Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szajoho

    tag

    Sziasztok!

    Az alábbiakban kérném a segítségeteket:

    Vettem itt a Ph-n egy használt Gigabyte HD4870X2 videokártyát dobozában,tartozékaival,a hozzá kapott eredeti számlával és garancialevéllel.

    A kártya rendeltetésszerű használat közben megadta magát: nem adott képet.Visszavittem a garancialevélen feltüntetett szervízbe(Hardverker Online Kft. 1094,Budapest,Berzenczey utca 11/A-Központi szaküzlet és szervíz),na ekkor kezdődött a nem egyszerű történet! :U

    A szervizes ember "csúnyán" nézett rám,mert nem antisztatikus zacskóban volt a kártya. Éppen nem volt otthon antisztatikus zacskóm,így a dobozában "csak gyári szivacságyon" adtam le. Nagylelkű volt és hatalmas erőfeszítések árán megoldotta a problémát: elővett egy antisztatikus zacskót a méretes kupacból! :)

    Olaj volt a tűzre,hogy nincs meg a driver CD.Öt percen keresztül ecsetelte,hogy ez mekkora probléma lehet,mert a beszállító levonhat tőlük 4e Ft a lemez hiánya miatt! :W

    Okfejtése közben felvetettem,hogy az égető problémát meg tudom oldani a gyártó oldaláról a legfrissebb driverek letöltésével és lemezre kiírásával. ;)

    Ez valahogy ne jutott el a tudatáig,mondta tovább a mondókáját.Közben megnézte,hogy honnan van a kártya,majd közölte,hogy csak a kártyát veszi át és a dobozra,tartozékokra most nincs szükség,sőt az is előfordulhat,hogy egyátalán nem is kellenek!!!! :F

    Elkövettem egy nagy "baklövést" és rákérdeztem,hogy mennyi ideig tart a garanciális ügyintézés. Kb. 15-20 percen keresztül vázolta fel a dolgot: a lényeg,hogy megy a nagykerbe,majd onnan,ha meglesz a csomagra való mennyiség,akkor vissza a gyártóhoz.Időtartamnak kb. 3 hetet adott meg,de megjegyezte,hogy ez adott esetben elhúzódhat.Extrém esetnek 1,5 hónapos példát hozott fel,de ez ritkán fordul elő! :F

    Rákérdeztem,hogy mi lesz a kártyával. Újabb kiselőadás következett,hogy nagy valószínűséggel itt Magyarországon meg tudják javíttatni,mert az esetek 75-80%-ában ez sikerül.Ha mégsem,akkor megy a gyártóhoz és ott javítják vagy küldik a cseredarabot.

    Következzenek a puszta tények,mert a számok nem hazudnak:

    -A kártyát 2010.05.28-án adtam le átvételi elismervény ellenében.

    -Most 2010.07.17. van. Ha a leadás napját is beleszámolom ,akkor 51!! naptári napja-36!! munkanapja intézik a garanciát,ami finoman fogalmazva nem igazán korrekt!

    Ezen idő alatt 2-szer érdeklődtem a garanciális ügyintézéssel kapcsolatban:

    -Június 28-án emailben.A válasz:

    "A leadott videokártyát legutolsó információm szerint a Gigabyte-hoz kellett továbbítani javítás céljából.

    Ilyen esetekben a ki- és a visszaszállítás ami időbe kerül, mert ez nem tételenként történik, hanem csomagban.

    Némi türelmet tudok kérni, míg a kártya visszaérkezik a Gigabyte-tól."

    -Most csütörtökön (07.15.) telefonon. A beszélgetés időtartama 7,5 perc!! A válasz lényege azonos a levél tartalmával kiegészítve azzal a nagylelkű gesztussal,hogy felajánlotta a szervízes ember a kölcsönkártya lehetőségét. Zárójelben azt is megjegyezte,hogy elhúzódás esetén (3hónap) a fogyasztó csak az asztalt verheti!!!

    Nem véleményezem a fenti eljárást,mert nagyon durva dolgokat írnék ide! :D

    Inkább kérnék Tőletek egy pontos,részletesen kidolgozott-pontról pontra leírt "akciótervet",hogy mit és milyen formában tegyek hétfőn,ha felkeresem a céget!!!

    Elöljáróban annyit,hogy asztalt csapkodni,ordítozni,anyázni nem fogok!! Higgadt,hidegfejű,nyugodt hangnemű érveléssel szeretnék hatni!!

    Várom a javaslataitokat!

    Köszönöm! :R

    Üdvözlettel:

    szajoho

    [ Szerkesztve ]

    18 éve a PH-n. Nem ma kezdtem és nem is tegnap előtt! :-)

Új hozzászólás Aktív témák