Hirdetés
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
válasz Attilaro #33696 üzenetére
nekem a Fordnál a szerelősrác azt mondta, hogy (dízelnél tuti) hogy szakadt láncot még sosem látott, de ha szól a lánc akkor cserélni kell, mert "akadnak" veszélyei.. Illetve nagyban függ a csere attól is, hogy az olajcserét mennyire vették komolyan, plusz hogy mennyit fut az autó városban (az zabálja csúnyán! .
-
!Overdose!
őstag
Csináltam egy topikösszefoglalót. Kérlek nézzetek rá és ha van javaslatotok, akkor szívesen várom!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #33700 üzenetére
Vezetési stílustól is függ szerintem, mert tuti nincs visszatekerve, a motor és az egész autó állapota is ezt sugallta.
BlacKSouL - de hova csapkodja? a vezetőhöz, vagy hogy néz az ki amikor egy lánc hallatszik? Mit történik akkor?
Szerintem nálam a feszítő lehet, olvastam hogy h a lánc feszítő gyenge pontja k20-nak olvastam is róla egy cikket, több oldalon át írják mi is a gond. Alapjáratnál van a hiba meg beindításnál, amikor nem elég nagy az olajnyomás és a feszítő nem feszít eléggé.
Nekem ez túl komplex nem értem..annyit tudok csak hogy üzemmeleg motornál hallatszik
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz !Overdose! #33706 üzenetére
Sztem Tóth Imi elérhetőségét ki lehetne rakni, hogy ne kelljen annyit utánajárni...
Kipusoknak én pl ajánlom a Haspert. A nevekhez csak rákattintós linket raknék a kocsi megnézéséhez és pü-ben kérnék mindenkitől egy aktuális képet a verdáról. Ha eszembe jut most még vlmi fontos akkor írok.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
válasz !Overdose! #33709 üzenetére
Szerintem nem orulne neki ha nyilvanos lenne, en se orulnek.
Szerk.: latom nem is tetted azza
Szerintem fasza
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz tboy93 #33712 üzenetére
Ezért vagyok benne egy nagy flottába, amit ha akarnak sem tudnak kezelni, így semmi hülye nem hívogat . A hátránya h nekem is a flottakezelőt kell megkérnem, h intézkedjen .
Visszatérve, sztem hívd fel és kérdezd meg, h kirakhatod-e az a legtisztábbEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #33707 üzenetére
C Corsánál meg olyan, mintha 1.4-es benzines helyett 1.7 CTDi motor lenne benne. Konkrétan dízel kerregésnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #33714 üzenetére
Ennyi erővel minden más is reklám. Honda bontó, boltok stb.
Most ha a csapatnak ez a bevált szerelő, akkor miért ne ajánlja az ember?[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
BlacKSouL
addikt
-
runner 125
nagyúr
Egy kicsi fél off, mai naptól megerősítettem a Hondaizmusba vetett hitemet egy két kerekűvel is, a VTEC-kel hazahúztam az új kedvencke VTEC-et.
Pusztítóan jó vas, már most imádom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #33719 üzenetére
Le a kalappal és gratula
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #33719 üzenetére
Gratula! Várjuk a 40 képet a motoros topikba!
*szip-szip* Nekem nincs VTEC-em![ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz runner 125 #33719 üzenetére
Ejjj de irigyellek...
Én is mocit nézek. Persze csak Honda...
Gratulálok!! Sok baleset mentes kilométert!!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
Köszi Nektek!
Itt van pár kép, aki kíváncsi rá nagyban is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #33723 üzenetére
Tegnap már megvizslattam... Nagyon szép, megkímélt vas.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
szesa
senior tag
válasz Winner_hun #33688 üzenetére
Meglett a bizti a motortérben volt köszi.
Szerintetek mi lehet a baja a zárnak, kulccsal teljesen jól működik azonban ha bentről
egyszer bezárom akkor többé ki nem nyílik, ha nyitom hallani hogy valami történik "odabent" azonban
nem nyitja ki a zárat - csak kulccsal[ Szerkesztve ]
-
-
bbubby00
őstag
1hét sincs a Rukkel-tóig Aki jön rakja fel a kezét.
Sátor, bogrács, grill, pálinka, sör bekészítve. Már csak a jóidőben bízunk!!Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
>>>W!nman*
tag
No, kissé -nagyon- fáradt vagyok, de talán megérte a fáradozást, h én is "beEBCsedjek":
Szétszereléskori állapot: (kalapáccsal jöttek ki a betétek a lemezek körül, a többi meg talán látszódik... )
01
02
03
04
05Rozsdátlanítás, festegetés:
06
07
08
09
10
11
Egyik szett kész, másik alapozva.
1 szett
felszerelve, közeli
felszerelve, kerék mögött, közeli
kocsi oldalrólA látvánnyal egyelőre nem vagyok megelégedve. A gyári jelleg elgondolásnak jó volt, de ez nekem túl erős szín (és erősebb is, mint a gyári sárgahorgany), szóval így túl hivalkodó szerintem. Meglátjuk pár nap múlva megszokom-e (fekete fékporral ), vagy inkább átfestem...
~10km-t mentem próba gyanánt és nem tapostam a fékpedált, mivel még safe módban van... Viszont elsőre is határozottabb a fékpedál (igaz, most megbontottam mind a 4 légtelenítőt, így végre sokkal több friss folyadék van a rendszerben, mint előtte bármikor a kezem alatt), pici pedálérintésre is reagál a rendszer. Illetve kipróbáltam 120-ról ( talán most mentem leggyorsabban vele, de hát nemes volt a cél! ) és nem szitál. Uh. jól sikerült a tárcsafelrakás, mérőóra nélkül...
Troll részleg:
- szilikonzsírban mozog a dugattyú;
- összes csavar megtisztítva, zsírsprayezve, könyv szerinti nyomatékra húzva;
- betétek szélei gyári EBC rézpasztázva;
- tárcsa féktisztítóval letakarítva összeszerelés után, betét pedig sosem volt zsírosdeszka
- nem tudom, h megérte-e a sok pötsölést a látvány(főleg h egyelőre nem bejövős annyira), de h ezért nyereg marad ebből így talán még 5-10év múlva is, az talán igen... Illetve azért, h a fék a lehető legjobb legyen mindig, azért egyértelműen igen.Klímaboxot is végre kicseréltem, ezért az akkut is bolygatnom kellett. Alatta megint találtam egy lerakódási gócpontot, azaz rozsdásodási eshetőséget, uh gyorsan ki is takarítottam, képek (hátha valaki szereti ezektől megszabadítania a kocsiját):
koszos
tiszta[ Szerkesztve ]
-
gaga1
tag
Fura dolog van a geppel.1.6 VTI 6gen
Vtec utan inkabb csak a hangja lesz erosebb nem a kocsi, nagyon lassan porog,mintha le lenne fojtva. 7000 utan elkezd tusszogni,olyasmi hang mintha kifujna valahol es eresztene a levegot. Meg mielott tusszogott volna probalgattam es egyetlen egyszer hirtelen veszettul megindult kb. 6500 korul.Mindenkepp felkeresek egy szerelot de azert megkerdezem itt is hatha valakinel volt mar ilyen.
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
gaga1
tag
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #33728 üzenetére
Szééép munka!!!
Én ennyire még nem szedtem szét a féknyerget, mármint úgy hogy a munkahengert is ki és tisztítani, de lehet hogy rámegyek a közel jövőben, mert egy új festést az első nyergek elbírnának.
Munkahengereket mivel tisztítottad meg? (gyanítom abba nem fér a korong)Life is too short to stay stock!
-
Ck.
addikt
Üdv Urak,
Accordbol 2005-2006 tájékán volt-e mar facelift vagy csak később?
Dizlibe tényleg nem jött ki ótomata váltó ebből a generációból?[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #33728 üzenetére
Szép munka!
Ck.: Talán a legfeltűnőbb a full króm hűtőmaszk, de más a lökhárító is és a kormány is. Ezeket a legkönnyebb kiszúrni.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Zsombe
senior tag
Legfontosabb külső változás a hűtőmaszk: ráncfelvarrás előtti és ráncfelvarrás utáni. Valamint a lámpák is módosultak (fekete betét került bele). Valamint ha jól tudom korábban gyárilag 16"-os felni járt, míg ráncfelvarrással már 17"-os felnit kapott alapból.
Rosszul írtam, a ráncfelvarrott helyesen My06, azaz Modell year 06 (tehát 2006-os modellévet/ráncfelvarrást jelöli a rövidítés).''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
szesa
senior tag
válasz zolynet #33698 üzenetére
A macska témára: vki írta korábban a vizes palackos módszert, illetve lehet kapni vmi spary-t is de nekem egyik se válik be, és volt már hogy lemosott tiszta verdára felugrott a kecseg és besározta az egészet...
A legjobb amikor csúszik lefele és közben karmolja is.Nincs erre vmi tuti megoldás? Lehet vmi riasztót kéne beltenni ha valmi 1 m-né közelebb megy akkor
dudálJa és egyszer már beszreltek egyik verdába egy nyest riasztót ami állandóan ment, de a süvítő hangja miatt inkább kikötöttem mert engem idegesített csak...
[ Szerkesztve ]
-
-
tonyi
tag
válasz >>>W!nman* #33728 üzenetére
Gratula! Szép munka!
Milyen alapozót és festéket használtál? Rozsdaoldásra gondolom RO-55-t. Légtelenítést a pedál pumpálos módszerrel csináltátok?
A közeljövőben nekem is cserés lesz a hátsó fékem, akkor szeretném én is megcsinálni, de én feketére szeretném fújni a nyergeket.[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #33728 üzenetére
Szep munka gratulalok
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
brd
nagyúr
Nekem akkor csinált ilyesmit, amikor a generátorom gyengélkedett. Amint jött volna a VTEC, kigyulladt a töltésjelző lámpa, és persze nem ment úgy, mint kellett volna. Ha van voltmérőd, mérj rá az akksira alapjáraton. Ha nincs 14.2 V legalább (és max. 14.5V), akkor baj van. Aztán kicsit pörgesd meg, ha van segítséged, VTEC fölé (persze csak ha már elérte az üzemi hőfokot), és ott is mérj rá, se sokkal kevesebb, se sokkal több nem kellene legyen a feszültség.
Én is kérdezek, ha már itt vagyok: viszonylag sűrűn, gyakran erősebb gyorsításkor előfordul, hogy leesik a sebességjelző 0-ra, de egyébként minden rendben, gyorsul ahogy kell. Kezdjek aggódni, vagy ez csak a sebességjelző kontakthibája lesz?
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
senior tag
Az tuti, hogy vált a VTEC? Mondjuk ha hangja van, attól még nem biztos hogy vált, pont ezért nincs gyorsulás. Nem tudom mi a pontos megnevezése, de van a VTEC gomba, ami pont a váltást biztosítja, azt is érdemes megnézni. Ha kell kontakt a Honda Heart Clubhoz (Pomáz) vagy Zlatarics Botihoz (Felsőpakony) vagy más Honda specifikushoz (Vecsésen 2 is van) írj rám és megírom a számukat.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
honda23
aktív tag
Eldugulhatott a vtec szelep tömítésének szűrője, én jártam így, tele volt fáradt olajsárral, 3 csavar tartja, új ára 7-8e ft a szűrőnek, mert visszarakáskor folyni fog valszeg a kitágult gumi miatt, ezért kellett nekem is újat vennem utána, hiába takarítottam ki a régit.
Nekem sem volt műszerfalon hiba, csak egyszerűen nem váltott, még megvolt a minimális vtec olajnyomás, ezért gondolom, de nekem eltömődött. Ha rossz a vezérlése a gombának, akkor égne a műszerfalon a ce.
Ez csak egy tipp volt, nekem megnézése és takarítása hideg motornál 5 perc volt.
Lehet még a gombánál kontakt hiba a csatinál is, de akkor is égne a lámpa, ha van vtec olajnyomás, elméletileg működik a vtec szelep, de a kevés olajnyomás miatt lehet nem tud váltani.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
ambrus14
tag
válasz demars #33658 üzenetére
A hétvégén én is lebontottam a kormány alatt a müanyagokat, igaz nem volt nagy nehézség, csak pár fül volt. Viszont nem tudtam sehogy sem alábújni annyira a kuplungnak, hogy lássam amit felraktak képet, de ennek ellenére megküldtem az egész szerkezetet jól wd-40-el és azóta nem ropog, gyönyörűen müködik a kuplung!
Szerintem különbözik is a szerkezete ahogy képest, valószínűleg az egy 8genes pedálja, de mindegy is...
Viszont ma szomorúan tapasztaltam, hogy csak a vezető elektromosablakja hajlandó müködni, a utasoldali és a hátsók nem, a napfénytető is megy rendesen. Megnéztem a biztosítékokat, amit írt a szervízkönyv az elektromos ablakok biztosítékjára a motortérbe azt jónak láttam. Eddig mindegyik ment rendesen, valakinek valami tipp? Motorok, kapcsolók szerintem jók kell legyenek!Xbox 360 user - Gamertag: AMBRUS144
-
Shamat
aktív tag
válasz ambrus14 #33749 üzenetére
Az enyémben a bal első ajtónál a kábelköteg kontaktos. Amikor nem működik a jobb, vagy a hátsó ablakok, illetve az én esetemben még a központi zár, olyankor kinyitom az ajtót, megnyomorgatom és már mozdul is.
Hamarosan viszem egy szakihoz, készíttetem fel a gépest vizsgára, akkor egyúttal kicseréltetem vele az egész köteget, mert már az agyamra megy...DEAD LIKE ME
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik