- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz Winner_hun #33550 üzenetére
En nem csinalok ilyen trukkoket szepen valtogatok a fokozatok kozott fel is le is.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok
Autóvásárlás elé nézek lassan és több márka szóba jött, így egy Honda is, feltennék pár kérdést mivel szinte analfabéta vagyok ilyen téren
A kiszemelt családi körön belül lenne egy 7-8 éves Honda City 1.4 kb 70e km, hibátlan állapot, automata váltó (mondjuk nekem unalmas így a vezetés, de ha ez van ez van), nyári alufelni, téli lemezfelni, full extrás verzió.Az autó nagyon megkímélt, második autó volt.
Mit gondoltok mennyi lehet a reális ára? Én olyan 1millióért akarom elhozni, kb 1,2-1,3-ra tartanák ha minden igaz.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33546 üzenetére
Most értem haza! Megvannak a fékek... Honda betétek vannak benne! A tárcsák is és a betétek is nagyon jók, talán majd télen cserélünk első betéteket.... de ahogy én vezetek, lehet, hogy akkor sem kell!
Mindent kipucoltam amit lehetett és kellett, lepasztázva megjáratva raktunk össze! Megnyugodtam most már...
Amit írtál majd holnap megnézem (lassan mennem kell igát húzni...).
Amúgy nekem sem mindig "akad" 2-3 között... valószínűleg kapkodok és nem várom meg míg a helyére ér a rúd és gyorsabban tolom fel... Most csak 1 utcát jöttem vele hazáig, majd melóba menet jobban megfigyelem, lett e változás az olajcsere miatt.
Vissza váltáskor én is szoktam adni gázfröccsöt, én elég gyorsan szoktam váltani... és elég sokáig tartott megszoknom az elektromos gázpedált, sokszor fel felbőgött a motorViszont most szóltak a fiúk, hogy a nyári gumiknak ez lesz az utolsó szezonjuk... , határon vannak. Én is tudtam és tervbe is van egy szett vásárlása, de mindig közbejön valami... De ha már így szóvá tették akkor lassan aktuálissá válik...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
EQMontoya
veterán
válasz szabonagyur #33554 üzenetére
Picit utánanézhetsz legközelebb...
Hahun 2007-2008 Cityket nézve egy 1.1-ert árult kakukktojást kiveve 1.4-1.7 közötti árak vannak, tehát ha 1.2-1.3 körül kapsz ismert előéletű, jól felszerelt, jó állapotú példányt, akkor ne alkudozz, hanem írd alá a lap alján es tedd le a lovet.Same rules apply!
-
JoolsNOS
veterán
válasz EQMontoya #33505 üzenetére
A munkanap lesz kb 30km összesen. 15-15 oda-vissza.+ Havonta kéthavonta biztos becsúszik egy hosszabb út. Az éves futás kb 10-15 ezer lesz. Azért pörgök ezen annyira, mert eddig 3 autó volt a családban, és az utolsó kettő 6 liter alatt hozta az átlagot, pedig a rövidtávok rövidebbek voltak (4-5km). Ezt a hagyományt szeretném folytatni már csak megszokásból is. De ahogy kivettem, abszolut nem lehetetlen.
Köszönöm mindenkinek a választ!I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
m3tr0
senior tag
Srácok,
6gen-en a helyzetjelző izzó csatlakozóját hogyan tudom levenni?
Simán hátra felé húzós,vagy van valami trükkje,mert cibálom de nem tudom levenni...
Ki kéne cserélnem az izzót,szar Honda.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz !Overdose! #33559 üzenetére
Nem izzó foglalat, hanem maga a csatlakozó ami rácsúszik.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
footy
addikt
Sziasztok!
2004-es Jazz-nél lehet illet kell állítani a láncfeszítőn? Vagy automatikusan történik?
Mutter Jazzén mintha hidegindításnál pár másodpercig csörögne.köszi
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
Valvoline Maxlife 10w-40 olajat használ valaki? Elvileg 100.000+ kmt futott autókhoz van, több fórumon is jókat írnak róla, hogy használatával csökken az olajfogyasztás. Csak magát a márkát nem ismerem, mennyire gyárt minőségi cuccokat...
-
m3tr0
senior tag
válasz tboy93 #33562 üzenetére
Köszi,sikerült a csere.
Stehe: én eddig csak Valvolinet raktam a Civicbe,10W40-est. A szerelőm azt ajánlotta, ő is azt használ, verseny sportban is használják/ták. Szerintem jó.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
bbubby00
őstag
Faternak is ez szüntette meg az olajevést, biztos nem hülyeségből fejlesztették ki ezt az olajat. Én most Eneos 10w40et raktam a VTi-be, bő 3000km megtétele után 0csepp olaj fogyott
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
DeathAdder
veterán
Én elejében azt használtam a vti-ben, meg a haverom is a fél milliós prelüben.
Bajom nem volt vele, de később az eneost jobban szerettem.
kb egy éve áttért ő is eneosra, azóta kevesebb olaj fogy neki, és nem bűzlik egyáltalán (katkonverter miatt eléggé büdös tudott lenni néha az utastérben is)
Valvolineból evett neki 3-3.5 deci között, eneosból konstans 2 deci.
Szerintem legtöbbünk itt 100+ ezres km-t futott, és jól elvan maxlife nélkül is, de biztosan nem rossz olaj
Másrészt meg igaza van BlacKSouL-nak, 7gen-be ne tegyél 10w40-et (meg úgy általában se)
-
HeavyToys
senior tag
válasz DeathAdder #33571 üzenetére
Az én 1.7 CTDI-m-ben 308000 km van, és 15000 km(1 olajcsere) alatt nem kell utána töltenem. Én egyébként totál mást, ELF Evolution SXR 5w30-at használok.
-
szarvasbogár
aktív tag
Sziasztok! Nem is tudtam, hogy van ilyen topik is bár pont ez ne lenne... magam is hondás vagyok, eddigi életem legjobb gépe egy 2004 dízel accord volt imádtam minden porcikáját volt egy régebbi accord valamint két békalámpás vti. Jelenleg egy sport swift van de nincs nap, hogy ne gondolnék az utolsó civicre hát mi ez ha nem szerelem?? Egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy visszatérek az igazihoz csak hát money money... 2004 körüli type r civic lenne az élet értelme integrától picit félek, hogy mennyire vannak szétnyomatva.. Plusz a civic még viszonylag családbarát (befér a gyerekülés stb) van valami ötlet/tapasztalat, hogy mennyire érdemes type r -ben gondolkodni mi a tényleges fogyasztása mennyire strapabíró? Köszönöm
-
Stehe
aktív tag
válasz DeathAdder #33571 üzenetére
Köszi a választ!
Most nézem, Valvoline maxlife létezik 5w40-ben is, következő olajcserénél lehet lecserélem erre a Mobile1-et...
-
Snoop-y
veterán
válasz szarvasbogár #33577 üzenetére
Mo-n 100x inkabb type-r mint egy integra.
Az otthoni integrak 90% egy rom. Ami meg nem azt te nem akarod megvenni...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
ambrus14
tag
7.gen-be találkozott már valaki azzal, hogy üzemmelegen olyan mintha "ropogna", szakaszosan nyomódik be a kuplung?
Valami megoldás rá esetleg?[ Szerkesztve ]
Xbox 360 user - Gamertag: AMBRUS144
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #33579 üzenetére
De még civicekből is, bár ott azért esélyes hogy valóban lehet jóra is akadni
szarvasbogár - vegyed!! ugyan nincs nagy választék, de ha van alternatíva inkább fészlifteset vegyél.
Fogyasztás vegyesben 8,5 (a nagy átlag szerint), nálam 13, de én nem vagyok releváns
Egyébként tanúsíthatom valóban el lehet hajtani 8.5-el úgy hogy néha meg is nyomod, de azért inkább átlagosan hajtod - értsd, mint átlagos sofőr. -
BlacKSouL
addikt
válasz HeavyToys #33576 üzenetére
A 0 olajfogyasztású motorokkal nekem egy bajom van: ha nem marad olajfilm a hónoláson az expanziós ütemben, akkor szárazon siklik a dugattyú, nincs kenés, nem kommentálnám, de induljunk ki abból, hogy marad. Ha ott marad, akkor a benzin-levegő égésekor egészen a kipufogási ütem befejeztéig a láng érintkezik az olajréteggel, következésképp két dolog biztos történik vele: elég, illetve elpárolog. nyilván csak egy része, hiszen akkor kipufogási ütemben futna szárazon. Ha abból indulunk ki, hogy a fele elég+elpárolog, akkor az olajpáraként és égéstermékként a benzin-levegő égéstermékével keveredve távozik a kipufogószelepen. Feltételezve, hogy a kartergáz visszavezetésnél elenyésző az olajpára ami a blokk aljából feljön, azért nem 0, ergo párolog is a 98-100°C-os olaj. Ha tökéletes, azaz tökéletes szimmeringeket feltételezünk, akkor mondjuk ott nem fogy, de ....
A fentiekből kiindulva az olaj márpedig ideális üzemben is FOGY.
Ha az olajszint mégsem változik, akkor csak egy a megoldás: valami más foglalja el az elveszett olaj helyét: víz, benzin, korom, fémkopadék, kémiai anyagok, stb.Részemről ennyi az észrevétel.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
szarvasbogár
aktív tag
válasz DeathAdder #33583 üzenetére
Köszi a választ!! Akkor ez simán jó én elég kimérten vezetek de azért néha na... Tudod... Snoop: igen ettől félnék én is, hogy vagy ki van nyomva már a szeme vagy 2+ millió.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz szarvasbogár #33588 üzenetére
2 millió alatt nem találsz civicből sem említésre méltót, de azért szorítok
[ Szerkesztve ]
-
szarvasbogár
aktív tag
válasz DeathAdder #33589 üzenetére
Kezdek rájönni inkább 2.2 -2.4
-
>>>W!nman*
tag
Ma megjött, remélem jó lesz!
Gondolkodom utólagos galvanizáción... Valaki csinált már ilyet?/dl/upc/2015-05/29/46722_zjrosopstfsfitf8_wp_20150529_001_1.thumb.jpg
/dl/upc/2015-05/29/46722_rlexgrovwrxknzwe_wp_20150529_003_1.thumb.jpg/dl/upc/2015-05/29/46722_zjrosopstfsfitf8_wp_20150529_001_1.thumb.jpg
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #33592 üzenetére
Nekem eddig csak esős időben nyikorgott főleg lassú felengedéskor.
Most viszont 110 000-nél már előjött az, amire az 5D-sek rég panaszkodnak, hogy ropog a kuplung. Majd ha lesz kicsit időm, megnézem (vagy nézd meg te) civinfo.hu -n, ott a hibák problémák részben van egy szál direkt ennek. Ott vannak megoldások is. Elvileg valami műanyag persely eltörik/kikopik, és azt vagy cserélni kell, vagy kenni. De nem emlékszem jól.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
>>>W!nman*
tag
Van itt olyan, aki szerelt már 6. gen Civic futóművet?
Rugóösszehúzó után érdeklődnék! Előre keresek, de a későbbiekre nézve, nem ártana, ha hátra is jó lenne!Egyelőre ezzel szimpatizálok...
[ Szerkesztve ]
-
ambrus14
tag
válasz BlacKSouL #33593 üzenetére
Neki is álltam volna keresgélni, de még várnom kell adminok jóváhagyására, ha esetleg addig megtalálnád akkor mindenképp írd ide
Amúgy nem nyikorgás, hanem inkább ahogy benyomáskor "ropog", egyszerűen nem tudok jobb szót a jelenségreXbox 360 user - Gamertag: AMBRUS144
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #33581 üzenetére
Nekem is nyikorog, majd beolajozzuk
Motor tömítéseket itt is csak szettbe lehet venni? Bár gondolom ha már hozzányúlunk, akkor nemárt cserélni mindet...
Mennyi lehet kb egy szett (D16V1)? Csak 6genhez találtam, de ahhoz képest nekem minden drágább[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
EQMontoya
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #33597 üzenetére
5W30 Sustina, ami igazából inkább 0W20 (hígabb nem nagyon lehetne), nem fogy az Istenért sem, pedig én megteszek mindent, hogy megegye ez a dög. Elforgatom redline-ig, 160-al és felette utazom, 200k km van benne, ilyenkor a Lagunáknan már rég elköszönt a turbó, stbstb.
Egyre inkább olyan érzésem van, hogy azon motorok amik jelentősebb mennyiségben olajat fogyasztanak, azok szimplán szarok.
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #33598 üzenetére
vagy mélyebb fogással csinálják a persely köszörülést, vagy csökkentett palástnyomású gyűrűvel szereltek, vagy, vagy, vagy. vagy kopottak
de ebből csak az utolsó 1/6 a szar
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik