- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #15803 üzenetére
Ezt AMD Power nevében is kikérem magamnak! Eddígi sikereit is az AMD-nek köszönheti a Ferrari.
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz Speed® #15804 üzenetére
Az AMD eddigi marketingstratégiája agy kalap **** volt. Valahol azt olvastam hogy többet költöttek marketingre mint az Intel. (Hol a nyoma?) Tehát okosabban is el lehet(ett) volna költeni azt a pénzt. Úgy látszik hogy Henry Richard-ot sajnos nem az esze hanem a szíve vezérelte a munkája során. Bár közöm nincs a marketinghez de szvsz inkább több "kisebb" eseményt kell támogatni.
JJános: Azért tértek vissza 2006-ban a 2005 előtti szabályhoz hogy ne szerencsétlenkedjen tovább a Ferrari, illetve hogy meglegyen az esélye Májkülnek a búcsú VB címhez. Szerencsére nem tudott élni ezzel, hehe.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Thrawn
félisten
válasz Oliverda #15808 üzenetére
Nem költöttek többet, nem is tudtak volna.
Arról volt szó, hogy az Intel reklámozzon többet, mert az az ő bevételüket is növelte (több gépet vettek a népek).Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #15808 üzenetére
A napokban vettem egy AMD/ATI videokartyat. Megtetszett, eddig is ATI volt, raadasul Inteles gepben.
Akkor mar az en penzembol nem is jut a Ferrarinak? Mert ha meg igen, mindjart rendelek egy McLaren bogret, nehogy lemaradjanak a fejlesztessel miattam.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Friss video edit, nemreg landolt a Formula1.com-os hirlevel az e-mail fiokomban.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #15812 üzenetére
A Ferrari-nál azért vakarták a fejet elég rendesen. Még pár ilyen verseny és kisebesedik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Látom jól elvan a kéttagú Hamiton fanklub
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #15815 üzenetére
+1 fő aki én
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #15815 üzenetére
Énisénisénis!
-
copin
őstag
Bruno Senna telibe kap egy blökit a Török nagydíjon: [link] A végén van az ütközés. Az egyik kutya megúszta.
-
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #15754 üzenetére
ti meg bele szeretnetek ronditani Lewis zsenialis, es eddigi F1-es karrierjenek legjobb versenyzesebe a gyenge labakon allo (pontosabban ervtelen) ellenvelemenyetekkel.
Ha csak ilyen versenyeket tud nyomni sose lesz világbajnok. Remélem lesz még jobb is.
A bridgestone nyilatkozatot pedig tudtom szerint egyedül a Mclaren kapta, ami csak azt jelentheti hogy van egy erős motorjuk sz@r futóművel, és egy aggreszív vezetővel. És a 3 kiállásos taktikán kivül is lett volna még más lehetőségük is, csak ők ezt választották.
10 csapatból 9-nek jó a gumi egynek nem. Lehet hogy gyúrni kéne nekik egy kicsit azt a futómüvet még.
A bridgestone nyilatkozatt olyan mint a Biblia. Te kiolvasol belőle valamit, mi meg pont az ellenkezőjét látjuk benne. A bridgestone nem a te igazadat bizonyítja (gondolom nem neked címezték), hanem tényeket és lehetőségeket és következményeket vázolt fel a Mclaren számára.
És bocs ha bántóan fogalmaztam.
Most láttom te már lezártad a témát akkor én is ejtem...[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
copin
őstag
Ha azt hallom Lewis Hamilton mindig valami szép jut eszembe. A bátorság és az ostobaság kéz a kézben jár.
Francia Palik Laci
[ Szerkesztve ]
-
george11
senior tag
Nem azért, hogy a Plaikot bántsam, de végre valakinek feltűnt ez is
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
El kell adni a műsort És közben marhaságokat mondani? Ő is versenyző, nyilván tudja, hogy baromságot mond, szóval nekem egy kicsit felfoghatatlan
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #15831 üzenetére
HA HA
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #15831 üzenetére
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #15835 üzenetére
Bosphorus Bridge? Tudtommal ez nincs benne a vonalvezetésben... még...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
és amikor kijött kereketcserélni rögtön a első vagy második körben akkor mintha rátankoltak volna nem? mert azért nem hiszem hogy a fél versenytávot az időmérős tankkal futotta
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #15831 üzenetére
Heikkinek eselye sem volt jol rajtolni a konnyu Lewishoz kepest. Nehez volt a puttonya. Nezd meg a rajtot ujra. Heikki eloszor Lewis fele indul el, szeretett volna elotte maradni, ha mod van ra, de miutan ez remenytelenne valt elkezdte vedeni a poziciojat Kimi ellen.
(#15834) Pá: Ez meg egy McLarenesnek is meredek. Whitmarsh ezt inkabb vigasztalasnak szanta Heikki szamara.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz 7Heads Drago #15821 üzenetére
Ha csak ilyen versenyeket tud nyomni sose lesz világbajnok.
Ezen sirjak vagy nevessek? Dilettantizmus a kobon. Ilyen versenyzessel garantalt a siker, a tobbi mar csak azon mulik milyen vas van alatta. Ha VB eselyes vas es igy fog versenyezni, garantalt a VB cim.
erős motorjuk
Csak megbizhato, nem kulonoskeppen eros.
sz@r futóművel
Ezzel megint szepen mellefogtal. Epp ebben asz a McLaren.
3 kiállásos taktikán kivül is lett volna még más lehetőségük is
Egy hosszu elso etap, amivel Lewis beragadt volna a mezonybe, semmi jo eredmenyre nem lett volna jo az a taktika.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #15841 üzenetére
akkor meg nem tom mért hajtottad 1 oldallal ezelőtt hogy vesztett a 3kiállással 20mp-et, hisz most azt állítod hogy akkor vesztett volna
és igen, sztem is 3 kiállás miatt sikerült ilyen elől végeznie, csak azt nem tudom megérteni, hogy azt hajhászod hogy te tudod a frankót, aztán teli vagy ellentmondásokkal -
joey04
titán
Jó kis verseny volt azt persze sajnálom hogy Kimi nem tudta lenyomja Hamiltont.ejj ha az elején nem ragad be.de mindegy a sportban nincs ha.örüljünk Massa sikerének. meg a csapatvb-n megint sikerült növelni az előnyt.Hamilton jó taktikát kapott a csapattól nagyon (sajnos) de én is azon a véleményen vagyok hogy nem annyira zseniális versenyző mint ahogy páran itt (is) hiszik róla. mint ahogy Massa sem az ezért örültem volna jobban Kimi sikerének mert a végén úgyis ő lesz harcban a VB címért feltehetőleg Hamiltonnal.Bár a BMW megint rávert mégha csak 1 pontot is a Mekire.nagyon szimpatikus csapat inkább látnám őket a nagy rivális szerepében, ha úgy tetszik tőlük szívesebben fogadnám még az esetleges vereséget is.
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #15841 üzenetére
Honnan veszed, hogy a McLaren futóműve a legjobb? Akkor nem szenvedne a lassú kanyarokban és a kerékvetőkön
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #15842 üzenetére
Waaaaaa! Ennyi eszt!
Gondold ujra, ne farasszal!
Segitek, a hosszu elso etapos 2 kiallasos alternativa amit a Bridgestone ajanlott, nagyon nem ugyanaz, mint a McLaren szamara idealis ketkiallasos taktika. A jo rajtpozicio, rajt es versenytempo miatt egy rovidebb elso etap csak az idealis nekik.
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #15844 üzenetére
hagyd rá, nem lehet bemagyarázni neki. Ennyi.
Nekem az tetszik a legjobban, hogy mondja hogy a Ferrari a lassúba jó, a Meki a gyorsba és egyel későbbi hszben aztmondja hogy majd a Meki elveri a Ferrarit Monacoban ahol csak lassú kanyarok vannak SZINTE
lehet hogy én vagyok a hülye, de nem látom a logikát a 2 állítás között. -
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #15839 üzenetére
Szerintem inkább neked meredek, rossz elismerni, hogy Kova lenyomhatta volna a bálványodat Hamit.
- http://pazsitz.hu -
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #15845 üzenetére
azt értem, de pokoli gyors volt könnyű kocsin. és sztem többet hozott a 3 kiállással időben mint a +1 kerékcsere.
és még így is nehezen szerezte meg a 2. helyet[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #15844 üzenetére
Nem a kerekvetokon szenved. Az aero miatt szenved, nincs neki eleg csucssebessege, ezert kompromisszumokkal kell beallitani a gyors szakaszokra, hosszabb egyenesekre. Emiatt a lassu kanyarokban kevesebb a leszorito ero. De a mechanikai tapadasa es a futomuve meg mindig jo. A Renault Barcelonaban debutalt egy toluk koppintott futomuvel, azert mert van miert toluk koppintani.
Torokorszagban is legfokeppen azert javultak, mert aero ujitasokat vetettek be. Ebben voltak es lehetnek meg mindig lemaradva (es ezt ok maguk valljak igy): aero es speed. A futomu okes, Monaco bizonyithatja majd, de iden mar a Ferrari is ellenfel lesz persze. Es a Ferrari futomuve is asz.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #15847 üzenetére
Nehez felfogni, hogy hogyan tudott volna Kova jol rajtolni egy Massanal is nehezebb autoval, tovabba hogyan lett volna kepes ugyanolyan sot jobb tempot autozni mint Massa? Mert ez kellett volna neki a gyozelemhez. Es meg tegyuk hozza, hogy Heikki versenytempoja eleg harmatos Lewisehoz kepest.
Eselye nem volt, csak a konstruktori pontverseny erdekei azt kivanja, hogy biztatni kell Heikkit egy ilyen futam utan. Whitmarsh csak okos es megtette ezt.
www.HunnyF1.com