Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Egon #15 üzenetére

    Mert arról korábban írtunk. Itt az Intel hivatalos reakciója volt a fontos. Az Alderon Games célja elsődlegesen az, hogy ha nem tudnak mit kezdeni vele, akkor az ügyfeleiket tájékoztassák arról, hogy nem a programban van a hiba, hanem az érintett felhasználók hardvereiben, amivel nyilván nem tudnak mit kezdeni. Pont így tájékoztat erről az Epic Games is, ők ugye a legjobban érintettek az Unreal Engine miatt, amely motor alatt ez a jelenség a legsűrűbb.

    Az Alderon Games esete annyiban más, hogy a játékuk egy MMO, tehát nekik az is fontos, hogy a szerver oldalon is stabil legyen, így ők azt is bejelentették, hogy leváltják az Intel szervereiket. Ez a felhasználók tájékoztatása volt, hogy ők is tegyék ezt, ha az érintett Intel procikon futtatnak közösségi szervereket, mert a fagyásokat nem tudják megoldani szoftveres oldalról.

    #18 Egon : Az tök mindegy, hogy hányan írják meg, az Intel már reagált rá, hogy szerintük nem ugyanaz a hiba a mobil fagyásoknál, mint az asztaliaknál.

Új hozzászólás Aktív témák