az autok nvh teren, igy nem hiszem, hogy sokkal rosszabb lenne a civic.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #136191 üzenetére
Nekem is az a bajom, hogy döntő többségében városban használom a kocsit, de mikor vidékre megyek, akkor kell a cuccnak a hely. Szóval nekem nincs mese, valami dízli kombi kell minimum Fóka méretben.
Csak épp nincs elérhető áron a piacon szép Fóka vagy automata Oktáv, mert ezeknél nagyobb kocsi luxus-túlzás lenne és nem tudnék megállni a városban. Egy V70-es, te jó ég, az már hajó, de persze szuper jó is lenne[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #136203 üzenetére
Akármit mond, az az 52k km nagyon kamuszagú...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
lenko
aktív tag
válasz BigBlackDog #136206 üzenetére
Mindenki hozzon magának, mint ahogy én tettem echte német embertől szervízkönyvvel, aki ilyenen dilemmázik.
(#136208) Tsebacsi Én is angolul beszéltem, mert a német nem megy még túl jól.(most tanulom)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #136206 üzenetére
Párat tudnék mutatni.
Legutóbbi pl., 2004-es Passat, 77.000km-rel. Ki se takarítottuk, már elvitték 1.650.000-ért.
-
MunezXBK
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #136269 üzenetére
Nagyon szakszerű megfogalmazás😉
-
DuDieHUN
aktív tag
válasz BigBlackDog #136375 üzenetére
köszönöm, megnézem ezeket a típusokat
lehet lemondok a kombiról, ha akkor jobb állapotú autót lehetne venni
néztem még Citroen Xsara 1,6 benzinest, ezekről valami tapasztalat?
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #136432 üzenetére
Fapad, utólagos radar, iszákos motor. Szerintem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz BigBlackDog #136432 üzenetére
Nekem is ez tűnt fel, viszont kevés a népitéletes vélemény a témában, ár/értékhez képest viszont vannak jók.
Igaz nekem a dizeles tetszik jobban, de ha ez megbízhatóbb akkor én is efelé kacsingatok inkább.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #136432 üzenetére
Itt is csomagok vannak mint pl a Mazdánál. Active az alapfelszereltség ez a Comfort ez a második.
Nekem is ilyen van csak az enyém fehér.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #136440 üzenetére
+ ADAM1337:
2.0i szívóbenzin 150 Le (@6400) és 196 Nm (@3200). Ez már egy egész korszerű motor, öntött alu az egész motor hengerfejestül (kivéve a szívósor mert az műanyag), DOHC, 16 szelepes változó állítással (ez az első modell amit a Toyotával közösen fejlesztettek, de ez a formatervén is látszik). Ja és szívócső befecsis, tehát nem fog soha lekokszolódni mint egy FSI/TFSI.
Azért olyan nagy menést ne várjatok az AWD rendszerben sok ló elvész de ez látszik is a fogyin. Cserébe bárhol bármikor tudsz haladni. Hóban, sárban, fagyban. Egyedül terepre nem érdemes menni mert üresen 13,5 cm a hasmagassága tehát elég könnyen felakadsz vele. De arra amúgy is Forestert kell venni annak 21,5 cm a hasmagassága.Városban 10-11 országúton 8-9. Felező miatt van benne gyorsulás érzet elég jópofa dolog. De ha úgy nyelezed akkor könnyen benyal 15 litert.
A csomagtér viccesen kicsi, családi autónak nem kifejezetten ideális, 301 literes. Mellékesen megjegyzem, hogy a Jazzünké meg 380 liter...
Az alkatrész árak azért nem túl olcsók cserébe nem romlik el.
Egy olajcsere 40-50k (15k a hivatalos de 10k-nál érdemes ledobni az olajat) egy vezérlés csere 180-190k (100k km vagy 5 év). A gyertyák iridium magos NGK-k (azok is kibírnak 100k-t). Egy gyári első féktárcsa garnitúra betétekkel 90k.A kasztni elég bika 2010-ben az IIHS pl ezt az autót ítélte a legbiztonságosabbnak az usa-ban forgalmazott összes autó közül (én személy szerint nem is láttam a Subin kívül olyan autót még miben a hátsó ajtó dupla merevítésű lenne).
#nincsbennetarcsi
-
DuDieHUN
aktív tag
válasz BigBlackDog #136487 üzenetére
keret kb 1 M (bár mindig feljebb megyek)
kombi lenne a legjobb, 1.8 vagy 2.0 vagy 2.3 benzines
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #136496 üzenetére
Vagy 1-es Fóka. 2.0i már egész sportos. Vagy egy ST...
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #136515 üzenetére
Ezért kell 'szottnagy dízel.
-
kalapacsolok
senior tag
válasz BigBlackDog #136515 üzenetére
Semmi extra nincs, nem villogni akarok a kocsival. Köszönöm neked is a segítséget, ezt az oldalt nem ismertem, megnézem.
Tsebacsi: dízellel nagyon befürödtem legutóbb, pedig igyekeztem nagyon körültekintő lenni. Még egy időzített bombának nem szeretnék esélyt adni, úgyhogy marad egy "egyszerűbb" benzines motor.
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #136524 üzenetére
Az biztos.
Es hibátlan autót úgyse fog találni.
Vagy nem ennyiért[ Szerkesztve ]
-
Johnny198612
tag
válasz BigBlackDog #136539 üzenetére
Sorry, igen, a lenyeg lemaradt.
2005-os 1,2-es benzines Honda Jazzekrol van szo.
-
huliganboy
addikt
válasz BigBlackDog #136534 üzenetére
Szerintetek a Németeknél ezt az 1.9 PDTDI az ez?
Minden lehetőséget számba akarok venni!
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #136638 üzenetére
Amiket hirdetnek 6-9 évesek azokba 4-5 éve volt 130k km, szóval ezert én nem gondolkodnék a cseren.
-
veterán
válasz BigBlackDog #136638 üzenetére
Zafira A? (vagy B?)
Az szerintem egy igen jól sikerült autó, régebben többször is kölcsönkértem olyant nyaraláshoz. Astra G technika - nem tudok olyan drága alkatrészről, ami várhatóan elromolna benne a közeljövőben, 130 ezres futásteljesítmény mellett. 1.8 benzin - szerintem konkrétan nincs benne semmi drága alkatrész, a motor és a váltó bírni fogja.Sokat forog a motor... nagy kasztnit kell cipelnie. A 2.2-es kevesebbet forog talán, de 10-et eszik. A 2.0 DTI is sokat forog.
Szerk: a klímapanel el tud romlani -> eBay vagy bontó...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136638 üzenetére
én nem cserélném le. ha nem szalonautót hoztok helyette, akkor csak önszopatás, nem előrelépés.
-
mdani01
aktív tag
válasz BigBlackDog #136644 üzenetére
focvis-al egyetértek, lassan 4 éve hogy nálunk van (13 éves ő is) és nagyon strapabíró autó. Belül semmi zörgés, kötelezőket megkapja, teszi a dolgát (az más kérdés hátul kényelmetlen). Suzi után átülni abba..fura.
Nem kell szétforgatni a ecotec teknyikát, úgyse megy
iPhone 6S SpaceGray
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136644 üzenetére
13 év az semmi, unokatesóm astrája is annyi idős, nincs vele semmi baj, csak hogy fapados.
nekem az alfa is, lassan 300e km felé sincs különösebb baja. -
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #136644 üzenetére
Utólagos plusz hangszigetelés?
-
HookR
addikt
válasz BigBlackDog #136642 üzenetére
Füldugót a füledbe és gond megoldva.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #136650 üzenetére
Passz, nem csináltattam még. Biztosan hasznos, bár relatíve drága az egyedisége miatt.
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #136724 üzenetére
Ja.
Nagyon is.
Tiszta női autó amúgy.
90% nő vezeti 😉 -
fagylalt
senior tag
válasz BigBlackDog #136496 üzenetére
A sportos szó alatt arra gondoltam, hogy ne legyen lomha. Ne kelljen gondolkodni minden előzésnél...stb.
G Astra nem rossz, Focus-ból pontosan milyenre gondoltál?
Ha esetleg a 7.gen Civic mellett teszem le a voksomat, akkor mégis milyen típushibákkal kell számolnom?
Igazából az alap (olajcsere, váltóolajcsere,...) javításokra tettem félre. Illetve az átírás, eredetvizsga és egyéb nyalánkságok is egy külön büdzsé.(#136497) Integrale: A 147-es Alfa nagyon bejövős. Esetleg 1.9 JTD nem jöhetne szóba millió környékén?
(#136498) Qru: Azért nem szeretnék olyan autót, amibe csak ölöm a százezreket...oké, hogy kell néha rá költeni, de ne legyen pénztemető.
(#136499) mdani01: Hát annyira nem tetszenek a Swiftek, nekem az nem fiatalos.
(#136500) iRico: Igen, ezt el is felejtettem írni. Kifejezetten szeretek vezetni és ezért szeretnék egy olyan autót, ami karakteres.
Feltéve, ha nem szarkazmusból írtad az Alfára.(#136505) SzlobiG: VW Golf 4 1.9 TDI? Vagy felejtős? Esetleg egy PD? Van a családban és igazából jók a tapasztalatok vele.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #136854 üzenetére
Szeretnek rohadni nem is kicsit szó szerint mindenhol szóval nagyon át kell nézni. A másik a fogyasztás munkatársam 10 liter alá alig bírta levinni, ha még haladni is akarsz vele akkor 10+ lazán.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz BigBlackDog #137036 üzenetére
Utána nézek köszönöm.
Tél elején vagy jővő januárban tervezem a vételt igazság szerint, de már kezdem unni a keresgélést.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
runner 125
nagyúr
válasz BigBlackDog #137036 üzenetére
Nagyjából fél éve folyamatosan követem az IS250-eket itthon, nincs normális vétel, de még kint sem 16k euroig.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #137069 üzenetére
Nem tudom, isminek olyan lehetetlen helyeken is rozsdás volt hogy nem akartam elhinni az alja meg totálisan az egész. Ha jól emlékszem neki 99-es Is200 volt kb 1 évig használta azt szabadult tőle.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #137110 üzenetére
Rozsdára hajlamos autóknál amúgy az akril és a metál fényezések között vettetek észre különbséget általános korrodáltságot tekintve? Pl. furgonoknál, alap fehér mintha kevésbé bírná, mint a metál színek, talán a több réteg okán?
-
huliganboy
addikt
válasz BigBlackDog #137182 üzenetére
Hát ha én ezt így el tudnám magyarázni Szóval nem tudom.
A Golf tetszik, de kombiban egyszerűen nem tudom elviselni, direkt megnéztem ma élőben is az V-t. rbalint88 ajánlotta az EXEO-t, nah ez tetszik. Ami még talán bejövős az AUDI, de ott megint elég "híg a leves". A BMW-ről meg korán lebeszéltek...
Szóval itt tartok, pontosan sehol még..
-
SimS
senior tag
válasz BigBlackDog #137259 üzenetére
Üdv
A H Astra belülről elég lehangoló számomra, újabb Focusban még nem ültem. Felírom.
137260: az autópályán nem lesz kevés? Városban oké lenne - bár akkor inkább jazz. Méretben is talán a kompaktok. Abban igazad van, hogy nem vagyok bankigazgató, csak mezei ITs és tényleg nem hátrány, ha marad a kezemben szerviz után - bár ez nem országspecifikus szerintem.
137266: ezt már vártam. Talán következőnek.
137267: köszi az ajánlást, tempomattal szereltet nem találok, de körbenézek.
137268: a második szép, közel is lenne, csak az adót / biztosítást ne kelljen fizetnem rá.
Azért nem kell egymásnak esni. Sajnos én is közelebb vagyok már a 30-hoz, csak eddig nem volt igényem / szükségem autóra. Értem focvis érvelését, mond is valamit: a teljesítményen én is rágom magam.
SimS
Your journey will not end well. You cannot change your fate... no man can BattleTag: hamboo#1540
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #137278 üzenetére
Nem hazabeszelve, de mi bajod egy civiccel pályán?
150 körüli utazót olyan kényelmes tud, hogy öröm nézni.
És az első üléspozíció, tér is fel számmal a kategóriája felett van.
Persze nem egy mondeo, de nem is egy astra/golf... -
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #137281 üzenetére
Utólagos zajszigeteles is sokat segíthet.
Pár civic fórumon már fent vagyok, aki eddig megcsinálta, elég pozitívan nyilatkozott.
Nekem nem ez lesz az első projekt, de valahol a módosítások vege felé bele fog kerülni valami zajcsillapitas. -
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #137278 üzenetére
Mondjuk ezek alapján tényleg dízel lenne az optimális, de ha nem akar félni a kettőstömegűporlasztóturbó sátántól, akkor marad a nagy köbcentis benzin.
Hát, tényleg több benne a rizikó, de utána kell járni az adott modell hibáinak, gyengeségeinek, és alaposan átnézni az autót. A tervezett avulás gáz dolog: az enyémben is kettős tömegű van 23 éves létére, és nincs vele gond, nem hibásodnak meg jellemzően.
(#137282) Pumma: Valahol mindenki a saját álmait, preferenciáit ajánlja szerintem Vagyis aki német párti, nem ajánl olasz autót, stb. De tényleg az a véleményem, hogy az a +20 centi nem oszt nem szoroz. Majd megtanul azzal is közlekedni.
Persze, kis autóhoz 140 LE király lenne, én is állatkodnék (az enyém csak 113 LE, szívó, így nem arra való)
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #137313 üzenetére
Teljesen jól összefoglaltad
-
haddent
addikt
válasz BigBlackDog #137313 üzenetére
B-L-A-C-K ahogy kornelka mondja az egész. A PD nem szar, nagyon is jó. Csak nagyot lehet vele szopni. Ha BOSCH a PD elem akkor jó. Ha Siemens akkor szopás. Ha Siemens volt, de már cserélték Contira akkor megint jó. Nekem ez a széria kinézetre is valami trágya, előtte meg kifejezetten vonzó, az új meg hát új szép csilivili.
BigBlackDog nekem hosszabbtávú nincs Civic -kel úh. nem fogok (meg amúgysem) vitába kezdeni, csak leírom enyémet a Hastrával: a felszereltségben teljesen igazad van. Én is elég drágán vettem egy annyira alap verziót, hogy minden extra kb. a 2 első elektormos ablka meg a manuál klíma és ABS. (ESP sem, 2010 autóban!) Csőbuta. Épp ezért sok gomb sincs. Nekem bejön, legalább minimalista De tény, nagyon "buta".
Az Opel váltókat mindenki csak szídja, mostmár tényleg elmondhatom, hogy vezettem Passatokat, Nissanokat, BMW -ket és más Opelokat, ja meg franciákat, és nem érzem az elmaradást.. Mindegyik más, másban jó. Konkrétan ilyen feszes váltót, mint az enyém a HAstrában még nem fogtam. Az összes lötyög ide-oda, az enyém meg 200 ezer km után is szószerint milimétereket mozog ide-oda. A többiek több centiket. A legfincsibb egyértelműen a japóktól van, de nekem egyelőre az túl sok, hiányzik a németes favágósságos eröltetetten lineáris és feszes valami, amit ez nekem nyújt. Nagyon gyorsan és pontosan is tudok vele váltani, tény, hogy eddig más aki beleült csak szopott vele szerintem, nem értenek hozzá
Futóműjével egy kis panaszom van: lehetne egy jó 5, esetleg 10 centivel lejjebb az egész kasztni (de nem kell porig baxni ). Ez is csak esztétika, nagyon jól fekszi az utat, stabil, merev, előbb indulna meg oldalra, mintsem dűlöngéljen. Nekem megintcsak ez kell, ez tetszik.
Motorból meg csak a 116 lovas VVT -és Japó koppintást ismerem, de ez jó pörgős kis dög.Mindegy, tényleg nem vita, én elhiszme, hogy a Civic is nagyon jó, sőt talán sokaknak jobb, ezt az egészet csak azért írtam le, hogy habár nem japó, nem fullos, kicsit favágós németes, de erőben-úttartásban stb.. azért mégiscsak tud alternatíva lenni, és talán olcsóbb is tud lenni. Meg pl. nekem az UFO ritka csúnya
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz BigBlackDog #137320 üzenetére
A JAstra olyan mint az előzőleg vitatott Passat, szar generáció. Na jó, annyira azért nem, mint az a Passat De ugyanaz mint a "H", csak +200kg és átlagban kissebb motorok. A "K" viszont fincsi.
kornelka hát mihez képest nem megy úgy? 130, 140 lóerős Civichez képest biztos nem. Hasonló 110-120 lóerőshöz viszont biztos úgy megy a VVT -és XER motorkódos, feltéve, hogy a Civic is hasonló súlyú persze. Váltóhoz kell egy kis megszokás és tapasztalat, de én személy szerint ezzel tudok a leggyorsabban rugdalózni-váltani, hiába szedi be a japó könnyebben és lazábban. De ez szvsz. megszokás, tapasztalat kérdése. Az viszont vitathatatlan, hogy a japót könnyebb megszokni bárkinek. Futómű szerintem ebben is buta, az a jó, egyszerű, igénytelen, és az átlagnak túl feszes, az a jaú!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #137332 üzenetére
Persze jós nem vagyok, de ha kívül belül ilyen patika ahogy a képen van, nem hinném a belseje egy roncs lenne.
122 ló turbóval nekem elég lenne, tudom nem egy versenygép, de nem is hőbörgésre kell nekem. A most jelenlegi céges kocsink egy 6-os golf 1.2 TSI 105ló, sokan meglepődnek hogy megy, szerintem egy 1.8-as benzines szinten simán van, na ha ez nekem elég, ilyen alapon az is elég lenne.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #137346 üzenetére
A hirdetésben meg érvényes okmányokkal szerepel.
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #137346 üzenetére
Azt észre sem vettem, hogy papírok nélkül. Akkor azért ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS