- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
prime_adam
aktív tag
Szerintük a felajánlott termék háromszor jobb és pénzvisszaadás ilyenkor nincs. Ha meg nem értünk egyet mehetünk bíróságra.
-
Mr X
veterán
válasz prime_adam #6301 üzenetére
Innen már te döntesz, ha bíróságra megy az ügy, mindenképp vesztenek, de az nem 1-2 hét. De az is lehet, hogy meghátrálnak. Ha viszont sürgősen kell a cucc, kénytelen vagy belemenni.
Azért merik ezt megtenni, mert tudják, hogy az ember nem kínlódik bírósággal, hiába van nyerő helyzetben.
-
stol
addikt
válasz prime_adam #6301 üzenetére
Hát, én a 4870x2-helyett a 6970-ért a seggem verném a földhöz...
Műszakilag valóban jobb. -
stol
addikt
Kedves Logitech termék tulajdonosok.
A logitech termékek garanciáztatásában pozitív változás következett be.A hibás logitech termékeket a logitech Magyarországnál kell RMA-ra regisztrálni.
Viszont a Logitech Magyarország CSAK a végfelhasználóval áll szóba, attól független, hogy magán, vagy céges vásárló. Mondom ezt úgy, hogy 3. esetben ba... le érte a diszpécser és 3. esetben kellett a saját nevemre és SAJÁT címemre RMA-zni a vásárló termékét.Pozitív dolog, hogy 24órán belül futárral ott a csere termék,a rosszat utána viszi el egy másik futár, vagy az, amelyik az új terméket hozta.
Kérem tehát, a Logitech hibás termékek tualjait, hogy a gördülékenyebb ügyintézés érdekében NE feltétlen a vásárlás helyére vigyék vissza a terméket, hanem hívják bátran az ingyenes RMA számot és azonnal segítenek.
Köszönöm!
-
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #6290 üzenetére
Végül megoldódott az ügy, választhattam hogy visszautalják az árát, beszámíttatom valami másba, kapok egy ugyan olyan terméket. A harmadik megoldást kilőttem, és éltem a beszámítással, mivel amúgy is telefont kellett vennem barátnőmnek. Grillsütőt meg vettem máshol, mivel itt nem volt olyan márkájú termék raktáron mint ami megfelelt volna.
-
prime_adam
aktív tag
Valaki ismer egy jófej informatikus jogászt? Vagy közületek valaki?
-
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám hogy vásároltam a ... KFT -nél 2db GTX570 vga-t. A két kártya a jóidő és a zárt ház eggyüttes hatására feladta a harcot. Felhívtam a szervizt ahol közölték velem hogy a cég felszámolás alatt áll. A garanciám ilyenkor hol tudom érvényeaíteni? A KFT természetesen csak garanciapapírt adott... -
kukinyo
addikt
[link]
[link]
[link]
Ehhez a témához:Ma volt időm és elmentem az üzletbe ahol kicserélték a lapomat.A fickó váltig állította a saját hülyeségét,fel volt háborodva hogy honnan vettem én ezt a bődületes nagy baromságot.Mondtam neki hogy üsse be a gépbe a fogyasztó védelmi hatóság oldalát (amit Gyuri27 linkelt és ezúton is köszönöm neki) azonnal vissza vett magából és elkezdte írni az új papírt.Az oldalt érdekes módon meg sem nézte.
Szóval csak akkor visszakozott az ember amikor már sarokba volt szorítva,látta hogy készültem a témából.Az ilyen "üzletembert" fel kellene lógatni a lábánál fogva egy-két napra.
Hány vásárlót vághatott már át eddig és még mennyit fog? -
aktív tag
válasz Gyuri27 #6314 üzenetére
Lenne még egy problémám, vásároltam kb egy éve egy Chieftec 12000W-os tápegységet amit eláraztak és 7000 forintért kaptam meg. A tápegység egyik nap nem indult be ezért visszavittem garanciába. A szervizben azt mondták hogy nem javítják hanem visszaadják a tápegység vételárát. Ilyenkor mit lehet tenni, köteles vagyok ezt elfogadni? Ugyanis a tápegység értéke ennél jóval magasabb.
-
Mr X
veterán
válasz Gaboo007 #6322 üzenetére
Mivel te sem vagy köteles elfogadni bármilyen más típusra történő cserét, így a bolt sem köteles felajánlani azt.
Ebben a helyzetben a boltnak van nyert helyzete. Nem tudnak-akarnak javítani, így a jogszabálynak megfelelően visszaadják a teljes vételárat.
Az más tészta, hogy azzal a pénzzel te semmit nem érsz, de a jog így rendelkezik.
-
stol
addikt
válasz Gaboo007 #6319 üzenetére
"vásárlás után eladtam még bontatlan állapotban ezt a tápegységet 35k-s áron. És most szegény srácnak 7k-t akarnak visszafizetni..."
Hát, ahogy mondani szokták... A vevő VELED van szerződésben, nem a bolttal.
NEKED kell az Ő vételárát visszafizetned, nem a TE beszer áradat.
Sőt. Örülni kell, hogy nem vág pofán azért, hogy lehúztad 28ezer jó magyar forinttal.[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
Tegyük hozzá, hogy ha a srác vásárláskor megkapta a számlát is a tápegységgel, akkor láthatta, mennyi van ráírva, innentől ez az "így járt" kategória. Megvette ennyiért.
Itt is benne van az alapelvekben, hogy minden annyit ér, amennyiért el lehet adni. Ez most egy olyan helyzet, amikor a vevő szívja meg azt, hogy a bolt jogszerűen jár el.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
A vevő a 70k-s tápot kereken a feléért kapta még 2 év garanciával ami nem hozzám szól hanem egy bolthoz, szerintem ez nem a kész átverés show volt mivel a garancialevelet és a számlát is megkapta amin rajta volt az ár is. Nem értem hogy miért kellene engem "pofán vágni" és hogy én mivel "húztam le" őt... Mivel én nem vagyok kereskedő és így garanciát sem adhatok nem értem miről is beszélsz... Eladtam neki egy terméket jóval kedvezőbb áron ahogy itt a PH több tízezren is teszik, egy évig használta, meghibásodott és most a bolt nem akarja cserélni sem javítani hanem ki akarja fizetni a vételárat. Ha most visszakéri a tápot és elviszi megjavíttatni kb 5-10k-ért akkor is jobban járt mintha 70k-ért vette volna meg 1 éve...
-
stol
addikt
válasz Gaboo007 #6330 üzenetére
Értsd! Boltosként nem lenne gyomrom egy terméket eladni ÖTSZÖRÖS ÁRON úgy, hogy a vevő tudomására adom, hogy a termékhez ÖTÖD áron jutottam hozzá.
Jelen esetben lényegtelen, hogy máshol mennyibe kerül.Én egy terméken bruttó 10% (azaz nettó 7,5%, amit megkapok belőle tisztán) teljes felelősséggel tartozok érte a jótállás időtartama alatt, Te meg 500%-os haszon esetén elzárkózol attól? Ezzz.... valahogy... izé nem etikus!
Minimum az lenne, ha már 28 ezret kerestem a terméken, akkor ÉN megjavíttatom saját hatáskörben/költségen és vagy ÉN adnám vissza a termék árát annak a vevőnek, aki VELEM kötött szerződést. Caterás, PH-s is ennek számít. Csak nem fér bele a 28ezres haszonba?
Nekem belefér az esetek 50%-ban a 7,5%-os haszonba, hogy magam javítsam, ne a gyártó.Jelen esetben ez a vevő megkárosítása. Igen, a szememben az.
Ez az én véleményem csupán. Lehet nem egyetérteni, de szerintem neked se tetszene, ha Te vetted volna meg 35k-ért. Mivel jelenleg a vevőnek nincs működő tápja és a vevőnek nem illik indokolatlan kellemetlenséget okozni.
-
bullseye
addikt
itt inkább arról van szó, hogy elsőre nagyon tisztességes volt a cég, elírták, de vállalták is a dolgot, nem javítgattak utólag. De akkor a cucc értéke 7000 ft és passz. a srác magánkézből megvette, a számlán láthatta az árat, de még a 35 is jó vétel volt belecsapott. A bolt már így is vesztett 63k-t az üzleten, ők többet nem fognak, nem is kötelezhetőek. A srác meg megvette a 7k-s cuccot 35-ért, úgy, hogy 7k a számla, és használta is egy évig... na bumm, most bukott 28k-t. Neked meg tuti megérte az egész, mert kerestél szépen egy nyomdahibán. Akkor mindenki boldog, nem?
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
aktív tag
De, sajnos róluk van szó! Rollcomp vagy Komproll kinek melyik "szimpatikusabb". Most akkor mi van,felszámolták vagy sem? A két vga két külön nagykerből származik az egyik szóba is állt velem de a ramiris nem nagyon akar gariztatni mert állításuk szerint tartozik nekik egy kissebb összeggel a comproll és állítólag nem én vagyok az első ember akit így küld hozzájuk a comproll szervíz, ők nem tudnak arról hogy felszámolták volna a céget, és amig működik a kisker addig az ő kötelessége a garanciáliáztatás... Ilyenkor mi van? Esetleg a Gigabytenak tudom ezt valahogy jelezni ugyanis Giga kártyáról van szó, van valami Magyarországi elérhtőségük?
-
aktív tag
Sziasztok!
A bolt ahol garanciátztattam ezt a választ adta:"Sajnos kérését már nem tudjuk teljesíteni: az Ön által garanciára leadott tápegységet már eljuttattuk a gyártóhoz. A gyártó „nem javítható” választ adott. Ez természetesen a gyártó joga, a gyakorlatban ez gazdaságtalan javítást jelent: ilyenkor alkatrészeire szedik a terméket, a hibás részekből pedig kivonják a nemesfémeket és értékesebb alkotóelemeket (A visszaadásra irányuló kérésünket ezért nem tudták teljesíteni). Ezek alapján, mivel kifutott termékről van szó csak jóváírni tudjuk a termék teljes, vásárlási vételárát.
Idézet a fogyaszóvédelem oldaáról:
„A Ptk. idézett 306. § (1) bekezdése alapján a főszabály a következő: A vásárló, a fogyasztó (tehát nem a forgalmazó!) választhat, hogy kijavítást vagy kicserélést kér.
Kivétel a főszabály alól /vagyis mégsem választhat a vevő/, amennyiben a vevő választott igényének
teljesítése lehetetlen (pl. „kifutó” modellt vásárolt és nincs ugyanilyen másik raktáron, tehát kicserélésre nem kerülhet sor), vagy
teljesítése a másik (nem választott) szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne (a forgalmazónak). „Ilyenkor mi van többszöri kérésem ellenére sem adták vissza a hibás tápegységet aminek a paci értéke még hibásan is jóval magasabb. Úgy tudom hogy ez a tápegység még hibásan is az én tulajdonom és eldönthetem a felkínált lehetőségekből hogy akarom vagy nem akarom gariztatni! Gyakorlatilag a megkérdezésem nélkül károsítottak meg nem kis összeggel...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz kukinyo #6343 üzenetére
Az hogy az ő hibájukból rosszul áraznak be valamit az nem az én felelősségem, aki rosszul vitte fel az árát az károsította meg őket nem én, én csak egy vásárló vagyok, ők kiszámlázták és kiszállították és eladták nekem ezt a tápegységet nehogy már ez is az én hibám legyen, még a végén én leszek a hibás. Amíg én nem fogadom el a pénzt addig a tápegység az én tulajdonomat képezi még hibásan is. Én azt a tápegységet kifizettem és a tulajdonomba került és még hibásan is a számlán szereplő összeg többszörösét éri. Nem egyeztem bele a tápegység "megsemmisítésébe" amit ők a többszöri kérésem ellenére a megkérdezésem nélkül megtettek! Sajnos a hibájukért nem akarják vállalni a felelősséget és így akarják menteni ami menthető. Ha korrektek lennének akkor nem trükköznének így össze-vissza, egyszer leszúrtak valamit most akkor vállalják a felelősséget, nem pedig gyorsan eltüntetjük és és ezzel megkárosítjuk a vásárlót!
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
-
aktív tag
válasz Gyuri27 #6349 üzenetére
Felhívtam délután a fogyasztóvédelmet és ott úgy tájékoztattak hogy jogomban áll visszakérni a hibás terméket ha nem tartok igényt a javításra/cserére vagy a vételár visszafizetésére. Na erre mit mondasz? Mert azzal hogy átadtam a szerviznek még nem került a tulajdonukba! Igy azt a belegyezésem nélkül meg sem semmisíthetik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen