- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
szajoho
tag
válasz Gyuri27 #5349 üzenetére
A Hardverker érdekesen értelmezi a 15 napot!Ez van az oldalukon:
"A garanciális javítás vállalt határideje 15 naptári nap. Amennyiben ezen a határidő nem tartható, cserekészüléket biztosíthatunk, ezáltal a határidő 30 naptári napra módosul."
Esetemben 51 naptári napnál tartunk.Lehet hogy jobbról balra olvasnak és a 15 az ő értelmezésükben 51?
Azt sajnos nem tudtam,hogy ott vagy onnan származó cuccot nem szabad megvenni!
Az oldalukon és a garancialevelükön feltételként szerepel a csomagolás és a tartozékok megléte:
"Kérjük őrizze meg a termék eredeti dobozát, leírását és kiegészítőit, mivel a termékeket garanciális ügyintézésre csak eredeti állapotukban, a vásárláskor átadott tartozékokkal együtt tudjuk átvenni (különleges kábelek, egyedi kiegészítők, CD-k, stb.)."
Hétfőn bizony felkeresem őket személyesen és novellásítom a problémát a Vásárlók Könyvébe.
Szerinted hol kezdjek?A szervízben vagy az üzletben?
Én arra gondoltam,hogy mind a 2 helyen elkérem a panaszkönyvet! Sőt kérem előtte az üzletvezetőt is!
Titkos fegyverem is lesz: a telefonomba beírom a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség telefonszámát és szükség esetén hívom őket az üzletből és jó hangosan előadom a problémámat,majd átadom a telefont az üzletvezetőnek!!!
18 éve a PH-n. Nem ma kezdtem és nem is tegnap előtt! :-)
-
Gyuri27
félisten
válasz szajoho #5353 üzenetére
Szóval. A fogyvéd törvényben leírtaktól a vásárló kárára eltérni nem lehet, ill minden ilyen kitétel semmis!
Ha te vetted volna a kártyát azt mondanám menj oda ahol vetted. Ugyanis neked ahhoz nincs közöd, hogy nekik hol a szervizük. A vásárlás helyén kell intézzenek neked mindent.
Az sem rossz ha előbb a boltba, majd a szervizbe mész be cirkuszolni. A panaszkönyvbe azt is ird bele, hogy a nonlapon hülyeségek szerepelnek. Az idevágó törvényeket az első hsz-ben megtalálod.Amd - Radeon - Ryzen
-
AXisBOLD
addikt
üdv.
vettünk pár hete egy Asus laptopot és már az első indításnál észrevettem, hogy a kijelzőn átlósan halvány csíkok futnak(nem mindenhol, inkább csak az élénkebb színeknél, de nehéz leírni) mintha a frekvenciával/frissítéssel lenne valami. jártam pár fórumban és ott az inverter, vagy a hibás bekötés illetve a fénycső halódása jött szóba mint lehetséges hiba. nem is ez a lényeg, csak hozzátartozik a történethez.
sajnos el kellett utaznunk és a 3 napból kicsúsztunk. van rá valamilyen mód, hogy a szerviz helyett cserét vagy másik gépet kérjek?
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
Gyuri27
félisten
válasz AXisBOLD #5356 üzenetére
Nincs. Előbb a javitás, majd csere ugyan olyanra utoljára a pénz vissza.
Ha olyan helyen vetted az elképzelhető, hogy (szervizes kideritte garis a probléma) akkor egy másik tipust (jellemzően drágábbat, ráfizetéssel) kérj. De ez a bemegyek és hozok másikat csak 3 napon belül müködik. Amúgy a probléma akár lehet szoftveres is. Mindenképpen vidd be, hogy kiderüljön mi a bibi.Amd - Radeon - Ryzen
-
AXisBOLD
addikt
válasz Gyuri27 #5357 üzenetére
szoftveres is lehet? nahh, új kirakós darab. mire gondolsz, kifejtenéd kicsit?
a fogyvéddel kapcsolatos segítségért köszi, a szokásos köröket ismerem, csak gondoltam beírok, hátha van valami rendhagyó eljárás mobil gépeknél, de nem .
"...(szervizes kideritte garis a probléma)..."<-ezt nem nagyon értem.
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
afterwhite09
tag
a RED TOWER COMPUTERRŐL TUD VALAKI VALAMIT ? beadtam garanciára egy fejhallgatót és hogy azt valahogyan vissza lehet e kapni, mert csak a mikije szart be !
Aki tud valamit pls irjon pm-et vagy ide :\
People had more, than they needed...
-
Gyuri27
félisten
-
Blackmate
senior tag
Sziasztok,
Rövid helyzetem a következő: 2009. novemberében vásároltam egy memória kit-et (3x2GB), ami 2010. áprilisiban cserélve lett hiba miatt. Ugyanolyan márkát kaptam. Most az újra meghibásodott és viszem vissza.
Kérdésem: milyen hivatalos, jogi lehetőségem van arra, hogy ráfizetéssel hasonló specifikációjú, más gyártmányú terméket vásároljak?
Kérdésem arra is vonatkozik, hogy a törvényi szabályozás értelmében a "végtelenségig" eljátszhatják azt, hogy ugyanolyan márkájú terméket adnak? Akár 10x is visszavihetem, hogy rossz?
-
Gyuri27
félisten
válasz Blackmate #5363 üzenetére
Semmilyen. Ha jófej a boltos akkor tudsz ráfizetéssel cserélni.
Röviden nincs. Mivel mindig újat kapsz. Mondjuk egy notinál 3x ugyannál a hibánál mondanám, hogy verd az asztalt, mert vagy tipushiba vagy rossz a szerviz. De ramnál ritka, hogy elromlik. Mégritkább, hogy 2x. Persze előfordulnak hibás szériák mint nem rég, de ez ritka.
Milyen ramról beszélünk?Amd - Radeon - Ryzen
-
Primal
csendes tag
válasz HUN]Repa #5342 üzenetére
Na hellsoztok megint.
Nos megkaptam az új csere alaplapot és amikor összeraktam gépet és bekapcsoltam elég nagy sokk ért , ugyanis ugyan azok a hibák jelentkeztek mint a régi alaplappal vagyis a CPU alapból mind a 4 magal 89-90 Celsius!!!! fok körül volt. Amikor ezt meg láttam nagyon elment a kedvem mindentől mert azt hittem végre jó lesz minden. Most 1 magal csinálom dolgokat de a cpu temp van mikor azt az 1 magot is 80 fok körülire írja.
na most ezekből ki folyólag lenne egy kérdésem hozzátok , az egész júnisban úgy kezdődött hogy azt hittem procival lett vmi mert a gép kikapcsolt a túl magas hőmérséklet végett mert be volt állítva hogy 90c fölé megy egyből kapcsoljon ki ( ez egy Core i7 920 csak ha 90 C fölé megy akkor van gáz , ja és nem volt húzva ) ezért úgy voltam vele nem cseszetem inkább el viszem abba a boltba ahol vettem ott meg vizsgálták azt mondták alaplappal van valami és a procinak SEMMI baja, és vigyem el a boltba alaplapot ahol vettem. Ja és ezt a procit június 12 körül vittem be és június 20-án lett volna hogy 1 éve hogy vettem. 1 év gari volt rá de mikor be vittem mondták hogy le járt a garancia.
Szóval a kérdésem az lenne hogy valóban nem a nap szám szerint kell nézni a garanciát hanem hónap szerint? Mert úgy néz ki procival is van valami nem csak az alaplappal , és nem igazán engedhetek meg megint 65 e Ft procira mert ezt a gépet is úgy vettem hogy ez volt az első ami sajátom és úgy voltam vele elöször és utoljára ennyiért veszek gépet.Meg hát akkor úgy néz ki enyhén szólva át basztak akiknél vettem a procit mert ez nagyon is hibás és most meg nem tudom mit csináljak mert lehet ezzel az 1 magal se működik majd stabilan.
Remélem tudtok valami tanácsot adni és előre kösz. -
Gyuri27
félisten
Ha junius 20-ig garis akkor 12-n miért nem volt a procira gari? A törvény értelmében ha 12-n beadod a cuccot akkor ott megáll a garancia idő. Majd mikor megkapod (a javitottat, cseréltet) másikat indul előröl a garancia.
Procid totyikjában érdeklődtél mi a szent sz.r lehet ez? Mert én még ilyen procihibáról nem olvastam. Olyat hogy a lap szenzorja félremér azt igen. De hogy magától tulmelegszik a proci nem. Vagy valóban gyárihibás. Akkor viszont kutya kötelessége cserélni.Ha valóban a proci bibis. Utánna kellene nézni, hogy az intelhez ki lehet-e küldeni. Ebben talán répa tud okosat mondani.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Primal
csendes tag
válasz Gyuri27 #5368 üzenetére
Hát igen én is így voltam vele, de ha most vissza viszem nekik hogy mégis csak szar a proci tuti hogy nem cserélik mert már teljesen lejárt a gari, csak hogy akkor úgy néz ki félre vezettek , a papír meg hogy be adtam nekik június 12-én javíttatni én hülye náluk hagytam mert csak azért cserébe adták vissza gépem , és nem tudom elérnék e bármit ha fogyasztóvédelemnek szólnék , azt tudom hogy a garancia érvényesítéshez nem kell papír mert nekik meg kell hogy legyen hogy én vásároltam náluk csak azt nem tudom hogy a javításról is van e , igaz javításnál is írtam alá papírt szóval ha azt mondják nincs semmi akkor ráadásul még csalnak is. Meg ezt egy hülye is észre veszi hogy szar a proci mert az új alaplappal is 90 Celsius körül volt proci, és most hogy le vettem 2,66 ghz ről 2 ghz re a procit és 1 magot használok így is 75-80 fok között mozog a hőmérséklet , azon az 1 magon.
De sejtem hogy az lesz hogy mutassak föl papírt hogy náluk javíttattam akkor tuti rájuk küldöm fogyasztóvédelmet , és szerintem a javításról is kell hogy legyen nyom a gépükön , bocs hogy így fogalmazok de már nagyon ki van a f.szom hogy 6 hetet vártam az új alaplapra erre kiderül hogy a procim is hibás amire ők azt mondták : " Nincs semmi baja a procinak csak az alaplappal van valami vigyem vissza a boltba ahol vettem." ( az alaplapnak vmi hőérzékelője romlott el.) Igaz most nem használom gépet csak megnéztem így mennyi a hőmérséklet , mert a végén az új alaplapot el bassza valahogy kit dduja lehet az előző alaplapot is ez kúrta el, Azt is el tudom képzelni hogy ezek meg se nézték procit másik alaplapban mert látták hogy a hőérzékelő szar és be tudták az alaplap hibájának ezzel így én se kérdeztem utána hogy a garanciát tényleg nem érvényesíthetem mivel a procit idáig jónak hittem, így ők meg "nyertek" rajta. -
HUN]Repa
aktív tag
Érdekes történet, melyik cég ez ? a gari idő részéről nagyon durva amit mondtak ,ha ezt komolyan is gondolták akkor ,abba hagyom a szakmát :S vááá... amit tudok esetleg hozzátenni ,hogy frissíts bios-t ,ha Pesti vagy gyere be hozzánk és megnézzük mind a cpu-d mind az alaplapod, hol a gond.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Chandler
senior tag
Sziasztok,
A Red Towernél vásároltam kb másfél éve egy Sennheiser px 200-as fejhallgatót, de sajnos a jack nagyon kontaktos már, meg a pánt állítója sem tökéletes. Szóval nagy nehezen megtaláltam a számlát, és erre kiderül hogy megszűnt a bolt.
Mit tudok csinálni? Tudom valahogy gariztatni? -
Primal
csendes tag
válasz HUN]Repa #5370 üzenetére
Hát a gépet pont ma vittem megnézetni másik helyen ahogy fogyasztóvédelem ajánlotta , sajnos csak most tudtam fel jönni netre ha előbb tudok akkor hozzátok vittem volna de azért örülnék ha itt vagy levélben megadnád a cég nevetek hátha késöbb kell valamit vennem vagy javítatni .
Egyenlőre nem szeretnék bolt nevet írni mert lehet nem a proci hibás és az péntekre derül ki hogy mi a helyzet , bár a garanciás ügy miatt megérdemelnék hogy ott lejárassam őket ahol tudom. Már azt is kinézem belőlük hogy le tagadják hogy garancia előtt vittem vissza gépet mivel a papírt amit a javításkor adtak azért cserébe adták vissza csak a gépemet én h.lye meg nem kértem másolatot amit mondjuk maguktól kellet volna adniuk, bár akkor elég ostobák lennének mert többen kísértek el boltba és egyikük a garanciára való ki fogásuk is hallotta szóval rajtam kívül más is tudja tanúsítani, de remélem hogy ebben a dologban nem lesz igazam . Amint lett valami fejlemény majd fárasztalak titeket vele.
kösz a sok segítségért mindenkinek bár ezt lehet már írtam. -
_BM_
senior tag
Hosszú évek jó tapasztalatai után nagyot csalódtam az Extrém Digitalban. Elég régóta kizárólag odajárok, és ha eddig problémám volt (alig volt), szó nélkül visszavették, vagy kicserélték a cuccot. Most vettem egy Samsungnak hazudott fostalicska DVD meghajtót (lusta vagyok megnézni, mi a neve), hazavittem, I/O hibákat dobott a gép, kábelt cseréltem, átdugtam másik csatira, beraktam a helyére egy másik meghajtót, azzal ment, szóval, egyértelműen szar a cucc. Beviszem, erre a csóka azt mondja, hogy: "én ezzel nem tudok mit kezdeni". Tisztára olyan lett a bolt, mint a Mistral anno. Kár értük, mert paradigmaváltást hozott a megjelenésük a piacon (a többi szupersimlis cég árnyékában).
Na, ez van. Kezdhetek járkálni az aqua-users-pcland háromszögbe. Tényleg, megvannak még ezek?[ Szerkesztve ]
-
Chandler
senior tag
válasz Biznisz Elek #5373 üzenetére
Igen, köszönöm, azóta eljutottam hozzájuk, és azt mondták hogy megjavítják ingyen
-
Kobe
veterán
ha egy márkaszervízbe beadtam egy cuccot szervízelésre, de az csúszik, akkor hány nap után lehet kérni, hogy ne javitsák a cuccot, hanem adjanak helyette újat ?
-
Ariadne
őstag
ED mindig is ilyen volt, csak eddig mákod volt. Már a kezdetektől jöttek emberek olyan panaszokkal, főleg fényképezőgép és hasonló nagyobb értékű cuccoknál, hogy a saját garis ügyintézésük teljesen szabálytalan, és még pofátlanok is a tetejébe. Egy ismerősöm sikeresen perelte is őket egy több hónapig javított és (állítólag) Németországba küldözgetett fényképezőgép miatt...
Mondjuk sem az aquával, sem a userssel nem lennél beljebb garanciailag (pclandet nem ismerem), szóval szerintem még keresgélj egy kicsit.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
horuszkutya
csendes tag
Sziasztok!
Leadtam a videokártyám garanciális javításra, és jött is tájékoztató email hogy lezárult az ügyintézés, kicserélik. Ez egy gyári OC-s kártya volt, akkor gondolom ez azt jelenti hogy cserébe csak és kizárólag ugyanattól a gyártótól, és ugyanúgy túlhajtott kártyát vagyok köteles elfogadni, ugye? És gyári, bontatlan dobozban, teljesen az elejétől induló garancia idővel, jól sejtem? Csak mert itt is és más helyeken is olvas az ember mindenféle elrettentő példát, gondoltam jó lesz előre tisztában lenni a jogaimmal. Nem tudom még hogy mi vár rá, lehet hogy teljesen korrekt hozzáállása lesz a boltnak, de úgy gondoltam jobb ha előtte tájékozódok. -
_BM_
senior tag
válasz Ariadne #5380 üzenetére
"szerintem még keresgélj egy kicsit"
Nekem a 3 napos cseregari sokkal, de sokkal többet jelent, mint a harmadik naptól kezdődő és az 1-2-3 évig tartó javítási gari (az élettartam garit körberöhögöm, de már a 2 éveset is). Számtechben az a tapasztalatom, hogy az a cucc, amelyik a harmadik napon még frankón megy, az a gari időszak végéig ugyanúgy frankón fog menni (majd közvetlenül utána esetleg beszarni). Lehet, hogy hülyeséget beszélek, de nekem ez a személyes tapasztalatom immár 20 éve, másból nem tudok kiindulni. A 3 napos témában az MM és a Saturn a legjobb, de ott kegyetlenül megkérik az árát, ezért ott szinte semmit nem vásárolok, így én is cirkuláltam a kis cégek között az ED megjelenése előtt. Garis szempontból nálam MM-ED-sufnibéték a sorrend, mert minél nagyobb egy cég, annál kisebb az esély arra, hogy sumákolásra bírják a garis ügyintézőt (protokoll, ugye). A legkisebb cégeknél maga a tulaj (vagy a hozzá közel álló, haszonban érdekelt ember) intézi a garis témákat, ami eleve halott ügy a júzerek szemszögéből.
Az ED-nél az nem tetszett, ami a Mistralnál, hogy előbb fizetsz, aláírsz, és csak utána hozzák ki a cuccot. Ez eddig nem volt gond, most már igen. Egy 5 ezer ft-os dvd-íróval nem állok le reklamálni, hogy nem is Samsung, hanem non-name, inkább váltok.
Összefoglalva: elvesztette nálam az előnyét az ED. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
Annyit hozzátennék ,hogy a Saturn meg a Media...stb ugy müködnek ,hogy náluk csak a cuccok bizományba vannak a nagykertől /pl 100db Acer monitor/ és a hó végén csak annyit fizet ki amennyit elad ,na mármost ha jön az ügyfél hogy pixelhibás amire ugye nincs gari ő pont leszarja mert van belőle elég ad egy másikat ,ezért ha valaki biztosra akar menni és 3napot ugy akarja ahogy elképzelik az emberek akkor tényleg ott kell venni ,de ez azért van mert igy müködnek ,nem azért mert jó fejek
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
_BM_
senior tag
válasz HUN]Repa #5383 üzenetére
"de ez azért van mert igy müködnek ,nem azért mert jó fejek"
Ahogy mondod! Nagyon jól rátapintottál a lényegre: itt nem jófejségről vagy szemétségről van szó, hanem cégméretről, beszerzési módszerekről és sok más száraz dologról. Amikor nagyon dúlt a pixelhiba-mizéria a fórumokon, az MM-ben vettem moncsit. Beszóltam egy eladónak, hogy xy modellt akarok venni, itt van két rugó zsebbe, bontson ki egyet, tolja rá a 220-ra. Rátolta, majd jött velem a parkolóba, mert csak ott merte átvenni a pénzt
Eizót akartam venni anno a Komelnél, írtam egy e-mailt a górénak, hogy azzal a feltétellel vásárolnám meg, hogy otthagyok 5 ezer ft fájdalompénzt, ha a kibontás után le lehet csekkolni, és az esetleges pixelhiba miatt nem hozom el. Korrektül válaszolt, hogy ez miért nem működik náluk. Ez nem jelenti azt, hogy a Komel szemét, az MM pedig "rendes". Mások a lehetőségek, mi, vásárlók pedig próbálunk élni a lehetőségekkel. Ki így, ki úgy.[ Szerkesztve ]
-
shteer
titán
nos a mai napon elfogyott a türelmem az ecosoft-tal szemben. ment nekik a felszólító levél, így 53 nap után azt hiszem jogom van megemlíteni a jogaimat és felnyitni a szemüket a paraszt ügyfélkezelésükről
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
válasz horuszkutya #5381 üzenetére
így van. ugyanazt (új alkatrészek felhasználásával) javítva vagy ugyanolyat köteles vagy elfogadni, ezek után már csak elfogadhatod a felajánlott terméket
..szerintem jónak tűnik
-
horuszkutya
csendes tag
Hát nem tudom, ma hoztam el a kártyát, ugyanaz a típus. De sajna rohannon kellett a vonathoz, így nem volt időm csak a vonaton alaposabban megnézni És sajnálatosan vettem észre hogy a kártya bal oldalán lévő három csavar ami a hűtő műanyag burkolatát fogná a kártya lapjához, azok bizony szőrén-szálán hiányoznak. Szerintem ez nem nevezhető új terméknek.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz horuszkutya #5388 üzenetére
Tőlünk hoztad el szerintem ,ha e-mailt is írtál . Természetesen az abba leírtakat tudom itt is elmondani ,de nem tudom miért hiányozhat. Szerintem mivel régi tipusról van szó a nagyker szervize letesztelte ,ujrapasztázta neked ,és elfelejtették visszarakni. A te újrainduló garidat nem fogja befolyásolni ,viszont ha nagyon zavar akkor tudjuk pótolni a hiányzó csavart.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
spammer
veterán
Hello
Egy lenovo notebookot szerettem volna visszaküldeni szervizbe, mert nem tölt a töltője. 2 év gari van rá, elvileg tartozékokra 1 év, de még az 1 év sem telt le. Az Iponon vettem, megrendeltem a garanciafutárt, de azt a választ kaptam, hogy a lenovo saját szervizét keressem fel és velük intézzem.
Na most a garanciafutárért vásárláskor fizettem ugye, viszont így nem lehet élni a lehetőséggel. Ha most a lenovo szervizébe én vitetem futárral, az nekem plusz költség, vagy ilyenkor a gyártó szervizének ingyenesen kell vállalnia a futárral való szállítást?
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz spammer #5391 üzenetére
Valamit félre érthettél nem azt mondtuk hogy oda kell vinned ,hanem azt hogy csak 3napon belül él a külső garanciális termékekre a díjmentes futár . Törvény adta jogot hozzánk is behozni ,de azt a saját költségeden tudod csak ,ez le van írva a garanciafutáros leírásunkba illetve a garancia jegy 7-es pontjába is. Szerintem nem ebbe a topicba való ez hanem inkább a Iponos-ba ,de a lényeg hogy sok gyártónak Asus ,Acer saját futára van a Lenovot fel kell hívni lehet nekik is van díjementes nem tudom sajnos ,de lehet tudja valaki itt a választ.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
spammer
veterán
válasz HUN]Repa #5392 üzenetére
Rendben, valóban félreértettem. Én azt hittem, hogy a garanciafutár a jótállási időszak végéig érvényes. Ebben az esetben szerintem ezen [link] az oldalon nem ártana pontosítani, mert itt szó sincs arról, hogy csak 3 napig érvényes a garifutár. A garanciajegyen valóban ott van apróbetűvel, illetve a garifutár oldalán is, hogy márkaszerviz stb., de a fenti linken ilyesmiről nincs szó.
A központi márkaszerviznek bejelentettem a hibát e-mailben, várom a válaszukat.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
A Lenovo szerviz azt válaszolta, hogy a futár költségét nekem kell fizetnem.
A korlátozott jótállási feltételekben [link], akkor ez mit jelent?
"Jótállási szolgáltatás típusai:
3. Futár- vagy raktárszolgáltatás
Futár- vagy raktárszolgáltatás esetén az Ön termékét egy kijelölt szervizközpontban javítják meg vagy cserélik ki, ahova az elszállítást az Ön Szervizszolgáltatója biztosítja. A termék csatlakozásainak bontása az Ön felelőssége. Ahhoz, hogy a terméket a kijelölt
szervizközpontba visszajuttathassa, Ön egy szállítóládát kap. Egy futár felveszi a terméket és elszállítja a kijelölt szervizközpontba. A javítást vagy cserét követően a szervizközpont szervezi meg a termék visszaszállítását Önhöz. "Akkor mit biztosítanak Ők?
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz spammer #5395 üzenetére
Itt egy link ,kint vannak a szervizek vidéken is van sok ,valakit érdemes felkeresni vagy hozzánk behozni és elvisszük a legközelebbibe mi .
http://lenovo.hu/tudas/tudas_service.htm
u.i.:ezért ajánljuk inkább a ASUS és Acer notikat ott a futárosdolog nagyon jól müködik !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Josi
aktív tag
válasz spammer #5395 üzenetére
Van ott a 4.pont is.
Meg kell nézni a garancialapon, a te termékedre melyik vonatkozik (valószinüleg a 4.)
Pl Dell notinál is van szervizgaranciás, meg helyszini garanciás is.
Ők a javítást biztosítják''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
spammer
veterán
A jótállási jegyen:
Jótállás időtartama: 2 év szervizben
Nem helyszíni, oké, értem.
Most vettem észre hogy az iponos gari/szállítólevélen 12 hónapot írnak a gépre, pedig hivatalosan 2 év a gari
Találtam helyben Lenovo szervizpartnert. Ha garanciális ügyintézésem van, akkor is kell bevizsgálási díjat fizetnem? Mert 4000 Ft.-ot írnak a honlapjukon, de miért kellene fizetnem, ha egyszer garanciális időn belül romlott el? (Ha nincs semmi baja, vagy nem garanciális eset, akkor nyilván okés, de egyébként nem hiszem, hogy felszámolhatnának akármit is)
Ennél még az is olcsóbb ha futárral vitetem oda-vissza.„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
qdam
csendes tag
Sziasztok, valaki tudna segíteni?
Még év elején a videó kártyám egyszer csak feladta magát, bevittem a szervizbe és három hónapig kellett várnom csak, hogy visszakaphassam és egy újat küldtek elvileg. A rendszert újratelepítettem teljesen nehogy valami rossz hiba miatt megint tönkremenjen, de pár nap után mégis tönkrement ez is. Megint vissza a szervizbe és már több hónapja ismét náluk van, minden héten hívom őket legalább kétszer, de azt mondják, hogy még nem küldték vissza. Gondolom megint kapnék egy újat és nem értem miért tart ennyi ideig, de nem tudom mit tegyek szinte már fél éve nem volt videó kártyám. Valaki megtudná mondani ilyenkor mit tudnék tenni? Vagy várhatok akár 1 évet is mire visszakaphatom?
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- PlayStation 5
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- További aktív témák...