- iPhone topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Magisk
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G31 - inflációkövetés
- Mobil flották
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
Hirdetés
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz DeathAdder #33097 üzenetére
A motortartó bakokra gondolok én is, nálam azzal kezdődött a tuning, hogy ki lettek keményítve (kb. 40K volt B-sre a bal felső elsőt kivéve, mert azt nem tudták), így alig érezhető rázkódás.
Ha szeretnél mindenképp kuplungot, de nem akarsz szintert meg atom keményet akkor Exedy Stage 1-nél feljebb nem lépnék, a stage 1 általában megőrzi az utcai komfortot, de több nyomatékot bír ki a tárcsa, stage 2-nél már változik a szerkezet is és bár a kuplung kinyomáskor könnyen megy, felengedéskor már szinteres érzést kelt, tehát csúsztatni már nehezebb, már löki a lábat és itt már a 6 ágú szinter szokott lenni, a stage 3-nál meg a 3-4 ágú szinter van, a szerkezet már benyomáskor is atomkemény, sőt ha rugó nélküli akkor csúsztatni szinte lehetetlenség, a lefulladás az első pár napban garantált. Én nagyjából így tudnám jellemezni, bár a full stage 3-ig sosem jutottam el, most act-m van 6 ágú és csak felengedéskor kell játszani vele ha csúsztatni akarom, a 4 ágú nekem nyöszörgött elég hamar (csak idegesítő, funkcióját betöltötte) és a szerkezetet pontosan nem tudom melyik, de ott egy dugóban a bal lábam 1 hét után érezhetően erősebb lett, úgy megedzette a kuplung, a velencei tó kör is azért fárasztott le, azt a kuplungot nem arra találták ki, hogy megállunk 200 méterenként majd indulunk csúsztatva, de volt aki meg pl. élvezte a kemény szintert is, mert azzal jobban átvitte az útra a nyomatékot induláskor, ja csak hideg motornál nem kellene eldobálni a kuplungot.
Bátran ajánlom kikérdezésre Pelyvit (Pelyvás Dániel), lehet mond neked jobbat jobb áron, legalábbis én volt amit tőle vettem, az ország másik végéből.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
DeathAdder
veterán
+HeavyToys
Először én is a motortartó bakokra gyanakodtam, ki is keményítettem őket (ezek az első és a hátsó bakokba pattinthatók)
Érzem már egy ideje ezt a rázkódást, és amikor ma a műszakiztató beállt vele a műszaki állomásra akkor megfigyeltem hogy induláskor nagyon finoman próbált megindulni, a rázkódás hallható volt és az első keréken szabályosan látszott is
Továbbra is fennállhat a veszélye hogy ez inkább a motortartó lehet?
Tehát akkor abban egyetértünk hogy ha nem gyári akkor csakis Exedy?
Stage 1 -et látok 235 fontért tegiwan, a sima exedy pedig 150 font.A sima és a stage 1 között van érezhető különbség? vagy csak annyi hogy a stage 1 több nyomatékot bír el? (motort tuningolni nem akarok)
Igen, Pelyvástól venném mindenképp, tőle szoktam az ilyesmit általában
Nem tudom hogy csinálja, de mindig jobb árat ad bármitől amit én kinézek[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #33103 üzenetére
Nekem mindig Pesten kezd el megremegősödni. Lámpánál indulva néha szinte pattog a kerék induláskor.
Ha hazajövök vidékre, itthon szinte sosem csinálja. Tehát ebből kiindulva nem bak, viszont kuplung probléma, és ahogy látom szériában.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz LógaGéza #33084 üzenetére
Nah megleltem crx-en TypeV -t! Írtam neki privit...
Este meg írtam Endrének is, kértem árajánlatot váltó olajra...Azért megjegyezném: a crx fórum tök fura... akadoznak az oldalak, nem olyan gördülékeny mint a ph
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Matt-OPT
aktív tag
Sziasztok!
Honda Insight 1.4-ekről mi a vélemény? 2009-2011 körüliek érdekelnének.
Két gyerkőccel életképes lehet, főleg városban?Másik jelölt a Jazz 1.4, szintén 2009-2011 között.
[ Szerkesztve ]
-
HeavyToys
senior tag
válasz DeathAdder #33103 üzenetére
Nem tudom, de a motortartó bak elvileg pont a rezgést csillapítaná. Ha kikeményíted, csinálsz egy merev valamit, ami átviszi a rezgést. Az új bajjal nekem sokat javult a helyzet, mondjuk nekem az eredeti gond inkább az volt, amikor motorfékben voltam nagy fordulaton, akkor picit beremegett a kasztni.
Én összevadászom a hátsó bakokat a kocsihoz és a váltótartó bakot is, majd jövő hónapban.
Kuplungra visszatérve, a Jakoparts-os dobozban LUK kuplung volt. Árban pedig az exedy alatt volt, olyan 15k-val. Nem óriási difi, de szerintem feleslegesen adtam ki rá több pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz HeavyToys #33109 üzenetére
Igen, ezzel számoltam is amikor megvettem a betéteket.
Át is jön sokminden vibráció a motorból, de akkor sem szabadba a keréknek rázkódnia finom induláskor ha a kuplung jól működik.
Mielőtt kikeményítettem volna akkor is már ilyen volt, és vissza váltásnál is ráz kicsit néha ha kiengedem a kuplungot, motorféknél semmilyen anomáliát nem érzek.BlacKSouL - dettó nálam is. Azt kihagytam, hogy a nem állandóan rázkódik így, van amikor nagyon és van hogy egyáltalán nem.
Hideg motornál pl soha -
gaga1
tag
válasz DeathAdder #33110 üzenetére
Akkor csak hideg motorral szabad jarni
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
zolynet
addikt
De rohadtul izgatott vagyok.
Life is too short to stay stock!
-
VIBO
őstag
Üdv honfitársaim
Mostanában észrevettem 2 dolgot a verdán. Civic 1.6 sport 2005.
Nem vagyok nagy hozzáértő, kérlek bocsássatok meg ha nagyon laikus dolgot kérdezek.1. Mostanában bal elülről, ha huplikon megyek át a felfüggesztés felől jön egyfajta csörgő hang. Mi lehet az?
2. A jobb ajtón levő kárpit burkolat elkezdett nyekeregni ahogy megyek. Elég idegesítő. Mit lehet ezzel kezdeni?
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
senior tag
válasz DeathAdder #33103 üzenetére
Mindenképp kérdezz rá Pelyvinél a kuplungos különbségekre, mégis jobban tudja nálam szerintem, de ekkora árkülönbségnél én a Stage 1-et venném, a sportosabb vezetést szerintem jobban elviseli, ha nincs tuning akkor is, ahogy írtad általában azért tolod neki, inkább mint nagypapásan, de Pelyvi úgyis elmondja mik között dönthetsz.
Bbubby00: akkor már tudom ki vagy face-n, ott láttam meg hamarabb a kocsit, tényleg jól néz ki.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
demars
addikt
Hol lehet letölteni kézi könyvet? crx-en nem találtam 8gen szedánhoz!
Csomó infó van benne, de nem igazán szeretnék folyton a kocsihoz futkosni, ha valamit meg szeretnék nézni...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
Nem nagyon sikerült senkitől kielégítő infót kapnom arról, hogy mi a különbség a sima és stage 1 között, és hogy nekem melyik lenne az optimális.
Lehet végül csak gyárit veszek azzal úgysem foghatok mellé, és egy JDM-es lendkerékkel is beújítok hamár le lesz szedve a váltó
300 lóig bőven jó ez a felállás is azt olvastam.9-9.5 kg a mostani, emez meg fele szóval ég és föld lehet a különbség.
Egy srác nemrég mondta hogy ugyanilyen gépre vett ő már direktszűrőt, leömlőt, kipuffot, de egy sem ért közel annyit sem mint a gyári jdm-es lendkerék -
!Overdose!
őstag
bbubby00:
Szia! Igazán jól néz ki az autód, megvizslattuk a feleségemmel. A felni is nagyon jól áll neki. Legközelebb remélem sikerül személyesen is összefutni, de most nagyon szűkös volt az időnk.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
bbubby00
őstag
válasz !Overdose! #33119 üzenetére
Köszi! Próbálom egyenesbe pofozni a kocsit A toldatokra ráfér egy kis renoválás, főleg a hátsóra.
Bocsi, h mi meg elbambultunk mellettetek, csak parkolóhelyet vadásztunk!
Reméljük legközelebb összejönEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
DeathAdder
veterán
Azt olvastam az angol fórumon hogy tán a gyári kuplung is exedy újra csomagolva, lehetséges ez?
Még mindig fogalmam nincs mi legyen, exedy vagy gyári. Szerintetek?17k-val lenne drágább a gyári
-
EQMontoya
veterán
Végülis volt valaki PP-n? Egy S2000-et meg egy 6gen sedant láttam.
Egy bácsi meg akarta venni a Toycimat, aztán mondtam neki, hogy bőven 7 jegyű árral számoljon... Hát szegény nem erre számított.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
!Overdose!
őstag
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #33118 üzenetére
Fl ep3 lendkerék is sokkal könnyebb a nonflnél.
Gyári és exedy
A többi xar.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
LógaGéza
addikt
válasz DeathAdder #33126 üzenetére
Mondjuk azon én is gondolkodtam, hogyha már megbontom, akkor valami "erősítést" kaphatna, csak nem tudom, hogy D16V1-re mit lehet rátenni...
Van ezekről valami lelőhely, vagy csak neten összevadászott félinfókból lehet tájékozódni?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #33127 üzenetére
marad a net, de a könnyített lendkerék mindenen sokat dob (főleg az enyémen, mert a preFl modellek 9-9.5 kilós lendkerekeitől az fl és JDM gyárijai is jóval könnyebbek már)
Tidére is lehet venni könnyítettet
-
EQMontoya
veterán
válasz !Overdose! #33124 üzenetére
Nem, a Carina coupeval, ami egy piros 300ZX mellett állt.
Same rules apply!
-
-
nagyúr
válasz !Overdose! #33130 üzenetére
hu, ez nagyon szep lett nem boros kormanyt is le lehet borozni ugy, hogy gyariasnak tunjon es ne legyen pufi?
-
DeathAdder
veterán
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #33131 üzenetére
Persze.
DeathAdder: Köszönöm. Belülről valóban közel újszerű leszámítva a tetőkárpit lógását. Azt is orvosolni fogom, ha lesz egy kis szabadidőm. Nagyon tartósak az anyagok. Kívülről viszont foglalkozni kéne már vele. Horpadásokat kihúzatni, karcokat minimalizálni és a kezdődő rozsdásodásokat eltüntetni. Ezek igazából nem is pénz kérdése, hanem idő. Előbb-utóbb meglesznek ezek is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
HeavyToys
senior tag
válasz !Overdose! #33133 üzenetére
Tudtok egyébként valami jó helyet ahol korrekten bőröznek?
BP is jó vagy Egerben úgy is postázom kell.
-
HeavyToys
senior tag
válasz !Overdose! #33135 üzenetére
Ahha, nagyon is tetszik! Ezek mennyire tartósak egyébként? Mert gyári bőrben is ahogy eddig tapasztaltam van elég nagy különbség.
-
EQMontoya
veterán
-
brd
nagyúr
Sziasztok!
A 96-os európai Accordban, úgy olvastam, már OBDII van. Viszont valaki végtelen bölcsessége miatt ez nem 16 pines, hanem ilyen. Jól értelmeztem, hogy ez mindössze egy átalakítóval áthidalható, így használható lesz ez?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz !Overdose! #33140 üzenetére
Köszi'! Ki, hol, és az illető honnan tudja?
The only real valuable thing is intuition.
-
!Overdose!
őstag
Hondafórum szerviztopikjában kérdeztem rá és olyan ember válaszolt, aki benne van a témában. Ráadásul én is úgy tudtam, hogy nem csak átalakító kérdése a dolog. Külföldi fórumokon utána olvasva sem találtam pozitív eredményt. Ez sajnos nem fog menni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
sten1990
tag
Sziasztok.
Honda CRX tulajdonosokat,hozzáértőket kérdeznék,hogy a mostani magyar használt autó piacon a 2. és 3. generációs CRX-ek,és CRX Del Sol-ok vásárlásánál mire figyeljek oda? Mivel ezek már elég régi autók,gondolom sok a túlhajtott darab (formailag is nagyon sportosak,szépek,egyediek). A vezetési élmény,a kezelhetőség mennyire jó vagy másabb mondjuk egy Suzuki Swift,Ignis-hez képest?
Alkatrészeket lehet még hozzá találni? Árban mennyire drágábbak a konkurens japán autókhoz képest?Nagyon megtetszettek a CRX-ek,de azért tartok is tőlük,főleg első autónak.De az autó megjelenése magával ragadott,nem látok még hasonlót se a mostani fiatalabb kocsik között.
-
LógaGéza
addikt
válasz DeathAdder #33128 üzenetére
Nem a legolcsóbb, maradjunk annyiban Nálam ahogy néztem az FL-esben ugyanaz van - így bontottat is szinte 0 esély találni...
Bajai bontósra nem írtál rá? Mostanában bontott FL TypeR-t, hátha tud segíteni.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
demars
addikt
A fogyasztás mérőt lehet kalibrálni? BC mindig kevesebbet mutat. Most tankoltam számításom szerint 6,1 liter, bc szerint 5,6 liter.
Másnál is van eltérés?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #33145 üzenetére
De írtam, meg tök fasza hogy én is épp Baján voltam, és ő vette meg a hátsó szárnyamat is, szóval volt már régebben is kapcsolatunk
Mondom neki hogy kellene a lendkerék, erre mondja hogy van, és küldött is róla egy képet. ebayen is hirdeti egyébként.
Mondom neki hogy lehet hogy 2004-es fészliftest bontasz és preFl lendkereket kínálsz?
Erre azt mondja most gondolkodóba esett, jééé és tényleg igazam van, még cikkszámban is eltér a kettő, és javítani fogja a hirdetést is (hát szombat óta még nem tette meg)
hondabonto.hu-t és Endrét is kérdeztem, ők nem írtak még
-
LógaGéza
addikt
válasz DeathAdder #33147 üzenetére
Ennyiért nem is lenne rossz mondjuk, de az amit linkeltél szerintem nem ér annyit
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #33148 üzenetére
facefiltesek ebayen 70-75 font, annyit adnék is érte, de kivárok hátha találok idehaza is.
Amit linkeltem az pont olyan mint az enyém, arra meg nincs szükségem
Mondjuk újan megvenni lenne a legjobb, de a gyári 200 ezer huf, annyira meg azért nem vagyok eleresztve
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz sten1990 #33143 üzenetére
Tudtommal nincs köztünk CRX tulaj. Nekem volt CRX motoros Hondám, de ennyi. Azt első körben érdemes tisztázni, hogy egy legalább kiindulási alapnak való 2gen CRX közelebb van az 1M-hoz, mint az 500k-hoz. Kultikus autóról beszélünk, amiből nagyon kevés maradt fent és az ára ezt tükrözi. Az alkatrészek nem vészesek és sok ponton megegyezik a 4gen Civic-kel, a DelSol pedig az 5gen-nel. Mint minden idős japán autónál első körben a rozsdásodást, a korábbi töréseket és helyreállításokat kell alaposan átnézni. A futómű elöl-hátul független, így nem olcsó a felújítása, de azért nem is megfizethetetlen. Sem a D16-os, sem a B16-os motorokkal nem szokott különösebb probléma lenni. Ha már nagyon eszi az olajat, akkor persze egy felújítás esedékes.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000