Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
Aktív témák
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #15700 üzenetére
Én azt olvastam a Bridgestone 20/18/20 körös etapokat javasolt a Mekinek. Ez két kiállás.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
A gyengebbek kedveert kiemelem a lenyeget, ha a tartalmi indoklast nem tudjatok felfogni.
Bridgestone advised McLaren on how long they felt the tyre was safe for the Briton to drive on and the team then decided he should make an extra stop as a precaution.
Volt problema a gumival vagy nem volt problema a gumival? IGEN, VOLT.
3 kiallassal mentek volna, ha nincs semmi konstrukcios hiba es sulyos fenyegeto veszely a gumikkal? NEM! (Ember, Heikki majdnem meghalt egy defekt miatt ket hete, Lewisnak teny hogy eldurrant tavaly a gumija itt, meg szep hogy nem mernek az elettukkel jatszani es a legbiztonsagosabbat valasztjak!)Viszontlatasra, most lelepek innen! Nincs tovabb kedvem bunko Ferrarisokkal es erdemkisebbito szakmailag retardalt antihamiltonoidokkal vitatkozni! (Akinek nem inge, ...) Tovabbi jo forumozast!
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
Én is így gondoltam alapjáraton de azóta már történtek dolgok. A Toyota a Kers ellenes táborba állt (ők vannak élen az utcai autókban ahsznált elektromos meghajóművekben), annál az egyszerű oknál fogva, hogy az FIA előírásainak megfelelő Kers egy olyan lehetőséget ad csak meg, amit a szériagyártásban lévő eszközeik bealáznak. A formai 1 pedig nem arról szól hogy a közútról viszik át a butított fejlesztést...A reanult meg kb annyira fejlett ebben a dologban a közúton mint a ferrari vagy fiat..
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #15702 üzenetére
Azért szerintem ennyire ne húzd fel magadat. Bár sajnos tény hogy van egy-két különösen okos akik nem látják a fától az erdőt. Vagy nem is akarják...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #15702 üzenetére
Ha ez megnyugtat én nem szeretem bridgestone-t, amikor kiderült hogy ők lesznek a beszállítók sejtettem hogy ez lesz, tavaly is probléma volt és kamuzhatnak eleget le sem ***rták a dolgot hogy ezen egy emberke élete is múlhat és nem javították ki a hibát megfelelően (vagy inkább semennyire, elvileg a mercik kevésbé is eszik a gumikat idén nem?!) De azért minden futam után lenyilatkozzák általában hogy elégedettek, kitünő gumikat hoztak stb. Vehetnék kicsit komolyabban a dolgot.
-
Oliverda
félisten
válasz Peat;) #15707 üzenetére
Sajnos ez várható volt miután egy gyártó maradt. Szerintem a jelenlegi gumikat is leginkább a Ferrari-ra tervezték, mivel ugye velük voltak/vannak kebelbarátságban már évek óta. Aztán hogy a többi csapat mit kezd velük az már legyen az ő bajuk. Nyilván egy csapat kedvéért nem változtatnak. Az lett volna a legtisztább ha egy harmadik új gyártó lett volna a Bridge és a Michelin helyett is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #15702 üzenetére
Azért konstrukciós hibáról túlzás beszélni, mivel 19 auton remekül muzsikált a gumi. Arról meg nem feltétlenül a Brigestone tehet, ha egy bizonyos pilota, egy bizonyos autoban a szokásosnál jobban terheli a gumit. Emiatt kár felkapnod a vizet.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
AMD Power
titán
-
lsc
nagyúr
Azért ezek a gumi "összeesküvés elméletek" nem rosszak , amikor a merci nyert akkor nem voltak rosszak ? Mindenki tudta hogy milyen gumi lesz idén , akkor mire fejlesztettek ? A BMW-nek miért nem gond a gumi /meg még egy-két csapatnak / ?
Monaco mercis pálya /eddig elég jól mentek /, amennyiben nyernek akkor a gumik jók lesznek ?
Csak egy-két kérdés , semmi több .Az élet kegyetlen .
-
JJános
addikt
válasz Oliverda #15708 üzenetére
Hát ebben igazad van, sajna sokan ezt nem akarják bevenni. Ezenkívül a sok antihumanoid. Nem. Várj mégegyszer megpróbálom. Antihaminoid.
A Bridgestone Haminak nem fekszik, mert elfogyasztja őket. Bár gondolom, hogy a McLaren is eszi a gumikat, és nemcsak Hami.
2007-05-06 óta itt!
-
ali3m
tag
Azért van két féle gumi lágyabb - keményebb ki-ki vezetési stílusához paszolót választhat és ugye ami az egyik pályán hátrány az a másikon előny.
Helyesírás ellenőrzés forever!
-
hunnylander
őstag
Technikai analfabeta. Latom te is lusta voltal tajekozodni arrol amirol hulyesegeket beszelsz.
Bridgestone: It is important to explain last year's troubles first. In 2007 we had a delamination of the tyre shoulder. At Turn 8 the front tyre rolls over (to the outside) because of the big lateral load. So the outside of the front tyre has a very small area working too much. That is why we had a delamination with Lewis. It was a big delamination with Lewis, but we found a small failure with every other driver.
This is not related to the compound softness. It was a construction problem.
Szo sincs kockasra fekezesrol, a gumi hibajat delamination-nek nevezik es a 8-as kanyar okozta extrem terheles okozza, nem csak Lewisnak. De mivel Lewis az aki 99%-ra vezet a lehetosegeket kihasznalva, mert a Mekivel nem lehet setakocsikazni, ha eredmenyt akar elerni, ezert ot erinti leginkabb. Es az o biztonsagat is figyelembe kellene vennie a Bridgestonenak, o csak kivaloan versenyzett, nem volt kockasra fekezes. A Bridgestone sz*r es kedvez a Ferrarinak. Komoly erdekeltsegek es penzaramlas van a hatterben, nem kerdeses.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Abban nyilvanitsatok mar velemenyt amihez ertetek es tajekozodtok is valamennyire. Hanyszor linkeljem, idezzem mar? Le se sz*rjatok. A problema gumikeverektol fuggetlen volt, mindkettot erintette, le van irva a Bridgestone nyilatkozataiban. Az anyagszerkezetebol adodik az osszes kevereknel. A problema hasonlo az indianapolis-i Michelin galibahoz, csak ott minden erintett csapatra raijesztett a Michelin, most a Bridgestone csak a McLarenre. Persze valoszinuleg kibirhatta volna, de a McLaren nem jatszhat orosz rulettet a pilotaival, es maga a Bridgestone eszlelte a problemat es figyelmeztette a McLarent, hogy tegyen intezkedeseket a veszely kikuszobolesere. Ezutan valasztottak a 3 kiallast, mert muszaj volt, ha Lewis eletere is vigyazni akarnak es nem akarnak nullazast a pontversenyben.
www.HunnyF1.com
-
Vandit.
addikt
válasz hunnylander #15718 üzenetére
A Bridgestone gumi nem birta azt amire terveztek
Ez pontosan mit is jelent? Nem jó a Bridgstone? Csak Hamilton autóján nem jó a többiekén igen? Esetleg Hamiltonnak határon kellett autóznia és ezért nem bírta volna a gumi? Hogy van ez? Lassan megsajnálom, hogy neki rosszabb minőségű gumija volt.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
-
Vandit.
addikt
válasz venember83 #15721 üzenetére
Hát ez a lényeg. Egyéni szoc problem. Már lassan lovaggá ütök itt Hamiltont, mert annyira ügyes volt. A másik az, hogy a többieknek jó és nekik nem? Oldják meg, ennyi csak hagyjuk már abba Hamilton magasztalását, mert ha a rajtnál nem tartják fel Kimit, akkor Kubicával partyzott volna és nem lehetne így fényezni.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
hunnylander
őstag
válasz Vandit. #15720 üzenetére
Mar leirtam parszor a kerdeseidre a valaszokat, amiket a Bridgestone-os nyilatkozatokbol is kihamozhatnad, ha venned a faradsagot az elolvasasukhoz, csak nehany mondat. (Bar ezek szerint te sem tudsz angolul. Sajnalom, akkor minek foglalkozol a temaval, ha le vagy benne maradva? Mindenki en ragjam a szajaba?)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Vandit. #15722 üzenetére
Egyeni szoc problem? Mekkora tahosagokat beszelsz. A gumi azt nem birta, hogy Lewis atmegy vele a nyolcas kanyarban, ott nem is fekez vele, te nagy szakerto. Egy ketkiallasos atlagos etapnal kifaradt volna a jobbelso gumiabroncs oldalfala es megnott volna a defekt valoszinusege. Maga a Bridgestone nevezi a problemat konstrukcios eredetunek.
A problemat Kimi McLarenes motorhibaihoz hasonlitanam. A motornak birnia kell ha a pilota tisztessegesen versenyzik vele, a guminak is birnia kell, ha tisztessegesen versenyeznek vele, egy ketkiallasos gumitaktika nem extrem hasznalat, es a guminak csak kopnia szabad kifaradnia nem, mert azzal eletveszelyesse valik.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
shev7
veterán
válasz hunnylander #15717 üzenetére
ez a mondat 2007-rol szol, ebben vagy valamelyik masik cikkben az is benne van, hogy azota megerositettek a gumit, hogy az ilyen terhelest is jol birja, es azt az uj gyartasi technologiat hasznaljak.
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
littlelion21
addikt
válasz hunnylander #15724 üzenetére
Nos, nem vitatkozni akarok Veled, mert látom nincs értelme, de egy versenyzőnek mintha feladata lenne megfelelően gazdálkodni a versenyautó erőforrásaival.
-
PazsitZ
addikt
[Kötözködés on]
Elképzelem a Bridgestone mérnököket:
-Te, milyen szempontokat vegyünk figyelembe a Török gumiszettnél?
-Mindegy, a lényeg, hogy a Meki szenvedjen rajta.Sőt lehet a Mekinek külön gumit gyártottak.
Az is lehet a többi csapat átcimkézett Michelinnel fut.
[kötözködés off]Az kétségtelen, hogy anno a bridgestone a ferrarinak kedvezett. De azt se felejtsük el, hogy pl. a michelin a FIA döntése alapján szállt ki.
Tehát nézzük csak: Ha a gumigyártó azt mondja egy csapatnak, hogy 10 csapatból csak nálatok kopik vészesen a gumi, akkor a gumigyártó a hülye, csaló, béna banda?
Vagy mindenkinek rossz volt és az összes többi csapat volt hülye és kockáztatta a pilótáit?
It was a big delamination with Lewis, but we found a small failure with every other driver.
Lehet konstrukciós hiba, de mégis a többieknél mégis csak small failure volt és egyedül már úgy tünik csak Haminél életveszélyes probléma.(#15724) hunnylander: No mindegy, neked úgyis, béna, Meki/Hami ellenes marad a bridgestone.
- http://pazsitz.hu -
-
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #15717 üzenetére
A Bridgestone sz*r es kedvez a Ferrarinak.
Ez azért durva.
Az rendben van, hogy a Meki eszi a gumit. Az is, hogy Hamival még jobban eszi.De az hogy a tetejére csak a Ferrarinak visz normális gumit? Ennyi erővel a Ferrari év eleji bukdácsolása az Mclaren szabotázs volt. (ECU)
Ha olyan jól megy a Merci és Hami akkor miért nem az ővé volt a leggyorsabb kör.
Nem vagyok elvetemült Ferraris meg a többi jelző, de én: Én elismerem a Mercik teljesítményét, de akkor miért nem jönnek az eredmények? A Ferrari tehet arról hogy a Merci eszi a gumit? Csináljanak normális autót és nem lesz gond vele.
Usa-ban jobb volt? Annyira jó gumit vitt a Michelin hogy nem mertek végig menni a pályán.
Míg a Bridgestone gumik meg bírták a terhelést.
De azért az érdekes hogy Alonsonak nem ment szét tavaly a gumi. És csak 1 tizeddel ment lassabban a leggyorsabb körében. Míg a Ferrarik akkor is gyorsabbak voltak és kaptak defektet.
Én nem láttok itt Ferrari-Bridgestone össze-esküvést.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
Bocs de nem akartam az osszes cikket idezni mert linkelve is volt. [link]
So we improved the construction of the tyre over the winter, to improve the strength. So this weekend we didn't see any more trouble like we had last year - even with Lewis Hamilton.
But the cars are a little bit quicker this year and somehow Lewis's driving technique is different to other guys. So we found inside the tyre a small failure on the tyres.
A problem az, hogy az idei versenyre is maradt meg a problemabol, vagy legalabbis a Bridgestone igy allitja. Most mondjak olyan hulyesegeket, hogy Ferrari erdekbol akartak rajuk ijeszteni, vegulis azt mondanak amit akarnak. Minden csapatnal Bridgestonos szakemberek foglalkoznak a gumikkal e tekintetben. Ha ok azt mondjak problema lehet, a Meki nem tudja megkerdojelezni, nem ok elemzik a gumikat ilyen melysegeiben.
www.HunnyF1.com
-
shev7
veterán
válasz hunnylander #15724 üzenetére
"A gumi azt nem birta, hogy Lewis atmegy vele a nyolcas kanyarban"
Minden vilagos, az volt a baj, hogy csak Lewis-nak kellett atmennie a nyolcas kanyaron a tobbieknek nem Vagy ha at is mentek a 8-as kanyaron, akkor rajuk ott a Bridgestone-Ferrari magia miatt mas oldaliranyu nehetsegi ero hatott mint Lewisra...
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
Integra
titán
válasz hunnylander #15718 üzenetére
persze, a meklárennek direkt rossz gumit szállítottak, a többieknek meg jót...
hány éves vagy te? 15?
tiszta óvoda ez már...
az nem lehet, hogy a mekláren nem tudta rendesen az autót és a futóművet és a gumikat erre a pályára összehangolni? ez eszedbejutott az összeesküvés elmélet gyártás közben?
MUHAHA...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shev7
veterán
válasz hunnylander #15729 üzenetére
ez igy ellentmondasos... az elso mondat pont arrol szol, hogy meg lewis-nal sem jelentkezett a tavalyi problema...
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #15727 üzenetére
Jelen pillanatban a Meki autoja kepes a leggyorsabb kanyarvetelre a gyors kanyarokban -> Turn 8. A Mekivel pedig Lewis tud a leggyorsabban kozlekedni, konstans versenytempoban, ezert ot erinti, erintheti. De ez csak figyelmeztetes volt a Bridgestone reszerol, mert aggodtak, tuloztak vagy hazudtak. Mindenki valassza ki a neki szimpatikus okot. Valszag kibirta volna a gumi a ket kiallast is, csak nem mertek bevallalni elovigyaztossagbol.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #15733 üzenetére
A közvetítés alatt kiírták a kanyarvételi sebességeket és a két Ferka verte a Mekiket a 8-asban.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
A sokszor szot nem irtam bele a mondatba, mert magatol ertetodik. Ne forgasd ki a szavaimat. Azzal arra utaltam, hogy a Bridgestone szerint egy hosszabb versenyetapon (ami alatt ugye sokszor atmegy ott) kifaradhatott volna a jobb elso abroncs oldalfala. Nem Lewis miatt, hanem a gumi konstrukcios gyengesege miatt. Mert a Brdidgestone nem szamolt a McLaren fejlodesevel.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #15735 üzenetére
Amúgy nem tudom mi a baj. Erről szól a Forma1, optimalizálni kell.
A ferka futóműve kíméletesebb a gumikkal ez hosszabb távon jobb nekik, a röviden szívnak miatta. A Meki futóműve jobban eszi a gumit hosszútávon, ez igaz. Viszont cserébe rövid etapon jobbak lehettek. Amikor az időmérőn emiatt előnyben vannak az persze nem zavar (főleg tavalyra értem). Ha már ilyen kocsit építettek akkor használják ki, hogy zúzza a gumit és menjenek rövid etapokat, mint ahogy tették azt most is. Még az is lehet, hogy ez így optimálisabb nekik.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
proof88
addikt
Ha megkérdeznénk Bernie-t erről a gumi témáról, biztos megint azt mondaná, hogy "miért nem hoztak rendes gumit".
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #15733 üzenetére
...aggodtak, tuloztak vagy hazudtak. Mindenki valassza ki a neki szimpatikus okot.
És még hogy nem gyártasz összeesküvés elméletet- http://pazsitz.hu -
-
7Heads Drago
veterán
Szerintem a Bridgestone mostmár külön szett gumikat fog Haminak tervezni.
És most egy kis humor: Megkérek minden egyes fórum társat aki nem tud angolul az hagya el a topikot, sőt ha lehet a Tv-t se nézze ha Forma1 van benne.
És most várom a fejemhez repülő HSZ-eket. Majd félre állok.
Na de fiúk-lányok! Ez egy sport, nem a Biblia, és nem is keresztes hadjárat. Nem lehet mindenki angol zseni, illetve nem tudhat mindenki mindent. Ha valaki hülyeséget mond kijavítjátok, ha erőlteti lesz@rjátok. Bele fogtok így rövid időn belül halni vagy a Forma1-be, vagy a fórumozásba.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
shev7
veterán
válasz hunnylander #15735 üzenetére
"Mert a Brdidgestone nem szamolt a McLaren fejlodesevel."
O jeeee... Hiszen most kezdtek f1-es gumikat gyartani, es nem szamoltak azzal, hogy az autok fejlodni is szoktak. Nem az volt a mondas, hogy jelenleg ugy nez ki, hogy a ferrari fejlodott a legtobbet/legjobban tavalhoz kepest? azzel szamoltak, csak a mclaren fejlodesevel nem?
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
hunnylander
őstag
A tavalyi problema vonatkozasaban nem szamoltak a McLaren fejlodesevel. Vagyis kijavitottak a problemat annyira, hogy most mar a tavalyi McLarennel az idei gumival nem lenne defekt.
2008, Bridgestone: we found inside the tyre a small failure on the tyres
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #15743 üzenetére
Szerintem a múltkor a kerékgyártók is le lettek fizetve, igazából direkt csináltak hibás kereket . nem?
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #15733 üzenetére
De akkor hol van Damon Hill? Akkarom mondani Hami fastest race lap? Idén még nem túl sokat láttunk belőle.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #15743 üzenetére
Hagyd már, kár a gőzért. Pár embernek akkor sem tudod majd megmagyarázni ha tótágast állsz. Ez csak felesleges ideg és energia.
Na de ugye boldogok a lelki szegények...7Heads Drago: Fastest lap-ért itt nem járt pont, ez nem a GP2, ne keverd. Viszont Kova már 2 leggyörsabb kört is ment idén, bár ennek ellenére szerintem szívesen elcserélné a két leggyorsabb körét Hamilton 25 VB pontjára.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
madster
tag
válasz 7Heads Drago #15746 üzenetére
azzal a 23 ezreddel ne kukacoskodjál már, pláne, hogy a meki lassabb mint a ferka...
Egyébként meg ez a milyen erős gumit gyártunk sokkal rosszabb lett. Csak egy beszállító van 4 fajtával, és egy versenyhétvégén mind2 lehetségest használni kell. Régen a csapat oylan keményet kért mndig amilyen kellett neki, nem kellett mind a 10-11 csapatnak igazodnia ehhez a szűk kínálathoz és arra tervezni a konstrukciót... Így az új szabályokkal, a bridgestonnak "nehéz" dolga van, mert ha változtat a gumik összetételén azzal egy csapatnak jót tesz míg a másikat lassítja.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #15744 üzenetére
Nem. En ilyet nem mondtam, sot a mostani eset okaira is csak lehetosegeket mondtam. A Bridgestone azt nyilatkozik (esetleg hazudja) a gumijairol es azok velt hibairol es azon hibak velt kovetkezmenyeirol, amit akar. Ezt cafold meg, vagy hagyd abba a szekalasomat! Erdekes, minden antimclarenesnek az en velemenyeimmel van baja, mert nekem legalabb van es meg is indoklom. Nem tudnatok vegre akceptalni?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
shev7
veterán
válasz hunnylander #15749 üzenetére
neked meg minden "antimclarenes" velemenyevel van bajod... akkor vegulis hol a problema?
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen