- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz salieri. #4230 üzenetére
A hány pixelhibától számít garisnak az márkafüggő, van ahol már egytől.
De ha a taccspad is szar akkor az "kis szerencse", vidd vissza és kérj cserét.
Ariadne biztos tudja melyik paragrafusba keresd az idevágó cikkejt
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
luciferc
őstag
válasz salieri. #4230 üzenetére
Mivel a TFT pixelhiba szabványok nem kötelezőek Magyarországon (a szabványok közül csak az a kötelező érvényű, amit jogszabály azzá tesz), ezért erre olvasatomban nem lehet hivatkozni. Ha nem mondták egyértelműen vásárláskor, hogy a termék hibás is lehet és te ennek tudatában vásárolsz, akkor hibás terméket kaptál, cseréltesd. Ha nem akarják, akkor panaszkönyv, asztalcsapkodás, békéltetés, bíróság. Szerintem. Ariadne?
Sokkal egyszerűbb lenne, ha aláíratnának egy papírt, hogy a termék hibás is lehet. Kérdés persze, hogy így ki venné meg. Ha viszont nincs ilyen papír, akkor a cucc hibás, a hibát nem ismerted vásárláskor, csere.Mivel más gond is van, esetedben először arra hivatkoznék, a pixeleket nem is emlegetném. A touchpadra cserélniük kell.
-
Gyuri27
félisten
-
Ariadne
őstag
válasz salieri. #4233 üzenetére
Hátrányuk viszont, hogy könnyebb kifogni olyan példányt laptopból, fényképezőből, telefonból, amelyiknek furcsa mód nem te vagy a legelső használója. Számtalan ilyen történetről hallottam már.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz salieri. #4961 üzenetére
Ha bruttó 10k feletti, ennek a rendeletnek a végén lévő listába tartozó termékről volt szó - amire nincs nagy esély -, és három munkanapon belül azt látod, hogy rossz és visszaviszed, akkor javítás helyett cserélni kötelesek. Ha nem lehet cserélni, csak akkor kell visszaadniuk a pénzt.
Minden más esetben a normál jótállási/szavatossági szabályok élnek, vagyis javítaniuk kell, ha nem megy, cserélni másikra, és csak ha ez sem megy, akkor kell visszaadniuk az árát. Ha egyébként másik ugyanolyanra ki tudnák cserélni, akkor érdemes elfogadni a levásárlást szerintem.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz salieri. #4963 üzenetére
Ahh, bocs, persze, attól, hogy nem jótállás hanem szavatosság (10k alatti), még ugyanúgy visszajár a pénzed, csak a három munkanapos dolog nincs, amit az előbb írtam, de 10k alatt az amúgy sincs. Ha ugyanolyan másikra nem tudták cserélni, vissza kell adniuk a pénzt, de akkor is, ha kifejezetten nem jó mint konstrukció, és ezért nem akarsz cserét.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz salieri. #4965 üzenetére
Az jó, hogy beírtad, remélhetőleg ez elég lesz nekik. Sok mindent nem tudsz csinálni, hogy kikényszerítsd, perelni itt nem érdemes (hahó, avman, bizony írunk ilyet is - ő kifogásolta, hogy állítólag mindig mindenkit csak arra buzdítunk, hogy pereljen, pedig nem), szóval igyekezz meggyőzni őket. Már rengetegszer leírtam, csak mindenki lusta visszakeresni, NFH honlap, jogszabályok, 151/2003. Korm. rend., 49/2003. GKM és Ptk (van ott kivonat).
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
syler
aktív tag
válasz salieri. #6860 üzenetére
Szóval akkor az marad, hogy utazom 300 km-t és megetetem vele? Egyébként meg hagy tiltsanak, kimondottan a gumi vétel miatt regisztráltam! Majd vissza regizek akkor és folytatom a beírásokat az aukciójához.
[ Szerkesztve ]
Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!
-
syler
aktív tag
válasz salieri. #6862 üzenetére
Tudom én, hogy új kell de sajnos a pénzemnek hiába mondom, hogy legyen több, sajnos csak nem lesz több!! Gondolom érted mire akarok kilyukadni. Egyébként, ha érkezik ellene még feljelentés akkor nem hiába tettem én sem. Azért csak ne verjen már át sok jóhiszemű embert
Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!
-
Vanek Eduard
tag
-
bullseye
addikt
válasz salieri. #6887 üzenetére
arra kell törekedni, hogy ne okozzon nagy kényelmetlenséget a vevőnek...
ha azt okoz, akkor a vevő kérhet javítás helyett cserét, ha azt meg nem vállalja a cég az aránytalan költség miatt, akkor pénzt vissza...
de meg lehet kérdezni miért nem adnak cserepéldányt, vagy mivel óhajtanak kárpótolni a hónapos kiesésért.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Vanek Eduard
tag
válasz salieri. #6889 üzenetére
Csak hogy mindenki tudja: A NFH szerint 3 helyett 5 hetes garanciális javítás esetén már tartósan hibásnak mondható az alkatrész. Főleg, ha 3-ra ígérik és nem történik semmi. Igaz, hogy jogszabály nem mond ki határidőt, de ennyi idő után már el lehet kezdeni a vásárlók könyvén keresztül a békéltető testületen át a teljes bíróságig tartó procedúrát, amit jó eséllyel meg lehet nyerni, hacsak az eladó nem rendezi a problémát jó gyorsan!
A panaszt ajánlott levélben illetve a Vásárlók könyvében kell megtenni, mert a fax illetve e-mail nem hivatalosan elfogadott irat!!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...