- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbubby00
őstag
Na nemár... Egyik rokonomnak Accordja van már 5éve. Eddig 2 műszakin is átment úgy, hogy az első 2ablak sötétített és a rendőr sem baszogatta miatta. Igaz, h kb 60-70%os fényáteresztő, tehát nem az a bűnöző sötétítés van rajta, csak Boszloptól hátra
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #33401 üzenetére
Haver fóliáztatta 2 hete a Prelüjét és elkísértem.
Kérdeztük a szakembert h mi volt eddig a legdurvább sötétítés amit csinált?
Hát azt mondja a legfeketébb a létező összes üvegre, és amikor megcsinálták pár óra után a tulaj ment is az autóért, és csak annyit mondott, ennnyi??
Na akkor most mégegy réteget az összes üvegre ugyanebből a fóliából.Megcsinálták neki, és azt mondta az alak hogy emberünk miután menni készült fényes nappal nem látott kiállni a bejáratról, neki is ment valami kerítésnek
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #33402 üzenetére
Meg is érdemli az ilyen.. Azért nem egy full sötét dobozzal akarok én rohangálni, nincs nekem takargatnivalóm
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
XSiGma
aktív tag
Tudnátok ajánlani valakit Budapesten,az se baj ha Dél-Pesten van,akihez lehetne vinni vásárlás előtt átnézetni az autót?
-
demars
addikt
válasz honda23 #33406 üzenetére
Tavaly ajánlottak casco-t egy biztosítónál ( más ügyben voltunk bent) hát basszus rohadt egy tarifát mondott az ürge... és ez csak valami alap cucc volt, ehhez lehetett volna választani, hogy mekkora önrészt vállalok vagy micsoda... Ráadásul egyik ismerősömnek volt casco-ja, ennek ellenére nem fizetett, mert abban a helyzetben Ő volt a hibás... Akkor mire jó??
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
>>>W!nman*
tag
-
bbubby00
őstag
válasz >>>W!nman* #33408 üzenetére
Beszéltem a fóliásokkal. Aztmondták, h ami jogszabálynak megfelel az kb szabad szemmel nem látható sötétítés... No meg 3x annyiba is kerül!
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
LógaGéza
addikt
válasz bbubby00 #33409 üzenetére
Olyan se megoldható, ami csak a felső részén van az autónak, és folyamatosan világosodik?
Amúgy nem feltétlen rosszabb az a szabad szemmel nem látható, ha már UV-t szűr, akkor is hasznos.Amúgy van nálunk egy rendőr, akinek az autóján az üvegek full feketére van fóliázva - ezért nálunk csak elég annyit mondani, hogy ha belekötnek, hogy hát neki is olyan, és akkor békénhagynak. Tesztelt módszer, működik
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
>>>W!nman*
tag
válasz bbubby00 #33409 üzenetére
Kb igen. Egy "sima", nem szinezett üveg 90% fényáteresztésű. Ennek és a feltenni kívánt fólia fényáteresztésének szorzata kell, h nagyobb legyen 70, v 75%. (ezt szokták benézni az emberek...) Ez tleg épp h észrevehető, de ezek a fóliák gyakran jobbak, mint a feketék... Civicen is gondolkodom, h fóliáztatom, de klimabox csere és újbóli töltés után megnézem a hatásfokot még... De gazdaságossági szempontból, hosszú távon szerintem meg fogja érni, mert hiába megy a klíma, éget a Nap...
[ Szerkesztve ]
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #33400 üzenetére
Hol az az "itt" ?
-
bbubby00
őstag
válasz >>>W!nman* #33411 üzenetére
A hatásfoka nemtudom mennyivel tér el ennek az új technológiának, amivel már a szériaautók kigördülnek, de 90-100e Ft lenne szélvédő kivételével körbefóliázn, viszont így műbizonylatos lesz az egész
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #33412 üzenetére
Bestfolia
Tehát B oszloptól hátra 19k a Skyfol HP, a két elsőre pedig 30k az NT Pro 90. Ez így legális lenne.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok. Kb 1.2 millió a keret. Honda Jazz a jelenlegi kiszemelt. Volt amúgysok, főleg kombik, de miután a dízelmotort kizártuk, eléggé csökkent a választék a főleg rövidtáv használat miatt. Fogyasztás (emiatt a kombik kiestek a benzinmotor fogyasztása miatt), megbízhatóság, viszonylag nagy hely a fő szempont. Szóval jelenleg a Jazz van képben. Melyik évben kezdték belerakni az újabb motorokat? Ha a régebbi lesz, akkor abból az 1.2 tényleg annyira gyenge, mit olvastam pár helyen? Most egy 2013as 94 lovas swiftet vezetek elég sokat, ahhoz képest hogy mennek?
Mire kell figyelni használt vásárlásnál? Valami típushiba?
Köszi[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
BlacKSouL
addikt
válasz JoolsNOS #33415 üzenetére
Ha rendszeresen 10-12 km-nél rövidebb távot kell menni, akkor az 1.2 és az 1.4 is nagyon durván fogyaszt, kb. mint egy 1.8-as motor. Azonban amint bemelegszik, országúton (90km/h) és városban (30-70 km/h) a kisebb dízelekkel egy szintre hozható. Még 100-110-ig is barátságos, pályázást annyira nem kedveli, de még nem is esik szét.
A klasszikusabb békaszeműekben volt az 1.2 és az 1.4 iDSI duplagyertyás motor hetvenvalamennyi és 83 Le-vel, a modernebb kinézetűekben már az 1.4 i-VTEC van 100 lóval. Ez azonbanúgy 1 literrel többet is fogyaszt. a legújabbakat nem ismerem.
Az 1.2 éppen annyival gyengébb, amennyivel kisebb. Az 1.4 sem sportos, inkább tud akár 2000-től is menni, de 4000 fölött sem történik csoda. Szerintem kellemesen rugalmas, barátságos motor.
A Swiftekben van egy nyers pörgősség, ha jól hallottam ismerősöktől, na ehhez képest szerintem a Jazz 1.4-e is inkább a kiegyensúlyozottságra van hangolva. Azért egyszer toltam már neki 70-ről 165-ig Akarattyától Fűzfő felé dombnak fel, előzve kollégát az 1.4 Bravojában a 710-esen. Szürreális már a 160 egy 2x1-es úton ezzel a motorral, de még gyorsult volna a tetőn simán.
Epikus keret miatt: jellemzően rövid utakra nem fog keveset fogyasztani.Mod: a hatékonyság, károsanyag kibocsátás, fogyasztás témakörben érdekes a régi hozzászólásomban a két autó kipufogójába lőtt fotót megnézni. Ja mert az 1.4 valójában a Jazzben is csak 1339 ccm, és ugyanez van a Cityben (~Jazz sedan)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
JoolsNOS
veterán
válasz BlacKSouL #33418 üzenetére
Köszi! Előreláthatóan a napi táv 2*15km körül fog alakulni, amiből 10 km országút, a maradék belváros. Nem vagyok már nehéztalpú, szeretném ha 6 körül megállna az átlagfogyasztás.
(#33416) EQMontoya: köszi
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
demars
addikt
Szerdán itt lesz az összes cumó... (szőnyegek még nem ) Csütörtökön délután megejtjük a cseréket. Sajna éjjeles leszek akkor, remélem lesz idő a fékekre is... Fékfolyadékot most nem cserélünk, azt mondták a srácok, hogy macerás kicsit, rendesen ki kell nyomatni a régi folyadékot, alaposan légteleníteni ( ha kell ). Meg azt mondták, hogy ha folyadék csere lesz, nézzük meg a fék csöveket is és ha kell cseréljük azokat is...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
JoolsNOS
veterán
Ezek mennyire jönnek elő a való életben?
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
tonyi
tag
Sziasztok!
Tud valaki Fejér esetleg Tolna megyében olyan céget, ahol kistételben magánszemélyeknek is vállalnak szemcseszórást és szinterezést. Szeretnék néhány alkatrészt újrafestetni."Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
demars
addikt
válasz honda23 #33423 üzenetére
Lehet, hogy csak nincs kedvük... Még utána járok és beszélek velük!
Elképzelhető, hogy szívatnak kicsit... öcsém csinálja a kollégáival ezeket... nála ugye úgy sem reklamálok, talán emiatt húzzák a melókat el...
Fék ill. kuplung folyadék cserét még nem láttam, hogy csinálják... féket már légtelenítettem ( pedált kellett nyomkodnom, ahogyan mondta a szaki), de el tököltünk ezzel is vagy 30 percig...)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
m3tr0
senior tag
válasz >>>W!nman* #33425 üzenetére
Fú,szerintem ebbe ne menjünk bele,mert nagyon nem fogunk egyetérteni.
Mellesleg odaírtam,amit a kolléga is,hogy a folyadékcsere légtelenítéssel..és nem azt,hogy még közben a fél autót kicseréljük.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
>>>W!nman*
tag
Teljes fékfolyadékcsere nálam:
- tartály leszívása
- tartály kitakarítása (ha kell levétellel)
- leghosszabb körtől a legrövidebbig haladva légtelenítők megnyitása/pedálozás/zárása
- fékfolyadék közömbösítése vízzel ahol szükséges
- esetleges folyások felderítéseEz szerintem nem 10 perc és szinte bármi is marad ki, az tákolás a szememben.
A berohadt légtelenítő pedig életszerű példa szerintem és irdatlan időt el tud vinni. Nálam mind a 4 be van rohadva és csak remélem, h sikerül nem beletörni majd 1-2hét múlva, mikor kéznél lesz EBC szett is. -
m3tr0
senior tag
válasz >>>W!nman* #33428 üzenetére
Akkor menjünk bele.
Az,hogy neked mi tákolás az nem igazán érdekel, nekem csináltak már ilyet,szerelőnél,nem is egynél,nem is csak a Civicen,de tartályt takarítani egyikük sem állt neki, persze te mint nagyon képzett szakember biztosan jobban értesz hozzá és aki nem úgy csinálja az tákol.
Innentől meg nem igazán folytatnám,szerintem amit te művelsz az autóval az már a ló másik oldala és itt nem pont a fékfolyadék cserére gondolok hanem a korábbi dolgokra.
Persze biztos azért mert én meg egy trehány autó tulaj vagyok aki b*szik mindenre főleg mert olyan szerelőhöz viszem aki még ráadásul tákol is.
Szóval béke.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
honda23
aktív tag
válasz >>>W!nman* #33428 üzenetére
Jézusom, még pedálozik valaki? Van erre egy levegős leszívó berendezés. 4 ág 4 perc. Tartály takarítás teljesen felesleges.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Winner_hun
félisten
válasz >>>W!nman* #33428 üzenetére
Ha a tartályt kitakarítod akkor átmosod 2-3 alkalommal a fékcsöveket is? Vagy csak fél munkát végzel = tákolsz te is?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
honda23
aktív tag
válasz demars #33432 üzenetére
Az gáz, kuplungfolyadék cseréhez egy két dolgot kellett kicsavarni, rárakni a leszívót az alsó hengerhez, felülről öntöd, 10 perc, 2 decivel még bőven át is mostad.
Fékfolyadéknál felül öntöd de előtte kiszívod, majd felöntöd újjal, aztán alul, ahogy a nagy könyvben meg van írva, addig szívod, amíg az átlátszó csövön az új olaj nem jön, fent meg ellenőrzöd a tartályt, oda is elég 5-6 deci. 15 perc max.
Motorolajcsere is 10 perc volt a srácnak szűrővel, mindennel.Igaz, ő csak Hondákat csinál évek óta.
A pedálozás egy vicc, kell oda több ember is, ezt meg egy ember csinálja, én csak néztem.
Honda szakszerviz, márkaszerviz nincs a közeledben?
Ez az egész került nekem pár ezerbe, 45 percbe írták be nekem az egészet Fehérváron.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz honda23 #33433 üzenetére
Öcsém szerelő, a kollégája segít nekem, munkadij nincs. Alkatrészeket beszerzési áron kapom. Mivel ingyen munka, utolsó vagyok... Viszont lelkiismeretesek...
Honda szalon Győrben van, de ott nincs ismerős..
Ha nem leszünk készen, max befejezzük másnap. Sok apró dolgot én csinálom (pucolás, tisztogatások, pepecs munkák). Szeretek ott lenni, segíteni, csinálni.. Így látom is, és el is mondják, hogy mi hogy működik.
Nem időre dolgozunk, így azért húzódik...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
>>>W!nman*
tag
Hm.
Hobbista vagyok, és lehet h néha többet csinálok, mint kellene, de sajnos szeretem magam körül a "rendet"...
Tartálytakarítás: igen, sajnos én is ritkán látok olyat, aki takarítana, de olyat is, aki legalább leszívná, vagy átpumpálná a rendszeren a régit, az újjal való feltöltés előtt. A folyadékban maradt apró gumidarabok szerintem nincsenek jó hatással a karmantyú súrlódó felére...
Amúgy olyat szoktál látni, h egy zsír új gömbcsuklóba egyáltalán csak belenéznek, h milyen állapotú/minőségű és mennyiségű zsírt tartalmaz? Oké, lehet erre mondani, h a gyártók nem hülyék... De annyira se, h olyan alkatrészt adjanak a kezedbe, ami túl tartós... Elavulást terveznek.
#33430) honda23:
Hát olyan még nincs...(#33431) Winner_hun:
Leszívod, kitakarítod, újjal feltöltöd és pumpálod. Így kevés keveredik össze (bár a munkahengerekben azért igen...) és át van mosva nagyjából. Biztos van olyan, akinek ez is tákolás! -
BlacKSouL
addikt
válasz >>>W!nman* #33435 üzenetére
Ilyenkor mindig eszembejut, hogy a motorolaj cserénél át kellene mosni olcsó de jó minőségű híg olajjal a motort, és aztán beletenni a véglegest, hiszen rengeteg marad benn a régiből, akár 1 órát, akár 1 hetet hagyják kicsepegni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz >>>W!nman* #33437 üzenetére
Erre meg azt szoktam kérdezni, hogy a mai motorokban a súrlódó, érintkező felületű alkatrészeknek hány százaléka acél/vas? És mi a helyzet az olajban lebegtetett korommal, egyéb csapadékanyaggal, szennyeződéssel? Azt sem szedné össze a mágnes. Marad a teljes átöblítés.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33438 üzenetére
Erre van az olajszűrő iilletve az alsó lemez (azt hiszem kartel lemez a neve). Ebben gyűlik össze az olajsár. Ezt ugye normál esetben nem veszi le az ember, de időnként nem ártana... Rohadt sok mocsok leül oda. Van benne alul plusz egy lemez, az a sárfogo. Én egyszer kipucoltam az astránál.
Más: beszéltem a fiukkal, hogy mi a helyzet a fék buherálással. Azért nem lesz rá idő, mert du van nekik még egy kocsi amit időre visznek. (amugy is 5 ig dolgoznak) Utána jön az enyém, de ugye nekem mennem kell dolgozni... Így nem biztos, hogy belefér minden.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #33439 üzenetére
karter (de egyébként olajteknő)
normál esetben sehol nem kellene összegyűlnie az olajsárnak, mert normál esetben úgy kéne hogy legyen, hogy amit nem fog meg a szűrő, azt folyamatosan lebegteti maga az olaj. persze a valóság nem normál eset.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Winner_hun
félisten
válasz >>>W!nman* #33435 üzenetére
Hogyan kerülnek apró gumidarabok a fékfolyadékba?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
>>>W!nman*
tag
válasz Winner_hun #33441 üzenetére
Tudomásom szerint a karmantyúk kopásából. Ami feketét látsz a folyadékban az mind gumiszármazék és a karmantyú része volt valamikor.
Ha nem így van, úgyis kijavítanak majd!
-
bbubby00
őstag
válasz >>>W!nman* #33444 üzenetére
Persze. Holnap irok egy részletes haditervet, de mára elfáradtam. 1től9ig nyomtuk az ipart. Most az első ülések száradnak és a vasak pedig kaptak a rozsda helyett egy kis fekete színt. Most a nappali közepén hesszelnek
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
LógaGéza
addikt
válasz bbubby00 #33445 üzenetére
Nekem is van egy ilyen tervbe, rázósabb utakon az anyósülés konkrétan nyikorog - de majd meglátod ma, mert sokminden van itt tervben
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
demars
addikt
válasz >>>W!nman* #33449 üzenetére
Astra övfeszítő. Bal oldalon van a piros biztosító pecek. Rajta az útmutató, hogy kell biztosítani. Szállításkor be kell dugni.
Nálunk ez csettent el. Új ára anno 60k volt... Bontóban adtak 10k -ért.Azt nem tudom, hogy van e benne, de kivételnél óvatosan. Mikor leteszitek az ülést óvatosan. Nem himes tojás, csak ne dobáljátok.
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik