Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bep

    őstag

    válasz Somatom #19913 üzenetére

    Így van! Vagy hozol be olaszból robogót senki nem kérdezi meg. Nincs műszaki. Kell rá kötni egy azonosító alapján (ami általában az alvázszám) egy biztosítást.
    16 éve nyomom egy Piaggio NRG Mc2 Extreme-el. Gyári 50-es henger van rajta a mai napig. Egyedül ami a végsebességet korlátozó tényező a variátor távtartó "hiányzik" belőle, így tudja a legkisebb áttételt és nem gyári már a kipuff (míg a kipuffogó is gyári volt, addig a "vakcső" lett levágba a leömlőnél, hogy ne folytsa vissza magát a 2T). Minden más az.
    Simán viszi a +80-t még így is, hogy 22 éves bontatlan (pedig üresen van +95kg maga a robogó).
    Tudom, hogy van egy kirakat NKH-s pad, de sose állítottak meg, azért mert tartottam a forgalom ritmusát, (sőt inkább gyorsabb voltam).
    Szóba kerültek az épített rollerek is. Segédmotoros kerékpárnál sincs semmi, láttam már épített chopper Simsontól elkezdve, több épített robogót. Nincs műszaki, nincs papír, nincs rendszám. Biztosítás van egy azonosítóval. Egyedül régen, úgy 10 éve volt egy időszak, mikor a láthatóan nem gyári kormány (pl. BMX szerű kormányos épített kis Honda Dio-k) miatt hápogtak, meg volt akinek mérőszallagozták itt nálunk.
    Az elején biztos rá fognak hangolódni, de utána le fog ülni az egész szerintem.
    Az, hogy hol használod már más tészta lehet egyedül. Itt a nagy rollernek számító eszközöket értem, ami kerékpár sáv/út viszonylatában. Robogóval is megb***nának autópályán, kerékpárúton.

Új hozzászólás Aktív témák