- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz >>>W!nman* #33152 üzenetére
6genek 50%-a itt is rohad nem is kicsit.
ezt az árat meg osszuk el már hárommal, az emberek hol élnek már...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
fi:zi'k
nagyúr
Sziasztok,
Szemezek 2002-2004 közötti benzines Accord kombival. Mobile.de-n elég sok van 100-150e-es futással 4-6e EUR között. Mennyire reális ez?
Azt gondolnám, hogy egy ekkora autónak nagyobb futása van rendszerint, még ha benzines is.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
Snoop-y
veterán
válasz fi:zi'k #33205 üzenetére
Jo kerdes de egy kombi 10+ eves autonal nem 100K az atlag futas az biztos ha benzines ha diesel.
Mondjuk nemeteknel nem tudom menyire divat tekergetni az orat
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Snoop-y #33206 üzenetére
Nekem is egyből a tekergetés jutott eszembe, és biztosan ott is csinálja a sok albán/török/ukrán/stb. nepper.
Ellenben ehhez túl sok az ilyen autó és még egy "km vásárlónak" is feltűnik szvsz.Amúgy mennyire megbízható a széria/évjárat? Benzines esetén mikre kell figyelni? Évi 10-15e km-hez nem szeretném vállalni a dízel magasabb szervizköltségeit, bár úgy tudom a Honda dízelek elég jóra sikerültek.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Snoop-y
veterán
válasz fi:zi'k #33207 üzenetére
K-s motorok nagyon megbizhatoak. Mind a 2 mind a 2.4-es.
Az accord azert eleg draga ujkoraban ahhoz hogy hamar szetcincaljak erdemes lehet keresni az 1 vagy ket tulajos kocsikat azok tutira nincsenek szetgyilkolva.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
demars
addikt
Ma felhívtam a györi honda flick szalont, hogy mibe kerül náluk a gyári mtf3 olaj... 7.000 huf / liter ja és vigyek edényt, mert kimérik!!!
Hát vicc!!
Így a másik forrástól rendelem meg... (Endre)[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz !Overdose! #33210 üzenetére
crx röl a TypeV Laci azt írta nekem, hogy 5500 /liter 1 literes gyári kiszerelésben, és erre írta ,hogy drága béla. Meg elvileg a kimérés törvényellenes, jövedéki törvény megszegése...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz !Overdose! #33212 üzenetére
Hát Endrétől én sem, TypeV-től mindig. Ráadásul TypeV még olcsóbb is
-
demars
addikt
válasz !Overdose! #33212 üzenetére
Nekem küldött legutóbb. Holnap meg is rendelem nála az olajat.
Más: benzin szűrő! Linkeltetek képeket stb.... Meg is kereste ismerős unixnál, de kép nincs. Amit BlacKSouL fotózott és cikkszámot irt azt is kidobta, meg amit crx fórumon írtak cikkszámot arra is kidobott egyet az unix keresője.
Tboy: dehogy!! Váltó olaj endrénél jóval olcsóbb!
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #33214 üzenetére
Mennyi az a jóval olcsóbb Endrénél?
Én 4.500 ért vettem Lacinál tavaly literjét.
Mondtam hogy mérje ki nyugodtan, maximálisan megbízom benne.Akkor egyáltalán nem volt neki gyári literes kiszerelésben, de úgy tudom előttem pár hónappal honda23 tőle vette gyári kiszerelésben ugyanennyiért.
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #33216 üzenetére
5500 ft/liter Lacinál (gyári 1 literes kiszerelésben) , 4000 ft / liter endrénél (kimért)
Győrben meg 7000 ft/liter kimérve!
Mivel többen írták, írtátok, hogy Endre megbízható, és ma szembesültem azzal, hogy a honda szalon is kimért olajat ad el, így döntöttem Endre mellett!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #33218 üzenetére
Persze! Senki sem ellensége a saját pénzének! Bár az 5500 és 4000 között 2 liternél "csak" 3000 a különbség, de az is pénz!
Meg lehet, hogy a benzin szűrőt is ott rendelem és akkor egybe elküldi Endre, így valamit nyerek a posta költségen...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
Elmentek a p.csába a kiméréseitekkel, én 120 km-ről hogy méressek ki? plusz postaköltség a csomagra. Szóval az én váltóolajam kétszer annyit ér, mint a tiétek
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #33192 üzenetére
Sajnos nem, így meg pláne:
1060kilóra redukáltam, múltkor 1128kg volt.
