Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Primal

    csendes tag

    válasz SpeedR #5335 üzenetére

    Speedr , az alien computers én úgy tudom jogutód nélkül megszünt de nem vagyok 100% ig biztos benne de itt egy link ahol pont ezzel kapcsolatosan írt valaki.

    [ Szerkesztve ]

  • Primal

    csendes tag

    Na hellosztok.
    Lenne egy kérdésem mégpedig az hogy nem e tudjátok nincs e törvényben megszabva mennyi a maximális idő amíg ki kell egy cégnek cserélnie egy gyári hibás készüléket?
    Hogy konkrétabb legyek kb. 1 hónapja beadtam a hibás alaplapom ahol vettem és azt mondták hogy 5 maximum 7 munkanapot vesz igénybe és kivizsgálják , nos mikor le telt a 7 nap fölhívom őket mondták hogy gyári hibás az alaplap 5 nap és hozzák az újat , le telt az 5 nap föl hívom őket és azzal fogadnak hogy : "Nem tudjuk mikor érkezhet meg az alaplap , amint megjön jelentkezünk." Végül is egy telefonal nem tudta volna le kérdezni mi a helyzet nem számít hogy én addig pénzt veszítek mert munkámhoz kéne a gép és másikat meg nem tudtam be szerezni , rá 1 hétre hívom őket és közlik hogy nem tudják beszerezni az alaplap típusát és vagy vissza adják a pénzt vagy egy másik típusra váltok, amit be is tudnak szerezni 2! napon belül vagyis Péntekre , mondtam hogy jól van 2 nap még belefér , rá 10 perce hívnak hogy rá is kell fizetnem 8000Ft-ot hát akkor szépeket gondoltam magamban de mivel 2 nap alatt sehol nem tudtam volna be szerezni új alaplapot ezért úgy voltam vele hogy ez belefér mert az új lap többet is tud. Most meg ott tartunk hogy ma se hozták vagyis hétfőn, és NEM tudják mikor jön , elhiszem hogy nem ők tehetnek róla de akkor ne ígérgessen olyat hogy ekkor meg ekkor meg lesz az alaplap , vagy csak a beszerzővel nem tudnak egyeztetni vagy nem tudom :) Ezek után nem tudom hogy fogok e náluk bármit is venni még ha olcsóbbak is mint mások , mert hogy nem kis pénzt hagytam ott és azok se akiknek ajánlottam a boltot , és ezek után meg kiderül mennyire érdekli őket a dolog ha nem profitálnak számottevően :D , hát mondom ez gyönyörű ha tudom hogy nem 2 nap akkor ismerős által meghozatom még ha keddre is de mivel mostmár a pénzt nem kapom vissza mert már meg rendelték az új alaplapot most semmit se tehetek csak várhatok amíg csinálnak valamit a beszerzőjükel
    .

    [ Szerkesztve ]

  • Primal

    csendes tag

    válasz HUN]Repa #5338 üzenetére

    Hát már hívtam őket ma hogy akkor mégis csak adják vissza a pénzt mert amit ígértek 2! nap már bőven le telt , de erre ők azt mondták hogy nem adhatják vissza mert már megrendelték a terméket és ezt ilyenkor már nem lehet. Most ott tartunk hogy holnap lesz hogy még 1 hét letelik :D. Majd csütörtök délután fel hívom őket hogy mi a helyzet és ha nem tudnak pontos időt mondani és megint csak le akarnak rázni azzal hogy nem tudják mikor jön a cucc , akkor valószínű hogy be megyek és meg beszélem velük a dolgokat személyesen , és csak azt nem értem hogy-hogy nem tudják le kérdezni be szerzőtől legalább a körülbelüli időt mire megjön az alkatrész , főleg egy ekkora cégnél mert azért az Aqua már országos szinten űzi az "ipart".

    [ Szerkesztve ]

  • Primal

    csendes tag

    válasz HUN]Repa #5340 üzenetére

    Kösz a tippeket Repa :R , valószínű hogy csütörtökön be megyek a pénzért mivel nem mondhatják hogy ok nélkül teszem ezt , arról nem is szólva hogy azzal hogy ennyi ideig húzzák a dolgot meg is károsítottak mivel munkához is használtam a gépet és már kedvem sincs foglalkozni ezzel a bolttal ;] , le is kérdeztem másik boltot hogy mennyi idő alatt tudnák beszerezni az alaplapot és mondták hogy nincs raktáron de a beszállítójuktól be tudják szerezni a rendelést követő másnapra és hogy ez 100% , sajnos még így is szerintem előbb kapom meg tőlük mint hogy ha megvárnám míg Aqua-hoz megérkezik , pedig elötte úgy voltam vele hogy ennél nem találok jobb boltot bár lehet a be szállítójuknál vannak bizonyos gondok de már az se érdekel. :U

  • Primal

    csendes tag

    válasz HUN]Repa #5342 üzenetére

    Na hellsoztok megint.
    Nos megkaptam az új csere alaplapot és amikor összeraktam gépet és bekapcsoltam elég nagy sokk ért , ugyanis ugyan azok a hibák jelentkeztek mint a régi alaplappal vagyis a CPU alapból mind a 4 magal 89-90 Celsius!!!! fok körül volt. Amikor ezt meg láttam nagyon elment a kedvem mindentől mert azt hittem végre jó lesz minden. Most 1 magal csinálom dolgokat de a cpu temp van mikor azt az 1 magot is 80 fok körülire írja.
    na most ezekből ki folyólag lenne egy kérdésem hozzátok , az egész júnisban úgy kezdődött hogy azt hittem procival lett vmi mert a gép kikapcsolt a túl magas hőmérséklet végett mert be volt állítva hogy 90c fölé megy egyből kapcsoljon ki ( ez egy Core i7 920 csak ha 90 C fölé megy akkor van gáz , ja és nem volt húzva ) ezért úgy voltam vele nem cseszetem inkább el viszem abba a boltba ahol vettem ott meg vizsgálták azt mondták alaplappal van valami és a procinak SEMMI baja, és vigyem el a boltba alaplapot ahol vettem. Ja és ezt a procit június 12 körül vittem be és június 20-án lett volna hogy 1 éve hogy vettem. 1 év gari volt rá de mikor be vittem mondták hogy le járt a garancia.
    Szóval a kérdésem az lenne hogy valóban nem a nap szám szerint kell nézni a garanciát hanem hónap szerint? Mert úgy néz ki procival is van valami nem csak az alaplappal , és nem igazán engedhetek meg megint 65 e Ft procira mert ezt a gépet is úgy vettem hogy ez volt az első ami sajátom és úgy voltam vele elöször és utoljára ennyiért veszek gépet.Meg hát akkor úgy néz ki enyhén szólva át basztak akiknél vettem a procit mert ez nagyon is hibás és most meg nem tudom mit csináljak mert lehet ezzel az 1 magal se működik majd stabilan.
    Remélem tudtok valami tanácsot adni és előre kösz. :)

  • Primal

    csendes tag

    válasz Gyuri27 #5368 üzenetére

    Hát igen én is így voltam vele, de ha most vissza viszem nekik hogy mégis csak szar a proci tuti hogy nem cserélik mert már teljesen lejárt a gari, csak hogy akkor úgy néz ki félre vezettek , a papír meg hogy be adtam nekik június 12-én javíttatni én hülye náluk hagytam mert csak azért cserébe adták vissza gépem , és nem tudom elérnék e bármit ha fogyasztóvédelemnek szólnék , azt tudom hogy a garancia érvényesítéshez nem kell papír mert nekik meg kell hogy legyen hogy én vásároltam náluk csak azt nem tudom hogy a javításról is van e , igaz javításnál is írtam alá papírt szóval ha azt mondják nincs semmi akkor ráadásul még csalnak is. Meg ezt egy hülye is észre veszi hogy szar a proci mert az új alaplappal is 90 Celsius körül volt proci, és most hogy le vettem 2,66 ghz ről 2 ghz re a procit és 1 magot használok így is 75-80 fok között mozog a hőmérséklet , azon az 1 magon.
    De sejtem hogy az lesz hogy mutassak föl papírt hogy náluk javíttattam akkor tuti rájuk küldöm fogyasztóvédelmet , és szerintem a javításról is kell hogy legyen nyom a gépükön , bocs hogy így fogalmazok de már nagyon ki van a f.szom hogy 6 hetet vártam az új alaplapra erre kiderül hogy a procim is hibás amire ők azt mondták : " Nincs semmi baja a procinak csak az alaplappal van valami vigyem vissza a boltba ahol vettem." ( az alaplapnak vmi hőérzékelője romlott el.) Igaz most nem használom gépet csak megnéztem így mennyi a hőmérséklet , mert a végén az új alaplapot el bassza valahogy kit dduja lehet az előző alaplapot is ez kúrta el, Azt is el tudom képzelni hogy ezek meg se nézték procit másik alaplapban mert látták hogy a hőérzékelő szar és be tudták az alaplap hibájának ezzel így én se kérdeztem utána hogy a garanciát tényleg nem érvényesíthetem mivel a procit idáig jónak hittem, így ők meg "nyertek" rajta.

  • Primal

    csendes tag

    válasz HUN]Repa #5370 üzenetére

    Hát a gépet pont ma vittem megnézetni másik helyen ahogy fogyasztóvédelem ajánlotta , sajnos csak most tudtam fel jönni netre ha előbb tudok akkor hozzátok vittem volna de azért örülnék ha itt vagy levélben megadnád a cég nevetek hátha késöbb kell valamit vennem vagy javítatni :D .
    Egyenlőre nem szeretnék bolt nevet írni mert lehet nem a proci hibás és az péntekre derül ki hogy mi a helyzet , bár a garanciás ügy miatt megérdemelnék hogy ott lejárassam őket ahol tudom. Már azt is kinézem belőlük hogy le tagadják hogy garancia előtt vittem vissza gépet mivel a papírt amit a javításkor adtak azért cserébe adták vissza csak a gépemet én h.lye meg nem kértem másolatot amit mondjuk maguktól kellet volna adniuk, bár akkor elég ostobák lennének mert többen kísértek el boltba és egyikük a garanciára való ki fogásuk is hallotta szóval rajtam kívül más is tudja tanúsítani, de remélem hogy ebben a dologban nem lesz igazam :). Amint lett valami fejlemény majd fárasztalak titeket vele. ;]
    kösz a sok segítségért mindenkinek bár ezt lehet már írtam. :R

Új hozzászólás Aktív témák