- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPaden is vége az App Store monopóliumának
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Yettel topik
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
op9
aktív tag
Erre valaki tudna mondani valamit?
összefoglalva... 2 szgép alkatrész van a egy-egy szerviznél 27. napja.
Egyik ajánlott cserekészüléket (Codegen 500W), melyet nem fogadtam el, a másik semmit.
Csakis az én érdeklődésemre hajlandóak közölni valamit, ami annyit takar, hogy a nagyker/gyártónál van még mindig, de amint visszakapják, hívnak.Előre is köszi!
szerk: ugyebár 15 napot már jócskán elhagytuk, nekem munkaeszköz, így jelentős kellemetlenséget okoz, de számszerű határidő ugyebár nincs a szervizeléskor
[ Szerkesztve ]
How Bad Do You Want It?
-
sasa311
veterán
Bemész a kiskerhez, jelzed, hogy jelentős kellemetlenség (mert munkaeszköz, mert 27 napja náluk van, stb).
Ahogy jönne a mese a gyártóról jelzed, hogy nagyívben lesz@rod miért nem gariztatnak, neked ahhoz semmi közöd. Ezután kéred az új terméket vagy az eredeti vételárat.
Ha egyiket sem kapod akkor panaszkönyv.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
A kisker nem a gyártónak tolja vissza, hanem a nagykernek.
A nagykerek meg az esetek döntő többségében NEM adnak vissza pénzt, adnak helyette egy másik - hasonló - kártyát. Ha nem tetszik a kiskernek elmehet máshova vásárolni, ki van használva az erőfölény rendesen...Tehát az esetek döntő többségében ez a kisker bukója. Bár ennek az oka, hogy töketlenül érvényesítik az érdekeiket a nagykerekkel szemben, akik kihasználják, hogy ők a nagyhalak, a kiskernek meg max a szája jár, tenni keveset tesz.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Garancia van a cuccra, számla van róla, hogy mennyi volt.
A kisker - nagyker viszonyban nem ugyan az a szabályozás, mint a kisker - végfelhasználó között. Nem PTK. szabályozza.
Most abba nem megyek bele, hogy ha keménykedne a kisker mit érhetne el. Beszélgess el 1-2 kiskeressel, hogy miként tudnak kicseszni veled a nagykerek ha keménykedsz és rájössz, hogy nem éri meg...És én nem azt mondom, hogy nem kell megtenni amit a törvény megenged. Te kérdezted, hogy ilyenkor a kisker bukik-e. És én válaszoltam rá, hogy legtöbbször így van.
Éppen ezért emeltem ki (amivel itt sokan nem értenek egyet - főleg nem a tipikus "hiéna" természetű júzerek), hogy amíg a kisker korrekt veled (tehát nem akar átb.@szni pl. használt meg jelenlegi árral) addig nem fair visszakérni az 1-2 évvel ezelőtti vételárat (aztán röhögve venni az árból egy, a tönkrement alkatrésszel 2 generációval fejlettebb eszközt...), hanem korrektebb elfogadni egy kompromisszumot, amíg az neked is előnyös és a boltnak is.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Ez egyszerű marhaság szerintem, félreértette a riporter. Origó nem épp a színvonalas cikkeiről híres amúgy sem.
A 8 napos elállásra van jogszabály, a távollévők közötti adás-vétel címszó alatt.
Amúgy máshol - tudotommal - elállásnak helye csak indokolt esetben van.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Lackooo84
nagyúr
Ha egy termék a jótállás időtartama alatt meghibásodik, akkor a törvény vélelmezi, hogy a jótállásra kötelezett hibásan teljesített, ezért neki kell bizonyítania, hogy hiba oka a teljesítés után keletkezett (pl. a hibát a nem rendeltetésszerű használat okozta). Ha ezt nem sikerül bizonyítania – független szakértői véleménnyel -, akkor köteles a terméket javítani vagy kicserélni.
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
Jogszabaly szerint egy ev kotelezo jotallas jar ra. Az ezem tuli tovabbi ket ev alatt szavatossag van, amit szinten a jog ir elo, ekkor ha te bizonyitod birosag elott megallo modon, hogy nem te vagy a hiba oka, akkor szavatossag kereteben kell megoldaniuk a problemat.
Emelle jon meg az bonyolitaskent, hogy a gyarto az egy ev kotelezo jotallason tul onkent, korlatozott, sajat feltetelekkel szokott adni tovabbi +1 vagy +2 evet (amit az eladok rendszerint nem igy tuntetnek fel, es 3 ev garisnak hirdetik az 1+2 eves garis cuccot). Amennyiben ez utobbit biztositja a gyarto, akkor nyilvan ezt veszed igenybe, es nem szorakozol a jog altal biztositott szavatossaggal, ahol neked kell bizonyitani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
- Apple iPhone 14 Pro 128GB kártyafüggetlen fekete HIBÁTLAN állapotban
- Összeszerelt asztali számítógép eladó egyben vagy alkatrészenként
- ÚJSZERŰ! Dell Latitude 5490 / 14" FHD IPS touch / i5 8350U / 16GB DDR4 / 512GB NVMe SSD, HDMI, USB C
- MSI Radeon RX 6750XT GAMING X TRIO 12GB GDDR6 - Magyar garancia - Beszámítás: OK
- Windows 10, 11 Professional, Home, Enterprise licenckulcsok 64, 32 bit - MEGA Akció!
- Windows Server 2016, 2019, 2022 Standard, Datacenter, Essentials termékkulcsok - MEGA akció!
- Ryzen 7 5800x Félkonfig VGA nélkül!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen