- Fotók, videók mobillal
- Poco M3 - felújított állomás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
szajoho
tag
Sziasztok!
Az alábbiakban kérném a segítségeteket:
Vettem itt a Ph-n egy használt Gigabyte HD4870X2 videokártyát dobozában,tartozékaival,a hozzá kapott eredeti számlával és garancialevéllel.
A kártya rendeltetésszerű használat közben megadta magát: nem adott képet.Visszavittem a garancialevélen feltüntetett szervízbe(Hardverker Online Kft. 1094,Budapest,Berzenczey utca 11/A-Központi szaküzlet és szervíz),na ekkor kezdődött a nem egyszerű történet!
A szervizes ember "csúnyán" nézett rám,mert nem antisztatikus zacskóban volt a kártya. Éppen nem volt otthon antisztatikus zacskóm,így a dobozában "csak gyári szivacságyon" adtam le. Nagylelkű volt és hatalmas erőfeszítések árán megoldotta a problémát: elővett egy antisztatikus zacskót a méretes kupacból!
Olaj volt a tűzre,hogy nincs meg a driver CD.Öt percen keresztül ecsetelte,hogy ez mekkora probléma lehet,mert a beszállító levonhat tőlük 4e Ft a lemez hiánya miatt!
Okfejtése közben felvetettem,hogy az égető problémát meg tudom oldani a gyártó oldaláról a legfrissebb driverek letöltésével és lemezre kiírásával.
Ez valahogy ne jutott el a tudatáig,mondta tovább a mondókáját.Közben megnézte,hogy honnan van a kártya,majd közölte,hogy csak a kártyát veszi át és a dobozra,tartozékokra most nincs szükség,sőt az is előfordulhat,hogy egyátalán nem is kellenek!!!!
Elkövettem egy nagy "baklövést" és rákérdeztem,hogy mennyi ideig tart a garanciális ügyintézés. Kb. 15-20 percen keresztül vázolta fel a dolgot: a lényeg,hogy megy a nagykerbe,majd onnan,ha meglesz a csomagra való mennyiség,akkor vissza a gyártóhoz.Időtartamnak kb. 3 hetet adott meg,de megjegyezte,hogy ez adott esetben elhúzódhat.Extrém esetnek 1,5 hónapos példát hozott fel,de ez ritkán fordul elő!
Rákérdeztem,hogy mi lesz a kártyával. Újabb kiselőadás következett,hogy nagy valószínűséggel itt Magyarországon meg tudják javíttatni,mert az esetek 75-80%-ában ez sikerül.Ha mégsem,akkor megy a gyártóhoz és ott javítják vagy küldik a cseredarabot.
Következzenek a puszta tények,mert a számok nem hazudnak:
-A kártyát 2010.05.28-án adtam le átvételi elismervény ellenében.
-Most 2010.07.17. van. Ha a leadás napját is beleszámolom ,akkor 51!! naptári napja-36!! munkanapja intézik a garanciát,ami finoman fogalmazva nem igazán korrekt!
Ezen idő alatt 2-szer érdeklődtem a garanciális ügyintézéssel kapcsolatban:
-Június 28-án emailben.A válasz:
"A leadott videokártyát legutolsó információm szerint a Gigabyte-hoz kellett továbbítani javítás céljából.
Ilyen esetekben a ki- és a visszaszállítás ami időbe kerül, mert ez nem tételenként történik, hanem csomagban.
Némi türelmet tudok kérni, míg a kártya visszaérkezik a Gigabyte-tól."
-Most csütörtökön (07.15.) telefonon. A beszélgetés időtartama 7,5 perc!! A válasz lényege azonos a levél tartalmával kiegészítve azzal a nagylelkű gesztussal,hogy felajánlotta a szervízes ember a kölcsönkártya lehetőségét. Zárójelben azt is megjegyezte,hogy elhúzódás esetén (3hónap) a fogyasztó csak az asztalt verheti!!!
Nem véleményezem a fenti eljárást,mert nagyon durva dolgokat írnék ide!
Inkább kérnék Tőletek egy pontos,részletesen kidolgozott-pontról pontra leírt "akciótervet",hogy mit és milyen formában tegyek hétfőn,ha felkeresem a céget!!!
Elöljáróban annyit,hogy asztalt csapkodni,ordítozni,anyázni nem fogok!! Higgadt,hidegfejű,nyugodt hangnemű érveléssel szeretnék hatni!!
Várom a javaslataitokat!
Köszönöm!
Üdvözlettel:
szajoho
[ Szerkesztve ]
18 éve a PH-n. Nem ma kezdtem és nem is tegnap előtt! :-)
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Poco M3 - felújított állomás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Mini-ITX
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Villanyszerelés
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest