- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Yettel topik
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
válasz sinya85 #8243 üzenetére
Sajna nincs így. 15 napra kell törekedniük, de semmi konkrétabb. Viszont nem okozhatnak jelentős kellemetlenséget neked. Ha úgy érzed azt okoz, hogy 2 hónapja náluk a VGA, akkor érdemes beszélni velük, hogy adjanak valami cserét a javítás idejére, vagy cserét kérni javítás helyett (ami meg nekik nem okozhat jelentős hátrányt...). Vagy simán pénzt vissza.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
Turbolada II
őstag
válasz sinya85 #8249 üzenetére
Keresd meg a fogyasztóvédelmet. Utána írj egy levelet a boltnak, hogy már értesítetted a fogyasztóvédelmet.
*A boltot telefonon is megkeresheted.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
asdf_
veterán
válasz sinya85 #8253 üzenetére
Ha mar nyitva van, a van-e elismervenyed kapcsan:
5. § Javításra a terméket elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, a termék átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti.
-
bullseye
addikt
válasz sinya85 #13940 üzenetére
Pixelhibára vagy van garancia, vagy nincs.
Neten vásárolt cuccra elállási jogod van. Bejelented 14 napon belül*, visszajuttatod a cuccot saját költségre, 14 napon belül visszautalják a pénzt. kb. ennyi.*Felhívod őket, és bejelented, hogy elállsz a távollévők között létrejött szerződésre vonatkozó rendelet alapján, de ezt írd is meg nekik mailben, vagy ilyesmi, csak hogy legyen valami nyoma.
További részletek.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
szeva000
addikt
válasz sinya85 #13940 üzenetére
azért jó lenne ha leírnád melyik bolt, legalább tudja az ember hova ne menjen Persze a 14nap elállás él attól
ezt találtam még:
ASUS PIXELHIBA TOLERANCIA
Az ASUS LCD-TFT monitorok esetében 1 év világító pixelhiba garanciáról (főpxiel és
subpixel egyaránt) beszélhetünk, az 1 év letelte után az ISO 13406-2 Class II szabványt
kell alkalmazni.[ Szerkesztve ]