- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
ma Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norbi1984
csendes tag
Sziasztok,
a következő problémám lenne amiben segítséget szeretnék kérni tőletek:
2008 decemberében vettem egy asus notebookot. Ez nálam részben munkaeszköz részben tanulás miatt kell (szóval fontos a mobilitás, ezért vettem 12 colos kis gépet). A problémám:
1) egy hónapon belül elromlott, nem bootolt be, elvitték a csehekhez (akkor még nem volt itthoni szervizük). HDD cserével visszakaptam, a probléma azóta sem áll fenn, így ez kipipálva.
2) 2009 év végén meghalt az LCD. A kép olvasthatatlan, csíkos, ugráló, stb volt. A gépnek semmi baja, monitorra/tv-re vetítve működött. Itthoni asus szervizbe elküldtem futárral, visszaadták hogy szoftveres hiba, driver frissítéssel megoldották (tényleg csak zárójelben írom le, de szerintem a géppel nem ez történt, mert ezt én is megpróbáltam, és nem segített, illetve ami beszédesebb: a biosba sem volt olvasható az LCD, így én a driveres dolgot kizárnám ==> sajnos ezt ulag bizonyítani már nem tudom).
3) 2010 márciusában ugyanez a hibajelenség (lcd szar, külső monitoron hibátlan). Már kezdtem ideges lenni, újra szervizbe be, lcd panelcsere, minden jól működött, reméltem hogy a hiba megoldódott végleg, de nem...
4) két napja, azaz 2010 június közepén megint előjött az lcd hiba (külső monitoron továbbra is problémamentes). Harmadszorra. Most már eléggé kiakadtam (még egyszer nekem a gép munkaeszköz is és fontos a mobilitás). Cserét szeretnék vagy pénzt visszakapni, de nekem ez a gép nem kell tovább, megelégeltem ezt a hercehurcát. Ma beszéltem telefonon a szervizzel, ők elküldtek az asus magyaroroszághoz. Velük is beszéltem és a következő a hozzáállásuk: nem vagyok cserére jogosult, mert nem volt meg a három főalkatrész csere (állítólag ez összhangban van a törvénnyel). A maximum amit tehetek az az, hogy leadom a szervizbe és küldhetek egy mailt a hivatalos magyarországi ügyfélszolgálatnak amiben kérvényezem a cserét és majd ők elbírálják.Hát ez az ő hozzááláásuk, de én kicsit máshogy látom a dolgot: megvettem valamit (előre kifizettem hogy rendeltetésszerűen használhassam) amit csak arra nem lehet használni amire szánták (hordozni mert hibás az lcd-je) és ők ezt a problémát nem képesek megoldani, sokadszorra jön elő ez a hiba.
A kérvényt megírom, de mit írjak bele? Az alap dolog hogy csatolok minden szervizes és igénybejelentő lapot amiben dokumentálva van a visszatérő hiba és ezzel alátámasztom hogy nem tudják megoldani a problémát és nem képesek rendeltetésszerűen használható állapotba hozni a gépet. Mire hivatkozhatok?
Vagy esetleg valóban nem vagyok jogosult cserére jogosult? (mivel ez a gép egy selejt, ezért én vagy csarét szeretnék vagy vegyék vissza a gépet és kapjam meg az ellenértéket mert én már ezzel is jobban járnék (legfeljebb kipótolnám és lenne esélyem venni egy jól működő gépet legalább).Mit tehetek? Van valami ötletek? Mire hivatkozzak a csere kérvényezésekor?
Jó lenne ha valaki segítene aki jobban otthon van az ilyen témában mint én. Köszönöm előre is
-
Gyuri27
félisten
válasz lyzzard #5300 üzenetére
Én visszamondtam volna az egészet.
Nem az a lap volt a dobozban? LOL Ott már elgondolkodtam volna. A használt, rossz vga-l meg mint írtam rendelés vissza.
A dohány utcai bolt a központ és a szerviz központ.A bolt leégést nem tudom, de hogy a cégek cserélgetése az aqua név mögött nem véletlen az biztos.
Norbi1984: szerintem a történet egyszerű (ha tévedek majd ariadne kijavit). 3x fordult elő ugyanaz a hiba. Elvileg ők 2x javitották. Azaz nem mert mindig előjön. Szerintem simán elállhatsz a szerződéstől. Hiszen ők nem illetve hibásan teljesitettek.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Norbi1984
csendes tag
válasz Gyuri27 #5302 üzenetére
Köszönöm a választ. Én is így gondolom és ezt tartanám logikusnak egy visszatérő hiba esetén amit nem tudtak javítani.
Mire hivatkozzak? Le van valahol írva hogy harmadszori ugyanazon hibánál jogom van elállni az egésztől "felmondva" a kötelmet helyre kell állítani az eredeti helyzetet(fogyasztóvédelmi tötrvény esetleg)? Csak azért kérdezem, mert a telefonban határozottan állították hogy csak harmadik főalkatrész cserénél tehetek ilyet. -
Grass
aktív tag
MI van akkor, ha a gyártó 3 év garanciát vállal, de a kisker csak 1 évet ad? Ha elromlik a 2. évben (jelen esetben egy egér) akkor a gyártóval kell felvennem a kapcsolatot?
"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
harry
veterán
Infopatika oldalán olvastam ezeket a feltételeket, a 8 napos visszavásárlással kapcsolatban:
Feltételek:
- Minden a fentiekkel kapcsolatos költséget a vevő vállal (szállítási díjak, adminisztrációs költségek, stb.).
--> Ha személyesen intézem, akkor ez mit jelent? Nincs szállítási klts., de mi lehet az adminisztrációs?- A termék csak az eredeti csomagolásban, az összes tartozékkal és az eredeti garanciális okmányokkal együtt fogadunk el.
--> ...tehát nem probléma, ha a csomagolást felbontom? Ilyen műanyag fóliáknál, amit biztos nem tudsz visszazárni, mi a helyzet?- Sérült vagy erősen használt állapotú készülék esetén az eladó kártérítést állapíthat meg vagy megtagadhatja a visszavételt.
--> Ez gondolom rendben...- Vételárat a visszaszolgáltatást követően 30 napon belül térítünk vissza.
--> Nem kötelesek azonnal visszafizetni?Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #5304 üzenetére
Nem vagyok okosabb, én is ezt írtam volna. Ha 3x ugyanamiatt elromlik, akkor nem tudja megjavítani, és ha javíthatatlan, akkor marad a csere (másik ugyanolyanra) és a pénzvisszafizetés mint lehetőség.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #5312 üzenetére
Nincs gond, csak kevesebbet fórumozok mostanság. Ami valljuk be, alapvetően egészséges dolog. De jövök én vissza, ez nálam csak átmeneti szokott lenni. Majd még visszaolvasok és válaszolgatok ahol tudok. Ti úgyis tudtok már mindent egyébként, szóval no problem.
mod: És még hogy szebb nem, hát nem szép egy pink birka superman szerelésben? Igaz egyik fórumtárs kapásból lekutyázta.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
sith7
nagyúr
Sziasztok
Vettem egy tápegységet 1 évvel ezelőtt, amit 2 - szer visszaküldtem garanciába, és most a 2. alkalommal azt írták vissza, hogy nem tudják javítani, ugyanilyent nem tudnak beszerezni sem, ezért vagy visszaadják a pénzt, vagy vásároljam le.
A gondom csak annyi, hogy a devizaváltozások miatt egy hasonló teljesítményű tápegység, 3 -4000 ft - tal kerülne többe. Kérdésem, hogy ragaszkodhatok - e, ahhoz az álláspontomhoz, hogy nekem termék kell, nem pedig az ára ?
Véleményem szerint, azért nem szereznek be belőle, mert drágább lett már az is, és így akarják kikerülni, hogy ők bukjanak az üzleten. Milyen ügyintézés ez ?
Bemegyek a Suzukiba, veszek egy Swift - et, elromlik, és csak SX4 - et vehetek helyette, vagy a pénz... de ha nekem autó kell ?
Ragaszkodhatok az állapontomhoz, hogy nekem termék kell, és arra vállaltak garanciát, vagy nem tudok mit tenni ?
-
Ariadne
őstag
Nem tudsz mit tenni, ha nem tud ugyanolyan másikat adni, akkor vissza kell adnia a pénzt.
Érdekes, hogy ellenkező előjellel előforduló esetekben senki nem szokott panaszkodni a pénzvisszaadás miatt, sőt épp azért szokták verni az asztalt...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
sussa
csendes tag
sziasztok!
A segítségeteket kérném!
A tárgy alanya egy drága alaplap,amely 1év használat után tönkrement,javíthatatlan.
A kereskedő felajánlott egy másikat,amely ugyanolyan.Elmagyaráztam neki,hogy nincs szükségem ugyanarra a lapra,mert ki tudja mikor fog tönkremenni újra.Azt mondta,hogy vásároljam le,de nem találtam abban a kategóriában ugyanolyan árú stb alaplapot.
Visszakértem a pénzt,na itt kezdődtek a gondok.A kereskedő szerint az nem úgy van.
A kérdésem az lenne,hogy akkor mégis ,hogy van?
Ha valaki tudna valami tanácsot,vagy valami jogszabályt vagy bármit azt megköszönöm.köszi
-Mester mi lehet a boldogság titka? -Ne vitatkozz idiótákkal.-Én nem hiszem,hogy ez lenne a titok.-Igazad van-mondta a mester.
-
-
z0d1AK
veterán
Internetes vásárlás esetén ugyebár el lehet állni 8 napon belül a vásárlástól bármilyen indokkal, abban az esetben, ha a termék hibátlan.
Abban az esetben mi a helyzet, ha le lett kódolva a BIOS?
Ez nem számít garanciális hibának, a vevő tette rá.
Ilyenkor is köteles visszavenni a bolt?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
harry
veterán
Én úgy tudom amúgy akkor is, ha hibás, és a hibát nem te okoztad - az első három napon belül biztos.
Egy pixelhibás monitort is elvileg vissza kéne vegyenek, tudtommal
Jelen esetben passz... Inkább levenném, vagy nem tudjátok? Nincs valami hard reset, bios update, ami törli?Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
yaqwsxcde
csendes tag
Sziasztok!
Hasonló problémám lenne mint sussa-nak:
Még garanciás egeret vittem vissza a boltba mert kettőt kattint, június 03-án.
Jóval 15 nap után rákérdeztem hogy mi a helyzet. (Mondták majd értesítenek, de nem: ok.) Küldtek egy mailt, hogy nem tudják cserélni mivel nincs raktáron a beszállítójuknál, és ezért ha gondolom levásárolhatom...Nos ma (2010.június.25) ezzel állítottam be hozzájuk:
Én: Hogy mikorra várható a csereegér?
Válasz: Jelenleg nincs a forgalmazónál /(vagy kinél)/, de a jövőhéten várható az árubeszerzés.Én: És akkor biztos lesz, vagy csak remélhetem?
Válasz: Nem biztos hogy lesz.Én: A XXX v2-es egérből lesz?
Válasz: Nemtudni... ilyenre lenne kicserélve mert a v1-es már nincs.
(gondolom már nem forgalmazzák)Én: Én inkább szeretném a visszafizetést.
Válasz: "Én pénz én nem tudok neked visszaadni"..., ezt nem lehet mióta az EU-ban vagyunk. Meg kell várni a csereegeret.Én: És ez a jövőheti időpont hogy fér bele a 2 hétbe? (javítási/csere idő)
Válasz: Már nem kötelező a 2 hét, meg kell várni amíg érezik csere, vagy levásárolhatod.Én: Akkor örökkévalóságig várhatok?
Válasz: -Én: Láttam az árlistán Revoltec egeret, ezek várhatóak valamikorra hogy raktáron lesznek? (gondoltam rákérdezek mert még sosem láttam hogy lettek volna mostanában raktáron, és az áraik is elég régen lehettek frissítve, felteszem több mint 1 éve)
Válasz: Nem tudni, hát elég régen volt, nem valószínű hogy lesznek...Én: Ok majd jelentkezem.
(Még jó hogy nem Revoltec egeret vettem mert várhattam volna a csereegérre egy örökkévalóságot...)
Nos néztem egy jobb egeret, de csak nem vagyok köteles egy másik, esetleg drágább, másmilyen tudásút venni, vagy levásárolni náluk, vagy az örökkévalóságig várni a csereegérre...(?)
Ez így korrekt, vagy több sebből vérzik?
Én nem tudom mi történt mióta az EU-ba beléptünk, de nem hiszem hogy ez így lenne kitalálva...Köszönöm előre a választ!
-
Dxx
tag
Hali!
A kérdésem az lenne, hogy vettem egy videokarit 1 év garanciával (06.20) egy hónap után elromlott, visszavittem azonnal cserélték(07.20). A videokártya ismét elromlott de már az eredeti garancia idő óta eltelt egy év (06.20), de még a csere kártya átvételétől nem(07.20).
A garancia újrakezdődött a kártyacserénél?Válaszokat köszönöm!
Dexx!
-
Louloudaki
aktív tag
hali!
kb másfél hete csütörtökön este vettem egy mobilt majd pénteken jól elutaztam vele külföldre, közben meg kiderült, hogy van pár hibája a cuccnak, nem volt elég időm tesztelni míg itthon voltam. a kérdés, hogy ha repjeggyel igazolom, hogy a vásárlás után külföldön voltam és tegnap éjjel jöttem meg, akkor elfogadják-e és működik-e a 3 napon belül csere/pénzvissza lehetőség, ha ma visszaviszem?
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Louloudaki #5328 üzenetére
Szia !
Nemhiszem sajnos ... jogilag biztos nem kötelezhetők rá.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Tommmmka
senior tag
Hi all!
Múlt nyáron vásároltam egy iphone 3g-t dominóban 140k kemény magyar forintért. 1 hónappal később elkezdett repedezni a hátlapja (fehér típusnál ez elismert hiba) elvittem gariba és szépen kaptam egy újat. ré 3 hónapra egyszercsak megszünt az alsó 1 cm érzékelés és emellé ez is elkezdett repedni-> gari->csere és megint új nullperces készülék, nos ez megvan kb fél éve, de ez is első hónapban elkezdett repedni de a tököm televolt már h. fél évből kb 3,5 hónapot tudtam használni a készüléket amiért fizettem. Hallottam valami olyasmiről, h. a 3. meghibásodást követően a vásárlónak joga van a szerződéstől elállni, mivel a szolgáltató nem tudja garantálni a készülék hibamentes működését és a T-mobile köteles visszafizetni nekem a vásárlásnál kifizetett összeget ami, esetemben 140000ft.
Nos a kérdésem az, hogy ez ténylegesen így van? 3. garis ügy-nél elállhatok a szerződéstől és pénz vissza? Illetve, az elállás jogát a 3. garanciális csere előtt vagy után jelentsem(amennyiben van rá módom és tényleg van ilyen lehetőség). M
Megmondom őszintén attól tartok, hogy ha szervízelés előtt közlöm h. el akarok állni, akkor a szervízben nem rendeltetés szerű használat végett eldobják a garanciát.
Valakinek van ezzel tapasztalata?
-
szurilo
újonc
Sziasztok!
A Red Tower Computer-nél vettem tavaly márciusban egy Sennheiser fejhallgatót melyet szeretnék garanciális javításra/cserére küldeni, azonban a cég időközben megszűnt. Mit lehet ilyenkor tenni? A fejhallgatóra a gyártó is 2 év garit vállalt, ahogy a viszonteladó is.
-
Dxx
tag
Erre valaki?
Dexx!
-
miho8787
csendes tag
Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy Red Tower- ben vettem még két évvel ezelőtt egy WD 1TB-os külső vinyót, és sajna elkezdett szarakodni a vinyó, konkrétan nem ismeri fel a gép, mikor bedugom az USB-t. ahogy néztem, az lehet a hiba, hogy az USB kábel azon része ami a vinyóba megy, elkezdett lötyögni. Garancia van még rá, csak sajnos a bolt megszűnt, vagy mit tudom én, nem tudjátok, hogy melyik bolt vette át a garanciális cuccait, vagy ilyenkor mi a teendő? Előre is köszi ha tudtok segíteni. Cső
-
SpeedR
őstag
Üdv!
Most látom, hogy megszűnt az Alien Computers. Nem tudja valaki, hogy van-e jogutód, ahol lehet intézni a garis ügyeket? -
Primal
csendes tag
Na hellosztok.
Lenne egy kérdésem mégpedig az hogy nem e tudjátok nincs e törvényben megszabva mennyi a maximális idő amíg ki kell egy cégnek cserélnie egy gyári hibás készüléket?
Hogy konkrétabb legyek kb. 1 hónapja beadtam a hibás alaplapom ahol vettem és azt mondták hogy 5 maximum 7 munkanapot vesz igénybe és kivizsgálják , nos mikor le telt a 7 nap fölhívom őket mondták hogy gyári hibás az alaplap 5 nap és hozzák az újat , le telt az 5 nap föl hívom őket és azzal fogadnak hogy : "Nem tudjuk mikor érkezhet meg az alaplap , amint megjön jelentkezünk." Végül is egy telefonal nem tudta volna le kérdezni mi a helyzet nem számít hogy én addig pénzt veszítek mert munkámhoz kéne a gép és másikat meg nem tudtam be szerezni , rá 1 hétre hívom őket és közlik hogy nem tudják beszerezni az alaplap típusát és vagy vissza adják a pénzt vagy egy másik típusra váltok, amit be is tudnak szerezni 2! napon belül vagyis Péntekre , mondtam hogy jól van 2 nap még belefér , rá 10 perce hívnak hogy rá is kell fizetnem 8000Ft-ot hát akkor szépeket gondoltam magamban de mivel 2 nap alatt sehol nem tudtam volna be szerezni új alaplapot ezért úgy voltam vele hogy ez belefér mert az új lap többet is tud. Most meg ott tartunk hogy ma se hozták vagyis hétfőn, és NEM tudják mikor jön , elhiszem hogy nem ők tehetnek róla de akkor ne ígérgessen olyat hogy ekkor meg ekkor meg lesz az alaplap , vagy csak a beszerzővel nem tudnak egyeztetni vagy nem tudom Ezek után nem tudom hogy fogok e náluk bármit is venni még ha olcsóbbak is mint mások , mert hogy nem kis pénzt hagytam ott és azok se akiknek ajánlottam a boltot , és ezek után meg kiderül mennyire érdekli őket a dolog ha nem profitálnak számottevően , hát mondom ez gyönyörű ha tudom hogy nem 2 nap akkor ismerős által meghozatom még ha keddre is de mivel mostmár a pénzt nem kapom vissza mert már meg rendelték az új alaplapot most semmit se tehetek csak várhatok amíg csinálnak valamit a beszerzőjükel
.[ Szerkesztve ]
-
Primal
csendes tag
válasz HUN]Repa #5338 üzenetére
Hát már hívtam őket ma hogy akkor mégis csak adják vissza a pénzt mert amit ígértek 2! nap már bőven le telt , de erre ők azt mondták hogy nem adhatják vissza mert már megrendelték a terméket és ezt ilyenkor már nem lehet. Most ott tartunk hogy holnap lesz hogy még 1 hét letelik . Majd csütörtök délután fel hívom őket hogy mi a helyzet és ha nem tudnak pontos időt mondani és megint csak le akarnak rázni azzal hogy nem tudják mikor jön a cucc , akkor valószínű hogy be megyek és meg beszélem velük a dolgokat személyesen , és csak azt nem értem hogy-hogy nem tudják le kérdezni be szerzőtől legalább a körülbelüli időt mire megjön az alkatrész , főleg egy ekkora cégnél mert azért az Aqua már országos szinten űzi az "ipart".
[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
Bárcsak minden ügyfél ilyen türelmes lenne.... na viccet félre téve ,azért elég komoly ,szerintem ők nem teljesítik a szerződést "amit megigértek határidőt nem tudják tartani" ugyhogy örüljenek ,hogy csak a pénzt kéred vissza ,írj egy tértivevényes levelet fizetési felszolítással ,szerintem.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Primal
csendes tag
válasz HUN]Repa #5340 üzenetére
Kösz a tippeket Repa , valószínű hogy csütörtökön be megyek a pénzért mivel nem mondhatják hogy ok nélkül teszem ezt , arról nem is szólva hogy azzal hogy ennyi ideig húzzák a dolgot meg is károsítottak mivel munkához is használtam a gépet és már kedvem sincs foglalkozni ezzel a bolttal , le is kérdeztem másik boltot hogy mennyi idő alatt tudnák beszerezni az alaplapot és mondták hogy nincs raktáron de a beszállítójuktól be tudják szerezni a rendelést követő másnapra és hogy ez 100% , sajnos még így is szerintem előbb kapom meg tőlük mint hogy ha megvárnám míg Aqua-hoz megérkezik , pedig elötte úgy voltam vele hogy ennél nem találok jobb boltot bár lehet a be szállítójuknál vannak bizonyos gondok de már az se érdekel.
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
Vennék egy billentyűzetet, de nagykerbe szól az 5 év garancia, pontosabba ide.
Tegyük fel, ha elromlik, akkor mit lehet csinálni? Vigyem be a nagykerbe és adjam oda nekik? Nem én voltam a vevő, így elvileg nem kötelesek átvenni.
-
Gyuri27
félisten
válasz Vasinger! #5343 üzenetére
Nagyker gari meleg. Mert lehet, hogy ma még tudsz valamit intézni. De két év elteltével (ha változnak a dolgok) már lehet, hogy be sem engednek. Továbbá: a nagykerben 30-60 nap a garis ügyintézés. Ha meg nem tudják cserélni (mert nem gyártják) akkor kapsz valami és jónapot (jó esetben tudsz válogatni).
Nem tudom mennyi lenne a spór, de én átgondolnám a helyedben.Amd - Radeon - Ryzen
-
szajoho
tag
Sziasztok!
Az alábbiakban kérném a segítségeteket:
Vettem itt a Ph-n egy használt Gigabyte HD4870X2 videokártyát dobozában,tartozékaival,a hozzá kapott eredeti számlával és garancialevéllel.
A kártya rendeltetésszerű használat közben megadta magát: nem adott képet.Visszavittem a garancialevélen feltüntetett szervízbe(Hardverker Online Kft. 1094,Budapest,Berzenczey utca 11/A-Központi szaküzlet és szervíz),na ekkor kezdődött a nem egyszerű történet!
A szervizes ember "csúnyán" nézett rám,mert nem antisztatikus zacskóban volt a kártya. Éppen nem volt otthon antisztatikus zacskóm,így a dobozában "csak gyári szivacságyon" adtam le. Nagylelkű volt és hatalmas erőfeszítések árán megoldotta a problémát: elővett egy antisztatikus zacskót a méretes kupacból!
Olaj volt a tűzre,hogy nincs meg a driver CD.Öt percen keresztül ecsetelte,hogy ez mekkora probléma lehet,mert a beszállító levonhat tőlük 4e Ft a lemez hiánya miatt!
Okfejtése közben felvetettem,hogy az égető problémát meg tudom oldani a gyártó oldaláról a legfrissebb driverek letöltésével és lemezre kiírásával.
Ez valahogy ne jutott el a tudatáig,mondta tovább a mondókáját.Közben megnézte,hogy honnan van a kártya,majd közölte,hogy csak a kártyát veszi át és a dobozra,tartozékokra most nincs szükség,sőt az is előfordulhat,hogy egyátalán nem is kellenek!!!!
Elkövettem egy nagy "baklövést" és rákérdeztem,hogy mennyi ideig tart a garanciális ügyintézés. Kb. 15-20 percen keresztül vázolta fel a dolgot: a lényeg,hogy megy a nagykerbe,majd onnan,ha meglesz a csomagra való mennyiség,akkor vissza a gyártóhoz.Időtartamnak kb. 3 hetet adott meg,de megjegyezte,hogy ez adott esetben elhúzódhat.Extrém esetnek 1,5 hónapos példát hozott fel,de ez ritkán fordul elő!
Rákérdeztem,hogy mi lesz a kártyával. Újabb kiselőadás következett,hogy nagy valószínűséggel itt Magyarországon meg tudják javíttatni,mert az esetek 75-80%-ában ez sikerül.Ha mégsem,akkor megy a gyártóhoz és ott javítják vagy küldik a cseredarabot.
Következzenek a puszta tények,mert a számok nem hazudnak:
-A kártyát 2010.05.28-án adtam le átvételi elismervény ellenében.
-Most 2010.07.17. van. Ha a leadás napját is beleszámolom ,akkor 51!! naptári napja-36!! munkanapja intézik a garanciát,ami finoman fogalmazva nem igazán korrekt!
Ezen idő alatt 2-szer érdeklődtem a garanciális ügyintézéssel kapcsolatban:
-Június 28-án emailben.A válasz:
"A leadott videokártyát legutolsó információm szerint a Gigabyte-hoz kellett továbbítani javítás céljából.
Ilyen esetekben a ki- és a visszaszállítás ami időbe kerül, mert ez nem tételenként történik, hanem csomagban.
Némi türelmet tudok kérni, míg a kártya visszaérkezik a Gigabyte-tól."
-Most csütörtökön (07.15.) telefonon. A beszélgetés időtartama 7,5 perc!! A válasz lényege azonos a levél tartalmával kiegészítve azzal a nagylelkű gesztussal,hogy felajánlotta a szervízes ember a kölcsönkártya lehetőségét. Zárójelben azt is megjegyezte,hogy elhúzódás esetén (3hónap) a fogyasztó csak az asztalt verheti!!!
Nem véleményezem a fenti eljárást,mert nagyon durva dolgokat írnék ide!
Inkább kérnék Tőletek egy pontos,részletesen kidolgozott-pontról pontra leírt "akciótervet",hogy mit és milyen formában tegyek hétfőn,ha felkeresem a céget!!!
Elöljáróban annyit,hogy asztalt csapkodni,ordítozni,anyázni nem fogok!! Higgadt,hidegfejű,nyugodt hangnemű érveléssel szeretnék hatni!!
Várom a javaslataitokat!
Köszönöm!
Üdvözlettel:
szajoho
[ Szerkesztve ]
18 éve a PH-n. Nem ma kezdtem és nem is tegnap előtt! :-)
-
Gyuri27
félisten
válasz Vasinger! #5345 üzenetére
Mert ismerek olyan nagyker ahonnan kategórikusan kivágják a véglényt.
Milyen bill ez?
Amúgy ha a nagyker megadja rá az 5 év garit a kisker is megadja (tapasztalatom szerint).
Az a 2k meg nem spórolás. Inkább csak ez az elég hajlékony vagyok tipikus esete.Amd - Radeon - Ryzen
-
Vasinger!
nagyúr
válasz szajoho #5346 üzenetére
Te még egész jól jártál. Az én monitoromat sokkal több ideig tartották bent. És tudod mi a vicc, hogy tegnap vittem megint vissza, mert megint elromlott. Bele sem merek gondolni, hogy ez megint mennyi idő lesz.
Gyuri27: Egy Logitech K300-ról lenne szó, innen PH!-ról [link].
De a csávó nem említett semmilyen kiskert. Ma lehet felhívom és megbeszélem vele.
És ez alatt mit értesz? Inkább csak ez az elég hajlékony vagyok tipikus esete.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz szajoho #5346 üzenetére
Egy: a garancia ügyintézésére 15 nap áll rendelkezésre a kiskernek.
Kettő: a hardverkerben, vagy hardverkeres garis cuccot nem vásárolunk. Nem ez az első panasz rájuk ph szerte (és gyanitom nem mind került fel ide).
Három: a csomagolás és egyebek nem megléte nem feltétele a garanciális ügyintézésnek.Menj be és mindent szépen írj le a panaszkönyvbe és jó hangosan legyél felháborodva (főleg mikor vevők is vannak bent). Anyázás és csapkodás nélkül nem jutsz sehova. This is Abszurdisztán.
Vasinger!: nem addig a!!! Neked is mondtuk mi a teendő annó!!! A jogszabályt meg félremagyarázod! [link] logi support.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
N3gro
aktív tag
Sziasztok!
Úgy tűnik, hogy behalt a régi 500G-s Samsung vinyóm. Az Iponban vettem, ami még garanciális. Szerintetek, ki tudják cserélni más típusúra/nagyobbra ha ráfizetnék?