Viszont nem tudtam így menni, mert Higannyal mértük a szektorokat (12őt, nem csak hármat) és elemeztünk. Az jött ki ha nem feszülnék rá annyira akkor lehet hamarabb jönne az eredmény.
Nem javítottam tegnap, 2:23.444 ami a 4.helyre lett elég......most nem voltam letörve, nagyon élveztem,
majd egyszer összejön egy 'tökéletes' kör.Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33224 üzenetére
Ejjha
Anno valaki mondta hogy nem kell a sullyal meg a legellenallassal foglalkozni mert azt csak a hulyek csinaljak akik nem tudnak eros motort epiteni
Mi a terv? Time Attack?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #33225 üzenetére
Azt tegnap megvolt: hivatalos eredmény mta2
Sajnos ez így nem jó, nagyon kitör a segge, így ennyire kifilézve nem lesz, mert nem kompfortos.
Vadászok egy EK9 stab rudat ami egy ASR-el egybekötve hátul merevedést okoz.
Előre meg majd idővel egy itr féket, úgyis lassan a tárcsa+betét cserés, és akkor egybe meghúzom.
Bár leginkább nekem kéne fejben egy tisztát menni.Szerk: nincs erős motorom, így azzal főzök amivel tudok.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33226 üzenetére
Es mi a cel? Bemenni 2:20 ala majd?
Ne aggodj nekem sincs
Multkor jatszottunk egy Ferrarival ( 458 ) nagyon durvat lepett igaz a figura ugy leforgatta hogy tuzet okadott a kipufogoja valtaskor ( imadom a hangjukat olyan mint egy F1-es gep )
Lotton majd ha nyerek akkor veszek egy 1000 lovas Suprat autopalyara utcara meg egy WRC-t
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33228 üzenetére
Mar az is jelenthet konstans 1mp minuszt hogy tovirol hegyire ismered a palyat. Valamint az is segithet ha valami verprofi beulne melled es segitene hogy hol vegyel fektavokat.
Anno Trebron 300 lovas civicjet is fogtak kanyarban a GSI kupas autok.
Amugy a fek upgrade jo otlet lehet. Mennyire melegszik el a mostani?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #33229 üzenetére
Pont azért nem lett helyezés mert most egy kütyüvel mértünk 12szektort, melyet ki tudunk elemezni, azaz nagyjából már meg is van. Higany (crx) ült mellettem és mondta a meglátásait. Van 2 kanyar amit szűkre veszek, illet egyet nem engedtem ki teljesen, illetve egy kanyar fékpontját nem sikerült sehogy sem eltalálni.
Fék nem melegszik el, de most beesett így majd holnap szétszedem megnézem.Life is too short to stay stock!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33223 üzenetére
Én is 130-140 km-re vagyok, és még postával is megéri !!! Ezért kell a biztos hely, ahol nem b@sznak át!
Sőt Endre ad edényt is (úgy rémlik azt írta), tehát nem kell előre azt elpostáznom!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #33231 üzenetére
Szétszedtem, megtisztítottam, pumplátam néhányat és újra faszán felkeményedett. (természetesen mindkét oldalt)
Így néz ki ~1000-1500km és 17kör (~75km) Hungaroring után:MG ZS 180 (282) tárcsa és valami fékbetét kombóra kíváncsi lennék, lehet majd az lesz a következő.
Life is too short to stay stock!
-
#00809728
törölt tag
Honda jazz 2002-2008évj keresek 4db acél felnit 14-es méretben.
-
demars
addikt
válasz runner 125 #33235 üzenetére
Na látod Őt nem kérdeztem...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #33237 üzenetére
Pedig szerintem ebben ő lesz a legolcsóbb, én is tőle vettem, vagy ott a HR-V-s kontaktom, fentebb szerintem beírtam már a mail címét.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #33238 üzenetére
M.M. Honda Veresegyház??? Mert akkor sztem már elküldted nekem az email címet egyszer priviben! ( Imi számával együtt )
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #33239 üzenetére
MM-et kérdezted? Kíváncsi vagyok mit mondott.
Én utóbbi időben három alkatrész árát kértem tőle, mindhárom abnormálisan magas volt ahhoz képest amennyiért máshonnan beszereztem
Pedig annóban a gátlókat, gömbfejet, szilenteket valóban a legjobb áron kínálta, így tőle is vettem meg. -
demars
addikt
válasz DeathAdder #33241 üzenetére
Nem, nem kérdeztem még! Csak runner anno átküldte nekem ezt a kontaktot illetve Imi számát! De itt sokan ajánlottátok Type Lacit illetve a csepeli hondát, így elsőként őket kérdeztem!
Váltó olaj nem sürgős, rákérdezek majd, hogy ők mit ajánlanak...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
JoinR
senior tag
válasz zolynet #33233 üzenetére
De rondán néz ki
Amúgy a túlkormányzottságra: ha jelenleg jó az autó egyensúlya, inkább a kerékdőlést növelném, mint a stab rudat cserélném. Vissza semmilyen súlyt nem pakolnék az autóba, annyi biztos.
Az EBC-ről meg elég vegyesek a vélemények, valaki odáig van érte, de sokan szidják is. Ha a fék alapvetően elég, jól fog, inkább próbálkoznék egy minőségibb márkával (pl. Textar, Ferodo).[ Szerkesztve ]
-
>>>W!nman*
tag
Hi!
Új benyaszűrő bent, de az alapjárati bizonytalanság és az alacsony RPM tünet maradt továbbra is. +megnéztem, az alapjárati szabályzó csavar ki van öntve gyári viasszal/festékkel, uh valami változott és amiatt fordulhat elő az alacsony RPM.
UPDATE:
Tudja valaki, mi az a cső a benzinszűrő tartóbilincsére rögzítve? Elég nagy keresztmetszetű és lefelé van vezetve, de a felső, bilincses vége "bekötetlen".
Jobban megmutatnám, de az ábrán persze, h nincs... A Bilincs a 8-as és abba van "belekötve"...
LINK
UPDATE Off.De vettem még rotort, elosztófedelet, trafót is, amint időm engedi, csekkolgatom tovább...
Más:
Mindenki csak EBC-zik? Lassan időszerű lesz számomra is kezdeni valamit érdemben a fékkel. Elkezdtem számolgatni...
- EBC Greenstuff 1x27.795Ft
- EBC Turbo Groove féktárcsa 2x28.895Ft
Összesen 85.585Ft.Bármi más fékbetét szett 10.000Ft
Bármi más féktárcsa 2x(5.000-15.000Ft, de zömében 10k körül)
Összesen 30.000Ft körül.2. esetnél nem a legrosszabb márkákat nézve (pl. LPR), 30K-val számolva:
EBC említett változata van 3x jobb?[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz >>>W!nman* #33246 üzenetére
No offense, de ennyiért 530-as BMW-re vettem a gyári fékeket, ne essünk túlzásba azért 1.5-ös Civicre, jó lesz egy ATE vagy Brembo is, nem kell 80 rugós EBC.
-
zolynet
addikt
A felsoroltak közül egyik sem minőségibb.
Én az elégedettek táborában vagyok, nekem bevált, írtam többször. (keressetek vissza)
3. sárga betétemet koptatom a tárcsán, nagyon bírja!
Aki nem pályázik annak nem kell ilyen prémium fék. Nekem is elég volt utcára egy ate-ate kombó.#33249 >>>W!nman*: TypeV Lacit vagy Boot kérdezném a crx fórumon, profi választ kapsz.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
>>>W!nman*
tag
válasz szőröscica #33247 üzenetére
Én is épp ezért gondolkodom inkább nem EBC-n egyelőre...
Vagy...
- normál EBC féktárcsa darabja 9.765Ft (esetleg legalvanizáltatom utólag, mert utálom a rozsdás féktárcsát
- normál fékbetétszett (BlackStuff?) 11.530Ft
Összesen 31.060FtKérdés, h ez a felállás is egyértelműen jobb-e, mint a többi márka?
-
szőröscica
addikt
válasz >>>W!nman* #33249 üzenetére
Én azonos gyártótól választanám a tárcsát és a betétet, úgy van talán legkisebb esélye annak, hogy visítani fog fékezéskor. Rozsdás pedig akkor lesz, ha nem taposod eléggé. A motorhoz hasonlóan a fékrendszernek sem árt, ha néha kicsit meggyepálod.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik