- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Netfone
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPaden is vége az App Store monopóliumának
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
op9
aktív tag
válasz Cthulhu Dawn #5527 üzenetére
Szerintem pedig jól tudod... 3 munkanap a személyes esetében.
Én pl. egy "szerviz" szerint jól működő Samsung fényképezőt küldtem vissza 8 munkanapon belül, és ugyanott vettem egy másikat ugyanabból a fajtából. És a Samsung telefonos ügyfélszolgálat is azt mondta, hogy nyugodtan küldjem vissza a megvásárolt helyre, ha nem tetszik, és még 8 munkanapon belül vagyok.
Viszont (mivel ezért tévedtem erre) nekem is lenne egy kérdésem a Nagyérdeműhöz:
Januárban vettem 2 számítógép alkatrészt, amiből az egyik (Enermax pro82+ 525w táp) alapból kontakthibás volt, de erre csak kb. 1 hónappal később derült fény, mivel munkaeszköz is a gép, ezért nem akartam még vele foglalkozni.
Idő közben az alaplap (Asrock X58 Extreme) megadta magát, és így egyszerre vittem el mindkettőt a boltokba, ahonnan vettem őket.
A tápra egyből felajánlották az ideiglenes cserét, csakhogy egy használt Codegen 500W-os személyében, melyet elutasítottam (egyrészt alaplapom is szervizes, másrészt nem szeretném, ha magával rántana értékesebb dolgokat, ha bedöglik).
Alaplapra viszont csak annyit mondtak, h kb. 2 hét.
Mindez szept. 23-án történt, és már közeledünk a 3. héthez, de ma rákérdeztem.A tápos azt mondta, hogy még a nagyker is "végigtesztelte" (boltban 2 perc alatt bemutattam), és még csak most került vissza a gyártóhoz, uhogy minimum 2 hét lesz még.
Az alaplapos csak annyit reagált, hogy még nem tudnak semmit, de amint tudnak valamit, jeleznek.
Apró kellemetlenség, hogy mindkettő alkatrész drágább most ugyanazoknál a boltoknál, ahol vettem (alaplap 3000-zal, táp 6300-zal).Mit tehetek ilyenkor?
(fontos lenne mielőbb használnom a gépemet munka miatt)Előre is köszi!
How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
Erre valaki tudna mondani valamit?
összefoglalva... 2 szgép alkatrész van a egy-egy szerviznél 27. napja.
Egyik ajánlott cserekészüléket (Codegen 500W), melyet nem fogadtam el, a másik semmit.
Csakis az én érdeklődésemre hajlandóak közölni valamit, ami annyit takar, hogy a nagyker/gyártónál van még mindig, de amint visszakapják, hívnak.Előre is köszi!
szerk: ugyebár 15 napot már jócskán elhagytuk, nekem munkaeszköz, így jelentős kellemetlenséget okoz, de számszerű határidő ugyebár nincs a szervizeléskor
[ Szerkesztve ]
How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
válasz sasa311 #5541 üzenetére
Köszi!
Egyik bolt épp tegnap szólt 29. napon (amelyik ígérte, h 30 napot nem ülnek rajt), hogy végeztek a garanciáztatással, de nincs a nagykernél olyan lapjuk (Asrock x58 Extreme, amit furcsálok, mert kb. 85 kisker árulja az argep szerint), ezért ráfizethetnék 6000-t az Extreme3-asra.
na.. most már leírom a bolt nevét is... mert megint rákerestem, és kicsit pofátlannak tartom.Tegnap a WOXComputer honlapján Asrock X58 Deluxe, valamint Extreme3 volt, és az általam garanciában leadott Extreme nem volt, és ezért mondták, hogy nem tudnak ugyanolyat adni. A Deluxe-ra valami 42, az Extreme3-nál 43 ezerre emlékszem.
Most elkezdtem keresgetni, hogy mégis mennyi különbség van árban a két lap között, amiért nekem 6000Ft-ot kellene ráfizetnem, és ma látom, hogy az Extremet ma már árulják, és semelyik másikat, és azt is 40400-ért. Vagyis a két lap között 3-4, rosszabb esetben 5000Ft különbség van.
Én annó a lapot 37-ért vettem, és ahhoz tényleg 6000Ft-ot kellene ráfizetni, hogy a tegnapi 43eFt-os árat elérjem, ami ugyebár azt jelenti, hogy a Ft értékcsökkenését is nekem kellett volna állni. De inkább pénz visszaadást kértem, melyet szó nélkül megtettek, igaz a szállítási költséget nem utalták.
Vajon nem akartak kicsúszni a 30 napból, vagy a 3000Ft többlet kiadásukat akarták így lefaragni? Mert nem tudom elhinni, hogy tegnap még épp nem volt a nagykernél, most szombatra meg már lett.
De a lényeg, hogy a Ft értékcsökkenését, velem akarták kifizettetni.Nyilván nem gyakran van ilyen, hogy 9 hónap után drágább egy számítógép alkatrész, épp ezért akartam példának beírni, hogy bizony az adott kisker (de szerintem a többi sem sokkal különb) nem az alkatrésznek akkori értékét vette figyelembe.
Épp ezért nyugodt szívvel vigyetek vissza 2 éves cuccokat, amiket már nem árulnak, és kérjétek az akkori árát, nem véletlenül adnak rá 3 év garanciát. Azt igenis kifizeted, amikor megveszed a kártyát.
Én pl. most vettem egy alaplapot, és buktam 3000Ft-ot az értéknövekedésével, egy szállítási költséget 1300Ft, valamint majdnem 1 hónapig nem tudtam használni.Üdv!
How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
válasz sasa311 #5559 üzenetére
Hali!
Én pedig azt mondom, hogy ha vele szemben ennyire korrektek voltak, hogy egy használt értéket ajánlottak fel, akkor ne legyen már olyan jó fej, hogy ne a teljes akkori összeget vásárolja le.
Hány emberrel játszhatták már ezt el?Majd ha páran ilyenkor visszakérik a teljes árát, akkor legközelebb meggondolják, hogy még hány embert akarnak átvágni. De addig mindig bepróbálkoznak ilyennel.
Előző konkrét esetemre itt a példa: X58 Extreme: 40000; Deluxe3: 43100
Januárban vettem egy x58 extreme-t itt, 37700-ért, garanciában nem tudták kijavítani, és nincs a nagykernél (ami bullshit volt), ezért felajánlották, hogy ráfizethetek 6000Ft-ot a Deluxe3-ra. Remélem látni, hogy nálam bizony az akkori vétel összeget ajánlották fel, és nem az aktuális értékét.
Szerintem, ha valaki kifizeti az X év garanciát, akkor nyugodtan kérje a teljes összeget. Nem hiszem, hogy azt az összeget a bolt bukná be, azok úgyis tolják vissza a gyártóknak garanciában, max nem lesz rajta nekik akkora nyereség.
De szóljon valaki, ha nincs igazam, és ilyenkor a kisker bukja be a dolgot, mert sok év garanciás terméket árul.
How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
válasz sasa311 #5566 üzenetére
Oké, közvetve a gyártóhoz kerül.
Nekem a hibás tápra mondták, hogy 2 hétig a nagyker ült rajta, és csak utána ment vissza a gyárhoz.
Az, hogy a kisker és a nagyker között nincs normális viszony, hadd ne a végfelhasználót érdekelje/érintse. De azt nem hiszem, hogy ha ilyenkor a kisker, és nagyker között bírósági ügy lenne, akkor a nagykernek adjanak igazat? Mi az, hogy erőfölény... Garancia van a cuccra, számla van róla, hogy mennyi volt. Kizártnak tartom, hogy ha valamelyik kisker nem hagyja annyiban a dolgot, akkor ne tudná visszaszedni a zsét.
Az, hogy utána majd kereshet másik nagykert, és az esetleg nem olyan olcsó... hát Istenem.. mindennek meg van az ára.
Biztosan telített a piac számítástechnikai alkatrészek árulásával, de ez nem csoda, hisz elég "csak" egy webshopot csinálni, aztán nagyker ár +X százalékkal eladni a cuccokat. Bukó nincs rajta, mert nem kell készletet tartani. A megrendelésen meg csak nyereség lehet.
Tudom, ott van még a cég fenntartása, hely bérlés/vétel, ha már növekszik igényesebb hely.. stb. De most nem is erre akartam kitérni.
Említetted, hogy az esetek döntő többségében ez a kisker bukója. Ha ez egy megállapított tény, amin nem lehet változtatni, akkor vagy abba kell hagyni, ha meg nem hagyják abba, akkor meg valószínűleg olyan szarul mégsem mehet, és már belekalkulálják az árakba.Mint írtad... töketlenül érvényesítik az érdekeiket.... tenni keveset tesznek.
Hát igen... valamikor dolgozni is kell. Ha meg nem akarnak dolgozni, akkor "fizessenek" érte, vagyis bukják be.Sajnos volt alkalmam pár garanciáztatást intézni, és egytől egyig azt láttam, hogy amíg eladják a terméket, minden szép, és jó. Amint valamit kellene is tenni, már minden büdös.
How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
Sziasztok!
Van egy ASUS Sabertooth Z77-es alaplapom 3 év kisker garanciával, ami majd novemberben járna le.
Viszont a kisker megszűnt, így nem lehet náluk érvényesíteni a garit.
Mondtak olyat, hogy ha ki lehet deríteni, hogy melyik nagykerből származik, akkor oda vissza lehet vinni.
Ez mennyire igaz, és honnan lehetne kideríteni?Az alaplapra van 5 év gyártói garancia.
Az ASUS magyarországi telefonszámát hívtam, de kapásból 3 lehetőség közül kell választani (talán telefon, laptop/EEPC, és valamilyen router beállítással kapcsolatos), de egyik sem PC alkatrész.
Online Chat hibás javascript (bár ezt most megnéztem, és majd hétfőn kipróbálom, mert csak rossz "-t használtak 2 helyen).
E-mail-t nem lehet írni, csak a weboldalon Technikai támogatás, vagy Panasz van. (tegnap írtam az egyikre, majd meglátom, h mit reagálnak)Szóval elsőnek a kiskeres garanciát lenne jó megtudni, aztán az 5 év gyártóit, hogy az hogyan működik.
Előre is köszi a segítséget!How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
Sziasztok,
Egy grafikuskártyámon az egyik ventilátor kitért a tengelyéből, és ezért beleért a hűtőbordába, így kitörött 2 lapát.
Visszavittem gariba a "vizes" boltba, ahol mondták, hogy mivel fizikai sérült, így csak feltételesen tudják átvenni,.
Majd tájékoztattak, hogy a gyártónak vissza kell küldeniük, és ők mondanak rá valamit, emiatt elhúzódik.Több, mint 2 hónap után (tegnap) írtam e-mailt, hogy mi a helyzet, erre ma jön a válasz, hogy a gyártó elutasította jegyzőkönyvvel mellékelve, és fáradjak be érte.
Ilyenkor mit lehet tenni?
Köszi!
How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
válasz Attix82 #19417 üzenetére
GIGABYTE GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 3GB a szóban forgó.
De miért kell gyári hibásnak lenni valaminek, ha 1 év után megy tönkre?
Volt már, hogy memória adta meg magát 1 év után, de még garancia időn belül, és mégsem kellett bizonyítanom semmit.How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
Köszönöm szépen a válaszokat az előző embereknek is!
Én nem szavatosságot venném igénybe, hanem a gyártó által biztosított 3 évet, amit a Gigabyte honlapján nem sikerült megtalálnom, mert a magyar résznél csak 2 kategória közül lehet választani, de egyik sem grafikuskártya. Valamint még volt egy hely, ahol azt írták, hogy érdeklődjek a helyi eladónál.
How Bad Do You Want It?
Új hozzászólás Aktív témák
- Honda topik
- Jelszókezelők
- EAFC 24
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Elemlámpa, zseblámpa
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Reklámblokkolók topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
- Apple iPhone 14 Pro 128GB kártyafüggetlen fekete HIBÁTLAN állapotban
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen