- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
MZsoltee
veterán
HEllosztok!
Ha van egy hibás NV 9800GTX+-om (ami már nincs forgalomban csak GTS250-en, i lájk nvidia átnevezés ) néven ami nem ugyan az a termék főleg nem XFX 775 OC, akkor kérhetem a számlán szereplő 58.000-os vételár visszaadását?
Üdv
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
sasa311
veterán
válasz MZsoltee #5501 üzenetére
Igen kérheted, vagy elfogadhatsz közös megegyezéssel másik kártyát garanciába.
privát vélemény:
Az a fair, hogyha nem az x évvel ezelőtti 58.000 forintot kéred vissza, hanem megegyeztek a boltal egy most is kapható, 9800GTX+ kártyánál kicsit jobb teljesítményű új kártyában. Ezen a boltnak is kevesebb a vesztesége és te is jól jártál, mert új kártyád van új garanciával és ugyan olyan vagy jobb teljesítménnyel.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
MZsoltee
veterán
-
butcher eu
senior tag
sziasztok
nem tom ide illik e a kérdésem, de azért felteszem.
Ha megvásároltam egy gyári XBOX306 vagy PS3 vagy PC
játékot, legjobb tudomásom szerint jogom van róla 1 db biztonsági
másolatot készíteni. (és ez igaz a hanglemezekre is, és minden egyéb
...programra). Hogyan tehetem ezt meg ha másolásvédelemmel el van látva az
adott adathordozó. Vagy ha mégis sikerülne lemásolnom, a konzolok pl.
nem játszanak le másolt lemezt. Van erre valami megoldás? Vagy ha
megveszek egy 30.000 Ft-os játékot, és megkarcolódik vegyem meg
mégegyszer?Válaszotokat előre is köszönöm
-
N.E.R.O.
tag
Hello
Kis segítség kellene, a helyzet a következő:
Nemrég vettem egy elektromos főzőlapot, hogy a telken is lehessen épp főzni ha olyanom van, működött is szépen, de egyszer csak nem melegített tovább, rendeltetésszerű, ritka használat mellett. Nosza garancia van még 8 hónap, vigyük vissza (ElektroWorld). Készségesen átvették, mondták, megnézik (szakvélemény), ha kell szerelik, ha nem cserélik. Viszont azóta eltelt, már kétszer is a 15 munkanap viszont eredmény semmi. Odamentem hivatkoztam az 1. hsz-ben leírtakra, erre azt monda a vevőszolgálatos kolléga, hogy azt 2004-ben úgy módosították, hogy "...törekedni kell a gyors ügyintézésre, de nem kötelező." Létezik ez? Tehetek valamit, vagy csak várhatok. Több mint egy hónap után sem kaphatom vissza sem a pénzem se egy csereterméket? Van valami lehetőségem?Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv:
-
sasa311
veterán
válasz N.E.R.O. #5508 üzenetére
Valóban így módosították.
Ilyenkor lehet azt csinálni, hogy
1., Udvariasan kéred a panaszkönyvet
2., Leírod benne, hogy mikor adtad le a cuccot
3., Ezek után nehezményezed, hogy az EW nem törekszik a 15 munkanap betartására (ide nyugodtan beírhatod a vevőszolgálatos "hozzáállását" a nevével együtt, lehetőleg úgy, hogy ő is lássa, vagy említsd meg neki - ez is működni szokott, rögtön szalajt egy kollegát egy újért... ) és ez neked jelentős kellemetlenséget okoz, mert azóta májkrémes kenyéren kell élned, mivel nem tudsz főzni(ide bármilyen baromságot írhatsz indoknak gyk.)
4., A bejegyzés után pedig megpedzegeted, hogy mész békéltető testülethez, fogyasztóvédelemhez, HOMÁRRA és mindenhova balhét verni, hogyha nem történik valami nagyon gyorsan. Ez az estek 99%-ában be szokott jönni.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
N-vidi-A
őstag
Sziasztok!
Nagyon furcsa eset történt velem, és tanácstalan vagyok, hogy kihez forduljak, mert már 2 helyről jöttem el minden eredmény nélkül...
Tehát:
Lenne egy Nokia N86 mobilkészülékem, rendes NOKIA garanciával, annó 120-130e volt a készülék, most is 90e körül van újba...
Ezt azért teszem hozzá, mert nem hiszem el, hogy egy ilyen értékű készülékkel ilyet lehet csinálni minden következmény nélkül...A rövid történet az lenne, hogy volt párszor a készülék szoftver frissítésen, egyszer-egyszer bevizsgáltattam, stb, majd egyszer megfeküdt az alaplapja, be szervizbe...
Pár hét után visszakaptam, minden rendben, de mostanában tetszik egy másik készülék, ezt el szeretném adni, elkezdtem átnézni, rendben megvan minden tartozéka, papírja stb...
Megvolt minden, aztán úgy döntöttem, megnézem az imei számot is, mi van vele, beírom a kódot, és egy kis "meglepetés" várt a kijelzőn..."A készülék az imeit elhozva egy 6220 végű imeit dob ki, ami a nokiás garipapír ELEJÉN van.
A készülék akkumulátora alatt egy 5618 as végű van, ami be van ragasztva a garancia jegybe, ami főpanel csere néven..."
Amikor bementem megkérdezni, hogy-hogy lehet ez, azt mondták, hogy valamit a szervizben szúrtak el, viszont azóta már "bezárt" az a szakszerviz, így nem tudnak mit csinálni...
Viszont, ha baj van, hozzam vissza nyugodtan ide, itt megcsinálják, de ez így tulajdonképpen "illegális"...Természetesen ez így nekem kevés, egy közel 100e Ft-s készüléket így elbarmolnak, lényegében retteghetek, ha garanciális baja lesz, sőt, így eladni sem tudom, mert ez így valóban "illegális"...
Mondta az úriember, hogy telefonáljak a nokia-ba... Persze, gondoltam magamban, kb egy óra telefonálgatás után úgy is azt mondanák, nem tudnak mit csinálni, menjek be ide meg ide, aztán ott is leráznak...
Kérdésem a következő lenne, hova forduljak ezzel a bajommal?
Köszönöm előre is!
Migiri, migiri, úgy ám! :D
-
sasa311
veterán
válasz N-vidi-A #5512 üzenetére
Kérdésem a következő lenne, hova forduljak ezzel a bajommal?
Csakis a kiskerhez, ahol vetted!
A szervízzel nem te, hanem ŐK szerződtek, ha a szervíz elcseszett valamit akkor azt nem a te feladatod megoldani, hanem az ÖVÉK!
Az, hogy bezárt azóta... szomorú. Oldják meg. Adjanak egy másikat, adják vissza a pénzed, küldjék el egy másik nyitva lévő szervízbe ahol megcsinálják rendesen / hamisítanak hozzá legális papírt / akármi. Téged ez a része nem kell, hogy érdekeljen.
A te szemszögedből nézve ha jól értelmezem ez semmi más, mint egy hibás teljesítés garanciális ügyintézés alatt. Leadtál egy legálisan vásárolt, minden jogszerű papírral rendelkező telefont és visszakaptál egy papírmentes, gyk. illegális készüléket.
Kicsit durva hasonlattal élve ez olyan, mintha vettél volna egy szuzuki swiftet, elromlik benne a computer, beadod a szervízbe ők meg lopnak neked egy másik autót és azt kapod vissza másik rendszámmal.
Ezért csakis a kisker a felelős, senki más. Mutogatni szabad nekik, neked meg szabad rángatni a vállad, hogy leszarod és náluk követelőzni, panaszkönyvezni, feljelentéssel élni és a többi és a többi...[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
jubilleum
senior tag
Hello!
Vissza vittem az egeremet (Logi VX nano), ahol vettem mert elromlott, és mivel már nem gyártják ezért cserébe 555b ajánlottak, ami szerintem egy sokkal alacsonyabb kategória.
Kérdésem az lenne hogy garanciális cserénél a vétel áron vagy a jelenlegi árán cserélik a terméket?
Illetve én ezt a cserét nem szeretném elfogadni, de akkor milyen más lehetőségeim vannak? -
elttiL
senior tag
Üdv! Nem nagyon volt még garanciális nyavajám, így kicsit tájékozatlan vagyok. Tehát: gép otthonhagyva letölteni, hazaérünk, büdös van, alaplapon 2 stabic elégve, nyák pupos, átégett, táp sértetlen /fsp everest 400w/ érdemes próbálkozni garanciával, vagy kuka az egész? valami olyan mende-monda volt régen, hogy ha látható a sérülés, akkor nincs garancia /pont példa volt a szénné égett hdd elektronika alkatrész/ mi a helyzet ezzel, vagy adjam be, és majd lesz valami, drágább úgy se lesz egy új lapnál így se?
-
KukkSteve
aktív tag
Sziasztok...
Annyit szeretnék kérdezni, hogy ha adott egy BFG kari (ugye már a gyártó behalt, csődölt), de egy bolt vállalt rá még pár év garit, akkor egy esetleges hiba esetén kötelessége a káromat megtéríteni? Esetleg más gyártó termékét adni cserébe?
Nem, még nincs semmi baja a karinak, csak tájékozódom, hogy később nem üthetem e meg vele a bokám?
Válaszotokat köszönömA számom az adatlapomon. ;)
-
sasa311
veterán
válasz KukkSteve #5519 üzenetére
Az biztos, hogy a garanciát vállalnia kell rá a kiskernek, nem háríthat, hogy becsődölt az anyavállalat.
Legroszabb esetben visszakapod a pénzed vagy korrekt leszel és elfogadod más gyártó kártyáját helyette.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
mclaren777
senior tag
Sziasztok!
Látom hogy itt ebben a topic-ban foglalkoztok többek közt az elállás jogával is.
Engem az érdekelne hogy mégis, a gyakorlatban hogyan zajlik ez?Amit tudok és ami érdekel:
Rendel valaki x terméket y webshopból. 8 munkanapon belül föleszmél hogy ez az x termék nem lesz megfelelő számára.Írásban kell megfogalmazni a szerződéstől való elállási szándékot:
Ez történhet email-ben is? Gondolom létezik valami szabályos (jogi) sablonszöveg, ami később sem támadható. Ha igen kb. hogy néz ki? Csak simán elküldöm a címzettnek, megírom a bankszámlaszámom és kész?Hogy járjak el abban az esetben ha y webshopból rendeltem több terméket is egyszerre, egy számlán és csak az egyiktől vagy egy részétől akarok elállni? Ez lehetséges?
Ami még érdekel hogy egy ilyen termékkel mégis mit kezd a bolt? (hiszen az esetek túlnyomó részében gondolom már föl lett bontva a csomagolás, amit sokszor nem lehet úgy visszacsomagolni hogy ne legyen nyoma (tépés, vágás stb.) és újra értékesíteni lehessen?
A másik dolog: ugye csak úgy térítik vissza a teljes vételárat ha a termék sérülésmentes, hibátlan. Ez idáig rendben is van, de mi történik akkor ha (nem akarok senkiről rosszat föltételezni, csak azért elég különbözőek a boltok és az emberek ugye) visszaküldöm a cuccot igaz fölbontva, de hibátlanul, ők pedig gondolván úgysem tudják újra eladni, fogják és tesznek benne egy kis kárt (törés, karc és társai) és azt mondják: Sérült terméket nem veszünk vissza! Én fordulhatok fogyasztóvédelemhez hogy vizsgálják be és tsai. de mégis hogy bizonyítanám hogy én ugyan nem is tettem semmilyen kárt a termékben?
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz mclaren777 #5521 üzenetére
Nem kell ennek akkora feneket csapni, felhívod a webshopot és jelzed nekik szóban + egy e-mailben hivatkozva a beszélgetésre (hogy legyen nyoma), hogy elállnál. Nem kell indokolni, hogy miért. Innentől nem fog ezen szívózni a bolt mert nagyon megbüntetik érte ha feljelentgeted.
Ha paranoiás alkat vagy akkor személyesen vidd vissza a telephelyre, mielőtt visszaadod bontatsd ki, hogy nézzék meg hibátlan, nem törött, nem karcos, nem hánytad le. De őszintén megvallva én ilyenről még nem hallottam.
Az meg, hogy nem lehet újként eladni a webshop rizikója. Majd eladják OEM-ként vagy ha komplett konfigot rendel valaki beleteszik abba és lespórolják a dobozt. Nem a te problémád úgymond.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Atapi
senior tag
válasz sasa311 #5520 üzenetére
ha már ez szóba került, akkor meg tudnád nekem indokolni, hogy a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendeletből hogyan vezethető le az állításod? mert az annyit mond ki, hogy ha a gyártó kedvezőbb feltételeket vállal, mint amit a rendelet előír, akkor a fogyasztói szerződés teljesítésekor a forgalmazó kedvezőbb jogai átszállnak a fogyasztóra (ebből szokott adódni a plusz x év gar). arról egy betű nincs, hogy a gyártó helyett a forgalmazónak kellene felelősséget vállalni ilyen esetekben (vagyis a kötelező 1éven túl).
-
sasa311
veterán
Úgy, hogy a vevő nincs semmilyen kapcsolatban a gyártóval, csak a kiskerrel.
Ha a kisker úgy adja el a terméket, hogy 1 év jótállás + 2 év gyártói garancia, akkor érdekes, amit mondasz és valószínűleg olyankor csak az 1 év jótállás él a kisker felé, azon túl lehet keresgélni a vállalat jogutódját, ha van egyáltalán.
Ha a kisker úgy adja el a terméket, hogy 3 évet vállal rá és nincs semmiféle kiegészítés, akkor bizony az az ő sara és felelőssége.
Ugyanis nekem, mint mezei user vevőnek nem kötelességem tudni, hogy a kisker hogyan rendezi a garanciális ügyeit. Nem kell az ujjamból kiszopnom, hogy a kisker csak "továbbadja" a gyártó garanciát (ami tudtommal kötelező, bár itthon nemigen érdekli a nagykereket) vagy pedig ez az üzletpolitikája, hogy jó garis feltételekkel csalogatja a vevőket.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Cthulhu Dawn
őstag
Helló!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az elállási jog csak a távollevők között szerződésnél van e? Ugyebár 8 munkanap, ez világos, de mintha hallottam volna olyanról, hogy abban az esetben is van 3 munkanap amikor a szerződés személyesen köttetett meg. Vagy ez nem így megy?
"There are no bad ideas, only great ideas that go horribly wrong" - Jack Donaghy
-
shteer
titán
-
shteer
titán
-
op9
aktív tag
válasz Cthulhu Dawn #5527 üzenetére
Szerintem pedig jól tudod... 3 munkanap a személyes esetében.
Én pl. egy "szerviz" szerint jól működő Samsung fényképezőt küldtem vissza 8 munkanapon belül, és ugyanott vettem egy másikat ugyanabból a fajtából. És a Samsung telefonos ügyfélszolgálat is azt mondta, hogy nyugodtan küldjem vissza a megvásárolt helyre, ha nem tetszik, és még 8 munkanapon belül vagyok.
Viszont (mivel ezért tévedtem erre) nekem is lenne egy kérdésem a Nagyérdeműhöz:
Januárban vettem 2 számítógép alkatrészt, amiből az egyik (Enermax pro82+ 525w táp) alapból kontakthibás volt, de erre csak kb. 1 hónappal később derült fény, mivel munkaeszköz is a gép, ezért nem akartam még vele foglalkozni.
Idő közben az alaplap (Asrock X58 Extreme) megadta magát, és így egyszerre vittem el mindkettőt a boltokba, ahonnan vettem őket.
A tápra egyből felajánlották az ideiglenes cserét, csakhogy egy használt Codegen 500W-os személyében, melyet elutasítottam (egyrészt alaplapom is szervizes, másrészt nem szeretném, ha magával rántana értékesebb dolgokat, ha bedöglik).
Alaplapra viszont csak annyit mondtak, h kb. 2 hét.
Mindez szept. 23-án történt, és már közeledünk a 3. héthez, de ma rákérdeztem.A tápos azt mondta, hogy még a nagyker is "végigtesztelte" (boltban 2 perc alatt bemutattam), és még csak most került vissza a gyártóhoz, uhogy minimum 2 hét lesz még.
Az alaplapos csak annyit reagált, hogy még nem tudnak semmit, de amint tudnak valamit, jeleznek.
Apró kellemetlenség, hogy mindkettő alkatrész drágább most ugyanazoknál a boltoknál, ahol vettem (alaplap 3000-zal, táp 6300-zal).Mit tehetek ilyenkor?
(fontos lenne mielőbb használnom a gépemet munka miatt)Előre is köszi!
How Bad Do You Want It?
-
Ariadne
őstag
válasz Cthulhu Dawn #5527 üzenetére
Nem távollévős vásárlásnál nincs már ilyen határidő régóta, nem kötelesek visszavenni a hibátlan cuccot. Ez van...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
NFree
addikt
Sziasztok.
Nos lenne egy kérdésem, légyszi világosítson már fel valaki .
A probléma a következő, leadtam gariba egy alaplapot áprilisban s a bolt ahova vittem azt mondták , csak gyártói gari jöhet szóba mivel el van hajolva egy pár láb a proci foglalatban,
amit ugye én nagyítóval megvizsgáltam s minden a hellyén volt , nem ért össze stb egyvonalba voltak a lábak , meg asszem sokáig üzemelt ien állapotban .
A lányeg a mai napig nem jött semmilyen visszajelzés , hogy mi a szar van azzal a k@... lappal,
s tele van a hócipőm , de ezek azt mondják a gyártó addíg ül rajta amíg akar , tehát ha egy évig húzza akkor 1 év.
Kérdésem , meddig kell vajon várjak? vagy tudok-e valamit tenni az ügy érdekében?köszi
vga
-
sasa311
veterán
A gyakorlatban te csak a boltnál reklamálhatsz - de én ebben az esetben pont nem tenném, mivel a fizikai ráhatás simán garanciavesztés, tehát ha felhúzod a boltost akkor azt mondja hogy nem garis és viszont látás.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
NFree
addikt
Na akkor kössz szépen , akkor várok türelemmel , csak már tudnék rólla valamit 7 hónapja oda van . Ha azt mondják hogy off akkor off csak tudjam már .
Mondjuk pont ma csörögtem nekik, hogy küldjenek egy mailt , hogy mi van mert kicsit ideges vook, de akkor kussolok s lemondok rólla.vga
-
LGA 911
tag
Sziasztok!
Látom, nem én vagyok az első, akinek Redtower garancia problémája van.
Van egy cuccom, amit náluk vettem, elromlott, és januárban jár le a garancia...
Megvan a számla és a garancia is, csak a bolt nincs meg, rákerestem World PC kft. néven, és azt írják felszámolás alatt van.
Elég drága cuccról van szó.
Van valakinek infója róluk, esetleg telefonszám, érdemes elmenni a 22. kerületbe a székhelyükre?Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Mika1227
őstag
A kiskergari miben különbözik a normál garitól?
A Mikulásnak teljesen igaza van, hogy évente csak egyszer megy az emberek közé!!! Még az is sok!!!
-
op9
aktív tag
Erre valaki tudna mondani valamit?
összefoglalva... 2 szgép alkatrész van a egy-egy szerviznél 27. napja.
Egyik ajánlott cserekészüléket (Codegen 500W), melyet nem fogadtam el, a másik semmit.
Csakis az én érdeklődésemre hajlandóak közölni valamit, ami annyit takar, hogy a nagyker/gyártónál van még mindig, de amint visszakapják, hívnak.Előre is köszi!
szerk: ugyebár 15 napot már jócskán elhagytuk, nekem munkaeszköz, így jelentős kellemetlenséget okoz, de számszerű határidő ugyebár nincs a szervizeléskor
[ Szerkesztve ]
How Bad Do You Want It?
-
sasa311
veterán
Bemész a kiskerhez, jelzed, hogy jelentős kellemetlenség (mert munkaeszköz, mert 27 napja náluk van, stb).
Ahogy jönne a mese a gyártóról jelzed, hogy nagyívben lesz@rod miért nem gariztatnak, neked ahhoz semmi közöd. Ezután kéred az új terméket vagy az eredeti vételárat.
Ha egyiket sem kapod akkor panaszkönyv.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Múlthéten rendeltem egy tv-t egy webshopból. Akkor 125ezer Ft-ra volt kiírva. Meg is kaptam pár percen belül a visszaigazoló e-mailt. 1 hétig végig ezen az áron volt hirdetve a tv. Tegnap kellet volna megkapnom, nem jött. Felhívtam őket, azt mondták holnap jön. Ma reggel kaptam tőlük egy levelet, hogy elírták az árat, már 250ezret kéne fizetnem.
Ez szerintetek mennyire jogos?? elvileg ha tescoban vagy bárhol ráragasztnak vmi árat, akkor annyiért kötelesek adni, nem?
Mit tehetek, kihez forduljak? -
op9
aktív tag
válasz sasa311 #5541 üzenetére
Köszi!
Egyik bolt épp tegnap szólt 29. napon (amelyik ígérte, h 30 napot nem ülnek rajt), hogy végeztek a garanciáztatással, de nincs a nagykernél olyan lapjuk (Asrock x58 Extreme, amit furcsálok, mert kb. 85 kisker árulja az argep szerint), ezért ráfizethetnék 6000-t az Extreme3-asra.
na.. most már leírom a bolt nevét is... mert megint rákerestem, és kicsit pofátlannak tartom.Tegnap a WOXComputer honlapján Asrock X58 Deluxe, valamint Extreme3 volt, és az általam garanciában leadott Extreme nem volt, és ezért mondták, hogy nem tudnak ugyanolyat adni. A Deluxe-ra valami 42, az Extreme3-nál 43 ezerre emlékszem.
Most elkezdtem keresgetni, hogy mégis mennyi különbség van árban a két lap között, amiért nekem 6000Ft-ot kellene ráfizetnem, és ma látom, hogy az Extremet ma már árulják, és semelyik másikat, és azt is 40400-ért. Vagyis a két lap között 3-4, rosszabb esetben 5000Ft különbség van.
Én annó a lapot 37-ért vettem, és ahhoz tényleg 6000Ft-ot kellene ráfizetni, hogy a tegnapi 43eFt-os árat elérjem, ami ugyebár azt jelenti, hogy a Ft értékcsökkenését is nekem kellett volna állni. De inkább pénz visszaadást kértem, melyet szó nélkül megtettek, igaz a szállítási költséget nem utalták.
Vajon nem akartak kicsúszni a 30 napból, vagy a 3000Ft többlet kiadásukat akarták így lefaragni? Mert nem tudom elhinni, hogy tegnap még épp nem volt a nagykernél, most szombatra meg már lett.
De a lényeg, hogy a Ft értékcsökkenését, velem akarták kifizettetni.Nyilván nem gyakran van ilyen, hogy 9 hónap után drágább egy számítógép alkatrész, épp ezért akartam példának beírni, hogy bizony az adott kisker (de szerintem a többi sem sokkal különb) nem az alkatrésznek akkori értékét vette figyelembe.
Épp ezért nyugodt szívvel vigyetek vissza 2 éves cuccokat, amiket már nem árulnak, és kérjétek az akkori árát, nem véletlenül adnak rá 3 év garanciát. Azt igenis kifizeted, amikor megveszed a kártyát.
Én pl. most vettem egy alaplapot, és buktam 3000Ft-ot az értéknövekedésével, egy szállítási költséget 1300Ft, valamint majdnem 1 hónapig nem tudtam használni.Üdv!
How Bad Do You Want It?
-
kpal
veterán
válasz KukkSteve #5519 üzenetére
Én is éppen ezt akartam kérdezni általában 5év gari van a BFG karikra .
Ha odakerül a sor évek múltán hogy hibás lenne ugye nem szúrhatják ki a szemem sokkal olcsóbb karival mint amennyi volt a akkori vételi ár ?
Vagy kérhetem a vásárláskori pénz visszafizetését vagy a vételi árban egy újabb fajta karit ?[ Szerkesztve ]
-
Arcoss
csendes tag
Kicserélték a monitorom garanciás időn belül nem akarják újraindítani a gar időt, ráadásul amit kaptam monitort naracssárga "serviceable used part" ezt azt jelenti hogy használt alkatrészből van? mert ugye újjat kellett volna kapnom, egyébként van a csavarokon kopás is.
-
sasa311
veterán
Cserélték vagy Javították?
Nem mindegy.
Ha cserélték, akkor egy vadi új, dobozos terméket kellett volna kapnod új garancialevéllel, újraindult garanciával.
Ha javították, akkor annyival hosszabbodik meg a garanciaidőd, amennyit a szervízben töltött - ám ebben az esetben is új alkatrésszel kell a javítást végrehajtani.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Arcoss
csendes tag
válasz sasa311 #5547 üzenetére
Köszi az infot!
Cserélték, azt mondták lenovonál így szokás ha bármi baja van cserélik, és megkapom más javított monitorját. Habár az tény hogy ez gyors, de nem szimpi úgy hogy most próbálok intézkedni, ha viszont nem tudnak adni egy másikat kérek KP-t. De még az is kijöhet belőle hogy visszakapom a sajátot amit javítottak. -
ProdyG
senior tag
sziasztok,
múlt héten pénteken elromlott a hűtőnk. samsung, másfél éves, jó drága volt....
még van rá gari egy fél év....
szombaton hívtuk az ügyfélszolgálatot, azt mondták már csak kedden tudnak jönni (hétfőn munkaszüneti nap volt), jöttek is kedden, kiderült, hogy kompresszort kell benne cserélni, megrendelték az alkatrészt, de még nem jött meg.
most úgy állunk, hogy majdnem egy hete nincs hűtőnk, és amikor elromlott, akkor is csomó minden megromlott benne, mert másnap reggel vettük észre, hogy rossz a hűtő.
ebbe bele kell törődni és kész, vagy lehet ilyenkor vmi kártérítést kérni a samsungtól?
egy hűtő azért eléggé létkérdés sztem, nem olyan mint egy TV pl.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Jogász topic
- Bestbuy játékok
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest