Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Aktív témák
-
prmcsk
addikt
Igen, jobban ért hozzá, mint én, de annyira ne értsen már hozzá, hogy Istent játszik, ráadásul profinak aposztrofálja magát.
Köztünk "csak" annyi a különbség, hogy egy autó "utasaként" soha nem vindikálnám azt a jogot, hogy beleképzeljem magam egy F1.-es gép vezetésébe, versenykörülmények között.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
AMD Power
titán
Hétvégéig gondolom kiderül a fellebbezés eredménye nem?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Racecam
MODERÁTOR
válasz venember83 #26150 üzenetére
Szerintem meg azt, hogy még számukra sem volt egyértelmű, nekik is kétségeik voltak. Ahogy elmondták, azért is kérdezték meg, mert akkor szóltak volna Hami-nak, hogy engedje előre újból Kimit. Nekem ez az információ már bőven elég lenne ahhoz, hogy eldöntsem megamban, hogy legalábbis kétes manőver volt az "előreengedés".
Com'è diverso il mondo visto da qui
-
#70869248
törölt tag
válasz Racecam #26153 üzenetére
Azért ez valóban sokat elárul. Bennem inkább az merülne fel, hogy nem egyértelmű a helyzet és/vagy az erre vonatkozó szabályozás.
..teszem azt munkahelyi baleset,..de munkahelyi balesetnek minősül az is ha munkába menet ért a sérülés...de csak akkor ha az utazási támogatásodat buszra költötted, és azon belül is a legrövidebb úton..stb...stb...stbérted, mert hogy sárga zászló alatt nem előzhetsz az egy viszonylag egyszerű szabály, hogy a pitvonalat nem lépheted át az előírt sebesség felett az egyszerű szabály.
Erre az esetre kétszer kérdeztek rá,..benned az jön le hogy sunyulás van, bennem az hogy nem egyértelmű.
-
lenox
veterán
válasz prmcsk #26151 üzenetére
Nem kell belekepzelnie magat senkinek sehova, csak biraskodni kellett, egesz mas. A csavo mar vagy 30 eve reszt vesz a nemzetkozi autosportban, oke, eloszor navigatorkent, de ma az afrikai autosportszovetseg elnoke, a FIA afrikai koordinatora. Nem a futoversenyrol hivtak... Ha nem profi biro, akkor szerinted ki lenne profi? Azt ertem, hogy te volt f1 pilotakat szeretnel, ez nyilvanvaloan butasag, pl. boxban a volt boxbajnokok a birok, vagy fociban a volt valogatottak, vagy akar futasban a volt bajnok futok? Nyilvan nem, biraskodni teljesen mas, mint versenyezni.
-
DigitXT
félisten
válasz Oliverda #26136 üzenetére
A monzai 10 pont már előre le van zsírozva, vagy mi?
Az, hogy esély van valamire, nem azt jelenti, hogy be
is következik. Mi van, ha csak a harmadik helyig jut?
-4 pont, thx to ...? Btw. 10 helyes bünti nélkül
bizony nagyobb az esély a győzelemre, mint azzal.
(És a 10 helyes bünti nem 10. rajtkockát jelent ám.) -
Pá
addikt
Egyébként nem tudom miért kellett ezt úgy felfújni. A helyzet tök egyszerű:
1. a szabály nem fogalmaz egyértelműen --> így is, úgy is lehet dönteni
2. ilyen helyzetekben általában az aktuálisan előnyösebb helyzetben lévő pilotát/csapatot büntetik, hogy legyen minél szorosabb a vb, mert az jó
Így volt ez már a Schumi korszakban is, meg a 90-es években is, meg gondolom azelőtt is, csak akkor még nem néztem F1-et.Fogalmam sincs mi olyan meglepő ebben. Faragtak Hamin pár pontot, hogy ne nagyon húzzon el. Tragédia nem történt, még innen is bőven jó esélye van nyerni a vb-t, max egy picit izgalmasabb lesz. Éppen ez volt a cél.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #26138 üzenetére
A VB cím fontosabb mint egy győzelem Monza-ban szvsz. Én még mindig nem tartom kicsit sem elképzelhetetlennek a győzelmet egy McLaren-nel a 11-12. helyről.
"de 11-12. helyről nem tudott volna nyerni ezen a pályán Hamilton, ahol nagyon nehéz (szabályosan) előzni"
Szerintem pedig igen. Javallom hogy tekintsd meg a 2004-es Monza-t (ha már elfelejtetted volna) ahol "MS mester" a végéről nyert mivel kicsúszott az elején. Jó, tudom hogy ő az isten na de azért mégis....
DigitXT: Ejj...de nehéz a felfogásod. Viszont ha valamire nincs semmi (ZÉRÓ) esély sem akkor az biztosan nem következik be, ugye?
-Nemtom-: NA ez már... bazz... milyen vastag a bőr a pofájukon. Vagy akkor repüljön valaki onnan és vissza az egész.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Oliverda #26159 üzenetére
Tedd hozzá, hogy 2004-ben azért elég durva technikai fölénye volt a Ferkának, ami most nem mondható el a Mekiről. Ez is kellett hozzá, a Schumi faktor mellett.
szerk: azért elég optimista így simán odaadni Hamiltonnak a győzelmet a 10. helyről, amikor az sem egyértelmű - számomra legalábbis - hogy a hétvégén mindenféle handicap nélkül Ő fog nyerni.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
DigitXT
félisten
válasz Oliverda #26159 üzenetére
De te most azt állítod, hogy a biztos 20 pont így meg úgy.
Természetesen nincs esély maximum pontszámot elérni,
ha közben "pontlevonás" van, de nem tudom, mit akarsz
ezzel bizonyítani, úgyhogy inkább hagyjuk a témát...Btw. egyszer írtam, hogy ceteris paribus nincs: ha nem
pont így történnek a dolgok, akkor talán Raikkönen is
végigér (max. második helyen): sosem tudjuk meg, és
nem is változtathatjuk meg... De ha továbbra is marad
ez a téma, akkor inkább nem fogom olvasni a topikot,
mert felesleges. (Pedig épp jó kezdett lenni vki nélkül.) -
7Heads Drago
veterán
válasz Oliverda #26136 üzenetére
Én nem minösitelek téged. A hsz-eid majd minösitenek. Vagy majd megteszi más.
tőle annak az esélyét hogy Spa és Monza alatt a maximális 20 pontot hozza
Ez vicc? Ezen a futamon Kimi, ha jól emlékszem Hamilton mögül rajtolt. És a verseny legalább 90%-ban mégis a 2-ik helyen futott az eredmény után. És kizárólag az esőnek köszönhette azt is, hogy tudott előzni valahogy.
Vagy nem is túl rég Massa rajtolta le.
És akkor majd ezek után elmennek Monzába és jó esetben a 11. rajthelyről 1.-ként fut be?
Valszeg akkor a Ferrarisok meg az egészet , majd a boxból nézik, majd.... nem?
A 2006-os idény óta sokkal jobban összerázodott a mezőny és nincs gumiháború se.
Ezek után csak abban reménykedem, hátha FIA mégis inkább a 10 helyes bünti mellet dönt. És nézegethetitek az eredményeket Monzában.
Ajánlom figyelmedbe a következőt: Race Lap Analysis
Kimi a 41 körben futott egy 1:48,639-et amire Hamilton egy 1:49,714 ment. Előtte csak a 37 körben volt rá képes Hami, amikor még sehol sem volt az eső.
Kimi csak a begyüjtött előnyét próbálta beosztani a futam végéig. Minek hajtotta volna szét a gépet, amikor még a motor így is széteshetett volna. (persze reméljük nem fog már az idén ilyen bib lenni) Vesztére, mert vízes pályán tényleg jobb volt a Merci.
Az időmérőn pedig kizárólag a hamarabb felmelegedő gumiknak köszönheti Hami a jó időt, és az egy körrek kevesebb benyának.
Esetleg majd akkor, ha nitrot csempésznek a Mercik-be.
Mostanság egy rendes futamon, ahol nincs SC, eső, stb., nem fogsz átugrani 10-15 autót.
De különben én nem értek hozzá. Te vagy itt a szakértő.
Ha normális hangnemben nem tudsz válaszolni, akkor hagydd figyelmen kivül ezt a hsz-t.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
válasz DigitXT #26161 üzenetére
Ha az eszmefuttatást már az elejétől követted volna és nem csak feltehetőleg az imént olvastál volna bele akkor most (azt merem hinni hogy) nem írnál ilyesmit. Egy szóval sem állítottam sehol hogy biztos lett volna a húsz pont, pontosabban a monzai 10.
Miután kiderült amit gondoltam, mégpedig hogy nem csak a 25 másodperces büntetés volt mint alternatíva akkor mások jöttek azzal hogy a +10 rajthellyel még rosszabbul járt volna. Erre mondtam én hogy szerintem nem, nem járt volna rosszabbul mert onnan még lehet nyerni de visszaforgatni az időt már nem lehet. Kapisgálod már?
Pá: Nem adtam oda senkinek semmiféle győzelmet csak annyit mondtam hogy szerintem lehet nyerni a 11.-12. helyről is. Láttunk már erre példát nem egyszer.
mod: ...de ha szeretnéd elbeszélgethetünk erről holnap ebéd közben.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
DigitXT
félisten
válasz Oliverda #26163 üzenetére
Ha a fellebbezés nem sikerül, akkor ugyanígy értelmetlen erről beszélgetni is, mivel "visszaforgatni az időt már nem lehet". (Egyébként értem, hogy mit akarsz mondani, csak nem értek egyet vele: minden verseny(ér)t meg kell vívni.) Szerk: 26165-26166: naná, csak arra kell ügyelni, hogy más ne legyen a pályán, és akkor tuti a siker. Ja, hogy még akkor is megmakkanhat valami? Ez már csak ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Racecam
MODERÁTOR
válasz #70869248 #26154 üzenetére
Nem mindegy, hogy sunyulás (ilyet egyébként én nem írtam), vagy nem egyértelmű helyzet van? Valami van/volt és ezt a boxból is így itélték meg. És a helyzet nem azért nem volt egyérelmű, mert a szabály nem fogalmaz egyértelműen, hanem azért, mert Hami nem egyértelműen adta vissza a jogtalan előnyt. Ez tény, különben nem vitatkoznánk róla ennyit (sem mi, sem a világon mindenhol pilóták, volt pilóták szakemberek, nézők stb.) illetve nem büntették volna meg. Ha 2 kanyarral később előzi meg, most nem lenne miről beszélnünk és büntetés sem lenne. Aki ezt nem látja be, az csak egy elvakult szurkoló lehet és véleménye nélkülöz minden tárgyilagosságot. Azon lehet vitatkozni, hogy érdemelt-e büntetést, vagy nem ezért a manőverért, vagy esetleg még belefért, de azon, hogy a szituáció (az elengedés) nem volt egyértelmű, azon nem.
Com'è diverso il mondo visto da qui
-
proof88
addikt
Na látjátok, megmondtam én, hogy milyen futam lesz Spa-ban.
Egyébként nekem az a véleményem, hogy valóban jogos volt a büntetés, de most akkor is csalódnom kell a FIA-ban.
Hamilton szerintem is optimistán vette be a kanyart, ami alapjáraton nem gond, majd visszaadta a helyet Kiminek, de hogy mennyit nyert még így is, hogy egyből támadott mögüle, az passz. Valószínűleg nyert vele, de elmondom, hogy az egészben mi a rossz:
- FIA 2x is OK-t mondott, na most ha ez tényleg igaz, akkor menjen a FIA a levesbe;
- ha Hamilton a versenybírók szerint csalt ezzel, akkor az már látszott abban a pillanatban is, ha meg szerintük nem csalt, akkor meg nehogy már a Ferrari miatt "lássák meg", hogy csalt. Ezzel azt akarom mondani, hogy ha egy ilyen nyilvános csalás - melyről most feledkezzünk meg, hogy valójában csalás volt-e vagy sem - felett elnéznek, akkor már később SE módosítsák az eredményt. Észre kellett volna venniük akkor, és legfeljebb pár perccel tovább húzni az időt a díjátadás előtt, majd a végleges sorrendben átadni a díjakat a dobogósaknak. Milyen már, hogy megkapom az első helyért járó díjat, aztán elveszik tőlem, pedig okézgattak 2x is a bírák, aztán mégsem? Előre kellett volna gondolkodni! Értem én, hogy a Ferrari szólt utóbb, de pont azért kellett volna a FIA-nak hagyni az ügyet, mert ha nem vették észre maguktól, akkor a Ferrari miatt se vegyék észre a dolgot. Ha a Ferrari észrevétele jogos volt (szerintem az), akkor is egyrészt néhány bírát kellett volna büntetni, mert nem vették észre idejében a dolgot, vagy észrevették és szemet hunytak felette, és a díjátadó előtt leboxolni a büntetéseket.
Én lehet, hogy a 10 rajthelyes bünti mellett döntöttem volna, látván, hogy egy 25 mp-s büntetéssel olyan kerül 1. helyre, akinek köze nem volt a versenyhez (Massa, jó, oké, 2. lett, de aki 1. lett volna, az azért esett ki, mert az 1. helyezett jogtalan előnnyel loholt mögötte). Ezért szerintem jogosabb lett volna a 10 rajthely, így Hamiltonnál maradhatott volna az első hely. Vagy, le kellett volna inteni a futamot, amikor már káosz lett az eső miatt. Lehetne egy szabály, hogy ha futam vége előtti 3 körben ennyire változik az időjárás, akkor leintik és mindenki azt a helyezést kapja, ahol volt. Persze ezzel meg az a baj, hogy itt lehet taktikázni gyorsan (lásd Heidfeld), és még izgalmakat is szül, tehát ebből a szempontból meg hülyeség lenne a szabály.
Na mindegy, ez csak az én véleményem volt. Összességében, lehet, hogy Hami hibázott, és bár belevertem mérgemben az öklömet a falba, mikor Kimi kiesett, de nagyon mérges vagyok a FIA-ra azért, amit utólag tettek. Ezt időben kellett volna csinálni, vagy díjátadás után már nem. Most vagy fekete, vagy fehér, de bíróként ne billegjünk már így ... -
#70869248
törölt tag
válasz Racecam #26168 üzenetére
Jó reggelt
"És a helyzet nem azért nem volt egyérelmű, mert a szabály nem fogalmaz egyértelműen, hanem azért, mert Hami nem egyértelműen adta vissza a jogtalan előnyt."
Na persze, látod én pont ezt látom elvakultságnak. Mert mennyire egyértelmű az a szabály ahol neked azt kell mondanod, hogy előzze meg 2 kanyarral később? Van ilyen a szabályban?
Hát nincs.
Akkor miért mondod?
Mert úgy gondolod ott lett volna elég.
...Na valszeg ezért kérdeztek rá kétszer (ha így volt) a McLaren-nél. -
c.zsolti
őstag
válasz proof88 #26170 üzenetére
"Lehetne egy szabály, hogy ha futam vége előtti 3 körben ennyire változik az időjárás, akkor leintik és mindenki azt a helyezést kapja, ahol volt. Persze ezzel meg az a baj, hogy itt lehet taktikázni gyorsan (lásd Heidfeld), és még izgalmakat is szül, tehát ebből a szempontból meg hülyeség lenne a szabály."
Erre gondoltam én is. Viszont, ha már állandóan a biztonságról beszélnek, akkor miért hagyják, hogy ennyivel a verseny vége előtt száraz gumival essenek-keljenek. (főleg amióta nincs TC) Az mekkora izgalmat szült volna, ha valaki nagy sebességgel száll a falba, vagy egy másik autóba...
...
-
Racecam
MODERÁTOR
válasz #70869248 #26171 üzenetére
Érdekes dolog engem elvakultsággal vádolni, mert kb. abszolút nem érdekel ki nyer, vagy ki nem, különben bele sem szóltam volna a vitába. Házigazdaként pláne nem, mert ha drukkolnék valakinek és ezt egyértelművé tenném, akkor azzal az objektivitásomat megkérdőjelezhetném egyesek szemében, ha esetleg be kell avatkoznom a topicban. Elég régóta nem nézek Forma-1-et, legfeljebb összefoglaló szinten, mert nem érdekel, nincs kedvencem és unalmasnak találom az előzések majdnem teljes hiánya miatt.
De térjünk vissza a szabályra. A szabály egyértelműen kimondja, hogy a sikán levágásával szerzett jogtalan előnyt vissza kell adni. Ez eddig egyértelmű. Azt nem lehet szabályokba foglalni, hogy mit is jelent az előny visszaadása minden helyzetben, illetve, hogy hány kanyart kell várni, mert mindent nem lehet leszabályozni ilyen formában, ahogy az életben sem. (Még itt a fórumon sem.) A vita ott keletkezett, hogy Hamilton manővere eleget tesz a szabályban foglalt követelményeknek. és az ilyen eseteket mindig emberek (bírók) fogják megítélni, ahogy más sportokban is és emiatt mindig is lesznek viták. Még egyszer hangsúlyozom, nem lehet mindig, mindent leszabályozni előre, minden esetre megmondani, leírni, hogy azt hogyan kell értelmezni. ha ezt lehetne, nem kellenének a bírók, elég lenne egy ember, aki fellapozza a szabálykönyvet és megmondja belőle, hogy mi a teendő.
A McLarennél azért kérdeztek rá kétszer is, mert ők is úgy látták, hogy az eset nem teljesen volt tiszta. Ez is egyértelmű. Mint ahogy az is, hogy hiába kérdezgetik a FIA-t, szerintem ezt nem ők, hanem a stewardok döntik el, akiknek nyilván több idő kell egy szituáció megítéléséhez és ez itt már nem állt rendelkezésre, mert véget ért a verseny. Pontosan ezért rendelkezik úgy a szabály, hogy az utolsó 5 kör alatt történt események esetleges büntetését másképpen kezeli, hiszen számítottak rá, hogy ilyenkor a döntés megszületése a futam utánra fog esni és ilyenkor már nincs lehetőség az adott esetben versenyben alkalmazható szankciók kiszabására.[ Szerkesztve ]
Com'è diverso il mondo visto da qui
-
#70869248
törölt tag
válasz Racecam #26173 üzenetére
Én itt nem foglalkozom azzal hogy -Házigazda- vagy, természetesen egészen addig amíg ezt ki nem hangsúlyozod, erről régebben volt beszélgetés...hisz egy moderátornak-házigazdának..stb is van/lehet véleménye a topik témájában.
"A McLarennél azért kérdeztek rá kétszer is, mert ők is úgy látták, hogy az eset nem teljesen volt tiszta. Ez is egyértelmű."
Látod én ezt nem jelenteném ki...véleményezném, de nem jelenteném ki egyértelművé.
Mert rákérdezhetnek azért is, hogy az FIA is tisztának ítéli meg a helyzetet?...ha nem, akkor még javítható.
Az hogy az FIA-t kérdezik az egy dolog, ők hozták a szabályokat ami alapján egy dolog büntethető vagy sem.
Sztem nagyon nem mindegy, hogy egy VB éllovas versenyző megkérdőjelezhető szituációba kerül.
...ha kétszer kérdeznek vissza szerinted akkor az azért van mert érzik hogy gázos.
...szerintem meg biztosra akarnak menni, és ha problémás, akkor segíteni amíg van rá lehetőség....és ezért mondom/írtam az elvakultságot, nem kell ahoz kedvencednek lenni...elég kijelenteni hogy egyértelműen csak az a megoldása lehet a problémának, a másikat nem is látod.
..egyébként én úgy gondolom, ha egy döntésre nincs idő, akkor ne döntsenek..döntsenek később, nem élet halál múlik rajta mint egy mozifilmen. -
soulcube
aktív tag
Hamilton : nullázások (3x) pontok (76)
Massa : nullázások (4x) pontok (74)
Kubica: nullázások (2x) pontok (58)
Raikk.: nullázások (4x) pontok (57)Sztem mostmár Massa az első számú pilóta. Ez nem lehet kérdés.
-
-
Racecam
MODERÁTOR
válasz #70869248 #26174 üzenetére
Csak azért nem vitatkozom veled tovább, mert szemmel láthatóan nem érted miről is beszélek. Én nem fogalmazok úgy, ahogy Te, és továbbra sem mondom, hogy elvakult vagy (mondjuk nem ártana ismerni a szó igazi jelentését, ha már alkalmazod), sőt azt sem mondom, hogy a szövegértéseddel problémák vannak, gondolok itt többek között a házigazda "titulus"-al kapcsolatos mondanivalómra. Továbbá azzal sem jövök, hogy esetleg Hamilton, vagy Mclaren szurkolóként a véleményed esetleg nélkülözi az objektivitást, mert ez sem számít. Nem kívánok a továbbiakban véleményt nyilvánítani a szituációról sem és tartózkodni fogok attól, hogy bármit is megpróbáljak objektíven, kizárólag az általam látott szituációra és az azt követő reakciókra tekintettel, lehetőleg minden érintett szempontjait figyelembe véve, elemezni. Úgy látszik, erre itt nincs igény, ahogy a tényszerű vitára sem. Csak elvakult fanok léteznek (tisztelet a kivételnek), akik mindig úgy értelmeznek egy szituációt, ahogy az a kedvenceiknek megfelel, még akkor is, ha az a tényeknek esetleg homlok egyenesen ellentmond. Így pedig semmi értelme a vitának.
[ Szerkesztve ]
Com'è diverso il mondo visto da qui
-
-
#70869248
törölt tag
válasz Racecam #26179 üzenetére
áá sztem nem kell ez a soksoros nagyhalál, a nem értem miről beszélsz, meg nem tudok szövegérteni, ezt nem ismerem azt nem ismerem..bla-bla.
Pont ilyeneket olvasgatok eleget az alacsony szinvonalú hozszólásokban csak max nem ilyen cikornyásan körbeírva.
-érvekkel lehet vitázni, ha azok nincsenek, akkor be kell fejezni és kész. -
wildrain
addikt
válasz AMD Power #26183 üzenetére
Nem érted a különbséget? Most írtam le.
- Van a versenyirányítás, aminek Charlie Whiting a vezetője, ők felelősek a sárgazászlózásért, a rajtlámpákért (azt pl. Whiting saját kezűleg irányítja), a SC-ért, stb.
- És van a versenybírók csoportja, akik a kétes esetekben ítélkeznek, ha van egyáltalán olyan.És a McLaren nem a versenybírókkal beszélt, mert (feltételezem) velük nincs közvetlen összeköttetés, hanem Whitinggal, aki ugyan egy cég a stewardokkal, de nem tartozik közéjük. Mivel tapasztalata neki is van, így a magányvéleményének van súlya, de az akkor sem döntésértékű. Aztán ez most látszik is, a stewardoknak nem volt egyértelmű, másképp látták a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Rohadt korán van még nekem. Vagy csak szimplán fogyatékos vagyok.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
icon
senior tag
válasz Vandit. #26050 üzenetére
Hamiltontól ez a magatartás nem áll messze, emlékeztetnék mindenkit a tavalyi Japán nagydíjon látottakra. Engem felháborított az is, meg hogy egyből beleülhetett egy jó autóba...
Normális pilóta bekanyarodott volna Kimi után abba a nyamvadt kanyarba, ment volna mögötte, látszott az hogy jóval gyorsabb a Meki a vizen, lett volna 2 köre megelőzni.
Egy dologra azonban jó volt a történet, legalább a műsoridő rövidebb volt az egy himnusz miatt...
Nem vagyok Kimi rajongó, főleg nem Ferrari (Schumi óta nem), csak egy ember aki sose szerette, ha valaki pofátlanul viselkedik.
Amúgy minden elismerésem a BMW-nek, húztak egy lapot 19-re, és bejött.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
wildrain
addikt
Ez egy olyan hsz, amire amúgy nem is kéne válaszolni, de ez mindent visz:
Engem felháborított az is, meg hogy egyből beleülhetett egy jó autóba...
Mégis hogy ülhetett bele? A szerencsétlenje meg sem érdemli. Az nem számít, hogy minden idők legjobb kezdése az övé (9 dobogó - ha jól emlékszem), és talán a tehetsége miatt ülhetett bele. Akkor is! Felháborító! -
Vandit.
addikt
válasz wildrain #26193 üzenetére
Ha azt vesszük, hogy a mostani élpilóták mind gyengébb autóban kezdtek, ahhoz képest nem kis előnye volt.
Minden idők legjobb kezdése.
Jah, mert nem Sauberban kellett kezdenie, mint mondjuk Kiminek v. Lonzinak a Minardiban.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
PazsitZ
addikt
válasz wildrain #26193 üzenetére
Látom te is folytatod hunny agymenését.
Persze nem tudhatjuk, de nekem van egy pici kétségem, hogy force indiában ülve 9 dobogólya lett volna .
Nah jó lehet csak 8 ?Ps.: Nem vitatom a tehetségét, csak ezt példának hozni -már megbocsáss- hülyeség.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
#70869248
törölt tag
-
lenox
veterán
válasz proof88 #26170 üzenetére
FIA 2x is OK-t mondott
Nyilvan a FIA nem egy ember, es nem az aktualis birok mondtak oket.
ha Hamilton a versenybírók szerint csalt ezzel
Azert a lo tuloldalara nem kell esni. Csalasrol szo sincsen, egy kis hibarol van szo, aminek lehet hatasa az eredmenyre, ezert veszik szigoruan.
-
wildrain
addikt
válasz PazsitZ #26196 üzenetére
Agymenés? Az neked agymenés, hogy elismerek egy tényt, egy rekordot? Kezdtek már mások is élcsapatban. Voltak jobb-rosszabb kezdések, de ilyen még nem. Ez tény. Az is tény, hogy volt egy csapattársa, Alonso, aki kétszeres vb, és neki nem jött így össze a 2007-es év eleje. Hogy ennek mi az oka, az mindegy, az eredményeket tekintve akkor is Hamilton volt az, aki sorozatban 9-szer volt dobogón, és újoncként vb második lett. Hogy ez ezért vagy azért volt, az engem most speciel nem érdekel, én arra a hsz-re válaszoltam, hogy felháborító-e, hogy valaki ilyen jó csapatban kezd. Az eredményeket tekintve nem értem, hogy miért lenne felháborító, jobban kezdett, mint aki már évek óta F1-es pilóta.
Olyat meg nem látok leírva, hogy szerintem a Force Indiában ülve is 8 v. 9 dobogólya (ez milyen madár?) lett volna. Ezt hol írtam?
Ps-re: nem hülyeség, tökéletesen alátámasztja azt, hogy van komoly tehetsége. Ha nem érdemelte volna meg a helyet, akkor szar kezdése lett volna, és akkor arra is jó példa lenne.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NBA és kosárlabda topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Elite: Dangerous
- Androidos tablet topic
- Xbox 360
- Raspberry Pi
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs