- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
veterán
A mai estém rá ment arra, hogy SRV-vel próbálok materialt keresni engineeringhez... természetesen sikertelenül és ismét itt kötöttem ki.
Phosporust keresek, Eddb-t használva kiköpte, hogy a Trianguli Sector JI-S a4-3 1 a-ra kell mennem. Messze van, de gondoltam a matiért mindent. Azóta is keresem a bolygófelszínen. Néztem róla videót, hogy tüskéket kell keresni az SRV szenzorán, de hiába, tele van tüskével de azok csak sima kövek, meg sem lehet lőni, nem lehet targetolni (ennek ellenére is megpróbáltam szétlőni párat, párszáz lövedékem bánta de semmi). POI-kat is kerestem, már üldözőbe is vettek, többször ki-be mentem a bolygóra, találtam lezuhant hajót, már felvettem potyautasokat (escape pod-okat), találtam egy kis narkót is, skimmereket is öltem pedig küldim sincs rá de semmi. Kicsit úgy érzem, hogy megborotváltam ezt a bolygót mert két órája keringek és nem találok semmi szétlőhető kődarabot a meta alloy-t már elvittem Felicsitához, és videón is láttam hogy megy a bányászat, de is semmit nem találok. Valaki tudna segíteni?
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
veterán
Igen úgy próbáltam, de nem segített semmi. Szerintem itthagyom ezt a bolygót, csak a bolygóval lehet baj én már úgy vagyok vele.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
veterán
Átmentem másik bolygóra és csodák csodájára találtam... Viszont a wave scannert lehetetlen hallani az srv hangjától. feltoltam maximumra pedig a beállításokban. meg-meg kell állni.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Mister_X
nagyúr
válasz Dyingsoul #36203 üzenetére
"csak a bolygóval lehet baj"
Nem, kötve hiszem, hogy a bolygóval van a baj. Igen, a FDev sara, hogy van egy igen bonyolult és nehezen tanulható dolog a játékben (a többi mellett) mindenféle tutorial nélkül. Nyakamat rá, hogy nem használtad rendesen a wave scannert (tipp: nem hallani, hanem nézni kell), de ugye nincs is ingame tutorial vagy leírás, ami segített volna.
További probléma, hogy nem eddb-vel kell keresni (na jó, lehet azzal is, csak minek bonyolítsd az életed), hanem lakott rendszerekben system mapen megnézed a bolygók összetételét, a foszfor elég gyakori ráadásul, nem kell sokat utazni érte.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Pissti
csendes tag
válasz Dyingsoul #36204 üzenetére
Én is csak azt tudom javasolni, hogy a system map-ben nézegesd a bolygók összetételét, ne az edd-n. Illetve a szkennerrel kapcsolatosan annyit tudok javasolni, hogy csak azokat a jeleket kövesd, amelyek a szkenner alsó felében láthatóak. Van, hogy nem tudok a hangra támaszkodni és akkor a szkenner figyelem és pár perc haladás után mindig találok jelet.
-
Dyingsoul
veterán
válasz Mister_X #36205 üzenetére
Lehet, hogy én használtam rosszul a scannert, nem tudom megmondani. De az SRV-vel egy teljes tank benzint elutaztam és semmit nem találtam.
Egy videóban, egy tutorialban és az összefoglalóban sem volt benne, hogy az srv sebessége is számít a kereséskor. A másik bolygón gyorsan mentem, csak néha lassítottam le, párszor pedig megálltam. Ezzel szemben ahol találtam ott mentem kb 10 métert, megálltam. mentem 25 métert, megálltam, mentem 40 métert, megálltam, és így tovább. Ezen felül a sebességet a hang magasságához kell belőni, ha közel van és gyorsan megyek akkor egyszerűen elmegyek mellette de úgy, hogy le sem spawnol a material container (kilőhető kő). Amikor így tettem a sík terepen a semmiből bukkant elő a kilőhető kődarab. Visszanéztem előzményekből: 5 videót, és 9 fórumtopikot néztem meg ezzel kapcsolatban és sehol nem említették ezt. Persze lehet, hogy nem is így kell keresni és nekem csak véletlenül segített az, hogy az irányt és a sebességet a hangmagasság és intenzitás alapján választottam meg de 3 óra felesleges bolyongás után csak ez segített, addig hiába rongyoltam a wave scanneren felbukkanó patternek felé, azok egyszer csak eltűntek a radarról.
Egyébként horror ez az egész, a legutálatosabb dolognak tartom az egész játékban.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Vesa
veterán
Egyébként ez is annyira el van rontva. Az egy dolog, hogy se tutorial se semmi a játékon belül -ehhez sem-, de hogy miért kellett ennyire nehezen megkülönböztethető jelzéseket kitalãlni, az nem fér a fejembe. Teljesen logikátlan az egész. Ugye ott van pl. a Discovery Scanner. Egyetlen gombnyomásra feltérképezni az egész rendszert, bolygóstól, holdastól, aszteroidamezőstől, mindenestől. Tehát a szenzor technika ebben a korban mondhatjuk, hogy elég fejlett. Ehhez képest az SRV-n meg kb. egy II. Vh korabeli pittyegő szonár-szerűség van, ami alig eltérő hang/vizuális jelekkel kergeti az őrületbe a pilótát, egyfajta keresgélős/kitalálós minijátékot kreálva a játékon belül. Nem értem miért nincs egy olyan szkenner -akár engizett módon-, ami fogja és kiírja a francba konkrétan, hogy mi hol van?
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
duvi
nagyúr
Valóban macerás és nehézkes a használata. Feltételezem, hogy a szimulátor feeling megőrzése miatt lett ilyen. Az ingame tutorialok valóban nagyon szegényesek és nem követik a fejlesztéseket, de a training videókat folyamatosan adják ki. Itt van az SRV bányászathoz készült videó:
Wave Scanner - Elite Dangerous: Horizons Pilot Training
Valamint a training sorozatok:
Elite: Dangerous Pilot Training Tutorials
Elite Dangerous: Horizons Training Guides
Powerplay Training
Az engizett SRV szerintem nagyon jó ötlet![ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
veterán
Ahogy beülök az SRV-be és elindulok tele van a scanner jelekkel (nem a hajóra gondolok, azt már akkor ismertem mikor csak poénból szálltam le egy bolygóra). De úgy tele van, hogy minden irányba mutat terítve jeleket. Leszállás után elindulni valamerre baromi nehéz. "Most merre induljak el" teszem fel magamnak a kérdést. Aztán egyszer csak elindulok random valamerre és próbálok forgolódni hátha látok valamit. De nekem végül csak a hang segített mert hiába mutat tele mindent a szkenner, úgy éreztem a kis kavicsokat is bejelöli a kijelzőn amikkel semmit nem lehet csinálni (merthogy azokkal borítva volt a bolygófelszín). A pittyogások segítettek egyedül beazonosítani, hogy mely jelek után induljak meg nagyobb hévvel. Ha túlságosan balra fordultam akkor jobbról hallottam a pittyogás hangját és fordítva. Szóval nekem tényleg nem segített a scanner kijelzője mert minden kavicsot bejelölt rajta.
Ha azt mondjátok, hogy a semmitmondó kövek nem bukkannak fel a scanneren, az is rendben van. Lehet, hogy tele volt nyersanyaggal és túl sok nyersanyagot mutatott egyszerre. Ha így van, akkor az is marhára zavaró, mert szinte nem lehet őket szétválasztani. Lehet, hogy visszamegyek és egy rövid videóban megmutatom mennyire rossz az az első bolygó ahová először leszálltam mert ott borítva volt a szkenner kijelzője ugyanolyan jelekkel (széltől szélig, akkor is ha fordultam, a tüskék pedig azonos magasságúak voltak).
A sokadik miért: ahogy Vesa is írta: technológia... a wave scanner alatti radarernyő mire való ha nem erre? Jó, látom rajta a saját hajómat, hurrá. Azt kb szabad szemmel is ugyanúgy látom, mint az ernyőn legnagyobb távolságra állítva (plusz bármikor magam mellé hívom ha elkóborolok) kivéve ha valami nagy hegy blokkolja a látóterem olyankor jól jön. Meg látszanak rajta a crash site-ok, ilyesmik. De a radarernyő konkrétan csak akkor mutat valamit mikor az már rég látótérbe került vagy interakcióba léptem vele, esetleg targetolható: pl skimmerek, materialok. Megyek a wave scanner jelzése után, radarernyő a legnagyobb felbontásban, felbukkan előttem a material (targetolható formában) és AKKOR jelenik meg az ernyőn. Azonnal megállok ahogy megjelenik. ~200m-re van előttem a material. A material az ernyőn nézve szinte pont mellettem van. WTF? Ezzel csak azt akarom mondani, hogy finoman szólva lehetnének nagyobb összhangban az SRV szenzorai... (mielőtt azt hinnétek, nem emiatt bolyongtam sokáig tegnap este, ezen csak most gondolkoztam el.)
Egy kicsit túlpörögtem a témán egyébként, bocsi érte. De szerintem hasznos lehet újaknak a sztorim mert összességében azt mondanám -persze, használható a wave scanner... miután megtaláltad vele az első matidat... addig viszont szívás van vele mert ezt bárki bárhogy magyarázza, nem lehet megtanulni csak ha saját maga csinálja az ember, annyira nehéz.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-Solt-
veterán
Elrontva?? Most komolyan, mi a nehezen megkülönböztethető? Még ha lenne 50+ féle jelzés 50+ féle hanggal akkor azt mondom oké, de így, hogy van vagy 5 féle...
Logikátlan? A DS-nek aszteroida mezőket, bolygókat kell "megtalálnia" az üres térben, nyilván könnyebb dolga van mint az SRV-n lévő "szonárnak" ami a felszínen dolgozik ahol számtalan terepakadály között kell közepes szikla méretű tárgyakat jeleznie. Teljesen logikusan van felépítve, minél részletesebb és nehezebben hozzáférhető információhoz (űrben keressük a bolygót vs bolygófelszínen a kavicsot) akarsz hozzáférni, annál több munkát kell belefektetni. Mégis mi értelme lenne az SRV-nek, ha az egész annyiból állna, hogy leteszed az űrhajóból a felszínre, nyomsz egy gombot ami megmutatja mi hol van a felszínen és egyenesen odamész, hogy belelőj egyet!?
Tegnap 3 órán át bóklásztam egy bolygón materiálokat keresve. Leraktam az SRV-t a felszínre, elküldtem a hajót és mentem a jelek után... találtam elhagyott űrhajót, otthagyott őrzött tárgyakat, számos materialt amire szükségem volt. Ha kellett visszahívtam a hajót, bepakoltam, elküldtem megint, közben nézelődtem, utat kerestem a kráterek között. Minden perce élmény volt ennek a cirka 3 órának... rühelleném ha ennél egyszerűbben menne mert rengeteg élménytől megfosztana.
Ez egy szimulátor, az élményhez hozzájárul a tanulási folyamat és az az öröm, hogy valamire magadtól jössz rá, illetve sikerül valami ami nem könnyű, nem vezet kikövezett út hozzá. Ennek az egésznek ez (lenne) a lényege, és nem az, hogy konkrétan mutasson mindent, hogy mi hol van és abból álljon a játék, hogy nyilakat meg jelzéseket kövessünk.
Nehezíteni kéne még rajta nem könnyíteni ilyen tucat hülyeségekkel mint a "mi hol van, merre menj". Erre ott vannak a divatos csőjátékok, csak bal klikk sűrűn az adott helyen és te vagy a hős... közben pedig szép színes nyilak jeleznek neked mindent.
Ne vedd magadra, nem megsérteni akartalak, csak megdöbbentett amiket írtál...
www.smart-bus.hu
-
to.ca
tag
válasz Dyingsoul #36212 üzenetére
"...tele van a scanner jelekkel..."
Persze, minél messzebb van a jelforrás, annál szélesebb a jele."Most merre induljak el"
Indulj el nagyjából a jel középpontja felé! Lehet, hogy olyan széles, hogy betölti a teljes sávot. Ilyenkor jobbra-balra fordulva be tudod lőni a két szélét, így kb. a közepét is.
Ahogy közelítesz, egyre szűkül, mire odaérsz, már csak néhány függőleges vonalka. Sokszor előfordul, hogy egyszerre több ojjektum jele is látható. Kis gyakorlás, és menni fog!load"elite",8,1
-
cintula187
addikt
Sziasztok!
Ha órák óta várok többszöri próbálkozás után is, hogy a 3.0.2 patch feltelepüljön mit tegyek?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz cintula187 #36216 üzenetére
Úgyértem sync files <1min nél kiakad és semmi. Töröljem vagy mifene?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
gentlelynx
tag
válasz cintula187 #36216 üzenetére
Nekem tegnap simán lefutott, ma a bejegyzésed hatására megpróbáltam belépni; az is ment.
Esetleg egy ilyen "kockafejek" típusú kérdésre, hogy " úrjaindítani próbálta-e már?" nem oldotta meg?Más: Kaptam egy küldit egy fószertől csak úgy "röptében", hogy adott rendszerből egy másikba nem vinnék-e el némi titkosinfót... de nem találtam a mukit seholsem, akkor mi a helyzet? Bázisokon kerestem, esetleg máshol kellett volna? How to? THX!
:nyeretlenkétévesemoticon:[ Szerkesztve ]
-
cintula187
addikt
válasz gentlelynx #36218 üzenetére
Yes I have tried to turn it off and on again.
NEm lehet valami cache fájlokat törölni valahonnan?[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
totila
tag
meg tudja valaki mondani, hogy pontosan hogy tudom importálni a material készletem az inarába?
tudom hogy én vagyok a béna, régebben egyszer már sikerült, de most sehogy sem megy -
cintula187
addikt
válasz cintula187 #36219 üzenetére
Újratelepítettem inkább. az se árt néha
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Denzo
tag
válasz cintula187 #36216 üzenetére
Szia!
Próbáld meg esetleg az ED launcher, options menüjéből a validate game files-t, hátha...Most látom már tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
-
-ZeeZee-
senior tag
No, nekem is gondom akadt. A frissítés óta nem próbáltam még repülni, de ma este gondoltam csapatok egyet. De hiába dugom be a Hotas X-et, nem akar működni. Ok, menüben átállítom, hogy azzal szeretnék játszani/irányítani, de nem a megszokott beállítások vannak, hanem az alapértelmezettek. Hogyan tudom a megszokott beállításokat visszatenni? Jelenleg ezeket a file-okat látom:
Custom.1.8.binds
Custom.1.8.binds.4181237810.backup
Custom.2.0.binds
Custom.2.0.binds.4181237810.backupEzzel szemben az általam 1.5 éve elmentett 2 file:
Custom.binds
Custom.1.8.bindsElég a régi 1.8-ast átneveznem 2.0-ásra és odamásolni, akkor megoldódik?
Szerk.: Most látom, hogy nem is látom a HOTAS X-emet, hanem a Thrustmaster T-Flightra állítottam. Szóval nem látom a hotasomat az irányítás kiválasztásánál. Mit tehetek?
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz -ZeeZee- #36228 üzenetére
3.0 telepítése után nekem is visszaállt a default kiosztás. Visszamásoltam a saját config fileomat és a lenyíló menüből kiválasztottam a custom kontrollert. Azóta minden a régi beállítások szerint műxik.
Látom, azóta kiderült, hogy nem látszik a hotas. Controls panelen ha megnyitod a kontroller configját, akkor reagál a hotas?
[ Szerkesztve ]
-
-ZeeZee-
senior tag
válasz -ZeeZee- #36228 üzenetére
Ez van a log file-ban:
There where errors when loading preset file: Custom.1.8.binds
Missing devices: ThrustMasterTFlightHOTASXThere where errors when loading preset file: Custom.2.0.binds
Missing devices: ThrustMasterTFlightHOTASXKözben megoldódott, hála Duvinak.
[ Szerkesztve ]
-
-ZeeZee-
senior tag
Köszönöm, megoldódott. A custom volt a jó profil. Köszönöm, mester!
Szerk.: ott kezdtem, miután nem működött a játékban. Minden rendben volt win alatt. Aztán átállítottam a játékon belül a thrustmasterre, de nem figyeltem, hogy nem hotas x-re állítottam, mert nem is volt olyan, szóval volt ami működött, de nem a megszokottak szerint. De így a customra való átállítással már minden jó.
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
veterán
Ha remote engineering-el fejlesztek, akkor nő az engineer skillje tovább? rányomtam de nem találok erre utaló jelet. Fontos lenne mert csak grade 2-t tudok húzni viszont szükségem lesz a 3-asra is.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
orientcx
őstag
válasz _Kondor_ #36226 üzenetére
Hová tűnt a képed? "Fly, bitch!" - Nagyon tetszik, überkirály!
Más: Alig három év négy hónap kellett a rettegett Fed hero-nak ahhoz, hogy rájöjjön, milyen súlya is van egy 8E-s szenzornak. Hiába, a felfogásom mint a villám. A minap pillantottam rá először erre az adatra, és ha valaki nem tudná(bár sztem rajtam kívül nincs még egy ekkora sutyerák pilóta a galaxisban), a 8A-s szenzor bizony pontosan 160t. Ez azért vicces, mert az agyontuningolt, és ennél fogva már eleve 30%-al megnövelt tömegű FSD, ami még egy kondát, vagy Corvettet is képes a hátán elvinni akár a galaxis másik végébe is, az mindösszesen 52t(Hiába, mindig kiderül a végén, hogy a hangya a legerősebb állat)
De amiért szóba hoztam, az az, hogy eldobtam a long range tuningot, és rátettem egy négyes szintű light weight upgrade-t, és így a 160t-ból lett 56. Az ötös tuning már kényelmetlenül csökkentette volna a látószöget, de már az ekkora súlycsökkentéssel is jelentősen megnőtt a sebesség(és ami még ennél is fontosabb, ezzel párhuzamosan az agilitás is), nőtt az ugrótáv(ha kipakolom a 7B-s SCB-t, akkor megvan a bűvös 20Ly, ami nem rossz teljesítmény egy Corvette-től), és ez a fogyókúra gondolom az optimal mass szempontjából sem jön rosszul.
Még 6-8 év, és rájövök arra is, hogy ha kipakolom a HP-ket, akkor lőni is tudok az MC-kkel. Bár ez nem biztos[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Mortel
senior tag
Nem az én asztalom, hogy beleszóljak, de ebben mi volt a primitív???
Ráadásul a végén személyesen TŐLED kért elnézést.
És pont Te személyeskedsz: "öreg"No comment...
Bocs, de ez mellett nem tudtam szó nélkül elmenni...
M
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
duvi
nagyúr
Uraim! Kérem, hogy tiszteljük egymást és tartsuk az itt megszokott színvonalat! Köszönöm!
-
orientcx
őstag
Hű de megfagyott itt a levegő, tán csak nem elnyomott valaki egy marék heat sink-et?
Akkor most büntiből nesztek egy gyűrűs napfogyatkozás!
És a szegény trellaiaknak vissza sem adom a napjukat, amíg meg nem születik a világbéke!(Vagy amíg nem fizetnek nekem a helyi kantinban egy-két kongga ale-t). De gyorsan, mert az a nyomorult bolygó mindjárt magától is odébb mászik, és akkor oda az üzlet!
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
wollnerd
aktív tag
válasz orientcx #36240 üzenetére
Hűha. A napfogyatkozásról megfelejtkeztem az ED világában.
Bizonyára ilyenek is vannak, csak nem tudom hogy mennyire sikerült elkapni az ilyeneket az elmúlt 3 év alatt.
Úgyis csak bizonyos szemszögekből ill. bolygókról lehet megfigyelni.[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
duvi
nagyúr
Kéretik a pénztárnál sorban állni! Business to business
Alliance Chieftain Ship Kit - 12 Pieces -
Dyingsoul
veterán
Felfedezőktől kérdeznék: szerintetek megéri a Detailed Surface Scannert Grade3-tól feljebb szenvedni? A héten végre sikerült felengiznem G3-ra és folytattam a Road to Riches utamat. Előzőleg ugye egy Cobra Mk3-mal nyomtam és már most döbbenetes a különbség az ASP X-szel, G3-as scannerrel. Lehet, hogy a gyakorlat is sokat segített, de a nagyobb ugrási távolság és a scanner úgy érzem triplázta a felfedezési sebességemet. kb másfél óra alatt felfedeztem 25 rendszert (és közben még az USS-eknél is megálltam mert jövőre gondolva próbálok matit gyűjtani ha épp az utamba kerülnek a signalok). Viszont nagyon sok idő volt mire összeszedtem mindent a G3-as upgradere, sokat tanultam mondjuk a játékról de néhány material miatti kutatás zsákutcákba vezetett és nagyon sok játékórát pazaroltam el (pl az open symmetric key keresése rengeteg bázis scan során egyet sem kaptam, végül megtudtam, hogy léteznek material traderek és egy tutorial videóban megnéztem hogy kell data meterial tradert keresni és úgy jutottam hozzá).
Most nagyon dilemmázom azon, hogy kell-e az a +20% a surface scannerre vagy jó-e ez így és inkább koncentráljak tovább a felfedezésre.[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
veterán
Először a long range-t kezdtem el, de szerencsére csak 1-esre húztam mikor jobban átgondoltam. A fast scan-t választottam és húztam fel G3-ra. 60%-kal növeli a scan gyorsaságát. Szerintem ez jobban illik az én scannelési stílusomhoz: odamegyek a megjelölt bolygóhoz, a scanner a bolygó nagyságától függően 70-40 ls-nél megkezdi a scannelést és ahogy megkezdődik a scan, lassítok minimum sebességre (30km/s azt hiszem). Így nem kerülök közel a bolygóhoz de mégis gyorsan végzek a scanneléssel. A long range-et azért hanyagoltam inkább, mert nem éreztem sok különbséget a scan sebességében mikor közelebb mentem egy bolygóhoz (pedig azt olvastam minél közelebb vagyunk annál gyorsabban scannel). Úgy érzem valóban sokkal gyorsabban végez vele, mint ezelőtt.
Egyébként miközben megy a rendszer utolsó detail scan-je, olyankor szoktam alt-tabolni és yes-re állítani a scannelt rendszert a Road to Riches oldalon, kimásolom a következő rendszer nevét, vissza a játékba, még egy picit kell várni aztán lehet is nyitni a galaxy mapot és keresni a következő útvonalat.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
korte019
tag
Becseréltem a tőkémet egy majdnem fullos Pythonra. Nagyon szuper gép, azthiszem megvan az új kedvencem bár az ugrótávot még húzni kell. Még egy kit-et is vettem hozzá Cobrával csempészek, Pythont meg egyenlőre nem hegyeztem ki semmire. A Pythonba nem lehet felfogadni gépi legénységet jól láttam? Csak élő személy lehet a másod pilóta?
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz korte019 #36247 üzenetére
Ha arra gondolsz, Fighter Hangart nem lehet feltenni a Pythonra Multicrewben beszállhat melléd játékos és kezelheti a turret fegyvereket.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen