Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SparrowHUN

    tag

    válasz fbandy72 #6037 üzenetére

    Szeva!

    Kiexportálod az objektumot, eddig oké. Notepad++-szal megnyitod az i3d-t. Ez is oké. Aztán a filename sora levő macskakörmök közé írod a skinfájl nevét. Ja, a skinfájlt másold az i3d mellé.

    Így:
    Kép

  • Pist@bácsi

    őstag

    válasz fbandy72 #6037 üzenetére

    - amikor exportálod akkor alapból oda mentené el ahol a térkép i3d is van, ha ezt megváltoztatod, akkor valami ilyesmit fogsz látni:
    <Files>
    <File fileId="5" filename="" relativePath="false"/> azaz nincsenek fájlok ezért fehér lesz az egész
    - szóval előbb exportáld az eredeti modon belülre ahová az editor szeretné tetszőleges néven a példa kedvéért a továbbiakban valami.i3d
    - nyisd meg notepad++ -al a valami.i3d-t
    - a <files> bejegyzés alatt ott vannak a fájlok nevei az eredeti elérési úttal
    - ez alapján meg tudod keresni az összes fájlt a modon belül, és egyenként átmásolni valahová
    - a példa kedvéért valami néven hozz létre egy mappát bárhol (csak ne a modon beleül, lehet pl. az asztalon)
    - ezen belül csinálj egy almappát mondjuk textures néven és ebbe másold át a fájlokat, majd másold a valami mappába a valami.i3d –t és a hozzá tartotó shapes fájlt is
    - ezután ennek megfelelően kell a valami.i3d -n belül notepad++ -al az elérési útvonalat módosítani (a fájlnevek maradnak csak a textures/-t kell eléjük beszúrni)
    példa:
    <Files>
    <File fileId="5" filename="textures/fer.png" relativePath="true"/>
    - ha most megnyitod a valami.i3d -t akkor már lesz textúra nem lesz fehér

    - viszont ennek így nem sok értelme van csak a folyamat megértése miatt írtam le, mert gondolom, valahová át akarod rakni az épületet
    - ilyenkor célszerű egyből a másik térképen belülre másolni a textúrákat, mert ezek ott is maradnak
    - másold a valmi.i3d-t (a shapes –t is) is ugyanoda, ahol a térkép i3d van és változtasd meg az elérési utakat úgy, hogy a fájlok új helyére mutassanak
    - ha megnyitod a valami.i3d -t egy új editor ablakban akkor látszani kell a textúráknak, ha nem akkor valahol hibáztál
    - ha rendben, akkor már csak importálnod kell a valami.i3d -t a térképbe, természetesen ezután el kell helyezni mert még az eredeti translate x,y,z értékeket tartalmazza
    - mentés után a valami.i3d a sahpes –el együtt törölhető

    lényegében ugyanaz amit SparrowHUN írt csak kicsit hosszabban :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák