- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz jubilleum #4251 üzenetére
Hát nem tudom, hol olvasgattál, javaslom itt a Gőzben az Ipon topikját, ott ők maguk válaszolnak. Az utóbbi időben nem volt olyan gond, amit ne oldottak volna meg, szóval érdemes körülnézni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz jubilleum #4251 üzenetére
15napot biztosan nem fogjuk túllépni ,és törekszünk azért hogy ne legyen rossz garanciánk ,sajnos nem tudom hol olvastad ezt ,de tényleg jókat írnak csak rólunk.
És mivel ahogy te is írtad nehéz volt neked is reprodukálni ezért gondolhatod szegény szervizeseknek is látni kell a hibát hogy tudják hol a baj.
[ Szerkesztve ]
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Csaba_20_
őstag
válasz jubilleum #4375 üzenetére
A 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet az, amelyik egyes termékekre kötelező jótállást ír elő és rendelkezik a 3 munkanapról is. A rendelet mellékletében a következő található ide vonatkozóan:
8. az egy éves, illetve az egy évnél hosszabb kihordási idejű gyógyászati segédeszközök és készülékek 10 000 Ft bruttó vételár felett;
Pénz visszafizetési kötelezettséget azonban nem ír elő a jogszabály a forgalmazó számára. Tehát erre hivatkozva sem kérheted egyből vissza pénzed. A 3 munkanapos dolog kizárólag arra vonatkozik, hogy a hibás terméket nem javíthatja, hanem azonnal cserélni köteles. De erre is csak akkor köteles, ha a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Véleményem szerint a "csúnyán lekopott" hibajelenség nem ilyen. Hogy világos legyen, a 151/2003 (IX.22.) Korm rendelet 3 munkanapos kitétele nem releváns számodra. A PTK 306.§-a viszont annál inkább. Ami leírja, hogy választásod szerint kijavításra, vagy kicserélésre vagy jogosult. Mivel kijavítani nem hiszem, hogy lehet az ilyet, így marad a kicserélés lehetősége. Ha sem kijavítani, sem kicserélni nem hajlandó, akkor lehetőséget nyílik elállni a szerződéstől. Ez jelenti a teljes vételár visszafizetését az ő részéről, a te részedről pedig a szemüveg visszaadását.
/Egyébként a 3 munkanapos dolognál fontos, hogy a vásárlás napja amúgy sem számít bele a 3 munkanapba. Igaz ez most tényleg lényegtelen./
[ Szerkesztve ]
-
04ahgy
nagyúr
válasz jubilleum #4687 üzenetére
Vége a gariidődnek, de a típushiba miatt azon túl is cserélik? Vagy én értelmezem félre.
Ha nem, akkor nagyon jó fej ez a Canon...
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Ariadne
őstag
válasz jubilleum #4689 üzenetére
Szerintem megállapodás kérdése, kötelezettségük nincs. A gyártó egyébként sem tudhatja, hogy mennyiért vetted a gépet, vele nem állsz szerződéses viszonyban, csak a kiskerrel, ahonnan vetted. Jelen esetben hiába van szó gyártási hibáról, ha a jótállás és a szavatosság érvényesítési határideje is lejárt, ők gyakorlatilag jófejségből intézik ezt.
werszomjas: A saját garanciapapírja nem volt benne a dobozában? Azt szokták ilyenkor lepecsételni a vásárlás napjával, ez fontos nagyon, mert a szerviz nem biztos, hogy szóbaáll veled, ha ez nincs, és akkor viheted az üzletbe. Alapesetben egyébként az üzlet az, ahol kötelesek intézni a garis ügyet, és ehhez elég a számlát felmutatnod, de ilyen műszaki cuccoknál nem hátrány, ha a szerviz is lehetőség, van hogy kényelmesebb - de sosem kötelező. Ahogy luciferc is írta, a 3 évről mindenképp fontos lenne, hogy legyen pecsétes papírod, erre lenne jó a gyártói garancialevél.
mod: Üzletben lehet asztalracsapni, főnököt kérni, fogyasztóvédelemnek telefonálni helyből ("itt állok az üzletben, és az a helyzet, hogy .... máris adnám akkor a hölgyet, beszéljék meg "), vásárlók könyvét kérni és bele is írni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
sasa311
veterán
válasz jubilleum #5791 üzenetére
Ezt azt jelenti, hogy csak bevizsgálásra veszik át, nem cserére, mivel a külsérelmi nyom alapból kizáró ok garanciális ügyekben. Tehát ha sérült a termék akkor a szemetebb cég azonnal elküld, aki jófej átveszi, megvizsgálja a hibát és csak akkor küld el, ha a hiba oka a külsérelmi nyom, amúgy meg kicserélni / megjavítja.
Garanciaidő alatt nekik kell bizonyítani, nem neked.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?