- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
Sőt, gondolom a motorkód nem is változott csak a motorszám. Ezért jobb megoldás, ha a forgalmiban nincs benne a motorszám csak a motorkód. Ilyen esetben nincs semmilyen adminisztrációs vonzata egy motorcserének.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
nagyúr
ÖÖ nem vagyok profi, a kúton a srác azt a sapit vette le amit te mondtál és onnan vett ki mintát az ellenőrzéshez, viszont utántölteni én a kiegyenlítő tartályba töltöttem folyadékot. Ha jól tudom ez összekeveredik, szóval elvileg a hűtőfolyadék szintjét ez a tartály mutatja: [link] Ez a kép az én autómról van, 7gen sedan civic, nem egyszerű kifürkészni a tartályt.
Ennek ez a betöltőnyílása: [link]
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
Én a mobiltelefon ledjével szoktam megvilágítani a folyadékok ellenőrzésekor a tartályokat (hűtőfolyadékét, sőt az akksi oldalát is, hálistennek úgy áttetsző) úgy, hogy egész nekinyomom és mozgatom, így jól látszik a különbség a folyadék alatt és felett eső fénynél.
Az ablakmosó folyadék is kék, de nem annyira, mint a gyári hűtőfolyadékok szoktak. Azok igazi türkizkékek, és sűrűek. Az ablakmosó folyadék erősebben alkoholos illatú, és hidegebb, gyorsan párolog, a hűtő inkább olajos tapintású, kevésbé alkoholillatú, és nem annyira hideg érzetű. Plusz az ablakmosók illatosítottak szoktak lenni, a hűtő meg inkább csak büdös kissé.
Mindazonáltal a boltban kapható hűtőfolyadékok egy jó része már rózsaszín.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
Én a kiegyenlítő tartályba töltöttem, viszont ha sima desztvizet töltesz rá én mennék egy kört az autóval, hogy összekeveredjen (ki tudja lehet hogy ha éjszaka fagy akkor okozhat meglepetéseket). Ha nagyon fogy a hűtővíz én nem vinném sehova, ha csak csöpög akkor el lehet vele menni a szerelőig, de veszélyes a buli mert ha menet közben fogyna el simán megfőhet a motor és bent még a vízhőfokmérőről se veszed észre (mivel ha üres a tartály nem tud mit mérni).
-
BlacKSouL
addikt
Mindig a kiegyenlítő tartályba töltünk után, és ha túl kevés a hűtőfolyadék, szerencsés esetben télen mondjuk abból érzed, hogy nem fűti a kocsi az utasteret úgy, ahogy szokta. Szerencsés esetben annyi még marad benne, hogy a motor nem rottyan meg, de kíméld.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
Próbáld ki, megéri [link]
Hátránya a szar lovaskocsi futómű (ezért rohadt kemény, és ezért pattog), a gyári fékek se valamik, a motor viszont nagyon jó, és a 7gen-hez viszonyított többletsúllyal is nagyon jól megy
Volt hozzá élményem, nem volt rossz, de nem cserélném el a 7gent erre, elsősorban a gyenge futómű és ennek köszönhető alulkormányzottsága miatt, valamint mert nincs meg benne az a nyersesség ami a régebbiekben
-
DeathAdder
veterán
Nem a 18" miatt sokkal inkább a csatolt felfüggesztésnek köszönhető ez a nagyon nagy keménység.
Nekem is /45 van, de vezettem már /40-est is (nem az enyémet), és nagyon sokkal keményebb annál is az FN2. Enyém /45 gyárilag, de egyáltalán nem érzem keménynek, viszont amikor beleültem az újabba, már sima útszakaszon is éreztem, hogy mennyivel keményebb.Amúgy meg nem eszik olyan forrón, én simán tudnék vele élni, inkább zavarna a túlzott alulkormányzottsága, de ez is inkább csak extrám esetekben érezhető.
Szerintem próbáld ki és vagy nem fog tetszeni, vagy egyből beleszeretsz Én mondjuk megmondom őszintén az olvasottak és hallottak után, kellemeset csalódtam benne
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A fenyezo csak lefujja, annak nincs ertelme, alatta ugyan ugy fog rozsdasodni. Fel kell csiszolni, le kell kezelni es utana meg lefujni. Csiszolas utan kiderul, hogy mekkora a bibi, lehet belulrol rohad kifele. En mivel nem ertek hozza, hogy otthon megcsinaljam, tutira elvinnem szakihoz.
-
zolynet
addikt
15. kerületben csináltattam a hátsó ív cserét és fényezést, meg persze üregvédelem. (2éve)
Varga László (fényező) 30-991-1157 ... egy olyan crx fórumostól ajánlotta aki nála csináltatja ha van valami a vassal, és ha neki jó, mert ő aztán nagyon igényes akkor nekem 100% hogy jó, és jó is lett amit csinált.
~100méterre van tőle a lakatos, mellesleg ő is hondás, de nem fórumos, szóval egy helyen minden.Life is too short to stay stock!
-
>>>W!nman*
tag
Szia!
Ez nem tűnik vészesnek, de nem igen ismerek lelkiismeretes lakatost, aki ezt tisztességesen megcsinálná.
A kép alapján szerintem felszíni rozsdáról van szó (és 1 horpadásról?), amit drótkorongoznék teljesen fémtisztáig, aztán wash primer, csiszolás, tisztességes mobihel 2k-s edző és szín+lakk...
Persze ha megéri! Ha nem, akkor nem kell belőle ekkora ügyet csinálni... ÉS h mitől függ: ennél a peremnél -ha jól sejtem más autós tapasztalatok alapján- 2 lemez van összelapolva. A külső látszik, illetve van egy belső. Ezek a perem mentén vannak ponthegesztve. Ha a kettő közé víz ment be és rozsdásodik, akkor feszül és már igen nehéz rendesen megfékezni a folyamatot... Persze függ az esetleges rozsda mennyiségétől.
-
nagyúr
Szia!
- lökhárító jobb első sarkánál meg van húzva
- kereskedő azt mondja, hogy az előéletét nem ismerik
- jobb oldala is tele van karcokkal, másik oldalt matrica domború nyoma
- motor szépen jár
- 88k km-t mondtak rá, de a szelepfedél festék már le van kopva
- külföldről lett behozva (csehektől)Eddig 3 ember nézte meg, mind azt mondta hogy kerülni kell a verdát
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Döntsd el, hogy kell-e a mű hátsó ülés (amire maximum gyerek vagy csomag fér).
Ha nem, akkor inkább vegyél valamit, ami nagyobb élményt ad (pl. MX-5 NC), vagy csak szebb, mert coupe (pl. Celica 1.8 TS).Az a bajom az FN2-vel, hogy családi autónak nem jó, meg élményautónak sem.
Sportosnak sportos, de ezt a szintű sportoságot sedaon és 5 ajtósok is tudják adni, amik sokkal praktikusabbak.Ami nagyon jó az FN2-ben, az a motor, illetve az én ízlésemnek a beltér is bejön. Ezen felül viszont sem a használhatósága, sem a külleme, sem a vezetési élménye nem egy nagy durranás szerintem.
Same rules apply!
-
bbubby00
őstag
Faternak is ez szüntette meg az olajevést, biztos nem hülyeségből fejlesztették ki ezt az olajat. Én most Eneos 10w40et raktam a VTi-be, bő 3000km megtétele után 0csepp olaj fogyott
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
DeathAdder
veterán
Én elejében azt használtam a vti-ben, meg a haverom is a fél milliós prelüben.
Bajom nem volt vele, de később az eneost jobban szerettem.
kb egy éve áttért ő is eneosra, azóta kevesebb olaj fogy neki, és nem bűzlik egyáltalán (katkonverter miatt eléggé büdös tudott lenni néha az utastérben is)
Valvolineból evett neki 3-3.5 deci között, eneosból konstans 2 deci.
Szerintem legtöbbünk itt 100+ ezres km-t futott, és jól elvan maxlife nélkül is, de biztosan nem rossz olaj
Másrészt meg igaza van BlacKSouL-nak, 7gen-be ne tegyél 10w40-et (meg úgy általában se)
-
honda23
aktív tag
Pedálnál utastérben a perselyhez, az nem munkahenger igazából, csak egy vezető persely, amibe bele megy a pedál rudazata. Perselyhez, rúdhoz odafújsz, és jó is lesz, legalább is nekem jó lett, pár fújás, megjáratás.
Pár fújás, sokat nem kell.Jogos, nem munkahenger, bocsi. Majd ha megyek melóba, csinálok pár képet és feldobom.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
!Overdose!
őstag
Most hoztam el a Polo-t, szintén 12k volt. A nyomást nem ereszti, de valamiért mégsem volt benne semmi gáz. Használni kell és ha csökken a teljesítménye, akkor vissza kell vinni és az UV megmutatja, hogy hol szökik. Egyébként hozzájuk hordjuk a céges autókat is és nekem eddig pozitív a tapasztalatom velük.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
Nyilván a typeR-nek feszesebb, kemenyebb futomuve van, hiszen sportossagra van hangolva nem kenyelemre. Mindenkinek mas az ingerkuszobe, en beraktam az es4-be a pro kit rugokat, a szerelom szornyulkodik hogy milyen pattogos, nekem meg belefer. Baratnom pl eszre se vette, pedig nagyon nyaggatott hogy ne ultessem le. Honda talin kerj meg valakit hogy vigyen el egy korre, ugy el tudod donteni Gumi meret is sokat szamit, nyilvan 16"-al nem raz annyira mint 19-el, de szarabbul is nez ki.
Egyebkent meg vegyed, nagyon jo verda
[ Szerkesztve ]
-
Attilaro
csendes tag
Nekem csak sima 1.8 8gen van a gyári 17es felnivel, gumival (225/45r17) Dunlop sport- áll mellettem a mélygarázsban egy BMW125i azon sincs ilyen széles gumi már azzal is vannak olyan útszakaszok, ahol inkább kerülök Pesten belül, mert igaz, hogy nem rázza ki a vesekövemet, de a technikának tuti nem tesz jót. Cserébe úgy fogja az utat, hogy nagy tempóval se lehet zavarba hozni sehol. Engem nem is feltétlen zavarna, ha rázna (amúgy nem jellemző), de az, ahogy szlalomozni kell a kátyú\csatornafedél\padka között, vagy választani, hogy vajon melyikben csattan a legkisebbet, az botrány.
-
Snoop-y
veterán
En csak az anniversary editionrol tudok nyilatkozni. Elegge pattogos es erzekeny az uthibakra. Ellenben jo feszes es akar a hatso kereket is elemeli ha forszirozod
Motorikusan nagyon jok nehez agyonutni oket. Viszont se a Type-S se a Type-R nem a magyar "utakra" keszult.Hungaria krt az pl tiltott ovezet. ( bar epeszu ember normal autoval sem megy arra )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Csak vezettem parszor.
Normal uton semmi problema nincs vele es teljesen hasznalhato csak a rossz minosegu utakat nem szereti.
A hatso kerek elemelkedesehez tenyleg forszirozni kell attol hogy gyorsan beveszel egy kanyart tuti nem fog megtortenniMikori evjaratot keresel amugy? 2010-tol mindegyikben van LSD elotte csak opciokent vagy a CW ( championship white ) ban volt.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000