- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
pixelking
tag
Sziasztok!
Valakinek van arról információja, a Samsung (Galaxy Tab 4 7.0 esetén) hogy adja a garanciát? Azaz van garancialevél, vagy online kell regisztrálni? Illetve hogyha garanciajegy van, az a lezárt dobozban van e?
Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
pixelking
tag
Sziasztok!
Adott egy Corsair vízhűtés, aminek a pumpája normál üzemi feszültség mellett borzalmas hangot ad. Felvettem a kapcsolatot a Corsair supportal, mert jókat hallottam róluk és azt gondoltam, talán gyorsabb és jobb ügyintézésre számíthatok mint a boltban. Ennek ellenére csak problémába és kötekedésbe ütköztem.
Az ügyintéző (Lawrence) először abba kötött bele, a számlán miért egy cég neve szerepel és nem az enyém, most pedig jelen állás szerint az én költségemre kellene kipostáznom a kb 1 kg-os dobozt Hollandiába, hogy kivizsgálják. Ezt minden oldalról példátlannak érzem, mivel a hibajelenségről videót készítettem és a levelezésben sosem vitatták a termék hibásságát.
Érdeklődnék, más is járt már így, önköltségre kellett volna kipostáznia egy hibás terméket külföldre egy nagy nevű gyártóhoz? (nekem aliexpress-es eladóhoz méltó feelingje van a dolognak, mintsem egy nagy nevű céghez) Ha most indoklással zárom az RMA-t és visszaviszem a boltba, akkor ők le fogják tudni garanciáztatni?Köszi előre is a válaszokat
[ Szerkesztve ]