- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
Ha azt mondják hogy nem javitható simán vissza is kell adniuk ha azt kéri a tulaj,teljesen mindegy az előzmény.
-
djculture
félisten
válasz Sargapingi #8205 üzenetére
A kisker maga lehet megszünt de attól még érvényes garija van a nagykernél/beszállitónál.Amúgy ha meg is szünt az üzlet a cégnek kutya kötelessége intézni a garit. Nekem is volt már ilyen hogy a cég telephelyét kellett megkeresnem. De ha felszámolták akkor is szoktak segíteni hova forduljak.Melyik bolt volt ez?
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz kannnna #10408 üzenetére
Aki gyakran rendel ilyen dolgokat tudja hogy működnek ezek a futárszolgálatok. Kipattan a csávó a kocsiból kotorászik 5 percig hátul/oldalt mire meglesz a csomag. Aláírat két helyen pénzt átvesz mert addig ki se adja a kezéből a csomagot. Amíg nincs kötelező jogszabály erre addig ez van. Az életbe nem lehet megnézni a csomagot fizetés előtt soha ez a nagy helyzet.. Annyit szoktak legjobb esetbe megengedni hogy megnézze az ember hogy sérülés van e a csomagoláson, de hogy belül mivan lutri..
Egyébként jö lenne tudni pl mibe volt csomagolva mert ha valami gyári csomagolás akár elve is lehetett sérült.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Crystalheart #10412 üzenetére
Á hülyeség magánszemélynek ekadáskor irtalan szabály az hogy 1-2 hetet szokás adni ha amúgy nincs már gyári gari...
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Ja mint itt a ne utalj senkinek szöveg az aprón. Te nem utalsz az eladó meg nem küld semmit és ennyi, megnyugvással lehet zárni a napot hogy ma se vágtak át igaz amit venni akartál se lesz meg soha.
Én már voltam a futárral is így. Mondom neki először felbontanám. Á azt nem lehet mert xy szabályzat tiltja, 10 percig győzködtük egymást elviharzott. Másnap hivnak, legközelebb ha rendelek valamit dupla szállitást kell fizetnem. Nem mintha érdekelt volna mert van ezer webshop de csak a mihez tartást végett irtam hogy aki erre hivatkozik az életében nem vett semmit futáron kersztül Magyarországon.[ Szerkesztve ]
-
-
djculture
félisten
Ja ha kibontod akkor igen de ha sérülés van a csomagoláson és nincs ráirva hogy sérülten érkezett bekell vinni a postahivatalba ahol jegyzökönyvet készítenek róla. Ha rávan irva a sérülten érkezett akkor meg kibontás után is lehet reklamálni ... Mindkettő esetem volt. Mind a kettő esetben megkaptam a kártéritést, egyik egy garantált postacsomag volt oott 30 nap múlva kifizették az áru értéknyilvánitási árát, a másiknal a feladási dij tizenötszörösét adták vissza meg egy elnézést kérő levelet a központból.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz shteer #14089 üzenetére
Mióta valami trógert vettek fel aki hónapokig nem csinált semmit majd robbant a bomba mert a facebook oldalukon több száz ember anyázott, azóta én se veszek ott semmit. Az a baj már egyre kevesebb az olyan webáruház ahol ha veszel valamit és bedöglik gariztatás is normálisan megy. Legtöbbnél addig vagy jó amig fizeted a cuccot és nem döglik be.
[ Szerkesztve ]