- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor 50 - apám nevében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbubby00
őstag
Gondoltam, hogy megkérik rendesen! Ennek örül itt szerintem mindenki, hogy nem lesz belőle hülyegyerekek áldozata VTi. Vagyis egy jó darabig biztosan!
Én amióta nálam van az enyém, mentem vele 2ezret (3hónap alatt). Jól döntöttem a hogy nem kisebb motorral vettem. Azóta fülig ér a szám, ha megyek veleEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
demars
addikt
Ismeri valaki ezt a céget??
Van itt több törött sárkány is... talán eladó a csomagtartóban lévő nikecell tartó...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
angol kombi Civicből melyik motorosat szabad venni?
A kétezres dízel milyen lehet azzal a 105 lóval?
Vagy abból is 1.5-1.6 benzint?
Angolnál mikortól volt facelift? Ezeknél mire kell figyelni?Köszönöm.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #32596 üzenetére
Szerintem tuti lenne neki
Ha alkatrész, akkor csak gyári dolgokat veszek az autómba, így a benzinszűrő is az volt.
Amúgy asszem meg is van a válasz a hibára, egyik cartárs írta a szívó topika:
"Nekem anno csinált ilyet az enyém is, mikor kint gyorsulgattunk esténként. Kevés benya maradt benne, fel villant az uzemanyag jelző ami még kb. 8-10 litert jelent szerintem... többször is megcsinálta hogy mikor 5.- be raktam betorpant ugyan igy pontossan!!! De csak mikor a tartalék sárga lámpa jelzett, alóbol rugtuk és 5 be csinálta nekem is, csak én utánna elvettem mindig nem nyuztam tovább. Inkább meg tankoltam..."
asszem nekem is világított már az üzemanyagszint jelző, mert utána mentem tankolni
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #32612 üzenetére
Ha a lámpa kigyullad azért még nem kellene a rendszerből kifogynia... vagy tévedek?
Gyakorlatilag szinte nulláig ki tudja szívni, mert úgy van kiképezve a tank alja, hogy oda folyik a benya... plusz még a rendszerben is van valamennyi... Vagy nagyon éles kanyarban történt???Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
!Overdose!
őstag
Szia!
Facelift '96-ban volt. Biztos felismered, mert nagyban változott az autó eleje. Kombi csak facelift-es van.
A két legésszerűbb motor az 1.5, amit nem kell bemutatni neked és a Rover-féle dízel. Inkább erről írnék, mert van vele közeli tapasztalatom. Először is alapvetően megbízható, de nem problémamentes. Városi legendák szerint már új korukban is olajfolt állt alattuk a Honda szalonokban. Tömítetlenségi problémák tehát előfordulnak, illetve olyan ügyesen sikerült megtervezni az angoloknak ezt a motort, hogy a 4. izzítógyertya csak az adagoló levételével cserélhető. Szerencsére legalább párhuzamos izzítású és 3 gyertyával is viszonylag könnyen indul. Az EGR még erőteljes városi felhasználás során sem igazán okoz gondot. Olajfogyasztásra nem hajlamos. Azt azért tudni kell, hogy ezek nem fogyasztanak olyan jó, mint mondjuk egy TDI. Azonos felhasználás mellett kb. 0.5-1 literrel kér csak kevesebbet az 1.5-ösnél, cserébe kifejezetten lassan melegszik, így sokáig gyenge a fűtés és tovább tart amíg nem nyomhatod neki. Én nem zárkóztam el a dízeltől sem, amikor az 1.5-öst vettem. Kevésbé problémamentes, de azért még gazdaságosan fenntartható. ECU optimalizálás után egész fürge.
Angol Civic típushibák:
- fűtőmotor előtét-ellenállás (2500 Ft az új eBay-ről)
- megereszkedő tetőkárpit (házilag javítható)
- rozsdásodás az A-oszlop tövében, ami megrepesztheti a szélvédőt (csak a rozsdás autókra jellemző)
- gyenge külső és belső kilincsek (időnként törik 1-1 darab, de ez több modellre is jellemző)
- gyenge ablakemelő-szerkezet (házilag javítható)Egyelőre más nem jut eszembe.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
m3tr0
senior tag
válasz !Overdose! #32614 üzenetére
Köszönöm a gyors választ,egyelőre nézelődöm.
Ha esetleg váltásra kerülne a sor.
Mellesleg a 7gen is bekerült a képbe,az ugye jóval újabb,biztonságosabb,csak drága hozzá minden.
De az is lehet,hogy márkát váltok.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #32616 üzenetére
Elhiszem, hogy ez okozta nálad... csak picit fura számomra... Lehet belenyúl az elektronika a lámpa felvillanásakor valamibe?? ( csak hangosan gondolkodok... )
Vagy nem jól mér és annyira kevés benne a benya, hogy levegős lesz...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #32617 üzenetére
Hát a videón tényleg olyan mintha leszabályozna 7 ezer körül, pontosan az a szimptóma.
Az elektronika szólt bele szerintem.Amúgy ma betettem a gyárit és nem tudok vele élni, egyszerűen nem megy és kész. S hogy most kiderült mi is volt a gond, nagyon elgondolkodtam, és végtelenül nagy gerinctelenség a részemről, de az utolsó pillanatban lemondtam, hogy mégsem adom el a srácnak.
Megmondtam neki az őszintét, remélem megérti, ha nem akkor max beletörődik, de az a helyzet hogy előbb adnám el az autót, minthogy gyári szűrővel kelljen használnom, ami semmi élményt nem ad -
demars
addikt
válasz DeathAdder #32618 üzenetére
Most, hogy írtad én is nézegettem a szűrőket, de nem tudom az enyémbe milyen lenne jó...
Amúgy olvastam crx-en amit válaszoltak és néztem a videjót is...
Remélem tényleg "csak" ennyi volt a gond...!!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
gaga1
tag
Nagyon bizalmatlan vagyok az emberekkel. Sajna sok a rossz tapasztalat.
Ezert meg ma sem akarom elhinni hogy az auto milyen. A heten el is viszem egy muszaki atvizsgalasra. Amikor megneztem,jott velem egy autoszrelo ismerosom es azt mondta nem tud mibe belekotni. Remelem igaza volt.Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #32616 üzenetére
Ez kb olyan mint hogy mi inkább túltöltjük az olajat, mert ugye járunk ringezni, és ott azért van hogy inkább az egyik oldalt van az olaj az erősebb kanyarokban. A túltöltés nem azt jelenti hogy kicsordul a mociból.
Kevés benyánál egyszer állt Póki úgy hogy padkára (= ferdén) és rossz irányba, azaz nem tudott beindulni a kocsi mert nem tudott felszipákolni benzint. Nem értettük mi van, elmentünk 5liter nyálért, indult egyből. Csak utólag jöttünk rá hogy mi is lehetett.gaga1: grat a gépsárkányhoz, sok balesetmentes km-t .... elsőre csak óvatosan szokd meg a ménest!
Life is too short to stay stock!
-
NoLF
addikt
Overdose mar leirta, en folyatom mert nalam van egy 1.6 ies, 125lo vtec - a nehez kaszni miatt langyos menetteljesitmenyek es magasabb fogyasztas jellemzi, amugy jellemzoen kenyelmes, problemamentes gep - futomualkatreszek faradhatnak, nekem kipufcsere volt nemreg, stb. Szeretem a nagy hasat, barmikor berepul egy bicaj stb
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
bbubby00
őstag
Annyit írjátok ezt a direkt szűrőt.. annyira istencsászár lesz a hangja tőle? Viszont kiba drága egy normális..
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #32612 üzenetére
Akkor ez nonfl hiba, mert én sokat mentem vele így este gyorsulgatni, és nem volt benzinem, simán kihúzattam 210-ig 5-ösbe, majd 6-os 225-230-ig, semmi gondom nem volt sohasem, benzinszűrő eredeti gyári van még benne, amúgy már megy Pesten, 700km belement, az új tulajnak fülig ér a szája. Javítás drága volt és tökéletes lett.
Ha koszosabb a benzinszűrő, okozhat olyat, hogy előbb jelez a tankoláslámpa? Ezen már agyalok egy ideje, a mostani accordomban is az eredeti van még.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz honda23 #32628 üzenetére
Szerintem nem, mert a szintjelzö a tankban van... Ha csak az erősebb szívás miatt jelez... és ekkor szűrő csere.
Amúgy a benzin pumpa simán összeszippantja a tankot. Láttam már ilyet.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #32618 üzenetére
Akkor nálad valami nagy gubanc van az autóddal, nekem a fl ep3 gyári! légszűrővel kb 7-8e ft, úgy ment, mint a golyó, gyönyörű hanggal, mert kör alakú a szűrő és pörgeti a levegőt a házban.
Ha nem megy, az elég érdekes. Igaz, nekem nem gyári kipuff volt rajta, de a gyári is jó, nem fogja az autót.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
footy
addikt
Sziasztok!
Civic 8G-vel kapcsolatos tapasztaltok erdekelnenek. 2.2 diesellel nezegetem. Elsosorban a dieselproblemakkal kapcsolatos tapasztalatokra lennek kivancsi. Mennyit megy el a kettostomegu, mennyire kenyes a DPF, mennyire erzekeny a befecskendezo.
Ezen kivul a nepiteletben joparan irnak nyekergesekrol a muszer fal mogul. Javult ez a kesobbi evjaratoknal vagy fuggetlen ettol?
2007-2008-as evjaratban gondolkozom.koszi
-
bbubby00
őstag
válasz tboy93 #32629 üzenetére
Na majd ha egyszer sok pénzem lesz
Most még kipurendszereket vadászok. Hó elején meg lesz rá a della Katalizátortól hátrafele cserés az egész... Zoly barátunk már ajánlott nekem egy jó helyet, csak lusta voltam elkocsikázni, hogy meghallgassam az övétEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
!Overdose!
őstag
A DMF sajnos nem túl strapabíró 150-200k km körüli az élettartama, viszont kintről egész olcsón beszerezhető. [link] Cserébe az üzemanyag-rendszere a Bosch akkoriban elérhető legjobbja. Nagyon stabil és felújítható elemekből épül fel. 300-400k km alatt sem jellemző probléma az injektorokkal vagy a nagynyomású szivattyúval. A DPF sem szokott problémázni, ha alkalomadtán kiszabadul az autó a városból.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
gaga1
tag
Mindenhol 1190 kg szerepel sulykent a 6gen 4d VTI-re. Forgalmiban viszont 1125kg van. Kivancsisagbol elfogom vinni lemeretni.
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
!Overdose!
őstag
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #32619 üzenetére
100% ez volt a hiba, tegnap kimentem megint az általam kedvelt üres útszakaszra kevés benzinnel, és addig gyorsulgattam (három elég is volt) mire úgy lefogyasztottam hogy egyből ugyanezt produkálta a gyári szűrővel is!! Nem a röngtön a felvillanás után, hanem amikor a mutató már a 0 melletti alsó piros csíkon volt.
A sárga lámpa valahol ott villan fel ahova odafirkáltam:Elmentem, feltankoltam és jó lett
gaga1 - gratula innen is, nagyon patikának tűnik valóban
zolynet - ezt nem tudom mire vélni a motor tisztán letilt, hogy ennél tovább ne taposd
Amúgy jártam már egyszer én is úgy, hogy olyan helyen parkoltam ahol nem tudtam elindítani, még az 5genemethonda23 - nem tudom hogy ez hiba-e vagy micsoda, de pont az aki nekem írta a fórumon hogy ez azért van mert kevés a benzin és nála is ez volt, annak fészliftese van
bbubby00 - kibaszott jó hangja lesz, vtec-nél olyat üvölt hogy besz@rsz (főleg élőben, videó ehhez nem elég) Azért tetszik mert nem a kipuffból bőg, vtec felett meg úgy is csak akkor hajtod amikor vadulni akarsz, de akkor üvöltsön
Alatta nem sokat hallok (bár picit mintha jobban morajlana vtec előtt 5 ezer körül), legfeljebb ha alapjáraton hirtelen gázt adok üresben, akkor ilyen hangosakat szív mint amilyet thboy is linkelt.Van róla egy videóm, bár csak a felnik miatt készült de azért odaléptem picit.
-
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #32640 üzenetére
Levenném a tankot és átnézném, az AC-vel együtt.
Same rules apply!
-
tonyi
tag
Sziasztok!
Tegnap nagyon ráértem, ezért alkottam egy picit. Engem nagyon zavart már a pótkerék felett levő furnér takarólemez. Ami kis súly hatására is behajlik, ezért lecseréltem.
Az alapanyaga 9mm vastag OSB lap, amit matt fekete festékkel és 2 réteg lakkal fújtam le. Amint a képen is látszik könnyebben felhajtható, mint az eredeti. Eredetileg rétegelt falemezzel és sárgaréz pánttal(ami keresztben végig éri) akartam, de ezeket nem tudtam helyben beszerezni.
Bocs a képek minőségért, de telefonnal készültek.[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
Tibee86
veterán
Na csak sikerült 5gen vti felniket szerezni.
A héten kap más színt és mehetnek fel. -
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #32640 üzenetére
Ajj basszus... Én is papásan használom a kocsit, és heti 1x hajtom meg, nehogy bepunnyadjon.
Tehát a gyári szűrőhöz képest se előnye-se hátránya, csak jobb lesz a hangja? Viszont akkor megfontolandó... Most hogy nincs hátsó dobom, megtetszett a sportos hang, tehát biztos nem gyári megy alá, hanem egy kicsit hangosabb.. Nem -nemakarok hülyegyerek autót.
Zolynet tegnap elgurult, igaz, hogy menni nem tudtunk a kocsival, mert sietett, de 2tömbbel arrébb is hallottam, ahogy nyomja neki Viszont nekem már lehet sok lenne az, nemtudom. Tanácstalan vagyok. De lassan kell a kipu, mert júlisuban vizsgázni kell vinniEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
demars
addikt
-
zolynet
addikt
válasz bbubby00 #32646 üzenetére
Azért nekem igen sok minden módosítva van kipuff oldalon hogy olyan hangja legyen:
4-1 megan racing leömlő
2.5" tegiwa sport kat
55-ös csővezés (hasper)
középdob (hasper)
skunk2 dob (60as bemenő 100as kimenő)Neked egy 50-es csövezés is elég lenne, illetve egy joféle dob.
Anno csak a dobbal így szólt: vidi
De rég volt, itt kékelt is, sajnos. Előtte 20perccel lett ledobva róla a gyári dob.Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #32646 üzenetére
Ha papásan használod akkor szerintem felesleges
Gyári szűrő a jó, direkttel csak jobb esetben nem veszítesz de rosszabb esetben még a teljesítményből is veszítesz, nem hogy nyernél vele.
Továbbá nagyon kényes a tisztán tartásra, és gyakran kell is tisztítani.
Főleg azokat kellemetlen amik le vannak vezetve a dobbetét elé, na azokat igazán esőben sem lehet használni...De engem ugyan nem érdekel, úgysem versenyzem senkivel, akivel mennék azt simán lelépném, vagy ő lépne le simán. Szóval kompromisszumos cserébe viszont eszméletlen jó hangja van
A VTi-men csak egy hurkatöltő hátsó dob volt, minden más teljesen gyári, ilyen hangzással. Vtec ott is szépen hallatszott, de azért mivel nyitottabb volt a kipuff lent is volt neki hangja, de én szerettem
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik