- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
A HP az oké, ott tényleg gyárilag felújítottakról van szó, és pláne ha a gyártó mondja, akkor azt elhiszem. Amit én írtam, az kifejezetten a mobilokra vonatkozik.
Egyelőre arra jutottam, hogy inkább egy Nokia szalonban teljesen tisztán (bár olyan áron, amennyiért rajtam kívül ember nem venné) áfás számlával, mert akkor bár cég vagyok, ezért a fogyasztói szerződésekre vonatkozó kedvezmények nincsenek, de tuti a jótállás egyébként minden tekintetben.
mod: Biztos nem gyártói a dolog mobiloknál, mert hivatalos Nokia szalonban kizárólag az egyéb üzleteknél is rendes új árként feltüntetett áron lehet kapni telefont. Ezek az "olcsósító" megoldások csak nem gyári mobil üzleteknél fordulnak elő. Lassan kezdem érteni, azzal az egy kivétellel, hogy miért nem ruházza meg őket az apeh, miközben az én adóbevallásomban lévő elíráson másfél évet képesek voltak rugózni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
luciferc
őstag
Vigyázz, mert az ördög ügyvédje hívja az ördögöt, az meg seggbe rúgja pingvint
Én az előbb kifejezetten azt boncolgattam, hogy cég által vett gép meddig tartozik a kötelező jótállás hatálya alá, vagyis meddig fogyasztói szerződés a szerződés.
Na szóval, ha céges számlára vetted, akkor a dolog még részben sem szolgálhat magáncélokat, mert ha igen, akkor nem írható le (egészben) a költség, szóval nem biztos, hogy a kisunoka szakdolgozata jó érvelés. A cégbe vásárolt, a cég költségei között elszámolt dolog magáncélra hivatalosan nem használható, tehát erre hivatkozni sem tuti, főleg leírni nem jó, mert ha a (másik) cég megmorcol, és informálja az apehet, akkor ciki van. -
luciferc
őstag
válasz Ariadne #4945 üzenetére
Akkor végül is kimondható az, hogy cég által vásárolt dolog esetén nem alkalmazandóak a fogyasztói szerződésekre vonatkozó kedvezőbb szabályok és csak a PTK hibás teljesítésre vonatkozó szabályai a mérvadóak*?
mod: vagy a felek közötti külön szerződés, ha van ilyen
[ Szerkesztve ]
-
Chaser
titán
válasz Ariadne #4951 üzenetére
Figyelj nem tudom, HP-nál, Dell-nél van ilyen, telefonokba nem bonyolódtam bele, lehet hogy stikli van, ügyes ügyvéd vagy, kideríted
luciferc: Nehézsúlyú pingvin vagyok...nem lennék a helyedben
"Többször emlegetitek, hogy ha munkára kell, akkor jelentős kényelmetlenség már pár nap is. Kicsit ördög ügyvédjét játszom, de szerintem érdekes a téma. Mennyiben tekinthető fogyasztónak az ember, és így a vásárlás fogyasztói szerződésnek, ha a gép munkára kell."
Na most ez nem arra a boncolgatásra utal, amit most írtál. De lényegtelen, ha cégként vettem a gépet akkor munkára hivatkozok, ha magánemberként akkor pl a nagyira._tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
gtamate2
veterán
Sziasztok!
Lenne egy 96gt-m még garis, de az utóbbi időben nagyon melegedik, idáig játék közben 60 fok volt most pedig 90-110 fok. Szokott annyira felmelegedni hogy kikapcsol a gép (túlmelegedés) . Nem a legfrisseb driver van rajta, tudom hogy annak ez a problémája vagyis hasonló. Ez garanciális probléma?*Sn0w
-
Diocles
aktív tag
válasz gtamate2 #4956 üzenetére
Azért az elgondolkodtató, hogy mi okozza a túlmelegedést. Az egyetlen ok, amit el tudok képzelni, hogy eltömítette a hűtőjét a por. Mielőtt elküldöd a gariba mindenképpen tisztítsd meg! Sűrített levegős palackkal ki tudod fújatni belőle a port anélkül, hogy akár egy csavarhoz is hozzáérnél. Bár feltételezem, ezt magadtól is tudtad, mégis olyan meglepő a hibajelenség, hogy ezt muszáj volt elmondanom.
-
Chaser
titán
válasz gtamate2 #4955 üzenetére
Ha driver gond akkor cseréld olyanra ami jó, sw-es probléma nem ingyenes, ha bios-ra gondoltál az magától nem fog felül íródni, mint elmondtad kezdetekben jó volt. Vagy tele van porral a venti, vagy szerelgetés közben elmozdulhatott a borda, esetleg tré hűtőzsír volt a magon, ami már nem látja el a funkcióját.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
#02683648
törölt tag
válasz Ariadne #4951 üzenetére
Van azért olyan bolt is, ahol hivatalosan, számlásan áfásan is olcsóbb mint a "Nokia boltban". Emellett nagyáruházak (MM,EW stb.) aktuális kínálatában is érdemes körülnézni, rendszeresen akcióznak felső-középkategóriás mobilokat is.
Amúgy jogilag tuti biztos h sáros a dolog, de MA-s topicokban az volt a tapasztalat, h a garjegy tutira nem hamis (legalábbis Nokiák esetében). Volt olyan, h 0% áfával adtak ki teljesen hivatalos számlát, persze legtöbbször az adásvételi szerződéses mutyi megy.
Viszont maga a telefon legtöbbször magyar piacra szánt, magyar nyelvű, teljesen bontatlan, Nokia nyilvántartása szerint is rendben lévő cucc, Nokia garral.
Tényleg kíváncsi vagyok arra, h ez miért éri meg nekik, és miért nem sújt le már az APEH erre az egész biznyecre. Csak aki tudja is h miről van szó, az hallgat mint a sír, még egy anonim fórumon is.
Én egyszer egy VPOP-s komát is megkérdeztem, h mégis mi van ezekkel, mire ő széttárta a kezét, h "a forrásnál akarjuk azokat megfogni akik az EU-ba is illegálisan hoznak be vmit, de a különbözeti adótrükközők nem hozzánk tartoznak". Ok, végülis -
salieri.
őstag
sziasztok a 72 oras elallas letezik? Vasaroltam egy pedalt az intersportban, ami nem mukodik rendeltetesenek megfeleloen , es ezt az intersport is elismerte... felajanlottak vasaroljam le az osszeget. en mondtam nem szeretnek semmi mast most venni , a penzt akartam visszakerni de nem adjak vissza! mit tudok ilyenkor cisnalni?fontos lenne ha valaszolnatok mert holnap van a harmadik nap! koszi! u.i: esetleg az ehhez tartozo jogszabalyt odadorgolnem a bolt orra ala ha valai elkuldene!
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz salieri. #4961 üzenetére
Ha bruttó 10k feletti, ennek a rendeletnek a végén lévő listába tartozó termékről volt szó - amire nincs nagy esély -, és három munkanapon belül azt látod, hogy rossz és visszaviszed, akkor javítás helyett cserélni kötelesek. Ha nem lehet cserélni, csak akkor kell visszaadniuk a pénzt.
Minden más esetben a normál jótállási/szavatossági szabályok élnek, vagyis javítaniuk kell, ha nem megy, cserélni másikra, és csak ha ez sem megy, akkor kell visszaadniuk az árát. Ha egyébként másik ugyanolyanra ki tudnák cserélni, akkor érdemes elfogadni a levásárlást szerintem.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
salieri.
őstag
válasz Ariadne #4962 üzenetére
5990 ft volt a pedal! volt belole masik , de azok is eleg rosszul mukodtek igy nem kertem belole. ajanlottak egy 12 ezrest de en nem akartam rafizetni, ekkor mondtak vasaroljam le az arat... en viszont nem szeretnek mast venni! igy jogtalanul kerem vissza a penzem?
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz salieri. #4963 üzenetére
Ahh, bocs, persze, attól, hogy nem jótállás hanem szavatosság (10k alatti), még ugyanúgy visszajár a pénzed, csak a három munkanapos dolog nincs, amit az előbb írtam, de 10k alatt az amúgy sincs. Ha ugyanolyan másikra nem tudták cserélni, vissza kell adniuk a pénzt, de akkor is, ha kifejezetten nem jó mint konstrukció, és ezért nem akarsz cserét.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
salieri.
őstag
válasz Ariadne #4964 üzenetére
Tudtak volna cserelni mint irtam volt meg belole 5 db ,viszont en azt mivel bizonyitom nem jo konstrukcio!? mindenesetre beirtam a vasarlok konyvebe! holnap bedorgolom az orra ala a rendeletet mit nyomtassak?
Magyar nyelvu hasznalati utasitas sem volt a dobozban ! Egyik pedalban se!
[ Szerkesztve ]
-
Mr President
senior tag
Sziasztok.
A segítségeteket kérném. Előzmény: n73 telefonom 4x lett elküldve a szervizbe ugyanazzal a hibával. A 4. után azt mondták hogy csere lesz, levásárolhatom az árát.
Itt kezdődik az ami érdekelne engem. Szóval lelehet vásárolni az árát kb 70k. Itt van a problémám ugyanis úgy alakult hogy tudnék rádobni még egy kis pénzt és így tudnék venni egy előfizus iphone 3g-t. De az üzletben a srác azt mondta hogy nemlehetséges ez így, hanem egy olyan telót vehetek ami ennek az összegnek felel meg, +/- 5k. Mivel érintő képernyőset akarok így a lehetőségem kb egy 5800 és egy Blackbarry. Kérdésem az lenne hogy ezt megtehetik? Mármint hogy a levásárolható összeget nem toldhatom meg?
Segítségeteket előre is köszönöm!iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
luciferc
őstag
válasz Mr President #4967 üzenetére
Ha nem tudja ugyanolyanra cserélni, akkor köteles a teljes vételárat visszaadni, amit ott költesz el ahol akarsz, akár be is teheted a bankba 100 éves lekötésre. Megkérhet arra, hogy ne adjon vissza pénzt, hanem vásárold le náluk, de erre csak kérhet, neked nem kötelességed elfogadni. Ha elfogadod, akkor viszont semmilyen módon nem korlátozhatja, hogy mit veszel, mennyivel toldod meg*, hiszen jogilag te visszakapod a pénzed, csak vagy olyan jó fej, hogy nála költöd el újra. Szóval tömören: nem, nem teheti meg, már az is a te jófejséged, ha egyáltalán belemész a levásárlásba és ne a kp-t kéred vissza. Ezek után én már meggondolnám**, de nem akarlak lebeszélni róla, a te döntésed.
Hivatkozni a PTK-ra tudsz, lásd #4872.* nem is értem, hát nem jó neki, hogy több pénzt hagysz ott?
** lásd elmúlt 60-70 hozzászólás, ha szívózik a cég, akkor ragaszkodunk a jogszabályhoz -
Ariadne
őstag
válasz Mr President #4967 üzenetére
Kérdés, hogy ez egy olyan telefon, aminek teljesen kifizetted az árát, vagy valamilyen előfizetésben vett készülék? Szolgáltatóról van szó vagy sima mobilüzletről?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz salieri. #4965 üzenetére
Az jó, hogy beírtad, remélhetőleg ez elég lesz nekik. Sok mindent nem tudsz csinálni, hogy kikényszerítsd, perelni itt nem érdemes (hahó, avman, bizony írunk ilyet is - ő kifogásolta, hogy állítólag mindig mindenkit csak arra buzdítunk, hogy pereljen, pedig nem), szóval igyekezz meggyőzni őket. Már rengetegszer leírtam, csak mindenki lusta visszakeresni, NFH honlap, jogszabályok, 151/2003. Korm. rend., 49/2003. GKM és Ptk (van ott kivonat).
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Mr President
senior tag
Köszönöm a gyors választ luciferc-nek és Ariadne-nak!
A kérdéses telefon a T-mobilnál lett véve előfizetésre, valamivel több mint két éve. A vételár egy része egyéves részletre volt ha jól emlékszem. De mint mondottam ez több mint két éve volt így már rég kivan egyenlítve a teljes ára és a hűségidő is lejárt!
Az eladó srác szavaiból úgyvettem ki hogy amit most adnának azt dominós áron adnák. Tehát semmi kedvezmény nincs rajta. A kártyás ára. Én pedig továbbra is előfizus vagyok, és maradok is. És amit néztem telefon az 90k lenne előfizuval, 2 éves hűség időre dijcsomagra vonatkozó hűségnyilatkozat nélkül!. Ebben az esetben is követelhetem azt hogy az utóbbi lehetőséget választanám?iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
Mr President
senior tag
Bocs ha kicsit értelmetlen lett néhol de már álmos vagyok! Ha lenne még valami amit nem írtam le és fontos lehet szóljatok!
Még egyszer köszönöm a segítségeteket!iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
Ariadne
őstag
válasz Mr President #4971 üzenetére
No akkor a telefon a tiéd, ez oké, de hány éves? Jótállásos egyáltalán még? Persze tartós fogyasztási cikknél 3 év a szavatosság, de ott már neked kell bizonyítanod, ha gond van.
mod: Hú azért a szerződést is meg kellene nézni, nem tudom még mindig, hogy ilyenkor egyébként hogy kapcsolódik és a telefon teljes árának kifizetése után kapcsolódik-e a készülék az előfizuhoz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
addikt
válasz Ariadne #4973 üzenetére
Lehet nagyon nagy hülyeséget írok, lehet, hogy nem.
Szóval fizikailag egyáltalán nem kapcsolódik egymáshoz ( a telefon bármely T-s simmel üzemel,. illetve a sim bármilyen telefonban használható) a készülék és az előfizetés. Aztán jogilag ez hogyan van, azt már nem tudom. (Részletre vásárolt lészülék esetén is csak az előfizetésre van kötbér kikötve.)telefon teljes árának kifizetése után kapcsolódik-e a készülék az előfizuhoz.
Ez nem teljesen mindegy különben?
Jó szerencsét!
-
Mr President
senior tag
válasz Ariadne #4973 üzenetére
A telefon garija pont a szervízben töltött időpontban járt le. Gondolom ezért is mondták hogy akkor csere lesz mert nem tudták javítani. Míg volt rá gari mindig küldték a szervizbe ugyanazzal a hibával, de soha nem javították meg. (szerintem nem lehetett javítani).
Akkor az most a lehetőség most nem működik, hogy kérem az árát és veszek egy másik telefont?
iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
Csaba_20_
őstag
válasz Mr President #4975 üzenetére
Amíg szervizben van, addig nem ketyeg a gari. Szóval a szervizben nem járhat le a gari.
-
BluEyes
őstag
Üdv topic!
Valaki, aki már sikeresen küldött vissza a WD-nak rossz hdd-t cserére, segítsen nekem legyen oly kedves.
A regisztráció megtörtént, küldhetem a meghajtót Németországba. Az angoltudásomat messze meghaladó tájékoztatóval viszont nem igazán boldogulok, meg hát nem is szeretnék elbaltázni semmit.
Szóval az a kérdés, hogy hogyan csomagoljam, mit rakjak a csomagba a döglött vinyón kívül, mit írjak a csomagra a címzett és a feladó címén kívül, meg hasonlókban kérem a tanácsot ill. segítséget.Azért jó a tengerparton, mert ott csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék.
-
satomee
senior tag
Sziasztok.Tanácsra lenne szükségem,talán tud valaki segíteni. Kb 2,5 éve vettem egy Asus 8600GT karit 3év garival, ami kb fél év múlva megadta magát.Akkor kicserélték egy ugyanolyanra,ami viszont most egyszerűen kigyulladt a gépemben (nem volt húzva vagy ilyesmi).Az előző cserénél vettem egy alaplapot és egy procit is,így egy számlára került ezekkel a vga,vételárnak pedig 0Ft-ot tüntettek fel.Most szeretném gariztatni,de ha lehet semmi szín alatt nem akarok ugyanilyet,elég volt 2x befürödni vele.Kérhetek más típust/gyártmányt/stb helyette vagy köteles vagyok elfogadni ha ugyanilyenre ki tudja cserélni?A másik ami érdekelne,hogy ha másikat kap(hat)ok helyette,hogy fogják megállapítani az árát ha a garancián 0ft szerepel?Előre is köszi ha valaki tud segíteni
[ Szerkesztve ]
...villámcsapás keltette indukciós hatás...
-
Gyuri27
félisten
válasz satomee #4979 üzenetére
Egyszerű a képlet.
Az első számla nálad kell, hogy legyen. Tehát az azon szereplő ár a mérvadó.
Egyébként ha ugyanolyanra cserél akkor a jótállási kötelezettségének eleget tesz. El kell fogadnod. Itt jön az, hogy mikor beviszed megkérdezed, hogy másik vga-t ebben az árban kaphatsz, vagy minimális ráfizetéssel egy másik vga megoldható lenne.
Ha ilyen vga nincs akkor kérheted vissza a vételárat.Mennyi volt ennek akkor az ára? Mennyi most? A bolt árlistájában szerepel-e ilyen vga?
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok.
Következő a problémám.
2007-ben vettem egy síkabátot, amit azóta is nagy megelégedéssel használok.
Minden évben síszezon után elviszem tisztítóba, és mindig ugyanoda.Tegnap ugyanígy elvittem, és ma lett kész.amikor elmentem érte közölte velem a hölgy, hogy sajnos a kabát anyag rossz, és a piros színe befogta a fehéret, és az egész rózsaszín lett.Elborult az agyam rendesen.Mondtam, hogy így nem kell a kabát, nézzenek utána hogy mi lett vele.Azt mondta a hölgy, hogy van itt egy másik síkabát is, ami ugyanígy ereszti a színét.Erre mondtam, hogy az enyém eddig 2 tisztítást megélt, de eddig semmi nem volt vele, minden ok volt.Erre kedvesen megszólalt a hölgy, hogy akkor legközelebb mossam ki otthon.
Adott egy papírt, hogy ide írjam le a reklamációmat, és vagy fél évig köszönjek el a kabátomtól, mert elküldik bevizsgálásra, és még kermis ügy is lehet belőle.
A szavaiból azt vettem ki, hogy ők semmilyen felelősséget sem vállalnak a munkájukért, persze a pénzt 2090 ft-ot előre kifizettették.
Mit tudok tenni ilyen esetben?
30K-s kabátról van szó.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
satomee
senior tag
válasz Gyuri27 #4980 üzenetére
Amikor vettem,30e körüli összeget fizettem érte,a bolt kínálatában pedig már rég nem található. A gond csak az hogy az eredti számla nincs meg,és igazság szerint nem vagyok meggyőződve hogy az én hanyagságom miatt... Egyébként ma bevittem,felvettek egy hibabejelentő lapot vagy mi a szöszt és közölték hogy kb 2 hét míg felküldik a nagykerbe és míg ott bevizsgálják.Azt furcsállom egy kicsit hogy az előző karit berakták helyben egy gépbe,látták hogy nincs rajta kép,és közölték hogy 2napon belül kerítenek egyet és kicserélik.Most meg hogy a nyákon égésnyomok vannak,szervízbe küldik bevizsgálni...? Rákérdeztem hogy mi van ha más gyártmányt szeretnék helyette mert már nem bízom az Asus 8600-os sorozatában,de erre is csak azt mondták hogy meg kell várni mit mond a szervíz. Hát nem elég egyértelmű hogy a púpos kondi másik oldalán van egy jókora égésnyom???
...villámcsapás keltette indukciós hatás...
-
Gyuri27
félisten
válasz satomee #4982 üzenetére
Pedig az eredeti számla nálad, kell hogy legyen (hiszen cserekor azt nem veszik el). Ha nincs kérdés, hogy a boltban hogyan pótolják neked.
A boltban mondtam volna nekik, hogy nektek van 3 napotok arról nyilatkozni, hogy mi fog történni. Javitás, csere ugyan olyanra, pénz visszafizetése. Ennek a lezongorázására pedig 15 napjuk van. Annó azért cserélték hamar mert volt nekik vagy a nagykerben ahonnan hozták.
Lehet rajta. Sőt az összes kondi ki is pukkanhat (régen így haltak meg a deszkák). De ez mitől lenne a te hibád? Szar a kondi és ennyi. Ha meg nem így gondolják bizonyitsák az ellenkezőjét.
Amúgy jobban járnak ha nem puposkodnak, mivel ez a második ilyen halott vga-d. Ergó valami a széria körül nem kerek.Szóval számlát meg kell keresned. Vagy keressék meg a boltban hiszen 5 évre visszamenőleg nekik meg kell lenni. Ha a számlával nem jutsz semmire. Alkudj meg egy 5750-re vagy 4850-re. Ezek 30k körül mennek. De számlával egyszerűbb az élet.
Amd - Radeon - Ryzen
-
satomee
senior tag
válasz Gyuri27 #4983 üzenetére
Mondjuk a számlával lesz gondom,de ha jól értem: ha nem tudják kicserélni egy ugyanolyanra,akkor visszakérhetem az árát,vagy kérhetek másikat ugyanilyen árban (és nem pl ugyanilyen teljesítményűt)?Ha pedig nem tudom felmutatni a számlát,akkor kérhetek (kötelesek adni) számlamásolatot?
...villámcsapás keltette indukciós hatás...
-
Gyuri27
félisten
válasz satomee #4984 üzenetére
Ha nem tudják javitani vagy ugyan olyanra kérheted a teljes vételárat. Na ide kell a számla.
Abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy ugye adtak egy 0-s számlát. Tehát te a vásárlás tényét tudod igazolni. De mivel azon 0 van így rákell venni őket, hogy keressék meg a régi számlát. Ha nem keresik és ott akarod a pénzed költeni egy köztes megoldás ha egy neked megfelelő vga-t elhozol (de legyen rajta ár).Amd - Radeon - Ryzen
-
Ace Ventura
addikt
4981-re valki?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4986 üzenetére
Van egy szép kabátod. Ma a másság manapság úgyis trendi.
Amd - Radeon - Ryzen
-
CsuRi101
tag
Sziasztok!
Tudtok abban segíteni, hogy kihez, hova fordulhatok, ha a szerviz nem veszi be a telefonomat, pontosabban nem hajlandóak garanciában javítani? Egy Iphone 3G-ről van szó, hajszálrepedések lettek rajta, ami ismert típushiba, ígértek egy új telót, de helyette csak a hívás jött, hogy biztos leejtettem, ezért buktam a garanciát. Az egy dolog, hogy nem ejtettem le, az meg egy másik, hogy kb. 70 ezer forintos javítási költséget mondtak, holott a telefonnak semmi baja, csak a repedések miatt vittem be.Bizonyítani nem tudom, hogy nem esett le, de elég morcos vagyok... -
Ariadne
őstag
válasz CsuRi101 #4988 üzenetére
Hasznos olvasmány klikk. Nem mindegy, hol vetted, és nagyon nem mindegy, hova viszed vissza jótállást intézni. Ha itthoni jótállásos, akkor be kellene venniük és javítani, kivéve ha független szakvéleményt hoznak, hogy te ejtetted le. Azt nem elég, hogy azt mondják...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Psychonaut
addikt
Notiknál vinyócsere és RAM-bővítés megengedett, ugye? (tekintve, hogy ezek kb. semmiben nem befolyásolják a gép többi részét úgy, mint pl. egy proci)
Köszi a válasz(oka)t előre is!
-
kisninja
őstag
válasz Ace Ventura #4991 üzenetére
Nagyon kevés az esélyed..... Nekem a Nike cipőmet vizsgálták meg berakták egy olyan gépbe ami nem ott hajtogatta így a cipőm hibátlan lett holott nyikorgott.... Bebuktam a pénzt és maradt még 2 évig a nyikorgás.... Most Merellezek de állítólag azt meg nagyon hamisítják.
Szerintem mivel megfogta már a másik kabát így ráfogják, hogy az ereszti a színét. Szemét bagázs....powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Psychonaut
addikt
válasz Psychonaut #4992 üzenetére
Meg.
(Nem vagyok skizofrén, csak közben megtaláltam. )
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ace Ventura #4981 üzenetére
Írd le a történteket a vásárlók könyvébe és kérd, hogy térítsék meg a károd. Azt viszont vedd figyelembe, hogy a 2007-ben 30e Ft-ot érő kabát értéke mára jelentősen csökkent. Lehet, hogy ma már 10e Ft-ot sem ér. Ha mást nem is, a tisztítás díját mindenképp követeld vissza. Esetleg nyomatékul jegyezd meg, hogy amennyiben semmilyen módon nem kárpótolnak, perre fogod vinni az ügyet és a perköltséget is rájuk fogod terhelni. Ajánlatos lenne meggondolniuk, hogy pár ezer Ft-ot kifizetnek most és elégedett ügyfelük leszel a továbbiakban is, vagy az ügyvédek költségeit is fizetik és a történtekről tájékoztatod az összes ismerősödet. Tudom, hogy nem fogsz perre menni, de talán lehet ilyenekkel nyomatékot adni a mondandódnak.
Azt gondolnám, hogy az ilyen tisztítócégek biztosítást kötnek ilyen esetekre és abból fedezik ezeket az eseteket. De legalább is ez lenne szerintem a megfelelő hozzáállás.
-
Ace Ventura
addikt
válasz Csaba_20_ #4995 üzenetére
Hát épp ez a gond, hogy nem ér semmit az a kabát, csak az első síélmények, stb, amit nem kárpótolhatnak.Annyit nem mondott volna a nő, hogy elnézést, vagy valami, hanem hogy vigyem haza, és mossam ki otthon ha nem tetszik.Eszem megáll.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
celf
őstag
Helló, vettünk egy HP gépet, és nem igazán tetszik, nem vagyunk megelégedvevele. szerintetek visszavihetjük kicserélni egy DELL-re amit még néztünk?
Ma vettük.
Pénzt ugye nem kötelesek visszaadni, de ha másik termékre akarjuk cserélni akkor azzal nem kéne gond legyen, ugye?
law expertek, előre is köszi[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Motoros topic
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Ubuntu Linux
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Hálózati / IP kamera
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- iPhone 13 512GB Midnight Független Akku 88% Hibátlan! 3 Hó Gar + Beszámítás
- ÚJ Intel Core i5-14600K 3.4GHz Box Processzor
- Régi PC Játékok - Rome Total War/Barbarian Invasion/SpellForce/Simcity 4
- Samyang 35mm F1.4 (Sony E)
- Glidecam Camcrane 200 állítható hosszúságú krán daru + Manfrotto 132XNB statív