Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz HeavyToys #32569 üzenetére
Persze. Én is ezt a kombót használom. Egy hátránya van, hogy porol. A Textar-nál sokkal jobb, de tulajdonképpen átlagos felhasználásra az is tűrhető. Ami viszont fontos, hogy bármilyen gyártótól is választasz tárcsát, ugyanattól legyen a betét is. Persze vannak kivételek, de általában nem jó a vegyes párosítás.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
DeathAdder
veterán
válasz HeavyToys #33109 üzenetére
Igen, ezzel számoltam is amikor megvettem a betéteket.
Át is jön sokminden vibráció a motorból, de akkor sem szabadba a keréknek rázkódnia finom induláskor ha a kuplung jól működik.
Mielőtt kikeményítettem volna akkor is már ilyen volt, és vissza váltásnál is ráz kicsit néha ha kiengedem a kuplungot, motorféknél semmilyen anomáliát nem érzek.BlacKSouL - dettó nálam is. Azt kihagytam, hogy a nem állandóan rázkódik így, van amikor nagyon és van hogy egyáltalán nem.
Hideg motornál pl soha -
EQMontoya
veterán
válasz HeavyToys #33174 üzenetére
A sárvédőívet igen, természetesen lakatos kell hozzá, de valószínűleg van javítóív utángyártottban.
Ha nagyot horpad a lemez, akkor anyagában is nyúlik, azt már nem tudod kikalapálni, mert egyszerűen utána már több az anyag, mint kellene. Valamerre púpos lesz.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
BlacKSouL
addikt
válasz HeavyToys #33354 üzenetére
Ebből úgy veszem ki, hogy igen.
" Honda Motor Co. on Thursday recalled another 4.89 million vehicles world-wide with potentially faulty air bags made by Takata Corp."
De nem egyértelmű, mert a cikkek amiket ott találtam, US-re fókuszálnak. A fenti cikkben ami még régebbi, épp azt írják, hogy a US modelleket nem érinti, a többit viszont igen, de a későbbiek szerint ugye már kiderül, hogy de azokat is érinti.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz HeavyToys #33576 üzenetére
A 0 olajfogyasztású motorokkal nekem egy bajom van: ha nem marad olajfilm a hónoláson az expanziós ütemben, akkor szárazon siklik a dugattyú, nincs kenés, nem kommentálnám, de induljunk ki abból, hogy marad. Ha ott marad, akkor a benzin-levegő égésekor egészen a kipufogási ütem befejeztéig a láng érintkezik az olajréteggel, következésképp két dolog biztos történik vele: elég, illetve elpárolog. nyilván csak egy része, hiszen akkor kipufogási ütemben futna szárazon. Ha abból indulunk ki, hogy a fele elég+elpárolog, akkor az olajpáraként és égéstermékként a benzin-levegő égéstermékével keveredve távozik a kipufogószelepen. Feltételezve, hogy a kartergáz visszavezetésnél elenyésző az olajpára ami a blokk aljából feljön, azért nem 0, ergo párolog is a 98-100°C-os olaj. Ha tökéletes, azaz tökéletes szimmeringeket feltételezünk, akkor mondjuk ott nem fogy, de ....
A fentiekből kiindulva az olaj márpedig ideális üzemben is FOGY.
Ha az olajszint mégsem változik, akkor csak egy a megoldás: valami más foglalja el az elveszett olaj helyét: víz, benzin, korom, fémkopadék, kémiai anyagok, stb.Részemről ennyi az észrevétel.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
addikt
válasz HeavyToys #34450 üzenetére
Jó a Zimmermann normál használatra, teljesen jó árérték arányú cucc.
Mondjuk azért valaki írhatna tapasztalatot, aki már 3-4éve használja. Netán lemérhetné mennyit kopott, milyen állapotban van és össze tudjuk mérni egy EBC tácsafogyással, bár nem lesz releváns mert én pályázok is velük.Life is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
válasz HeavyToys #34450 üzenetére
A Pagid betétet a VW-esek dícsérik. VW beszállító, gyári minőség. A többit inkább kihagynám. A szokványos Unix-os/Bárdi-s márkákból Zimmermann-t vagy Textar-t vennék. Egyébként meg EBC. Megéri a felárat. Nekem már közel 50k km van a tárcsákba és a betétekbe is, de nemhogy a tárcsa, de még a betét is el fog menni ránézésre még egyszer ennyit.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
LógaGéza
addikt
válasz HeavyToys #34457 üzenetére
Én most beszéltem TypeV Lacival, Ferodo Premiert ajánlott, én el is fogadtam, azt mondta nem szokott gond lenni vele.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A