- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Múlthéten rendeltem egy tv-t egy webshopból. Akkor 125ezer Ft-ra volt kiírva. Meg is kaptam pár percen belül a visszaigazoló e-mailt. 1 hétig végig ezen az áron volt hirdetve a tv. Tegnap kellet volna megkapnom, nem jött. Felhívtam őket, azt mondták holnap jön. Ma reggel kaptam tőlük egy levelet, hogy elírták az árat, már 250ezret kéne fizetnem.
Ez szerintetek mennyire jogos?? elvileg ha tescoban vagy bárhol ráragasztnak vmi árat, akkor annyiért kötelesek adni, nem?
Mit tehetek, kihez forduljak? -
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
webshopon rendeltem egy SSD-t, vissza is igazolták a vásárlást, de most nem akarják ugyanolyan áron adni, mint amikor megrendeltem. A rendeléskor kiválasztottam a szállítás módját, a fizetést átutalással, tehát már minden le volt rögzítve, ez benne volt a visszaigazoló emailben is. Nem kötelező ilyenkor azon az áron odaadni?
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Egy hónap után nem javították meg garanciában a boot-loopos telóm. (nem lehet bekapcsolni, újraindul. Lg nexus5) Arra hivatkoznak hogy a sim kártyánál van egy 3mm-es repedés, az ami mindenkinek van mert sz@r anyagból van az egész. (sok embernek a műanyagot garanciában cseréltek mert tudják hogy anyaghiba)
Mit lehet csinálni? Hova fordulhatok?
Alaplapot kéne cserélni, semmi köze nincs a repedéshez.
51 ezer forintot akarnak a javításért... mikor Media Marktos garancia van rá még több mint fél évig.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Igen, elnézést. Azért felejtettem el leírni, mert a média markt se problémázott rajta.
Egyébként európai unióban vagyunk, nem? (jó, balkán, de akkor is...)
Elvileg az uniós törvényeket be kell tartania a médiának és az lg-nek is, minden országban.Most kaptam vissza a telefont, az lg nem töltötte ki a "szerviz szakvéleménye" rovatot. Egyszerűen kiszámlázták a javítás költségét.
Semmilyen indoklás nem található a papírfecnijükön.
A médiás eladó megpróbálta felhívni őket, többszöri próbálkozásra se vették fel (délután kettőkor)Miért teheti meg azt egy cég, hogy itt ennyi garanciát ad, ott meg annyit?..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 10
- Asztrofotózás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...