- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ulefone Armor 17 Pro - infragranti
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz werszomjas #4701 üzenetére
Ez Gigabyte 9600 GT 512dd3
A totyikjában láttam már hasonló srácot akinek volt ilyen problémája felvettem vele kapcsolatot de rég nem logolt be. -
Gyuri27
félisten
válasz bobalazs #4702 üzenetére
Az a régi tipushibás széria (bsod). Amúgy meg mond meg nekik egy: egy hibás szériánál ne f.szoljanak hanem cseréljenek (használják a guglit). Kettő: olyan alkalmazást, játékot futtasanak rajta amit te is használsz. Hiszen sokra nem mész vele, ha ők x progival jónak találják. Nálad meg y progival rommá fagy.
Amd - Radeon - Ryzen
-
válasz Gyuri27 #4703 üzenetére
Kb ez az érzésem. Fosok viszont hogy kötik az ebet a karóhoz és megmondják hogy namármost csak 3dmark mert hogy az mindent kihoz.
Hát a sráccal beszéltem a boltba, korrekt, mert elmondta h adnak cserekártyát ha van baja és gariztatják, meg h 24 órát 3dmarkolnak vele,sőt mondta vigyem be akkor a számítógépem, az meg ciki végigbuszolni vele a várost, merthogy kocsim nincs. (ismerősöm se)
A ciki az egészben h mondom van h napokig elmegy gond nélkül van h aztán meg beszarik akár 2x egy nap, tehát kiszámíthatatlan.[ Szerkesztve ]
-
A black sod ahogy gyuri is utalt rá, szériahibás voltából van a kártyának.
Lejjebb lehet a gpu órajelét venni, és akkor nincs, de ez nem lehet megoldás, garanciás karinál.
A gigabyteokról azért mégsem olvasni annyit mint pl. xfx stb.
Mivel már 3. rendszerben van a kártya és crassel ezért nem lehet táp v akármi hiba.
Ugyanazok a tünetek mint ahogy máshol is olvasható: kép elszáll, hang kiakad, ismétli magát (loopol), és csak bizonyos játékoknál. Lehet az CS., HL2, wow, akármi.
Intenzívebb gémeknél mint pl. GTA4 viszont ez nincs. -
04ahgy
nagyúr
válasz Ariadne #4693 üzenetére
Nem úgy szól a jogszabály bötűje, hogy a jótállási igény a jótállási jeggyel érvényeíthető? A számlára nem szoktak gyári számot írni, csak arra.
A szavatossági igény persze teljesen más. De miért is egy kevesebb megkötéssel járó ügyintézési módot válasszon, ha a termékére érvényes jótállás vonatkozik?
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
z0d1AK
veterán
Ma bevittem az egyik helyi boltba az alaplapomat, tegnap elhalálozott.
Nem egy mai darab, egy ASUS M2N4-SLI, korrektek voltak, azt mondták, hogy ha minden igaz 2 hét, max. 3, majd hívjam őket.
Nem tudom, hogy tudják-e javítani, bár szerintem ezek a mai alaplapok nem azok, amiket elkezdenek forrasztgatni.
A számlán és a garancián nincs feltüntetve külön az alaplap ára (ramot és procit is akkor vettem), ha cserélik, vagy vissza fizetik a vételárat, akkor mi alapján mondják meg az alaplap értékét, vételárát? Vagy a boltnak tudnia kell, hogy mennyi volt akkor?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
Ariadne
őstag
Egyrészt: a jótállási igény alapvetően jótállási jeggyel érvényesíthető, de ha ezt szabálytalanul állítják ki vagy nem adják át a fogyasztónak, az nem érinti az érvényességét. Ezen kívül pedig jótállásra és szavatossgra egyaránt érvényes, hogy ha a forgalmazóval szemben igényt érvényesít, a fogyasztói szerződést megkötöttnek kell tekinteni, ha a számlát bemutatja.
Ebből az következik, hogy jótállási jegy nélkül persze _elvileg_ tudod intézni a dolgokat, na de a gyakorlatban mégis hogy tudod ezt megtenni? Szerintem kb. sehogy, hacsak nincs számla. Olyan meg ugye ritkán van, hogy jót. jegy van és számla nincs, pláne rendesen kitöltött jótállási jegy.
