- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz djculture #6357 üzenetére
Miért? A kisker elküldte a gyártónak/szervizbe javitásra. Azok meg küldtek egy mailt, hogy nem javitható. Adjanak helyette másikat vagy fizessék ki.
Mondok egy példát. Vga elszáll. Kiküldik tajvanra. Szerinted tajvanról visszaszállitják? Nem.
Amúgy meg törvény ide, törvény oda. Emberileg pofátlanság az egész történet. Bárhogyan ragozzuk is.Amd - Radeon - Ryzen
-
Sargapingi
csendes tag
válasz djculture #8208 üzenetére
Cellcom-Online Kft. volt az üzlet, és a hardverkernél is megerősítették nekem hogy megszűnt, mert ők voltak a beszállítójuk, de utána néztek gyári szám alapján és az én kártyámat nem tőlük rendelte a kisker.
Most azon is gondolkozok hogy a fogyasztóvédelemnél kérdezek utána, ők talán utána tudnak járni a kiskernek.
A levelet azért megírom majd a gyárnak. -
psg5
veterán
válasz djculture #10409 üzenetére
Van benne valami, de ez elkerülhető, ha pl az áru megérkezésekor azt mondod a futárnak, hogy ha nem nézheted át rendesen akkor nem veszed át. Egyébként pedig pont arról szól a 8 napos elállás, hogy mert személyesen nem tudtad megnézni és a kibontás sem egyszerű minden esetben, így van időd a 8 napban erre.
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz djculture #10421 üzenetére
"legközelebb ha rendelek valamit dupla szállitást kell fizetnem" persze, persze...
Valóban bátran utaljunk előre az át nem vett termékért...
Valamint törődjünk bele, hogy egy futár sem a saját szabályzatukat, sem semmilyen rendelkezést nem tart be...Szerintem nagyon leegyszerűsítetted.
#10422) axioma : Nem mi kezeljük elállásként, hanem a jogszabály, igaz akármire lehet fogni...
(#10423) kannnna : Jah hogy nem elállt tőle. Na akkor meg az van, hogy jelezze ő a futárcég vele és rendezze le velük, szerintem. Innentől már a vevő bukta be, mert miért nem szolt. Az nem kifogás, hogy a futár elmegy azonnal...
#10427) djculture: No akkor működik a megnézés is.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
313313
addikt
válasz djculture #14090 üzenetére
Ezzel az a baj, sehol nincs saját szervizes ember, aki csak garanciális ügyek intézésével foglalkozna. Ha lenne, normálisabban működnének a dolgok. Sok vállalkozó/tulajdonos sajnálja a pénzt a munkaerőtől, aztán meg pislog mikor gondok vannak...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB