- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
Bevittem gariztatni a profiszervíz-be a Samsung T220-as monitorom, még 11.30-án
Mai napig nincs kész. 1 hete felhívtam őket, azt mondták, hogy megrendelték az alkatrészeket: alaplap+táp.
Természetesen csere monitort sem adtak...Mit lehet itt tenni? Meddig lehet várni? Nagyon-nagyon idegesítő már...
-
Vasinger!
nagyúr
válasz HUN]Repa #4410 üzenetére
Hát, az a baj, hogy a profi szervíz volt a fő-fő szervíz a lapon, felhívtam valamelyiket, azt mondták, hogy ők is csak a profiba vittél volna....nah mind1. Egyszer csak kész lesz....vagy nem.
Más:
Jövő év első napjaiban viszem gariztatni a 4850-es VGA-m, VRM hibája van. A PCX-be fogom vinni. Szerintetek ki lehet e erőszakolni a csere VGA-t? Tanuláshoz kéne a gép, de nincs kölcsönbe PCI-E-s VGA. Nos?
-
Vasinger!
nagyúr
Valaki tud segíteni?
Jövő év első napjaiban viszem gariztatni a 4850-es VGA-m, VRM hibája van. A PCX-be fogom vinni. Szerintetek ki lehet e erőszakolni a csere VGA-t? Tanuláshoz kéne a gép, de nincs kölcsönbe PCI-E-s VGA. Nos?
-
Vasinger!
nagyúr
Nos már írtam ide, hogy a Profiszervízben van a monitorom, garanciáztatva. Írták nem bírják megjavítani, mert nem tudnak hozzá alkatrészt. (alaplap+táp) Nem adtak csere monitort, nekem pedig a tanuláshoz elengedhetetlen a szgép. Most ők ezzel akadályoznak egy embert a tanulásban.
Több mint 2 hónapja gariban van, 40x-re lehet elérni őket telefonon, akkor is csak annyit mondanak mindig: "Meg van rendelve a csere, majd holnap hívjuk"
Szóval ezt vagy 10x eljátszották, egyszer sem hívtak fel, mindig nekem kell.Felhívtam a fogy. védelmet, azt mondták korlátlan ideig lehet gariztatni.
Szóval ha 50 évig van náluk a monitor, akkor sem tehetek semmit? Igazából ez lopás (túlázássál), hisz nem is adnak semmit se helyette, csak "elvették" és semmit nem adtak helyette.
Mit lehet ilyenkor csinálni? Anyázni, fenyegetni vagy esetleg rájuk gyújtani valamit? Komolyan mondom, nem tudom mit lehetne már, hogy ne ilyen flegmán eltereljék az ügyet.
Várom a segítséget!
-
Vasinger!
nagyúr
válasz HUN]Repa #4589 üzenetére
Nos, most elvileg úgy áll a dolog, hogy a Lord-nak kell írni egy elég hosszú kis kérvényt, hogy szeretném visszakapni a pénzt, vagy adjanak csere monitort. Mert igazából állítólag őket a nagyker gátolja, mert nem akarnak adni alaplapot se tápot, mert az romlott el.
Milyen adatokra gondolsz? Nagyon megköszönném, ha tudnál vmi előrelépést hozni az ügyben.
Igazából az egészben a legrosszabb, hogy lassan már a monitor árát eltelefonáltam és időm sincs ennyit foglalkozni mint amennyit kéne....se erőm.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Gondolom emlékeztek rám. Tegnap visszajött 3 hónap után a T220-as monitorom. Van egy kis aprócska baj, mégpedig már annyira sem használható, mint mielőtt bevittem oda.
DVI csatlakozója nem jó.
Ilyenkor mit lehet csinálni? Pisztollyal bemenni, és mindenkit főbe lőni? Szerintem másra nem jók azok az emberek, akik ott dolgoznak. 3 hónapot szarakodnak, hogy még annyira se működjön, mint eddig? Hamarabb kellett elkéredzkednem a munkahelyemről, hogy oda el tudjak menni, mert a nyitva-tartásuk nem magyar munkarend szerint van beállítva, az is biztos és mire lefixálsz velük valamit kb.: 10k-t el kell beszélgetned velük telefonon.[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Tegyük fel elviszem a boltba. Oké. Ők elküldik a szervizbe oké. De ugyan ott vagyok, csak + pár nappal, míg a Lord elküldi a profinak és a Lord sokkal nehezebben is megközelíthető... Nincs rá jogszabály, hiába a boltba vittem be, hogy siessenek. Legalább is nekem ezt mondta a telefonban a hapsi.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Most, hogy nagy felháborodást keltett: "Vasinger!", azt szeretném leszögezni, hogy ezt nem én intéztem, nem én beszéltem a bolttal, sem a szervizzel, se semmivel. Én csak közvetítő szerepet játszottam, mert én sosem járok Pesten, vagyis járhatnék, csak nincs bérletem.
luciferc: Még sem hazudott, mivel csak törekednie kell, ami azt jelenti, hogy nem kell. Akár 5 évig is lehet ott, mondhatja azt, hogy törekedett... És Ti mondtátok, hogy cserét sem kötelesek adni, így azzal a ponttal sem stimmel valami, hogy "a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni." Mivel, ha nincs monitorom és dolgoznom kell rajta, akkor nekem kellemetlenséget okoznak, nekem. Ennyit a nagy jogszabályotokról.
Sehol nincs ott az a szó önmagában, hogy kell. Így jogosan szarja le a bolt, illetve a szerviz is (a szerviz természetesen), hogy nekem minél hamarabb kész legyen a monitor, vagy pénzt adjanak vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Csaba_20_ #4657 üzenetére
Akkor félre lettem informálva a bolt illetve a szerviz saját szájíze szerint. Nem jól értelmeztem a jogszabályt, így már világos, legközelebb, már tudom mi az eljárás módja. Köszi a segítséget. A leírásod teljesen világos és könnyen érthető volt. Itt csak az a bökkenő, hogy ha perre vittem volna, vagy vinném, többer kerülne mint a monitor.
-
Vasinger!
nagyúr
Nos, ha kíváncsiak vagytok rá, leírom, hogyan végződött a történetem vége.
November közepe óta nem volt normális monitorom, most már van.
1 hétre rá, miután visszavittem, hogy rosszul javították meg a T220-as monitorom, kicserélték egy vadi újra, egy T220 HD-ra. Van amiben jobb pl.:TV tuner, hangszóró és van amiben rosszabb: válaszidő.Még a távirt később fogják utána küldeni, hogy miért hosszú lenne elmondani, de ha minden zökkenőmentesen ment volna, akkor nem is a profi szervizről beszélnénk...
Köszönöm az okításokat mindenkitől, ha legközelebb garanciáztatok valamit, biztos benézek ide.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Gyuri27 #4726 üzenetére
A gari papírt ne is mondd.
Képzeld, csávó át akarja adni nekem, mondom oké, de kérem a gari papírt. Mondja az nincs, de ad egy kis papírt A4-es felényit, hogy ez egyben a gari papír is egyben.
Akkor én rákérdeztem, ha ennek valami baja lesz, akár 3x, akkor hogyan fogják azt a 3 alkalmat rápecsételni, rá sem fér. Legalább fél órát eltököltem ott....pont le is késtem a buszt, várhattam 30 percet -
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
Vennék egy billentyűzetet, de nagykerbe szól az 5 év garancia, pontosabba ide.
Tegyük fel, ha elromlik, akkor mit lehet csinálni? Vigyem be a nagykerbe és adjam oda nekik? Nem én voltam a vevő, így elvileg nem kötelesek átvenni.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz szajoho #5346 üzenetére
Te még egész jól jártál. Az én monitoromat sokkal több ideig tartották bent. És tudod mi a vicc, hogy tegnap vittem megint vissza, mert megint elromlott. Bele sem merek gondolni, hogy ez megint mennyi idő lesz.
Gyuri27: Egy Logitech K300-ról lenne szó, innen PH!-ról [link].
De a csávó nem említett semmilyen kiskert. Ma lehet felhívom és megbeszélem vele.
És ez alatt mit értesz? Inkább csak ez az elég hajlékony vagyok tipikus esete.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Üdv.!
Ha egy számítástechnikai termék érték<10 000 rendelkezik kisker (bolti) garanciával, de a gyártóit már felhasználták akkor le lehet gariztatni még a boltival? Szóval ha már azt az azonosítót a terméken felhasználták ami a gyártói gariztatáshoz szükséges, a bolt az attól függetlenül le tudja garanciáztatni, ha még él rá a bolti garanciaidő?
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Hát ami azt illeti a bolt csak a vonalkódot tudja ami rá van ragasztva, mert az van a garijegyen is. Szóval a terméken lévő 2 db azonosító ami nem egyezik meg a vonalkóddal, azt meg nem tudja, mert nem bontották ki előtte.
De továbbra se értem miért van rajta 2 ilyen azonosító a terméken. És szerintem mindkettő valósnak tűnik.
-
Vasinger!
nagyúr
Ha van egy ilyen samsung garancia levelem, akkor számla nélkül tudom ezt érvényesíteni?
Anno mikor Samsung szervízbe mentem egy monitorral, akkor kérték a számlát is ehhez a garilevélhez:
Tehát garilevélhez kell e számla is vagy nem?
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz lafaty80 #7796 üzenetére
Akkor még az előző gondolatmenetet folytatva:
Most hívtam fel a Samsungot és a következőt mondták.
Garanciáztatáshoz a következő dokumentumok kellenek:
- Garancialevél
- Számla
- opcionálisan a +2 hónapos meghosszabbítást igazoló papír.Na szóval.
Az a bajom, hogy akárhány telefont nézek, mindegyikhez, amihez adnak hivatalos, gyártó ilyen Samsung garancialevelet, ahhoz nem adnak számlát.
Most akkor ez hogy van? Valaki elmondaná? Kell e számla hozzá vagy sem?
Meg miért nem adnak hozzá számlát? Ennyire hanyagok lennének az emberek, hogy elhagyják vagy mindenki lopja a telefont? -
Vasinger!
nagyúr
válasz Biznisz Elek #7799 üzenetére
Igen, ezzel tisztában vagyok, de ettől még nem világos számomra.
-
Vasinger!
nagyúr
Köszi szépen mindannyiótoknak a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Ha használtan veszek egy telefont és ahhoz csak garancialevelet ad az eladó, mást nem, de mivel a gari levelén nincs személyes adat, így nehéz követni, hogy kitől lett megvéve a dolog, mivel számla sincs. Ha adás-vételi szerződést írnánk az üzletről és bele lenne írva az is, hogy pl.: nem lopott, x év garancia van rá, majd kiderülne a mobilról később, hogy lopott, vagy nincs is már rá garancia akkor azzal mit lehetne kezdeni?
Igazából azt szeretném elkerülni, hogy ne legyek átverve, de az csak azzal tudnám leginkább, ha kapnék számlát, de azt meg ugye senki sem ad...
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Samsung garanciáztatásról tudna valaki valamit?
Van egy Samsung telefonom, amit gariztatni kéne. Ennek mi a menete? Sehol semmi infót nem találni arról hogy hol van maga a szerviz.
Csak ez a garanciafutár működik?
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
A minap vettem egy pendriveot innen: katt
A pendrive mellé az van írva, hogy 2 év teljes körű garancia: katt
Ma, mikor mentem a boltba, közölték velem, hogy 72 órás cseregaranciát vállalnak rá, más nem. A pendirveokra nem vonatkozik a 2 év garancia.
Ilyet lehet? Az oldalukon 2 év szerepel, sőt mondok jobbat. a számlán amit adtak azon is 24 hónap szerepel, pontosabban ez áll rajta: KATT
Elvileg a számlán sehol sem jelölték, hogy nem él rá ez a 2 év garancia csak azért, mert pendrive, sőt pont azt írták, hogy garancia levél elvesztése esetén a számla is elég az érvényesítéshez. Természetesen csak számlát adtak.
Azért is hoztam el, még ha nem is tetszett ez a dolog, mert gyártói garancia az élettartamra szól, de nem akarom ezt annyiban hagyni, mert nem szeretem, ha átvernek.
Másrészt meg 8 napon belül gond nélkül visszavihetem, mert webshopban vásároltam....Mit gondoltok erről a dologról? Ez így fair? Ha valamiért elromolna és 2 éven belül van jogom reklamálni a termék legaranciáztatását?
A válaszokat előre is köszönöm!
-
Vasinger!
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya