- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz Ariadne #5126 üzenetére
bocs, hogy csak most, rég jártam erre
kb br 30e ft, és notebookvásárlástól számított 90 napig tudod aktiválni
egy felső kategóriás notebooknál (2-300e Ft), abszolut megéri, mivel az alap 1 év mellé jár még plusz két (tehát összesen 3) év nemzetközi alapgarancia, plusz a fizikai
az lcd-re nem vonatkozik, ott 10 Euro az önrész (üvegkár)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
szaszlaci
addikt
Sziasztok!
Volt már róla szó nem egyszer, de nem lett egyértelmű válasz rá:
Garanciáztatható a csak bad sector hibás HDD?(WDC, 240 BS, 447 nap üzem, Lord)
[ Szerkesztve ]
■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
sanzi89
addikt
Üdv.
ASUS laptop garanciáztatással kapcsolatban lenne kérdésem. Hétfőn jön érte a futár, a gépre 2010. augusztusig van garancia. Amíg a javításon van a gép - ami a tapasztalatokat olvasva 1-2 hónap is lehet - addig ugye nem ketyeg az amúgyis kevés garancia? Nagy valószínűséggel alaplap hibás, de ezt csak feltételezem, ezért csak elméletben kérdezem meg, ha mondjuk alaplapot cserélnek a gépben akkor az alaplapra ugyan addig van garancia, mint az egész notira? Vagy arra esetleg van tovább?
Programozónak tanulok, így lételemem a gép, meg vagyok lőve nélküle, és minál hamarabb szeretnék egy jól működő géppel dolgozni. Volt szó itt cseréről, szerződéstől elállásról. Ehhez milyen feltételeknek kel teljesülnie? Ott is a kellemetlenség volt említve amit a notebook hiánya eredményezett - bár ott vagy harmadjára ment vissza a noti itt meg elsőre megy még -.
Amúgy még záró gondolatnak a hiba az volna, hogyha van memória a második memóriafoglalatban, akkor néha csontra fagy a gép. Ennek a bizonyítása is érdekes lehet, mivel van, hogy 5 perc alatt fagy, van, hogy egy napig nem fagy. Az eseménynaplóban található bejegyzésekre esetleg lehet hivatkozni? Kicsit féle attól, hogy elviszik, bekapcsolják, 'hát ez működik', majd kifizettetnek velem ilyen-olyan jogcímeken egy kazal pénzt.Köszönöm a segítséget!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #5204 üzenetére
A kommentem óta folyamatosan olvasom a topikot, és megint felötlött bennem pár dolog.
1. Azt írták, hogyha pl alaplapot cserélnek arra újra indul a gari. A kérdésem csupán az lenne, hogy azt honnan tudom, hogy mennyi?
2. Valószínűleg vagy Pestre vagy Szlovákiába viszik a notit szervízelni. Emlegettek itt 15 napos határidőt, hogy az csak ilyen útmutató, meg nem kötelesek betartani, stb. Mennyi az a javítási idő ami után már lehet valamilyen jogalapom arra, hogy ne a javítást kérjem? Pl úgy noti, vagy a vételárban új, vagy pénz vissza, stb. Illetve ha mondjuk megjavítják de a hiba továbbra is fent áll akkor mit tehetek? Küldöm újra vissza? Ezt meddig lehet eljátszani illetve mikor mondhatom azt, hogy ez nekem elég volt, működő gépet akarok vagy így vagy úgy.Újfent nagyon köszönöm a segítséget!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
HUN]Repa
aktív tag
-
localhost
Közösségépítő
válasz sanzi89 #5205 üzenetére
(a) Mennyi az a javítási idő ami után már lehet valamilyen jogalapom arra, hogy ne a javítást kérjem? Pl úgy noti, vagy a vételárban új, vagy pénz vissza, stb.
Nincs.
(b) lIletve ha mondjuk megjavítják de a hiba továbbra is fent áll akkor mit tehetek?
Akkor nem javították meg! - ismétel javíttatod, vagy ha módodban áll, át sem veszed.
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
sanzi89
addikt
válasz HUN]Repa #5206 üzenetére
Futtattam Memtest-et hibát nem talált. De - szerintem - nem a memóriával van gond, mivel ha csak 1 modul van a gépben az első slotban nincs semmi probléma. Ha viszont az első slotban tökéletesen működő ramot beteszem a második slotba jelentkezik a fagyás. Mivel 2*2GB van a gépemben így azonban ez nem kerülhető meg...
@localhost
(a)Ez van akkor sajnos.
Azonban azt olvastam - javítsatok ki ha tévedek! - ha nem javítható akkor új ugyan ilyen notit kellene adniuk. Ha ezt nem tudják akkor az eredeti vételárban vehetek új notit vagy kérhetem a pénzem. Ezzel kapcsolatban pár kérdés.
1. Ha nem javítható teljesen, 100%-osan ugyan ilyen notit kellene adniuk? Vagyis ha mondjuk adnak egy ugyan ilyen tulajdonságokkal rendelkező notit de nem WesternDigital hanem Seagate HDD-vel akkor az ugyanaz? Vagy ha nem csak márka különbség van, pl 2GB-os 667-es modul a 2GB-os 800-as helyett? A helyzet nem áll fent, és remélem nem is fog, csak szeretnék 1-2 dologgal tisztában lenni.
2. A szervíz mondja ki, hogy nem javítható pl ha nincs alkatrész? Viszont nincs határidő szabva a javítás semmilyen fázisára? Teszem behalt az alaplap, mondjuk el is ismerik, azzal nyugtatnak, hogy várják az alkatrészt ami mondjuk esetleg nincs is ezért javíthatatlan lenne, de nincs nekik határidő szabva, 2 évig is mondogathatják, hogy várják az alkatrészt nem? Ekkor nem tehetek semmit.(b)
És ezt mondjuk addig játszom a szervízzel - mármint az átvevést, visszküldést - amíg vagy le nem jár a garancia vagy meg nem unom? Ha meg nem veszem át honnan tudom meg, hogy esetleg a hiba továbbra is fentáll?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
localhost
Közösségépítő
válasz sanzi89 #5208 üzenetére
Nagyon "bonyolult vagy"
Azonos típusú notebookot kell, hogy kapj, szó nincs winchester vagy ram-márkákról, sebességről.
Ha nem javítható akkor sorrend:(1) azonos típusúra csere = ebbe köteles vagy beleegyezni
(2) más típusúra jobbra/rosszabbra csere értékegyeztetéssel (ehhez a Te IGEN-ed kell!), mert "NEM"-ed esetén GOTO3
(3) pénz vissza*************************
Hibás termék esetén a vásárlót a kötelező jótállás alapján az alábbi jogok illetik meg: - Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik választható igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállás teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
- Ha a vásárló kijavítást vagy kicserélést kér, a kijavítást vagy kicserélést - a termék tulajdonságaira és a vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
- A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A javítást a vásárló érdeksérelme nélkül úgy kell elvégezni, hogy a javítás folytán a termék értéke és használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt hibátlan termékhez képest nem csökkent.
- Javítás esetén a termékbe új alkatrészt kell beépíteni.
- Ha a jótállásra kötelezett a termék kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a vásárló a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja.
-Ha a vásárlónak sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a fentiekben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - a vásárló választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
- Ha a vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó ez esetben nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
- A terméknek vagy jelentős részének kicserélése (kijavítása) esetén a jótállás időtartama a kicserélt (kijavított) termék (annak kicserélt, kijavított része) tekintetében újra kezdődik. Ez a rendelkezés érvényes az esetben is, ha modulokból összeállt termék hibás moduljának cseréjére kerül sor.
- Hibás termék esetén a vásárlót 1 éven túl az alábbi gyártó által meghatározott jogok illetik meg.
- A gyártó csak javítást vállal.
- Ha a termék nem javítható, a vásárló a meghibásodás időpontjában érvényes, aktuális eladási árra tarthat igényt.[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
sasa311
veterán
válasz sanzi89 #5208 üzenetére
100%.-osan ugyan olyat kell kapnod, hogyha cserélik. Tehát kis rosszindulattal ha a hátlap csavarjának a színe más árnyalatú, mint az eredetin volt, akkor köszönöd nem kéred... Az, hgoy más márkájú alkatrésszel van szerelve ebbe abszolut beleesik,
Amit localhost írt, az helytelen.
Amennyiben irreálisan hosszú ideig húzódik a javítás (szvsz 30 nap körül már el lehet kezdeni komolyan reklamálni) akkor hivatkozva a neked okozott jelentős kellemetlenségre (ha ezt bizonyítani tudod - márpedig ha munkaeszközöd a gép akkor tudod) elállhatsz az adásvételi szerződéstől és követelheted vissza a vételárat. Ezt egyik bolt se fogja szeretni, ilyenkor lehet vásárlók könyvébe irogatni, asztalt csapkodni (lehetőleg jó sok másik potenciális vevő előtt, hogy lássák milyen az ügyintézés...) aztán majd lesz valami.Amíg a szervízben van a géped addig nem ketyeg a garancia. Ha főalkatrészt cserélnek arra pedig külön újraindul a kötelező jótállás, ami 1 év (tehát ha alaplapot cserélnek akkor arra a gép gariájtól függetlenül kapsz 1 év garanciát)
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sanzi89
addikt
válasz sasa311 #5211 üzenetére
Csak a laptopot egy pesti netes boltból vettem, én meg békéscsabai vagyok. Éppen ezért sajna a klasszikus értelemben vett "bemegyek a boltba" nem áll fent.
A pontosan ugyan olyan típusra alatt azt értem, hogy pl van egy ASUS XYZKLJI1-1 notim. De ezt kicserélik egy ASUS XYZKLJI1-2 notira, ami mondjuk lényegében ugyan az, de van különbség pl a fedlap nem csíkozottan festett, hanem pöttyözötten. Persze ez hülyeség, csak gondoltam írok egy sarkosított példát. Ekkor ezt nem kell elfogadnom?
u.i.: Mi számít a "szevízven van a gép"-nek? Pl amikor még a futárszolgálatnál van, de már elvitték a notit? Vagy az nem? Amúgy már volt ASUS noti garanciáztatásom egy másik típussal, de ott egyáltalán nem lehetett követni napi pontosággal, hogy most mi merre, hány napot volt hol.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sasa311
veterán
válasz sanzi89 #5212 üzenetére
Hát ez a különbség a netshop és a helyi bolt között sajnos...
Ha neked egy XYZKLJI1-1 notid volt és nem tudják szerelni akkor csak és kizárólag XYZKLJI1-1 notit vagy KÖTELES elfogadni. Ajánlhat helyette mást a bolt, de te azt a saját szájízed szerint el is utasíthatod, nem szükséges indokolni. Csak és kész. Ilyenkor az eredeti vételár jár vissza.
Ugyanis a boltnak nincsen joga azt eldönteni, hogy te milyen preferencia szerint választottál notit. Sokan például azért veszik a "pöttyös rózsaszín" notit, mert az tetszik neki. És esze ágába sincs egy ugyan olyan specifikációjú, de fekete csíkosat elfogadni helyette. Mert nem is érdekli a beltartalom, az számít neki, hogy pöttyös és rózsaszín legyenMivel arról neked kell gondoskodni, hogy visszajuttatsd a webshopba a hibás árút, így szerintem a beérkezéstől kezdve ketyeg a "szervízben töltött idő". De ez csak tipp.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
stifi
senior tag
válasz sasa311 #5211 üzenetére
kiegészítve, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs jogod reklamálni (tipikus ilyen a más színű fedlap csavar, de egy összeszerelt notebook esetén az is, ha WD helyett Samsung vinyóval helyettesítik, ami ugyanazokkal a paraméterekkel bír)
persze ha csak egy videókártyáról beszélünk, ott igenis számít, hogy más márkájút akarnak rádsózni, de egy komplett notebook konfigurációnál nem lehet pattogni a más márkájú alkatrész miatt
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
sasa311
veterán
Cserénél szó sem lehet "jelentéktelen" hibáról.
Kevered a passzusokat.Teljesen helytálló amit írtam.
Amit te írsz az a garanciális ügyintézésre vonatkozik.
Amit én az meg arra, mikor cserélik a terméket. Akkor teljesen világos, hogy csak és kizárólag ugyan olyanra cserélhetőEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Na szóval fussunk neki mégegyszer, mert délután nem volt időm:
Reklamálni hiba miatt MINDIG van joga az ügyfélnek. Jelentéktelen hiba miatt is.
A szerződéstől elállni nincs joga jelentéktelen hiba miatt. És akkor itt kiemelném a HIBA szót. Az, ha a bolt nem tud GARANCIÁBA ugyan olyan terméket szállítani az NEM hiba. Az logisztika.
Ez volt a PTK. 306. § 1/bAhogy az sem igaz, hogyha hasonló (mert ugyan olyannal nyilván 2 különböző gyártó terméke nem tud rendelkezni) termékkel helyettesítenek egy alkatrészt azt sem köteles senki elfogadni.
Mert ha én azért vettem rózsaszín laptopot mert az megy az íróasztalomhoz akkor nekem ne adjon senki fehéret garanciába, mert az nem kell.
Ahogyan ha én azért vettem WD vinyóval szerelt gépet, mert szerintem a WD a minőség akkor senki ne adjon cserébe Samsung-ot, mert szerintem az nem minőség.Mondjuk a te logikádban csak azt nem értem, hogyha egy VGA-nál számít, hogy milyen márkát akarnak "rádsózni" akkor egy HDD-nél, egy procinál vagy egy memóriánál miért nem?
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
stifi
senior tag
válasz sasa311 #5221 üzenetére
mert a videókártya önálló, dobozos termék, a notebook alkatrészei viszont nem
kötve hiszem, hogy a tv vagy hűtőszerelő amikor garanciában megjavítja a cuccodat, egy az egyben ugyanolyan alkatrészt rak bele, márkára, cikkszámra, gyártástechnológiára tekintettel, és ha neked nem tetszik, reklamálhatsz
ugyanígy értem a notebook alkatrészeit is, egyetlen gyártói specifikációban sem láthatod, milyen márkájú alkatrészekkel szerelik a konfigurációt, és ez nem véletlen - az, hogy te vélelmezed, mert valahonnan úgy tudod, hogy WD vagy samsung van benne, a Te dolgod, attól az még egy ACER notebook, és ha kicserélik benne az egyik alkatrészt akár más márkájúra, ami ugyanolyan gyártói specifikációkkal rendelkezik, akkor arra ugyanúgy az ACER vállal jótállást, és az ACER terméke lesz, megjavítva, az eredeti állapot visszaállításával
sajnálom, hogy a jelentéktelen hiba kifejezést használtam, gondolhattam volna, hogy összekeverhető lesz az elállással, nem ez volt a célom
amit mondani akarok, az az, hogy megjavítják a géped, visszaállítják az eredeti állapotot, de samsung helyett wd alkatrészt raknak bele, ami ugyanolyan specifikációkkal rendelkezik, és kiváltó terméke a másiknak - ilyenkor szerintem nem reklamálhatsz, mi van ha pl szériahibás volt az alkatrész, azért kaptál más márkát, mert azzal nincs ilyen baj? reklamálsz?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
sasa311
veterán
A laptopoknál ugyan úgy meg van adva a specifikáció, mint egy PC-nél. Laptípus, chipkészlet, processzor, VGA stb.
Most, hogy mondod valóban, a merevlemez kivétel ezalól, ott csak tárkapacitás, sebesség és esetleg gyorsítótár van megadva. A jogszabály mondjuk ettől még ugyan úgy vonatkozna rá, hogy az eredeti gyári állapotot kell visszaállítani. Vagyis csak olyan HDD-re cserélhetnek amit a gyár is használ ahoz a géphez. Tehát ha teszem azt én írok a Asusnak a notimról, hogy ugyan bökjék ki milyen vinyó van benne és ők visszaírnak, hogy X és Y márkával szerelik de nekem Z-re cserélik garanciába jogosan reklamálhatok szerintem.Szériahibás alkatrészt a gyártó bejelenti és értelemszerűen azzal nem szerelnek több gépet, kár is idekeverni.
Szóval ebben valószínűleg igazad lehet, hogy amíg gyári specifikációjú alkatrésszel cserélnek addig szabályos a móka.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
stifi
senior tag
válasz sasa311 #5223 üzenetére
na igen, erre akartam kilyukadni, egy szériát gyártanak többféle hdd-vel, meg lcd panellal (és akkor még ott van az aktív hűtés, a dvd író, az akkumulátor, billentyűzet, stb), akár párhuzamosan is, rengeteg tényezőtől függ épp melyik kerül bele
viszont ezek a termékek kiváltják egymást, hiszen a különböző gyártók ugyanolyan tanusítványoknak megfelelően készítik, amit pedig a gyártó határoz meg
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #5217 üzenetére
Na, újabb számomra felfoghatatlan probléma elé kerültem. Ma kaptam egy mailt a HRP-től, hogy a laptopom javítása kész. A leírásban szereplő javított elemek megegyeznek azokkal a hibákkal, amiket megadtam, azonban van egy gond. A laptopom egy Asus M51VA - AS043C . A javításban pedig egy ASUS M51VR-AP053C szerepel. Ezzel ellentétben a levélben hivatkozott sorozatszám pedig megegyezik azzal a laptoppal, amit elküldtem. A sorozatszám ugyan az, de a laptopok típusa nem. Abban amit elküldtem pl P8600-as CPU van, amire pedig a levélben hivatkoznak P8400. Ugyan így ATI HD3650 helyett HD3470. Most már nem tudom felhívni őket, de holnap első dolgom lesz telefonálni.
Mi a túró ez az egész? Azt hittem, hogy rossz címre küldték a levelet, de a laptop sorozatszáma illetve a hibák amiket javítottak teljesen megegyeznek azzal, amit elküldtem.
Illetve alaplap/zsanér/DVD meghajtó csere szerepel a leírásban. De arra, hogy a garancia innen ezekre az alkatrészekre 1 év, arra sehol nem tesznek utalást, holott fentebb azt az infót kaptam, hogy ezekre, ha alkatrész csere van akkor új garancia érvényes. Ezzel kapcsolatban esetleg hol lehet infót szerezni?"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
harry
veterán
PCLand webes rendelésnél el kell fogadni az alábbi feltételeket:
...
7. Pixelhibás monitort, notebookot PCland Online Kft nem vesz vissza a 8 napos visszavásárlási kötelezettségen belül, kizárólag gyártói garanciális ügyintézés céljából.8. Pcland a törvényben elõírt 8 napos visszavásárlást teljes áron csak abban az esetben vállalja , ha a termék honlapon feltüntetett paramétere (vagy gyártói honlapon elérhetõ paramétere) nem felelne meg a valóságnak, alkatrészként nem volt beszerelve, eredetiként visszaállítható csomagolásában új termékként értékesíthetõ.
...
Szerintetek ez jogszerű? Ha ezek után mégis reklamálnék, mert az ajándékba vett, kibontott termék mégsem megfelelő, visszavennék?
Lehet egyáltalán ilyen kikötést alkalmazni? Ha el is fogadtam, utána még jogomban állna reklamálni, nem? Mármint a feltételeiktől függetlenül.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
sasa311
veterán
Természetesen nem az.
Bármilyen kikötés, mely jogszabályellenes azonnal semmisnek tekintendő.
PTK. 306. §
(5) Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a
törvényben meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el.Másszóval ez a kikötés itt olyan, mintha le se lenne írva, teljesen mindegy, hogy te elfogadtad-e rendeléskor vagy sem.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
harry
veterán
válasz sasa311 #5228 üzenetére
Én is így gondolom. Egyelőre semmi gond nincs, csak úgy meglepett, mikor átfutottam a leírtakat.
Más: teszkóban szereztem egy 1300Ft-os hajszárítót (mert olcsó, meg kicsi, meg mittomén), a vevőszolgálatos hölgy azt mondta, hogy fél év szavatosság van rá. Ha jól emlékszem. Vagyis nem 1 év garancia, mint műszaki berendezésekre? Sajnos nem tudom, ez pontosan hogy van...
mod: átfutva az első hozzászólást, végül is hajszárító nem is szerepel... mondjuk ezt kiírhatták volna a boltban, nekem természetesnek tűnt az 1 év.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
sanzi89
addikt
válasz Sas madár #5232 üzenetére
Könnyen lehet. Pl a Lidl-ben lehet venni Powerfix márkás háztartási/barkács termékeket, és kifejezetten jók az eddigi tapasztalataim. Pl bites csavarhúzókészletben jobb minőségűek a bitek, mint egy B&B készletben. De van már villáskulcskészlet, imbuszkulcskészlet, menetvágó, menetmetsző, fúrószár, hosszabító és mindnem nagyon rendben van a minősége!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
félisten
Szépjóestét!
Van nekem egy 750 GB-os vinyóm, ami elkezdett hangoskodni, és belassulni, gondoltam ránézek HD Sentinellel, az fogadott, hogy "Meghibásodás várható - Attribútum: 184 End-to-End error, Paritáshibák száma a belső gyorsítótár (cache) és a vezérlő közötti átvitetelben.
Azonnali merevlemez csere szükséges."Mivel még bőven garis, emiatt kérhetem-e a garanciális cserét?
-
harry
veterán
válasz sasa311 #5231 üzenetére
Na jó, de itthon meg van már ~8 éves hajszárítónk, akkor tartós vagy sem? Vagy nem tudom, miért ne lenne, nem cserélgeti az ember évenként, ahogy pl. vasalót, botmixert, kávéfőzőt, stb. sem. Szerintem a legtöbb gyártó is ad rá egy évet, mert miért ne. Ezért sem értem, ez miért csak fél. Kétlem, hogy a mellette lévő, 10ezres pl. Philipsre is csak fél év lenne - akkor viszont miért nincs ez feltüntetve?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #5225 üzenetére
Kiderült minden, most már a jó notiról írok. Elöljáróban annyit, hogy minden elismerésem az ASUS garancia szervíznek, vagyis a HRP-nek!
Hétfőn vitte el a gépet a futár, ma délelőtt jött vissza. Alaplap, DVD meghajtó, zsanér, zsanárfedő műanyag burkolat, fényérzékelő, fényérzékelő kábel, fedlap nyitó mechanika csere. Volt vele dolguk rendesen. A DPD szerint kedd reggel kapták kézhez, ennyi mindent kicseréltek benne és csütörtök reggel már a DPD-nél volt a noti. A külső elemeken látszik, hogy cserélték, és a hátlapot lecsavarozva látszik, hogy az alaplap is új. Ilyennek kell lennie szerintem egy szervíznek. Ja, és felhívtam a szervízet, az alkatrészekre 1 év garancia van, az alaplapra pedig kettő. Úgyhogy szerencsésen alakultak a dolgok.
Az előző kommentemhez visszatérve, azt írák, hogy azért egy nagyon hasonló laptop típusra hivatkoztak a mailban, mivel azt a típust ami nekem van nem tudják beazonosítani, mivel magyarországon ilyen laptopot nem forgalmaznak - igen, Csehországból hozattam az ára miatt, szűk 100e Ft-os spóroltam vele - így nem tudták azonosítani a típust, ezért a hozzá hardverileg legközelebb állót írták bele. De mindez lényegtelen, tájékoztató információ volt, a sorozatszám a lényeg.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Daweee
őstag
Hello
Egy gyors kérdés: a beázás garanciális hiba? Az történt, hogy ki lett mosva az mp3-mam, és most se kép se hang. van esély hogy kezdjenek vele valamit? -
hoffman_
nagyúr
Azt sajnos buktad garanciálisan. Rá lehet azért próbálni valami saját, száraz sztorival, de sajna nagyon valószínű, hogy a víz kimutatható lesz, a nyákon ott lesz vagy a rozsda, vagy a vízkő több helyen is, hiába szárítottad gyorsan.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
gtamate2
veterán
Szerintetek egy Sennheiser fülhallgató esetén az garanciális problémának számít ha edugom egy eszközbe a fülest és csak az egyik végében hallani, és csak ha a megfelelő szögben van akkor hallani mind kettőt. Azért utazás közben ez baromira zavaró, hogy egy ipodon touchot nem lehet normálisan használni vele, de ugyan ez a helyzet ha netbookra dugom vagy a rendes PC-be.
*Sn0w
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- PlayStation 5
- Hálózati / IP kamera
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Politika
- Motoros topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...