- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
gtamate2
veterán
Sziasztok!
Lenne egy 96gt-m még garis, de az utóbbi időben nagyon melegedik, idáig játék közben 60 fok volt most pedig 90-110 fok. Szokott annyira felmelegedni hogy kikapcsol a gép (túlmelegedés) . Nem a legfrisseb driver van rajta, tudom hogy annak ez a problémája vagyis hasonló. Ez garanciális probléma?*Sn0w
-
gtamate2
veterán
válasz Ariadne #5072 üzenetére
Felhívtam őket, rákérdeztem az esetre, azt mondták e-mailben elküldték hogy mire cserélik. Az emailben az állt hogy a 96gt-met megjavították és küldik. Rákérdeztem hogy nincs-e lehetőség arra hogy esetleg egy másik kártyát válasszak, azt mondta nincs, rákérdeztem hogy miért, és azt mondták hogy megvárhatom a kártyámat az még kb 2 hét mire a gyártó visszaküldi. Azt mondtam hogy rendben akkor maradok ennél, nem tudtam mit mondani már. Most ferdített egyet, vagy tényleg ez a hivatalos procedúra? Sajnos csak telefonon tudok beszélni mivel elég messze lakok Bp-től.
*Sn0w
-
gtamate2
veterán
válasz Ariadne #5085 üzenetére
1.5 éve vásároltam de múlt hét csütörtökön ennek a terméknek újraindult a garanciája, szóval hogy is kell ezt értelmezni ilyen esetben? legjobb lenne egyeztetni hun]repaval, de telefonon azt mondta nem cseréli hanem megvárhatom a kártyámat 30 napon belül... most mit tudok tenni?
[ Szerkesztve ]
*Sn0w
-
gtamate2
veterán
-
gtamate2
veterán
válasz Peter Kiss #5129 üzenetére
Igen, úgy van ahogy mondod, 15 munkanapon belül kelllett volna cserélni vagy a pénzt visszaadni, a topicba már linkelve vannak a jogszabályok "párszor" keresd ki őket és hívd fel a céget vagy menj el személyesen e jogszabályokat lobogtatva, ha nem engednének feljelentés illetve vásárlók könyvébe beírás segíthet
*Sn0w
-
gtamate2
veterán
Athlon64+: Örülök hogy sikerült
Brae: Elsődlegsen ugyan olyan termékre kell cserélniük, ha ez nem megy akkor keresni fognak hogy vissza kapod a pénzt vagy esetleg az eredeti ár értékében választhatsz más termékeket, a különbözetet pedig kifizeted, viszont ha kisebb értékűt választassz akkor ők nem fizetik a különbözetet, sajnos.
Már az elején mondhatod hogy szeretnéd levásárolni, hátha vannak olyan jófejek és belemennek, bár ez erősen ember függő*Sn0w
-
gtamate2
veterán
válasz Ariadne #5134 üzenetére
150k-ért már az új i3-as(vagy esetleg i5-ös) procival szerelt gépeket keressétek, azok jóval erősebbek, iPon-on van jópár teszt ezekről. Nagyon ajánlom a netbookokat, nekem egy Asus EEE 1005HA-H-m van, csináltam tesztet is, bővebben a logout blogomban találhatsz, csak pozitív tapasztalataim vannak róla, már 90k-ért lehet venni, ha van wifi a házba akkor maga a paradicsom a netbook
*Sn0w
-
gtamate2
veterán
válasz Gyuri27 #5142 üzenetére
Jogos, viszont a tapasztalataim szerint minden kereskdő ugyan úgy taktikázik, azt ugye te sem gondnolod komolyan hogy ha nem tudod a jogaidat akkor ők majd felvilágosítanak téged. Idáig egy bolt volt ahol bármi gondom volt rögtön adtak másik terméket, igaz nem kevés pénzt hagytam már ott.
*Sn0w
-
gtamate2
veterán
Szerintetek egy Sennheiser fülhallgató esetén az garanciális problémának számít ha edugom egy eszközbe a fülest és csak az egyik végében hallani, és csak ha a megfelelő szögben van akkor hallani mind kettőt. Azért utazás közben ez baromira zavaró, hogy egy ipodon touchot nem lehet normálisan használni vele, de ugyan ez a helyzet ha netbookra dugom vagy a rendes PC-be.
*Sn0w
-
gtamate2
veterán
Olyan hogy utalvány nincs, felajánlhatod hogy ott vásárolod le, bár nem tudom itt mi számít garanciális ügyintézésnek, de szerintem a cipőnek ugyan úgy kell kinéznie mint eredeti állapotában. Szóval vagy csere vagy pénz visszafizetés ha nem ugyan úgy nézne ki mint eredetileg.
*Sn0w
-
gtamate2
veterán
Ilyen esetben ha neked nem felel meg kérheted a pénzed, mivel te direkt olyan kinézetű cipőt választottál, viszont ha a kinézetét és funkcióját sem befolyásolja akkor nincs jogod reklamálni, máskülönben pedig van, így most látatlanban pedig nem tudom hogy is nézhet ki az a betét
*Sn0w
-
gtamate2
veterán
Sziasztok,
Azt szeretném kérdezni hogy nincs meg a jótállási jegy egy Nokia c3-01 telefonomnak, de viszont megvan a számla és a szerződés, de a doboza meg a jótállási jegy nincs meg sajnos. Garancia bőven van még rá, a telefon kb fél éves. Azt szeretném kérdezni hogy érvényesíthetem-e a garanciát rá így ha az üzletbe viszem? (Ugyanis ők 1 évet biztosítanak rá, a Nokia pedig további 1 évet)Köszönöm előre is,
üdv
gtamate2*Sn0w
-
gtamate2
veterán
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem hogy vettem a Mediamarktban annak idején egy egeret. Sajnos vacakol a görgője, meg néha nem érzékel. Szóval a doboza nincs meg, viszont a jótállás megvan még. Így visszakérhetem a pénzem vagy örüljek ha kicserélik?Köszönöm előre is a segítséget.
*Sn0w
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Suzuki topik
- Gumi és felni topik
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...