- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
Családi autónak nem vennék VTi Civic-et. 15éves gyűrődési zónáról és technológiáról beszélünk, azt hiszem ezzel mindent leírtam. Vennék egy körbe lufizott bármi mást. Családnál már más dominál, a biztonság.
Ellenben nagyon sok ismerősömnek van vti sedan-ja, gyerekesek, és még élnek vagy hogy írjam.Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
Ahogy elottem irtak en sem ajanlom.
A VTI manapsag az mar masodik auto egy csaladi mellett vagy akinek meg nincs csaladja az tartja.
Sajnos mar eleg oreg auto torik mint a ropi plusz abban sem vagyok biztos hogy a 15-eve alvo legzsak tenyleg kinyilik e amikor kell.Ha ennyire keveset mentek akkor a fogyasztas sem lehet nagy lenyeg szerintem sporolj meg es vegyel type-r -t ( EP3 ) Az sem mai gyerek de egy fokkal jobb...
Masik favoritom a Clio sport ( johetnek a kovek ) de az is egy nagyon megbizhato motorral rendelkezo valtozo szelepvezerleses 2 literes ( es olcsobb mint egy Honda ) amit a mai napig gyartanak szoval penztarcatol fuggoen lehet keresgelni az evjaratok kozott.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Cliobol van 3.0 V6-is ( mondjuk az aztan vegkepp nem praktikus )
Teljesen mas a karakterisztikaja annak a 160-lovasnak es nincs is belole tul sok Mo-n szoval mazlistanak kell lenned ha egy szep peldanyt ki akarsz fogni ( bar az nem boyracer auto szoval lehet sikerulne )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
Vti verőnek?
A közelébe sem érEgyébként haver is sedan vti-t keres (csak nem talál ), neki is kölök lesz hamarosan.
Én erre csak azt mondom, hogy ez a légzsák, klíma mizéria is olyan hogy néhány évtizedig visszamenően nem is beszéltek róla soha az életben, csak hogy megbízhatóan elvigyen A-ból B-be, vagy hogy egyáltalán legyen ami elvigyen ugyeNa de nem akarom osztani az igét, itt mindenkinek megvan a magához való esze, hogy azt vegyen amit szeret
EQMontoya - mondjuk ep3 -ba a kayaba egy az egybe kuka
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
-
zolynet
addikt
5. éve van meg a VTi-m, soha nem akartam több lóerőt bele, pont elég.
Kell egy kis kipuff, és itt nem a 110es esőcsatornára gondolok, ami még érzetre ad egy kis többletet.
Ha gondolod összefuthatunk és viszlek egy kis kört....bár az enyémen kicsit már több okosság van kidörrbe, így nem a halk kategória. De milyen jól jön az ha a gyökér a belső sávba megy 50-el a 60as táblánál, visszarakom kettesbe, és már kotródik is a külsőbe.Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
Hát ezt sem gondoltam illetve minden helyen mást írnak, nem tudom miért nincs egyforma adat minden jármű súlyáról
Ahány oldal annyi fajta súly van megadva enyémre is írnak 1190-től 1350-ig minden hülyeséget....Viszont a kg/le mindenhol a vti-nél az alacsonyabb. Indokolatlan számomra, hogy 100 kilóval nehezebb legyen a sedan mint a 3d.
Vagy létezik? -
!Overdose!
őstag
Azért képről szerintem ne ítélkezzünk. Nekünk is van több nagyon keveset futott autó is a családban. El kell menni és meg kell nézni, ha valakit érdekel.
Igen, nem olyan ritka Mo-n sem az USA piacos 7gen SI.
F.B.I.: Ennyiért a 6gen-eket élből kizárnám. Talán angolból (5ajtós) ki lehet fogni egy nem hibátlan, de épkézláb példány ennyiért. Mondanám, hogy 1.5-ösöket nézz, de a keret miatt szerint ennyiért örülj az 1.4-eseknek is.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
szőröscica
addikt
Akkor annak az 5W40-nek melegen hígabbnak kellett lennie mint a 10W40-nek, ugyanis a motor az olajat terhelés alatt eszi, nem hidegindításkor. Legalább egy picit olvassatok már utána, hogy mit jelentenek ezek a számok, nem várom el senkitől, hogy tribológus legyen, de ne terjesszetek szájról szájra hülye mendemondákat.
Autóitokat szerető, istenítő emberek vagytok páran, és képesek vagytok a 10W40-et mantrázni a mai napig. Hihetetlen.
-
!Overdose!
őstag
Először is ahogy a kolléga is írta olajat nem idegen fogyaszt a kopott motor. Másodszor a 0W-40, 5W-40 és 10W-40 meleg oldali viszkozitása bár megegyezik, de gyártónként és típusonként eltérő lehet. Érdemes olajválasztás előtt utánanézni a gyártói biztonsági adatlapokon. Ezért is fordulhat elő, hogy egyik olajat eszi, a másikat pedig nem egy motor. Harmadszor pedig látatlanban nem lehet megítélni egy motor kopottságát. Az, hogy esetleg sokat futott egy autó, az még nem jelenti azt, hogy kopott a motorja. Közel 240k km-nél járok és a nívón nincs látható olajszintváltozás két csere között, azaz 10k km alatt. Kompresszió és károsanyag-kibocsátás a gyári értékeket hozza. Akkor most kopott, mert sokat futott? Természetesen nem és hogy ezt az állapotot a legtovább meg tudjam őrizni nem is locsolok bele 10W-40-et.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
BlacKSouL
addikt
Az nem úgy megy, hogy ha kopott a motor (a hengerpalást belső átmérő nő, a dugattyúgyűrűk vastagsága csökken, a palástnyomás csökken, a dugattyú és henger közti hézag nő, a szelepszár szimmering kopik, stb,) hogy akkor jó sűrű olajat kell bele tenni, az majd jól nem fér a rések közé....van egy rossz hírem, a 15W40 üzemmelegen elvileg pontosan ugyanolyan híg, mint a 0W40...nem fog mesterséges tömítőanyagként viselkedni, csak szarabb kenést eredményez...hidegen meg pláne. A 15W40 kb. -5 fokon olyan, mintha valaki iszonyatosan elkezdene keverni egy bögre mézet, a 0W40 meg mintha bögre teát. Sarkításnak tűnik kissé, de a bögrében nincsenek is századmilliméteres illesztések...
Azt is leírták már, én is talán, hogy attól, hogy egy olajszint 15 000 km alatt nem csökken, az nem jelenti azt, hogy az olajba viszont nem kerül benzin, ami pótolja az olajtartalom csökkenő arányát.Az ilyen szerelőket meg küldeném fatuskóba éket verni, ilyen hozzáállásokkal. Szégyen, hogy egy szerelő nem rendelkezik minimális tribológiai ismeretekkel, vagy akár ismerje a belsőégésű motor működését.
Persze. Ha soha többé nem állítjuk le a motort, akkor egyszer beindítani a 15W40 is jó. De ha valaha is kihűl, minden hidegindításnál majdnem annyit ártunk vele, mintha egy 3 kilós kalapáccsal ütnénk a vezérműtengelyt.Hidegindításnál az önindító is küszködik, az olajszivattyú is küszködik, a lassan felépülő olajnyomás, azaz a lassan kialakuló hidrodinamikai állapotok miatt tovább lesz elégtelen a kenés a siklócsapágyaknál, és még sorolhatnánk.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Snoop-y
veterán
En visszajelzesekre varok hogy dolgozhassak tovabb...
Tobbiek neveben nem tudok nyilatkozni. Valoszinuleg ok lehutok vagy valami ilyesmiMondom lehuto haaa IT-s a lelkem itt folottem [ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
!Overdose!
őstag
Szerintem nem, de meg kell nézni.
Ami első feltűnik, hogy se a nyári, se a téli gumi nem váltóméret, hanem az olcsóbb egyel kisebb méret. Nincs ködlámpa, lámpamosó és bőrkormány, pedig legjobb tudomásom szerint mindhárom alapfelszerelése volt az 1.8 VTI-nek. Az eleje ezért szerintem törve volt, de ami a nagyobb baj nem volt pénz és/vagy igény egy lámpamosós és ködlámpás lökhárítóra.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
crxforum turbo topik, egyébként meg se első se második se harmadik és ha megvan a kellő lőerő akkor se negyedik, használhatatlan könnyű bódéval és első kerékkel.. de faszagyerek lehetsz ha elújságolod mindenkinek hogy lacházán mennyit mentél úthenger gumikkal egy felgumizott szakaszon, és hogy úgy megy h közúton még négyesben is kiforognak a kerekek
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Snoop-y
veterán
Ne vegyel es ne epits turbos hondat. ( ha csak nem az uj Type-R -ra gondolsz )
Ha turbos auto kell gyarilag turbosat vegyel.
Legertelmesebb upgrade egy vti-be egy integra motor vagy az Ek9 motorja.
Azzal hasznalhato lesz es meg haladni is fog es nem fog szetesni 20-30 ezer kilometerenkent ( vagy ha nincs szerencsed a masodik lampanal. )New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
2003-ig gyartottak az eu verziot eleg ritka auto mivel az accord mar kozepkategoria volt hajdanan es keves ember engedhette meg maganak.
K szerias motorok nagyon megbizhatoak
szokasos dolgokra kell csak figyelni.Az euro r -t gyartottak 2007-ig viszont azt csak jobbosban talalsz (mo-n nem hiszem hogy volna barkinek is)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Japan verzio SiR az mindig jobbkormanyos. Kicsit tobb loval pl EK9 eseteben ( 185 ) vs EU ( 160 )
De pl az eu 4gen civic I-VT es a Japan SiR kozott loeroben nincs kulonbseg csak a motor karakterisztikaban.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
-
nagyúr
Na ezt nem is tudtam.
Az enyém mondjuk pont múlt héten ment át a műszakin minden "segítség" nélkül. Azon a gépen amit írtam meg kb 3 eredeti elem nem volt. Ha láttad volna hogy néz ki, egy olyan autóval kb kihívja az ember a sorsot hogy mikor szedik ki és küldik szigorítottra. Nem mellesleg akkora hangja volt hogy 3 utcával odébb is simán Lehetett hallani.Szubjektív vélemény de szerintem baromi ronda is volt.
Vagy lehet csak nekem van érdekes ízlésem, sokáig autós formatervező szerettem volna lenni így elég kritikus vagyok a formák harmóniájával.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
zolynet
addikt
2:24.1-et mentem sperr nélkül, szerintem a sperr hoz 4 tizedet, célom beesni 2:20 alá, de ahhoz nagyon össze kell tenni a kört.
#32221 !Overdose!: köszkösz
most néztem tavaly egy 328i 2:24.9-et ment, mx2 ment 2:22.végét
fel kell kötni a gatyátLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Nagy a valószínűsége annak, hogy a tapasztalat, már 2010. augusztusában kint voltam pályanapon és azóta is folyamatosan. Így egyre több tapasztalattal, jobb technikai 'háttérrel' (fék, futómű,gumi, lsd,..), már sokkal bátrabban (rövidebb féktáv) megyek, mint a kezdeti időkben.
Előtte több évig autó szimulátoroztam, pont azt küldtem mint Michelisz Norbi, csak sokkal gyengébb eredményekkel. De már az is ad egyfajta látásmódot, illetve tudod csukott szemmel hogy melyik kanyar jön és hol váltasz, hol fékezel.#32233 EQMontoya: kösz ... azért egy vezetéstechnikaira kimennék, valószínűleg ki is fogok, hogy vizes körülmények között ha eldobják az autót akkor azt miképpen is kellene megfogni
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik