- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Superhun #17399 üzenetére
Márpedig hibás terméktől nem lehet elállni, amint jelzel egy hibát onnantól a garanciális feltételek lépnek életbe. A 14 nap arra van, mivel személyesen nem tapogathattad meg, próbálhattad ki a terméket, erre lehetőséged van, nem pedig meghibásodásra. Viszont, hogy a pixelhiba mennyire "hiba".... nevetséges. Bezzeg ha csak az miatt akarná kicseréltetni, akkor a nyakam rá, hogy nem lenne hiba a bolt szerint. Ja, és a békéltető testület tanácsát senkinek sem kötelező megfogadni (megjelenni kötelező csak).
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- RAM topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Spórolós topik
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xbox Series X|S
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gaming notebook topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...