- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kóóó
aktív tag
Sziasztok egy kis segitsegre lenne szuksegem.
Van egy kis tortenetem egy Samsung S8-al es a GSM Palotaval. Errol lenne szo.Szoval azt javasoltak, hogy irjak emailt mert jogom van a 14 napos elallashoz, a bolt hiaba mondja, hogy nem kapom vissza a teljes vetelarat.
Viszont en ez a bekezdes alapjan ugy gondolom, hogy en nem hasznaltam a rendeltetes szerusegen tul a keszuleket.
A segitsegetek kernem, mert mar teljesen szetb@sz az ideg az egesz kalvaria miatt. Mikor en csak orulni szerettem volna az ajandekomnak.
Elore is koszonom mindenkinek a segitseget!
Üdv.: kóóó!
-
kóóó
aktív tag
válasz Gyuri27 #17481 üzenetére
En mondtam, hogy elakarok allni, ha nem cserelik a keszuleket. De azt mondtak ennek ez a menete, hogy elkuldik bevizsgaltatni a telefont es vagy cserelik a kijelzot vagy nem fogom visszakapni a teljes arat, mert mar hasznalt. Ez a ket opcio kozul valaszthatok majd.
De elobb bevizsgaltatas es majd aztan ertesitenek, hogy mivan.
Azon gondolkodom, hogy ha lejar a 14 nap, de a keszuleket meg penteken odaadtam nekik, akkor en nem fogok kifutni az elallasi idobol?[ Szerkesztve ]
Üdv.: kóóó!
-
kóóó
aktív tag
A folytatasa a tortenetemnek ha valakit erdekel: :$
Tegnap irtam nekik egy emailt, hogy elallnek a vasarlastol es kerem vissza a penzem a 7.15-os bekezdes alapjan nem lehet ertekvesztett a keszulek.
Erre ma kaptam valaszt, hogy ez mar 10 napig hasznalva volt es nem csak kiprobalva es ez meglatszik a keszuleken es a dobozan.
Aztan kuldtek egy kepet a telorol.
Na most az en szemem csal vagy tenyleg serult hasznalt keszulek kepet kuldtek el nekem?
Mert en egy makulatlan telefont vittem be, hajszalkarcok nelkul.
Kepesek lennenek ekkora ciganysagra, hogy osszebarmoljak?
Vagy tenyleg csak rosszul latom a kepen es maszatos csak.Az email-sunk:
Udv.Szeretnek a 14 napos vasarlastol valo elallassal elni.
Lett onoktol rendelve egy Samsung S8 keszulek a @freemail.hu email cimrol 06.27-en.
Rendelesi szam:
xxxx-xxxxxxA keszulek meg benne van a 14 napban es mivel onoknel azt mondtak, hogy a keszulek ertekebol vesztett, mivel mar be volt kapcsolva, ezert onok nem fizetik meg
a teljes vetelarat.
Mivel a jogszabalyban egyertelmuen le van irva, hogy :
7.15.
"Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be."Ergo semmilyen hatrany nem erhet a vasarlastol valo elallasnal, igy az termek ertekebol sem veszthet.
A keszulek onoknek 07.07-en be lett szolgaltatva minden tartozekaval egyutt. Igy ennek menete szerint kernem a teljes vetelar visszautalasat. Ha ennek a keresnek nem tesznek eleget, igy megtesszuk a megfelelo lepeseket a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fele.
Varom az intezkedesuket es bizom a gordulekenysegukben.Tisztelettel.
Erre a valaszuk:
Üdv!Nagyon köszönöm, hogy idemásolta ezt a mondatot: "Fogyasztó kizárólag
akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért,
ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt
következett be."Ebben a mondatban pontosan le van írva, hogy mi a 14 napos elállásnak az
egyik alapfeltétele, amit az Ön részéről nem áll fenn: a termék
jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges
használat engedélyezett (kipróbálás), de a több napos használat nem!!!
Ez a fogyasztóvédelem honlapján is le van írva, legyen szíves az alábbi
linkre kattintva elolvasni.http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709#Kipr%C3%B3b%C3%A1lhatjuk-e%20a%20term%C3%A9ket%20az%20el%C3%A1ll%C3%A1si%20hat%C3%A1rid%C5%91%20alatt?
Csatolok egy képet a visszajuttatott termékről, illetve annak dobozáról.
Azon is látszik, hogy ez a készülék az Önnél töltött kb 10 nap alatt
rendszeresen volt használva, nem csak kipróbálva.Ennek fényében az elállásra semmi lehetősége. Egy használt telefont
szétbontott tartozékokkal nem áll szándékomban visszavenni. Holnap
elvisszük a hivatalos Samsung márkaszervizbe, és amint elkészült
értesíteni fogjuk.További szép napot!
[ Szerkesztve ]
Üdv.: kóóó!
-
kóóó
aktív tag
Ennek fényében az elállásra semmi lehetősége.
Ezt igy konkretan leirta.
Viszont az erdekelne, hogy amit elkuldten emailt az megfelel az elallashoz?
Mert olvastam a torvenyben, hogy mindenkeppen ertesiteniuk kell, hogy megkaptak es feldolgozzak.ECS mit jelentene?
Nem irattam bele, hogy serulesmenes, mert ugy gondoltam en is, hogy ha baja van azt megemlitik...
[ Szerkesztve ]
Üdv.: kóóó!
-
kóóó
aktív tag
Sziasztok.
2 éve vettem egy hűtőt mint kiderült menet közben van egy típushibája az automata zsalu megadja magát és nem hűt. A 2 év alatt már 3.-ra romlik el ezzel a hibával és jelenleg is ez történt.
Na most letelt a 2 év garancia most már fizetős lenne a javítás.
Az érdekelne engem nincs olyan,hogy ha menet közbe javítottak a hűtőt akkor hosszabbodik a garancia?
Valahonnan, valamiért rémlik valami ilyesmi régről, de lehet csak én vagyok a hülyeÜdv.: kóóó!
-
kóóó
aktív tag
Szuper, ezt nem gondoltam volna.
Ugyanaz a hiba, ugyanazt az alkatrészt cserélték ki benne, de már mikor mondtam mi a gond akkor maguktól mondták, hogy tudjuk az automata zsalu romlik el mindig akkor rendeljuk az alkatrészt, hivatalos Whirlpool szervíz volt. Garancia füzetbe is írtak valamit.Szóval ha hívom őket és azt mondják nekem, hogy de már lejárt a 2 év akkor röviden milyen mondatokkal "fenyitsem le" öket?😁
Üdv.: kóóó!
-
kóóó
aktív tag
Na szóval, köszönöm a válaszokat.
Viszont kikerestem a garancia füzetet és 2x romlott el, nem 3x. Ez a mostani a 3.
Nem tudom ez befolyásoló tényező-e.De ugyanaz a hiba, ott van a garancia füzetbe, zsilip hiba [kép]
Üdv.: kóóó!