Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz Z86 #15432 üzenetére

    Én is osztom a véleményedet, amiatt is lehet a gubanc, hogy nem a HP szervizeli a gépet, hanem a kereskedő, aki eladta. Ezzel tulajdonképpen nem is lenne gond, ha működne a dolog rendesen.

    Ha a HP vállalja a garanciát és végzi a javítást, akkor ennek még inkább nem szabadna megtörténnie, azaz hogy több alkalommal sem tudják működőképes állapotba hozni a gépet. 1-2 esetben előfordult már nekem is, hogy olyan volt a hiba jellege amit nem biztos hogy tapasztalni lehetett a szervizben, de ekkor pl. a második javításnál (ha az első nem hoztt eredményt) már szó nélkül cserélték az egész alaplapot, esetleg procival együtt. Ez mondjuk küföldi szervizben történt. Az itthoniban az is előfordult, hogy egy 500-as HDD-t 5 hét alatt cseréltek ki az ügyfélnek, ami felháborító, mert a hiba konstans volt, és 5 perc lett volna a csere, image felírással is legfeljebb 15. Az 500-as HDD-k meg ott kellene hogy álljanak halomban a szerviz raktárában, elég sok gépben van ilyen. Ellenpélda is van, amikor a hazai szerviz 1 héten belül cserélt alaplapot, szállítással együtt!

    Szóval reméljük, tényleg csak egyedi esetek voltak.

    ui: általam eladott EliteBookot legutóbb (tavaly nyáron, akkor hibásodott meg egy egérgomb) 3 napon belül a felhasználó irodájában, a helyszínen javították a HP szervizesei (topcase cserével).

Új hozzászólás Aktív témák