- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Vasinger! #4390 üzenetére
Szia !
Hát ez gáz ,sajnos ,de ha megkérdezel minket előtte akkor elmondtam volna hogy ne oda ,hanem vagy a HRP-hez vagy a CHS-be kellet volna vinned ott sokkal gyorsabban kapnak alkatrészt a gyártótól és neked is gyorsabb a gar (tapasztalat) a profi az mindig is egy @@ volt .Várj még egy kicsit türelemmel ,általában 1hónapot várnak ,most az ünnepek ,január elején ha nincs meg akkor piríts rájuk !
Részvét
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Csaba_20_
őstag
válasz Vasinger! #4428 üzenetére
Kéretik olvasni azokat a hozzászólásokat is, amiket nem neked címeznek! Megtalálhatóak benne azok a rendeletek, amik a te esetedre is vonatkoznak. Jogilag az azokban található dolgok illetnek meg. Arra a kérdésre, hogy "mit tudok kierőszakolni" a jósdában kell a választ keresned, nem a jogszabályokban. Legközelebb pedig igyekezz pontosabb kérdést feltenni, amiben szerepel például a vásárlás dátuma is. Mert az alapján lehet konkrét segítséget nyújtani.
Ha a véleményemre vagy kíváncsi, akkor azt kell mondjam, hogy nagyon nem fogja őket érdekelni, hogy neked mihez kell a videokártya. Ha nagyon akarják, megtehetik, hogy megmutatják az utat a bíróságra és hajrá pereskedj a csere VGA-dért. A per is nagyon el fog húzódni, meg el is fogod veszteni. Nem akarok nagyon piszkálódni, de ez a korábbi hozzászólásokból kiolvasható. -
Ariadne
őstag
válasz Vasinger! #4583 üzenetére
Kérd vissza a szerviztől, és vidd el a kiskerhez, ők kötelesek javítani/cserélni/pénzt visszaadni. A szerviz ezekre nem köteles, csak lehetősége van teljesíteni, cserélni nem mindig, főleg pénzt visszaadni pedig egyáltalán nem tud.
A mai számtech piacot ismerve kérdés, hogy milyen cégnév van a számládon, tehát hogy tényleg létezik-e még az a cég most (lásd www.e-cegjegyzek.hu, itt feljebb többször is leírtam, hogy lehet megkeresni).
mod: És ha jól értem, jótállás még van rá, ugye?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Gyuri27
félisten
-
Gyuri27
félisten
válasz Vasinger! #4635 üzenetére
Annyit tegyél amennyit már mondtunk. Vidd vissza a Lordba. Határozottan ám szerényen és nem hangosan meséld el a történeted. Majd add be a monitort garizni.
Természetesen egy papirt kapnod kell, arról, hogy átvették a monitort és, hogy miért.
Ha nem hajlandóak átvenni (amit nem tehetnek) panaszkönyvbe pár sort írj.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
-
Gyuri27
félisten
válasz Vasinger! #4639 üzenetére
Ők oda küldik ahova akarják. Hivhatnak hozzá táltost is, meg varázsigéket is mormolhatnak.
Viszont ha ők elkezdenek sz.patni, meg okoskodni őket lehet fogni. Tehát, hogy nekik a profi nem javit nem számit. Nekik veled szemben kötelezettségeik vannak. Azt vagy teljesitik, vagy pénz visssza. Ha egyik sem, akkor még mindig lehet mit tenni.Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz Vasinger! #4645 üzenetére
Mondd, el is olvasod, amit eddig leírtak neked? Hogy a visszaolvasásról/keresőről már ne is beszéljek egy pH! addiktnak...
Az lett volna éppen a lényeg, hogy te leadod az üzletben, vagyis annál a cégnél, akitől vásároltad, és innentől az ő térfelükön pattog a labda, te keresztbe tett kézzel várod, hogy javítsák/cseréljék/pénzt visszaadják. Egyedül velük állsz szerződésben, ezért egyedül ők azok, akik _kötelesek_ elintézni az ügyedet, és az egyéni szociális problémájuk, hogy hogyan oldják meg. A szerviz ezzel szemben nem köteles semmit tenni érted (jogi szempontból nincs köztetek semmilyen kapcsolat), sőt sok mindent nem is tud megtenni (csere, pénz visszafizetés).De ha szívatni akarod magad (újra), akkor a legjobb úton jársz...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
luciferc
őstag
válasz Vasinger! #4645 üzenetére
összefoglalom:
1. ingyen és bérmentve elszállítottad a terméket a bolt helyett a szervizbe - gratula2. önként és dalolva lemondtál az egyetlen lehetőségről, hogy sürgesd a dolgot, hiszen megkerülted a kiskert, a szervizt meg nem tudod sürgetni, max visszaadja javítás nélkül - gratula
3. ha a szerviz javítja, akkor ok, kérdés, hogy mennyi idő alatt. Ha viszont azt mondja, hogy csere, vagy pénzvissza, akkor szépen ingyen és bérmentve postást fogsz játszani vissza a boltba, ahol majd könnyen lehet, hogy ülnek kis időt a szerviz véleményén, mire cserét vagy javítást kapsz - gratula
végső összegzés: a boltosok álma vagy!
ui: részükről jogszerű, hogy azt mondták, hogy viheted egyből a szervizbe (mert viheted), részedről viszont orbitális baromság, hogy rájuk hallgattál a topikkal szemben, lásd 1-3 pontok.
-
luciferc
őstag
válasz Vasinger! #4648 üzenetére
Nincs rá jogszabály, hiába a boltba vittem be, hogy siessenek. Legalább is nekem ezt
mondta a telefonban a hapsi.Hazudott. Törekednie kell 15 napon belüli javításra azzal, hogy A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
mod: eddig mi a túrót csináltál itt a topikkal? totál write-only vagy??
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Vasinger! #4648 üzenetére
Bocs, de ezennel lemondok rólad, legalább hárman elmondtuk, mit kell tenned és miért, plusz előtte vagy egy tucat másik embernek ugyanebben a topikban, szóval részemről sajnos nem tudok segíteni. Write only üzemmód...
_ak_: Azért amikor bazárostól vásárolsz, éppen azért, mert így állnak a dolgokhoz, érdemes mérlegelni, hogy megéri-e a valamivel olcsóbb cucc azt a kockázatot, hogy probléma esetén véres verejtékkel tudsz csak elérni valamit, ha egyáltalán sikerül.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Csaba_20_
őstag
válasz Vasinger! #4654 üzenetére
A jogszabályokban igenis ott van, hogy nem javíthatják 3 hónapig és aztán még 15 napig. Kérdezz meg akármilyen ügyvédet, ugyanezt fogja mondani neked! A kötelezett - a bolt, ahol a termék lett véve, jogszabályban forgalmazóként megnevezve - köteles a lehető leghamarabb helytállni a szerződés hibás teljesítéséért. A törekvés rész a korábbi 30 napos határidőt hivatott kiváltani. Mert korábban 30 napig lehetett javítani, ha adtak csereterméket. Egy ideje(2003) viszont nem így van, hanem azt mondják, hogy törekedniük kell arra, hogy legfeljebb 15 nap alatt megoldják a problémát. Azaz a 15 nap egy maximális határidő, amit csak indokolt esetben léphetnek túl. Ráadásul nem okozhatnak neked jelentős kényelmetlenséget, figyelembe kell venniük a termék rendeltetését. Azaz azt, hogy munkához használnád, tehát szükséged van rá és nem tudod 3 hónap+15 napig nélkülözni. A jótállás ideje alatt a határidők fokozottabban betartandóak. Kérdezd meg Ariadne-t, mert ő biztosan jobban tudja nálam, de én úgy tudom, hogy a bírói gyakorlat is a fogyasztók oldalán áll. Tehát a bíró nem fogja elfogadni azt az indoklást, hogy "hát mi törekedtünk", mert azt fogja mondani, hogy mutassák be milyen módon. Na ekkor fogna majd hebegni-habogni. De ezek mind-mind kizárólag a forgalmazóra vonatkoznak. Hogy értsd, egy nagy család mosógépét nem javíthatják 15 napig sem, mert jelentős kényelmetlenséget jelent a 4-ik nap után a mosás. De ugyanígy van a babakocsival is, ami mindennapos használatban van, így két hétig nem javíthatják, mert azzal jelentős kényelmetlenséget okoznak. A 3 hónapos javítás végképp túllép mindenféle határt. Főleg úgy, hogy gyakorlatilag nem is 3 hónap, mert még mindig nem működőképes a monitor. Az esetedben már az elállás joga is megilleti a tulajdonost szerintem. De gondold úgy, hogy nincs így, engem aztán nem érdekel. Nem világos számomra, hogy miért akarod magaddal elhitetni, hogy nem úgy van, ahogy mi mondjuk, hacsak nem épp így akarod előadni a saját álláspontodat. Viszont az elég visszataszító lépés lenne részedről.
-
Gyuri27
félisten
válasz Vasinger! #5343 üzenetére
Nagyker gari meleg. Mert lehet, hogy ma még tudsz valamit intézni. De két év elteltével (ha változnak a dolgok) már lehet, hogy be sem engednek. Továbbá: a nagykerben 30-60 nap a garis ügyintézés. Ha meg nem tudják cserélni (mert nem gyártják) akkor kapsz valami és jónapot (jó esetben tudsz válogatni).
Nem tudom mennyi lenne a spór, de én átgondolnám a helyedben.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Vasinger! #5345 üzenetére
Mert ismerek olyan nagyker ahonnan kategórikusan kivágják a véglényt.
Milyen bill ez?
Amúgy ha a nagyker megadja rá az 5 év garit a kisker is megadja (tapasztalatom szerint).
Az a 2k meg nem spórolás. Inkább csak ez az elég hajlékony vagyok tipikus esete.Amd - Radeon - Ryzen
-
totti96
csendes tag
válasz Vasinger! #7271 üzenetére
Sziasztok!
Nemrég felvetettem, hogy a szervízbe kicserélték a Western Digital merevlemezt egy másik márkájúra és arra hivatkoznak, hogy a Samsung Quick Tool v2.2 FAIL hibakodót dob.
Valaki meg tudná erősíteni, amire gondolok, hogy ez a program kizárólag Samsung és Seagate driveokat vizsgál.
HUTIL will only test Samsung hard drives. HUTIL will load and find your non-Samsung drive you will not be able to run any diagnostics on the drive.
Kép elérhető itt:
http://kepfeltoltes.hu/view/120224/SQV22_www.kepfeltoltes.hu_.jpgElőre is köszönöm a válaszokat.
-
-
Topikgazda
válasz Vasinger! #7286 üzenetére
Nem, a bolti garancia azt jelenti, hogy a bolt kötelezettséget vállal arra, hogy az adott termék a vállalt időben hibamentes lesz. A gyártói garancia érvényesítése egy mód a köztelezettség-vállalás teljesítésére. Ha az lejárt, akkor meg kell próbálnia kijavítani, és ha az nem megy, akkor cserélni a terméket.
-
Josi
aktív tag
válasz Vasinger! #7286 üzenetére
El lehet árulni, hogy milyen termékről van szó?
Ha a terméknek egyedi gyári száma van, akkor szerintem buktad a bolti garanciát, mert nem fog egyezni a gyári szám.
És mondhatja nyugodtan, hogy ez nem az ő terméke.
Első esetben miért hagytad ki a boltot, és intézted a gyártónál a garanciát?''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz Vasinger! #7289 üzenetére
A termékeken 1db gyári szám (serial number) van.
Az valami más kód.
Ha a gyári szám nem azonos azzal, ami a garancialapon (számlán, stb)
van, akkor a bolt joggal utasítja el a garanciális cserét, javítást, mivel ez nem az a termék amit eladott, és amire vállalta ő a jótállást.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Gyuri27
félisten
válasz Vasinger! #7798 üzenetére
Kérdezd meg melyik törvényt olvassák. S ha már úgyis olvassák nyomtassák is ki.
Vodafone is előszeretettel kéri mindkettőt. Mert ugye a belső szabályzat ezt írja elő. Az meg csak erősebb mint Magyarország fogyasztóvédelmi törvénye.
A jogszabályok (első hsz-ben felsorolva) vagy egyiket említik vagy a másikat. A kettőt együtt nem. Azaz vagy számla (blokk) vagy gar papir. Minden más lótúró. Lehet a pultot borogatni a majmokra.Amd - Radeon - Ryzen
-
Jester01
veterán
válasz Vasinger! #7802 üzenetére
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
Jester
-
Gyuri27
félisten
válasz Vasinger! #7802 üzenetére
151/2003: 4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
49/2003: 2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
A két törvény nem mond ellent egymásnak. Hiszen sokszor a számla a könyvelőnél van. A szervizek ált a garjegyet kérik. Vagy pont ellenkezőleg. Mikor pl egy termék blokk garanciás (pl tesco). Magyarul az egyik kell csak.Amd - Radeon - Ryzen
-
-
kungzi
veterán
-
jeni
félisten
válasz Vasinger! #8264 üzenetére
szia
érdemes azért a 6500 Ft-t torturát végig vinni. mert ha mégis igazat adnak neked akkor ott a biróság ami még többe kerülne,és lehet,hogy mégse vonatkozik a magyar törvény rájuk,hacsak nem blöffölnek-e?
lehet azért van ráírva a 2 év garancia mert a törvény előírja,hogy a (1év)garanciális dolgot fel kell tüntetni valamiképen.másik pár sorral lejjeb van írva hogy a te esetében törekedni kell a 15 napra.
de ha 30 napso esetről van szó abban az esetben 30 naptári nap vagy 30 munkanap?
ha túlépi az cucc leadási szervizben állási ideje a 30 napot akkor automatikusan él az eláállás jog vagyis kötelező pénz vissza fizetés lép érványbe,esetleg a levásárlási lehetőség?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...