Ami viszont gond, ha csak számla van, hogy több éves jótállásnál ez nem szokott ott látszani sokszor (vannak pl. számtech üzletek, ahol ráírják persze, de sajna ez a ritkább), és bemondásra kevéssé fogják elhinni, hogy tényleg 2-3 év jótállás van az adott termékre.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
zseko
veterán
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne garancia ügyben. Vásároltam egy vinyót tavaly február körül, a garanciaideje 3 év. Kb 10-11 hónap múlva bad szektoros lett, így vettem egy másikat amire gyorsan átmásoltam minden adatot. Nem minden sikerült, de szerencsére csak lényegtelen file-ok voltak másolhatatlanok.
Bementem a boltba, ahol elmondtam mi a helyzet, és mondtam hogy mivel kellett vennem másik vinyót, megoldható-e az, hogy nem vincseszter kell ha hibás, hanem más. Azt mondták igen. Ekkor bevittem a vinyót, ahol az átvételi papírra rávezették, hogy 'ha lehet akkor alaplapba beszámoltatni'. Közel egy hónapot volt bent (4 nap híján) mire végeztek és szóltak, hogy tényleg rossz volt, hoztak helyette újat.
Bementem, és rákérdeztem (de előtte a telefonon is) a beszámoltatásra más alkatrészre, mondták hogy oké, megoldható. Mondtam hogy akkor egy új alaplap kellene és mellé 2(4)G ram. Azt mondták hogy jó, és ekkor közölte az eladó, hogy az eredeti 22e forintos vételár helyett csak 18e-ért számolja be, mert most már csak ennyit ér, ennyi az új ára. Ezen elbeszélgettünk egy darabig, mivel nekem két boltos ismerősöm is azt mondta, hogy teljes áron számolják be a hibás garanciális dolgot. Szerinte (a boltos szerint) ez nem így van.
Annyit találtam eddig, hogy ha elállok a szerződéstől, akkor köteles a teljes vételárat visszaadni, függetlenül attól hogy jelenleg mennyibe kerül. Persze vannak kitételek hogy mikor állhatok el tőle.Most melyikünknek van igaza?
HR24.hu
-
04ahgy
nagyúr
Így van. Te, mint vásárló, elsősorban kijavítást, vagy kicserélést kérhetsz. Ezek teljesíthetetlensége esetén pedig a vásárlás előtti állapot visszaállítását.
Kicserélni ki tudták, tehát arra vagy jogosult.
Innentől annyiról van szó, hogy mivel bontatlan, új winyó, a boltnak mindegy, neked kicseréli, és nincs 18e Ft-ja, vagy eladja másnak 18e Ft-ért, és te meg az árát vásárolod le.
Neked viszont nem mindegy, hogy van egy winyód, ami helyett már amúgy is van másik, vagy olyan terméket vásárolhatsz, amire egyébként szükséged van.
Tehát ne csak akkor értelmezd betű szerint a jogszabályt, amikor neked jó.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
z0d1AK
veterán
Jah, és bár még az előzőre sem jött válasz, de még hozzá dobnám, hogy az alaplap SLI-s volt.
Ha felajánlanak valamilyen lapot, én ragaszkodhatok ahhoz, hogy 2 pci-e sín legyen benne a vga-nak, mert hogy kell nekem?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
Ariadne
őstag
Előszöris: nem egyértelmű, de ugye oda vitted vissza, ahol vetted és ahova a számla szól, és még jótállás van a lapra?
Nem tudom, hogy lehet olyan, hogy nem látszik a számlán külön, mi mennyibe került, nem vagyok biztos benne, hogy ez egyáltalán szabályos számla... Ha nem tudják javítani sem pedig azonosra cserélni, akkor az eredeti vételár jár vissza. Ha levásárolod, akkor megegyezés kérdése, mit kérsz, de ahhoz érdemes ragaszkodni, hogy az eredeti vételár levásárlásáról van szó, annak tudatában, hogy ha nincs megegyezés, akkor visszajár a pénz."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
z0d1AK
veterán
válasz Ariadne #4715 üzenetére
Igen, oda vittem vissza.
A garancia lapon a vásárlás végösszege van feltüntetve, lentebb tételesen a hardverek, széria számokkal, illetve a garanciák hossza van még oda írva.
A nyugta hozzá van tűzve, azon annyi áll tulajdonképpen hogy 3 tétel hardver, és az össz. ára.
Eddig kifejezetten nem hallottam rosszat a boltról.
Akkor hogyha nem tudnak ugyan olyat adni, akkor nincs olyan, hogy a kezembe nyomnak egy alaplapot, és örüljek neki?
És ha nem tudunk dűlőre jutni akkor mit lehet tenni?
Mert én tudom, hogy 18-19000 forint körül volt az alaplap annak idején, de ez ugye nincs feltüntetve sehol sem.
(Hajlanék levásárlásra is, de hogy ne szúrják ki a szemem a legolcsóbb deszkával, hajlanék arra, hogy SLI-s legyen, mint az előző, még akkor is, ha nem használom ki. Egyébként 23000 a legolcsóbb ilyen ahogy látom.)| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
Ariadne
őstag
Kb. akkori árlistát ha lehetne találni, az jól jönne... Számla formai követelményeihez mondom nem értek, de esetleg egy névtelenül érdeklődő apeh telefont megérne, hogy vajon szabályos-e, hogy ilyen összesített, tételenkénti bontás nélküli számlát kaptál. Csak mert ha szabálytalan, akkor van még egy érv a kezedben, hogy megegyezésre késztesd őket...
Igen, ha nem tudnak ugyanolyan másikat (és újat persze) adni, akkor az eredeti teljes vételár jár vissza. Olyan lehetőségre nem kötelezhetnek, hogy egy más fajta lapot elfogadj.
Ha tiltakoznak, akkor vásárlók könyve (kötelező hogy legyen, ha nincs, önkori jegyzőjénél jelezni és bírságolhat), békéltető testület (ingyenes, de nem kötelező a döntés) és fizetési meghagyás beadása a bíróságra... De remélhetőleg meg tudtok egyezni, azért érdemes úgy indulni, hogy vázolod a lehetőségeket, és próbálsz te is megegyezni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
z0d1AK
veterán
válasz Ariadne #4717 üzenetére
megpróbálok majd utána érdeklődni a dolgoknak a nyugtával kapcsolatban.
Őszintén szólva nekem nem a pénz lenne fontos, hanem tényleg az, hogy legyen alaplapom, de azt sem akarom, hogy majd ők döntsék el, hogy milyen legyen.
Azért is kérdeztem, hogy tudjam, hogy mit tudok tenni majd, felkészülten érkezzek.| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
Chaser
titán
Sehogy nem értelmeztem a jogszabályt, csak próbálok józan paraszti ésszel gondolkozni, néha beválik
1ébként nem én vagyok az alany, csak a gondolatomat osztottam meg ezzel kapcsolatban.Ariadne: Kb annyit csináhattak, hogy a gépet mint egy komplett PC adták el, igazából tételes számla tudtommal nem kell, mi soha nem csináltunk. Viszont adtunk külön garpapírt amin az alkatrészek már tételesen fel voltak sorolva, garancia időkkel és árral, mi így oldottuk meg.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Gyuri27
félisten
Ha komplett pc-ről beszélünk akkor ugyan mehet egyben minden. Viszont amennyiben egy hardver cseréje (ugyan olyanra) javitása nem lehetséges, akkor az user a szerzödéstől elállva az egész után kérheti vissza a vételárat.
z0d1AK: ha három tétel van a számlán gyanitom, nem komplett pc a dolog. Ott viszont formai hibát követtek el szvsz.
A téma egyszerű. Az a lap egy középkategóriás lap volt (ismmereteim szerint) sli-vel. Tehát kérsz helyette egy középkategóriás lapot sli-vel, cf-l ahogy szeretnéd.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
z0d1AK
veterán
-
-
Vasinger!
nagyúr
Nos, ha kíváncsiak vagytok rá, leírom, hogyan végződött a történetem vége.
November közepe óta nem volt normális monitorom, most már van.
1 hétre rá, miután visszavittem, hogy rosszul javították meg a T220-as monitorom, kicserélték egy vadi újra, egy T220 HD-ra. Van amiben jobb pl.:TV tuner, hangszóró és van amiben rosszabb: válaszidő.Még a távirt később fogják utána küldeni, hogy miért hosszú lenne elmondani, de ha minden zökkenőmentesen ment volna, akkor nem is a profi szervizről beszélnénk...
Köszönöm az okításokat mindenkitől, ha legközelebb garanciáztatok valamit, biztos benézek ide.
-
zseko
veterán
chaser: igen, kb. így értelmeztem már én is.
Tehát ne csak akkor értelmezd betű szerint a jogszabályt, amikor neked jó.
Ha elolvastad amit írtam láthatod, hogy nem is így értelmeztem. Azért kérdezlek benneteket, kinek van igaza. Mert különben lesajnálnám az egészet, mivel két boltos ismerősöm is mondta, hogy ők így szokták.
Végülis megbeszéltük hogy enged valamennyit az árból, 1700-et engedett is. Mondjuk amikor rákérdeztem hogy enged-e még 300-at ha vásárolok még egy 2G-s ramot, azon már kiakadt. Bár az ő szemszögéből nézve megértem hogy a hasznát "húzom le" és így kiakadt (de én _nem_ követeltem hogy engedjen még, hanem megkérdeztem hogy ha...akkor...), az én szemszögemből nézve viszont nem tudom mért jobb neki a 300ft, mint az a +15e amennyivel többet hagyok a boltban. + esetleg később is vásárlok ott.
De nem ragaszkodok én ahhoz a 2000 forinthoz, ha neki van igaza, neki van igaza. Nem fog azon múlni semmi, hogy most valamit kétezerrel olcsóbban vettem meg. Bár, mint írtam a két ismerősömről, így eszerint számoltam, ezért meglepett a dolog (leginkább a 4e mínusz), igaz, azért valahol ott motoszkált a mivan, ha... dolog. Még várok máshonnan válaszra, aztán újra beszélek a bolttal.
HR24.hu
-
Gyuri27
félisten
Nyomozd ki kénél van a ram (ha van rajta serial) és vedd vissza. Ha nincs vegyél egy ugyanolyan tipusút. Majd fogd meg mind a 3-t és mivel egy tétel és a lapot nem tudják cserélni (a számla meg szabálytalan) elállsz a szerződéstől és kéred a 46k-t.
Ha rendes akarsz lenni azt a lapot még valami dzsunka boltba lehet kapni 17k körüli összegért. Tehát egy min 20k-s lapra cseréljenek. ASUS M4N72-E ezt még lehet kapni, ASROCK K10N780SLIX3-WiFi, ASROCK K10N750SLI-110dB (ez áll hozzá a legközelebb szvsz árban is) de csak akkor ha nem szaroznak és jófej akarsz lenni.Vasinger!: és fogadd is meg amit irunk.
ui: remélem szépen kitöltött (3 év) garipapir nálad.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Gyuri27 #4726 üzenetére
A gari papírt ne is mondd.
Képzeld, csávó át akarja adni nekem, mondom oké, de kérem a gari papírt. Mondja az nincs, de ad egy kis papírt A4-es felényit, hogy ez egyben a gari papír is egyben.
Akkor én rákérdeztem, ha ennek valami baja lesz, akár 3x, akkor hogyan fogják azt a 3 alkalmat rápecsételni, rá sem fér. Legalább fél órát eltököltem ott....pont le is késtem a buszt, várhattam 30 percet -
AXisBOLD
addikt
Sziasztok.
Ha valakinek van anyaga a fórumtémával kapcsolatban(fogyasztóvédelem), megköszönném ha megkeresne PÜ-ben.
Aurea mediocritas
-
luciferc
őstag
válasz AXisBOLD #4728 üzenetére
Itt van maga a fórum. Ha veszed a fáradtságot és beleolvasol, keresel, akkor rengeteg anyagot találsz, plusz csomó érvet, ellenérvet egy halom témában. Amúgy miért PÜ-ben keressen meg? Ha valakinek van anyaga, az minket is érdekel, feltéve, hogy még nem szerepelt.
Mellesleg ha nem titok, mihez kell? -
AXisBOLD
addikt
válasz luciferc #4730 üzenetére
a fórum saját vizsgálatnak kiváló lenne, de nekem most irodalom kellene(kialakulása, fogalmak, KPIR, RAPEX, EU innen és túl, fogyvéd politika, stb., stb....)
sokminden megvan nyomtatott formában, de kellene word-ben. szorít az idő és most minden segítség jól jön.
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
Gyuri27
félisten
[link] Szomorú ez.
Keresőnek: AB informatika, BirdPC, Aliencomputers.Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz Csaba_20_ #4733 üzenetére
Minden szerettem fogyasztóvédelmileg tudatos, ezért két lehetőség van:
1. az ember odaadja a számlát is, a garancia miatt, vagy
2. megőrzi az számlát, és az átadással egyidejűleg közli, hogy ha gond van, a számla nálam megvan."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #4738 üzenetére
Kuriózum, azt kell mondjam. Amúgy nem tudod mi a bírói gyakorlat azokban az esetekben, amikor a jótállási jegyből nem derül ki egyértelműen, hogy pontosan milyen termékhez tartozik(általános jótállási jegy) és ugye a forgalmazó csak egy pecsétet nyomott rá, jobb esetben talán még egy dátumot is? Mert ilyen esetben a forgalmazó mondhatja azt, hogy a jótállási jegy nem a termékhez tartozik, a terméket pedig(amelyiket a kezedben fogod) nem náluk vetted. Ha a számlát nem tudod felmutatni, akkor hiába van jótállási jegyed és hiába mondja ki a jogszabály, hogy elegendő a jótálláshoz, az előbbi indokkal elutasíthatják a kérésed. Szóval hol lehet fogást találni a forgalmazón? Te tudod, hogy nála vetted, csak a dátumra pontosan nem emlékszel, a számlád meg nincs meg.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz Csaba_20_ #4739 üzenetére
A garipapiron ott az üzlet neve és a termék pontos neve. Felmegyek a webshopba és megnézem minek mennyi az ára.
A másik, hogy számtech cucccot megbeszélés aalpján veszek rokonnak (kivéve a fiamat). Mert az ok, hogy a rokont nem érdekli mi van a notiban, de kinézet, funkciók egyebekben az ő izlését kell követnem.4740: mint vásárló! Évekre visszamenőleg megvannak a számláim. Vannak emberek akik nem képesek vigyázni a dolgaikra. Nekem számla, garjegy, doboz, kiegészitők még soha nem tüntek el. El nem tudom képzelni, hogy az istenbe lehetnek sokan ennyire trehányak.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Csaba_20_
őstag
válasz Gyuri27 #4741 üzenetére
Én sosem szoktam kutatni, hogy ki mennyit költött rám. A lényeg, hogy gondolt rám. A termék pontos neve amúgy nem mindig van ott a jótállási jegyen(találkoztam már általánosan megírt jótállási jeggyel). De persze a terméken ott van. A számlát és a jótállási jegyet én is el szoktam rakni, amennyiben szükségesnek látom. Számítógéptáp esetében megmondom őszintén, nem szoktam ezzel foglalkozni. Ha elromlik, megjavítom. A dobozt nem szoktam tovább őrizgetni 1-2 hétnél, mert nincs a lakásban hely ilyenekre. Arról nem is beszélve, hogy a sok kínai cuccot kizárólag a gyári kisasszonyok tudják összerakni.
[ Szerkesztve ]
-
#10949376
törölt tag
üdv
volt egy ddr3 3x2gb dominator gt 1866mhz memóriám,az egyik modul meghibásodott azt mondták a boltba garanciális csere és nem tudom levásárolni az árát erre kapok egy másik fajta ramot de a bolt hirdeti hogy van belőle [link] ilyenkor mi van?gondolom a dominator gt eltette ésez kaptam ami már lehet hogy használt ,dobozba rakták a dobozt hogy biztos átvegyem a futártol amit persze én fizettem,és persze még fel is volt bontva a ram doboza. -
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #4741 üzenetére
Nekem is hasonló, minden számla megvan, még sok éves cuccoké is. Talán még a barátom első gépének a számlája is kb. tíz évvel ezelőttről, a remélem azóta már megboldogult Excalibur nevű lehúzó helytől Szegedről... Nemrég pedig találtam egy Mistralos számlát, még betárcsázós modemet vettünk ott - hálistennek semmi mást -, ezt már ereklyeként megőrzöm.
A dobozok is megvannak, azt kell mondjam, sajnos, mert a barátom foggal-körömmel ragaszkodik hozzájuk, pedig én kivágnám őket a szemétbe... Ott tornyosulnak a szekrény tetején halomban.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Teasüti
nagyúr
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Van egy videókarim (lsd. profilom), ami alig több, mint egy éves és kaptam rá két év garit.
Namármost én visszaküldtem gariba, és azt mondták, h a gyártó csak egy éves garit ad a kártyára és ezért ők sem tudnak vállalni két évet, és a garlevélen látható adatok sajna egy tévedés, és hát már az a faszi se dolgozik náluk, aki kiállította a garlevelet, stb, stb.
A kártyát neten keresztül rendeltem tőlük, számlát nem kaptam, és a garlevél is sajna primitíven egyszerű. Van rajta egy tételcím, típusszámmal, dátummal, garancia időtartamával, egy aláírással és pecséttel. Elég kókány garlevél, de elvileg érvényes.
Mikor vissza lett víve a telephelyükre (garlevél pecsétjén található címre), ott egy lepukkant épület állt csak, ahonnét átirányítottak egy pici irodába. Itt közölték, h mivel a gyártó egy évet vállal, ezért nekik sincs okuk két évre, így elutasítottak.Mit lehet ilyenkor tenni?
Van egy garlevelem két évről, de ahonnét vettem, ott elutasítottak.
Mi ilyenkor a teendő?
Hol lehet feljelenteni, vagy milyen dumával tudnék kis nyomást gyakorolni rájuk?Hálás lennék egy-két tippért!
Előre is köszönöm!
-
Chaser
titán
válasz Ariadne #4745 üzenetére
De jó hogy szóba kerültek a a számlák, múltkor egyet fénymásoltam és a scannerben maradt, most kerestem mint a fél őrült, de nem jutott eszembe Még jó, hogy hoztak bevizsgálásra egy nyomtatót és ki kellett venni az enyémből a patront, multi printer
1ébként dell bácsi nem tartott igényt számlára a gépemmel kapcsoltban, csak a service tag a lényeg nálukszerk: Teasüti: No para, garis a kártya, te a kiskerrel állsz jogi kapcsolatban, nem a gyártóval vagy nagykerrel. 2 év van a papíron akkor 2 év, ez 1értelmű. Amennyiben nem tetszik nekik említsd meg a fogyvédelmet, ha az se elég akkor per...súgd a fülükbe hogy jogszabályok alapján 100%, hogy meg fogod nyerni és akkor a perktsg-et is fizethetik a kártya mellé. Számla hiányát nem fogják neked fel róni, alapból nem kötelező a számla, adni se az, postán, marketekben stb ált.-ban rá is kérdeznek kérek-e számlát, blokkot viszont mindig kell adniuk. Az hogy náluk valaki elb@szott valamit egyéni szocproblem....arra mit mond majd a sok looser boltos mikor 10-20 év múlva viszik vissza garba a 99 évvel eladott cuccokat, mert annyira amatőrök hogy a számlázó progit nem javították ki az élettartam garira felkészítve
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Ariadne
őstag
válasz Teasüti #4748 üzenetére
Azért hogy tuti legyen a dolog, kiemelném Chaser írásából: a kisker az, akinél kopogtatni kell, tehát az a cég, aki a számlán szerepel, akitől neten vásároltad, nem pedig a szerviz vagy gyártó vagy nagyker.
Chaser: Ez jó hír a Dellről, ezek szerint tényleg olyan korrektek, ahogy mondták nekem, amikor a "nagyképű" monitoromat vettem. Mondjuk ha előbb mondják, könnyebb lett volna választanom legalább márkailag, mert ez csak akkor került szóba, amikor a pixelhiba teszt után csomagolták vissza a dobozba, hogy hazavihessem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
kev08
csendes tag
Hali!
Pár hete megadta magát az alaplapom. Csak úgy egyik pillanatról a másikra. Ebolt.hu-ről lett rendelve majdnem 2 éve, de még áprilisig van rá gari, így hát visszaküldtem. Egy hete írták h náluk is hibás volt a lap, elküldték az importőrhöz kivizsgálásra. Tegnap írtak egy e-mailt, hogy visszakapták a lapot, de mivel fizikai sérülés van a lapon (állítólag a processzorfoglalat lábai el vannak hajolva), megtagadták a garanciális javítást, mondván a fizikai sérülés kizáró ok.
Nah ekkor néztem egyet, hogy hogy lehet elhajolva a prociláb amikor itt még működött előtte.Mit lehet ilyenkor tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Hardcore café
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care