Hirdetés

  • orientcx

    őstag

    "Úgy látom te a FED suliban a "Hogyan utáljunk mindent ami birodalmi" szakot vállasztottad"

    Mit csináljak, nálunk ez volt, meg a Lótenyésztő és lovassport szervező agrármérnöki szak :)

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • Pinky001

    újonc

    Sziasztok fórumlakók!

    Új vagyok itt a fórumon, a játékban kb 1 éve vagyok jelen, de most történt egy olyan amit nem tudok hova tenni.
    A monitoron leledző "Anonimus access protocol-ról van szó.
    Mi ez? Miért van? Hogy lehet eltüntetni?
    Tudnátok ebben segíteni? Köszi :R

  • wollnerd

    fanatikus tag

    És pontosan melyik thruster engine mod kell a legjobb agilitás eléréséhez? A federal corvette-t akarom feltuningolni. :) Bár én nem hiszem hogy dirty-vel akarom tuningolni, mert ahogy tapasztaltam hogy a FC a harci Anacondámból átvett még a régi rendszerrel 4-en vagy inkább 5-ön overcharged tuningolt 8A PP-vel igen csak fogékony volt a túlmelegedésre, a napnál is. (Csak egyszer vezettem FC-t, a 69 Ly-es Anacondával vitettem a moduljait tuningolni.) Clean dirty?
    Vagy a PP-t is tuningoljam újra úgy, amennyire szükséges és próbálkozzak a harchoz szükségtelen modulok energiaprioritás rendezésével is? :U

    [ Szerkesztve ]

    PC: Gigabyte Z97X-Gaming 5, Intel i7 4790K 4.0 Ghz, 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1080Ti, Windows 10 Pro 64bit, HTC Vive

  • duvi

    Topikgazda

    Valamilyen bűncselekményt követtél el és az új büntetésrendszer szerint már nem a pilótához, hanem az elkövető hajóhoz és moduljaihoz köt a büntetés. Low security rendszerekben keress Interstellar Factorst. Ha nullára csökkent a Notorietyd, akkor náluk kifizetheted a büntetést.

    "Anonymous Access Protocols and Detention Centres
    • When in a hot ship, port services are restricted in jurisdictions where the ship is wanted - your ship logs in anonymously.
    • Fines prevent access to all services except missions in progress, security contact, Interstellar Factors and black markets
    • Bounties prevent access to all services except missions in progress, Interstellar Factors and black markets.
    • When a hot ship is destroyed where it is wanted, by a ship that has detected it as wanted, the Commander will respawn at the nearest Detention Centre that is aligned to the faction that the bounty was given by.
    • There are lots of detention centres in human space.
    • When respawning at a detention centre, a Commander *must* pay off their bounty or fine for the jurisdiction where they were destroyed in addition to their rebuy cost - all other bounties and fines remain attached to the ship. Players are forced to pay off bounties only, and only if the bounty was claimed.
    This helps to make sure there are consequences for your crimes.
    Power Bounties
    • Crimes committed between Powerplay pledged Commanders generate power bounties instead of normal bounties.
    • Power bounties can only be detected and claimed by Commanders pledged to the power that issued them.
    • Commanders destroyed for their Power bounty are not processed as criminals and do not pay any additional costs during respawning.
    Authority ships will no longer get involved with Powerplay. For example, A Hudson Commander can still attack a Patreus Commander with impunity in a system controlled or exploited by Hudson. However when the Patreus player fights back they will get a Power bounty and no authority ships will be summoned."

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy S8

  • orientcx

    őstag

    Pedig csakis a dirty drive a nyerő. A te melegedési problémád nem valószínű, hogy a thrustertől eredt. Ha csak nem egy kivételesen kedvezőtlen hőtermelésű upgrade-t sikerült kipörgetned. Az új rendszerben az 5 maxosnál +76%-os ez a paraméter, ami nem számottevő.
    A te problémádat valószínűleg sokkal inkább a túltolt PP okozta. Minél magasabb osztályú a tuning, annál durvább a hőtermelés. Eleve csak annyira szabad feltolni, amennyire feltétlen szükséges. Az én fittemhez elég volt egy 3-as max. És még valami: Az új rendszerben sokkal jobbat lehet csinálni, mint amilyen egy közepesen sikerült régi fejlesztés volt. Nekem az új 3-as szintű azon felül, hogy jóval nagyobb a teljesítményt ad le, mint a régi, mindössze +3.5% a thermal load az alapverzióhoz képest, miközben a régi világban 4-esig kellett tuningolnom a PP-t ahhoz, hogy épp csak elbírja az igényeket, és +30(!)%-os volt rajta a thermal load. A PP milyensége meghatározó az alaphő tekintetében.
    Úgyhogy nyugodtan kifaraghatod azt az ötös dirty drive-t. Ha mégis nagy lenne a kánikula, akkor küld át a fejlesztéseid ezen adatát, és megnézem, mi a baj(az én Corvettem alaphője pl 36 fok)

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • Pinky001

    újonc

    Ez tegnap jött elő pár planetary scan mission után, szóval nem tudom az okát. Mindenesetre a Notoriety-m nullán van, úgyhogy keresek egy ilyen interstellar factorst. Köszi. :)

  • wollnerd

    fanatikus tag

    Köszi a választ! Átalakítom és újratuningolom a szükséges szintig. :)
    +Utána olvastam hogy PP-hez van a "Thermal Spread" exp. effekt ami 10%-kal csökkenti a hőtermelést.
    Viszont van a "Double Braced" is, ami az integrity-t növeli meg 15%-kal...
    Melyik legyen inkább? :)

    PC: Gigabyte Z97X-Gaming 5, Intel i7 4790K 4.0 Ghz, 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1080Ti, Windows 10 Pro 64bit, HTC Vive

  • orientcx

    őstag

    Vegyél egy 8A-s PP-t, majd tedd vissza a hajódra a régi, tuningoltat. Menj el a mesterhez, vitesd oda az alap PP-t, ha odaért, tedd fel a hajódra, és fejleszd addig, de csak addig, amíg már elbírja a rendszered, és utána válaszd a hő csökkentő effektet(Thermal Spread). Ha inkább nagyobb integrity-t akarsz, hogy jobban bírja a gyűrődést, akkor válaszd a double braced spec effektet(sztem a kisebb hő a jobb, de ez ízlés dolga). Viszont az első kidokk után feltétlen csinálj egy próbát kipakolt fegyverzettel ellenfél nélkül, az állomástól ~10km-re a no fire zónán kívül, nehogy éles helyzetben derüljön ki, hogy rossz prioritás miatt, vagy egyéb más okból leáll mondjuk a thruster, vagy a SG.

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • WhiteHawk24

    tag

    Üdv!
    Kis segítség kéne!
    Szeretném feloldani Zacariah Nemo mérnököt. Ehhez ugye jóban kell lennem a Party of Yoru frakcióval. Néztem videót, ahol a csávó a Friendly elérése után megkapta az küldetést és fel tudta oldani. Na én már Allied vagyok és semmi. Relog volt, játékmódot váltottam, játékot újraindítottam, aludtam rá egyet.... még mindig nincs meg. Ráadásul a Home systemükben is vagyok...
    Ne kíméljetek, hol rontom el? :F

    ÉS mielőtt elküldtem volna kipróbáltam hátha egy másik állomás beadja ÉS beadta...
    Tanulságnak itt hagyom. Szép napot!

    i7-4790K, Fatal1ty Z97X Killer, 16GB 2400MHz DDR3 RAM Kingston HyperX Beast CL11, Gigabyte GV-N980XTREME-4GD, Samsung PRO 256GB SSD + 750GB HDD; Lenovo Y580

  • wollnerd

    fanatikus tag

    Igen, azt olvastam hogy Yoru csillagától a legközelebbi állomás biztosan adja, csak ugye az egy outpost.

    PC: Gigabyte Z97X-Gaming 5, Intel i7 4790K 4.0 Ghz, 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1080Ti, Windows 10 Pro 64bit, HTC Vive

  • wollnerd

    fanatikus tag

    Mik ezek a sok apró fehér "pontok"?! (najó, nem tudom h a képen mennyire látszik...)

    Véletlenül elkaptam egy 5 ezres galaxis-wide körözöttséget... :O És úgy döntöttem hogy kilövetettem magam, mert csak egy 300.000 Cr-es biztosítású viperben voltam, meg is történt. A "Mercy's Hammer" nevű börtönállomásra kerültem. (amit amúgyis tudtam.) tiszta lettem, bár a notoriety nem csökkent le nullára. Biztos mert Solo-ban nyomtam....
    De meglepődtem azokon a fehér izéken és hogy már 25 km-re vagyok a börtönből, de még mindig mass-locked van. (bizonyára így oldották meg, ne lehessen könnyen elugrani...) Még az a szerencse hogy ez a viper 830 m/s-el is tud menni... :P

    Szerk: Apró törmelékek szerintem...

    [ Szerkesztve ]

    PC: Gigabyte Z97X-Gaming 5, Intel i7 4790K 4.0 Ghz, 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1080Ti, Windows 10 Pro 64bit, HTC Vive

  • 42861

    fanatikus tag

    Sziasztok. A mérnöknél a grade-et csak úgy tudom növelni ha személyesen nála tuningoltatok? Hera Tani-t unlockoltam power plant tuningra, de hiába nyomatom remote workshopon keresztül, nem megy feljebb a szintem nála.

  • duvi

    Topikgazda

    Sajnos remote nem nő a repud és a grade, csak ha személyesen nála fejlesztesz.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy S8

  • Mortel

    fanatikus tag

    A storból vásárolható cockpit light-ok tetszenek valakinek: :)

    „Ki kamrájában könnyet ontva búsong keserves-egyedül, s bármerre néz, csak bajra, gondra lát mindenütt maga körül. Előtte a jövő siváran, csüggesztő és vigasztalan – ő meg csak tébolyog magában, s magát hajszolja lázasan.”

  • 42861

    fanatikus tag

    Neked (vagy bárkinek az aktív játékosok közül) van bárminemű tipped/elképzelésed arról, hogy milyen logika, milyen értelem áll az ilyen korlátozások mögött?
    Létrehozzák a remote workshop funkciót. Tök jó, nem kell rohangálni 10 felé a mérnökökhöz. Feltételezem, hogy a fejlesztők fejében is valami ilyesmi "könnyítés" járhatott, ha már megszívattak azzal, hogy nem 3, hanem 10-12 féle materialra is oda kell figyelni fejlesztésenként. Erre mit dobnak mellé?
    - Nem lehet pinelni, csak egy blueprintet, a többiért már oda kell menni. Miért nem lehet többet, mi ebben a logika?
    - Nem lehet grade-et növelni a távolból, oda kell menni. Miért nem nőhet a grade, ha úgyis fejlesztek? Nem ugyanaz a fejlesztés zajlik a távolból, mint ott a mérnöknél?
    - Nem lehet experimental effektet rárakatni a távolból, oda kell menni. Miért nem? Az is egy fejlesztés, mint a többi. Ebben is hol a logika?
    Elmondhatatlanul rossz lett ez a mérnöközés így, inkább hozzá se nyúltak volna. Az egyetlen része volt a játéknak amivel semmi gond nem volt.
    A Beyond premierje óta gondolkodok ezeken az idiótaságokon, és egyszerűen nem jutok másra, mint hogy egyszerű rosszindulat. Semmi több. És ilyenkor még megjelenik előttem Ed Lewis tenyérbemászó köcsög feje... komolyan mondom a gamer világ legellenszenvesebb szereplője..
    Áhh, mindegy... megint le kéne rakni egy kicsit a játékot..

  • Cooper911

    senior tag

    Ha zavar ez az új rendszer akkor csináld úgy ahogy régen volt. Gyűjtsél össze mindent ami kell, menjél oda, csináld addig az 1es fejlesztést amig 3as nem leszel aztán a 3ast amig 5ös nem leszel.

    Amúgy meg angoloknál ne keressél logikát.
    De ha mégis: Az egész ED úgy épül fel, hogy minden kis engedmény mellé tesznek valami szivatást, hogy megmaradjon a világegyetem egyensúlya. Nem akarsz folyton a mérnökhöz szaladgálni? Oké de néha azért el kell menned hozzá, nehogy már unatkozzon szegény :D

    Elite Dangerous Distant Worlds 2 Hajónapló: https://inara.cz/cmdr-logbook/9185/

  • duvi

    Topikgazda

    Folyamatosan balanszíroznak. Az eddigihez képest, annyiból jó a remote, hogy egy új hajódnak távolból is megcsinálhatod a fejlesztett FSD-t és nem kell bolhaugrásokkal odaugrálni. Ez inkább szükségmegoldásnak tekinthető. A fejlesztések végeredménye sokkal kiszámíthatóbb lett az új rendszerben, ami a ritka anyagoknál nagy megkönnyebbülés tud lenni. A material traderek is sokat segítenek, mivel egyszerűbben hozzájuthatunk az eddig "beszerezhetetlen" anyagokhoz. Persze előfordulnak rosszul sikerült újítások is, de szerintem összességében sokat fejlődött a játék.

    Samsung Galaxy S8

  • wollnerd

    fanatikus tag

    Hogyan is kéne használni a Shield cell bank-o(ka)t?
    Ugyebár a probléma velük: a hihetetlen hőtermelésük.
    Már készen lett a FC-m, a harcra. Én a maradék 7-es slotra raktam a 7B SCB-okat. (2 db)
    Ha én egyet elsütök, az nem olyan nagy probléma, igaz hogy felmegy 100 fok fölé, de 150 fok alatt még nem tesz kárt. Anakondával is ez volt. (bár csak 1 db volt és egyel kevesebb osztályú) Viszont a FC-vel az egy elsütés esetén is gyakorlatilag 140-145 fokig megy fel a hőmérséklet!! Kipróbáltam kettőt elsütni egyszerre... 230 fok... :Y
    Ahogy még a condával is megtapasztaltam hogy a SCB-ok nem valami olyannyira hatékonyak mint gondoltam. Ha a pajzsom veszített egy kört, akkor SCB egy lövedéke még nem állítja vissza (egyből) a 3. kört, ahogy nézem... (Igen, használok booster-eket. A FC-re 7 db került, maxra tuningolva.)
    Szóval: hőtermelés. ne használjam egyszerre őket? Oké, tudom mit mondtok: Heatsink.
    Csakhogy 7 db SB-t nem hiába engiztem őket, a 8. helyen a PD van. feltétlenül kell az? hatásos? ha nem, akkor tán oda raknék heat sinket. de azt is tuningolni kellene, mert csak 3 lövedéke van alapból.
    Mit tanácsoltok? :) Köszi.

    [ Szerkesztve ]

    PC: Gigabyte Z97X-Gaming 5, Intel i7 4790K 4.0 Ghz, 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1080Ti, Windows 10 Pro 64bit, HTC Vive

  • wollnerd

    fanatikus tag

    "Amúgy meg angoloknál ne keressél logikát."
    Hülye angolok, angol hülyék... :DDD :D

    PC: Gigabyte Z97X-Gaming 5, Intel i7 4790K 4.0 Ghz, 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1080Ti, Windows 10 Pro 64bit, HTC Vive

  • duvi

    Topikgazda

    Mindenképpen egyesével használd az SCB-ket! Egyszerre mindig csak egy legyen bekapcsolva. Ha ez kifogy, akkor deaktiválod és bekapcsolsz egy újat (már ha van). A nerf óta ekkora heat büntetése van, de ettől még használható :K Itt is számít a méret és a minőség, hogy hány és milyen erős töltet van benne. Minél több és erősebb SB-van, annál kevesebbet tudnak visszatölteni, de ez logikus is. Én nem használok HS-et, mert nekem többet ér az SB vagy chaff.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy S8

  • wollnerd

    fanatikus tag

    Értem. :)
    Nos, próbaképpen újra elsütöttem egy SCB-ot és a hőmérséklet jobban figyelve 120-135 fok között marad max. ez oké. De az hogy kipróbáltam egy SCB-t a kidokkolás után, majd visszamegyek ugyanarra az állomásra és látom hogy javítani kell a hajót, cirka 5000 cr-ért...?! Ezt anacondánál asszem nem tapasztaltam... Sérülnek a moduljai egy scb miatti túlmelegedéstől.. :F Pedig VAN benne module protection modul!

    PC: Gigabyte Z97X-Gaming 5, Intel i7 4790K 4.0 Ghz, 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1080Ti, Windows 10 Pro 64bit, HTC Vive

  • duvi

    Topikgazda

    Nekem alapból 29 fokos a Corvettem és így 119 fokig megy fel a hőmérséklet egy 7A SCB-től. Ez kb. 1000 CR-es javítást okoz. Harc közben a hőmérséklet és a károsodás is nagyobb, de ezzel nem sokat lehet kezdeni. Régen nem volt heat büntetése és ilyen hosszú CD-je az SCB-nek, de ez már a multé. Az okozott károsodás és javítási költség, még így is elenyésző egy RES vadászat bevételéhez képest.

    Samsung Galaxy S8

  • grHawk

    fanatikus tag

    A válasz arra, hogy miért vannak lokalizálva a reputációnövelések és speciális effektek feltétele az engineereknél, baromi egyszerű: mert akkor mégis mi a fenének járna bárki is egyszer több alkalommal az adott engineernél? Emberek, ezen logika mentén jogos lenne a kérdés, hogy miért nem lehet mindenhol 15%-os kedvezménnyel vásárolni, miért csak Li Yong-Rui rendszereiben? Miért nem elérhető mindenhol minden hajó és modul? Miért nem lehet egy helyen megvenni minden commodityt?

    Lássuk be ez igen nagy butaságnak hangzik.

    A kezdeti rendszerhez képest (amiben még jómagam húztam maxosra a Corvettet, munka és magánélet mellett - arra utalok ezzel, hogy még akkor sem volt olyan eget verő, ha okosan csináltad, nem ész nélkül) rengeteget javult a rendszer:
    - kivették a commodity igényt, ami igencsak megnehezítette a dolgunk, hol ott más játék is hasonló akadályokat pakol a grindelők elé
    - optimalizálták a reputációs rendszert
    - kivették a negatív lehetőséget a gépezetből
    - fixen választhatóvá tették a speciális effekteket, arról nem is beszélve, hogy a nem fegyver modulok esetében mind low-grade materiálokat tettek meg igényként, amivel újfent csak a dolgot könnyebben feladóknak kedveztek
    - berakták a materiál tradereket, amivel óriási mértékben mérsékelték a grind szagot a kupac körül (más mmo-k ezt token rendszerrel oldják meg, ami sokkal barátságtalanabb, ugyanis kategóriákban lekorlátoz, ennek ellenére ők elérhetővé tették a cross-tradet is, ami újabb plusz pont a javukra)

    Ezen könnyítés sorozat után, már tényleg csak az hiányzik, hogy akármennyi blueprintet pinnelhess, és távolról is fejleszthesd a reputációtad a speciális effektek felpakolásán kívül. Én itt egy pöppet a kisujj és a kar esetét vélem felfedezni. Igazat adok, hogy a blueprintek megtekinthetőek kellenének, hogy legyenek, de abban nem, hogy mindent távolról lehessen fejleszteni. Ez a rendszer már tényleg mindenki kedvében jár, akinek pedig ez sem tetszik, az szerintem hagyja az engineerezést, mert akármennyire is nehezen tudjuk elfogadni, azt sem mindenkinek találták ki. Amikor még bejött, az FDev konkrétan leközölte, hogy ezt a játékosbázis kompetitív szektorának szánta, hiszen jelentősen javíthatnak a teljesítményükön, de a belefektetett idő is a tudás alapján skálázódik. Ne tudd meg mennyien sírtak már, hogy mekkora hülyeség ez, hogy itt és itt nem talál pedig jó rendszerben van, mert mindenki ezt írja, hüm-hüm. Aztán jött az aktuális informáltabb és elmondta, hogy az bizony 3 hónapos infó és azóta már hatszor váltott a rendszer state-je, úgy hogy hiába keresi ott.

    Én az egész engineerezésre agyban, pontosabban egy kis noteszban készültem föl. Nem vágtam neki eszetlenül. Kiszámolgattam miből mennyire lesz szükségem, ennek megfelelően pedig begyűjtöttem az alapanyagokat, volt, hogy többet is a kiszámolt szükségesnél, mert hát biztos, ami biztos. Lazán, napi 1-2 órával, összesen egy hét alatt szisztematikusan, hatékonyan sorrendbe rendezett lista alapján mentem engineerről engineerre. Felfejlesztettem a modult ötösig (vagy éppen grandfatheringeltem, mivel pl. a Corvettem fullosra volt engineerezve), rápakoltam egy experimentál effektet (előre kiszámolt alapanyag begyűjtése után, inara a barátod), majd pinneltem és mentem a következőhöz. Amikor pedig már minden modulom 5-ös volt experimentál effektel, pinnelt blueprinttel, már csak összegyűjtöttem a maxolásukhoz szükséges mennyiséget és távolról felhúztam mindet maximumra. Egy hetembe került (oké, valójában 8 napba, ha a másik hajómat is beleszámolom, akkor összesen 10-be, mert az nem volt engineerezve és alapról indultam minden modullal), mint mondtam napi 1-2 órával. Mert ésszel csináltam, nem eszetlenül nekivágtam aztán kanyart kanyarra halmozva konstatáltam, hogy hopp, még ebből hiányzik 40. De a játék itt is könnyít, mert ha mégis ebben a helyzetben találod magad, még mindig ott a materiál trader. Ezek után pedig elmosolyodok azon, ha valaki még ezt is túl soknak tartja.

    [ Szerkesztve ]

  • okyoky

    kvázi-tag

    Üdv a társaságnak!
    Ezernyi gondolat fejemben kavarog.... Majd szépen lassan kíírom magamból.

    A játék már megjelenése óta megvan nekem, de 1-2 hónap játék után általában egy évre is letettem.
    Alapvetően saját hibából, ugyanis szinte csak kereskedéssel próbáltam tőkét szerezni, abból néha vadászt vettem és lődőzgettem az elém kerülő Wanted-eket.
    Most, február elején jutottam oda (többek között ennek a fórumnak az infói alapján), hogy már nem a pénz a gond, ha kell szerzek gyorsan, és tudok mást csinálni.
    Elkezdtem Fed rankot húzni - Orientcx kollega (ha megengedi, h. így szólítsam) kedvcsinálása okán én is Fed szájhőssé szeretnék válni, ha akkora nem is lehetek mint Ő, majd hazudozással letudom a különbséget (egy igazi Fed szájhős a hazudozásai mértékéről is tud hazudozni) -, miután rájöttem, hogy az nem egyenlő a repuval, ami 80-82% fölé nemigen akart menni. :W
    Gyakorlatilag Ceos - Sothis között, a 14 navalból 10 data küldi volt, úgyhogy szerintem engem igazából a Post Office Admiral rang illetne meg, ha lenne.
    Ezalatt egy akciós kínai sportkiocsira (Corvette) való is összejött data transfer küldikből (8MCr / kanyar 3kanyar óráként).
    Nem tudom, h. a data transfer bele számít-e a Trader rank-ba, de az Tycoon 19%-ról ezalatt nem mozdult el.
    Régebben egy Belugával hordtam embereket LQ Hydrae-be, az rendesen húzta a Trader rank-ot.

    Most Ceos - Sothis, Sirius Atmospherics köröket csinálok egy Pythonnal, 8MCr / kör, 12 perc alatt, 40MCr / óra. Ezalatt a Tycoon 19%-ról nem mozdultam el. Ez most bug vagy feature?

    [ Szerkesztve ]

  • orientcx

    őstag

    "Hogyan is kéne használni a Shield cell bank-o(ka)t?
    Ugyebár a probléma velük: a hihetetlen hőtermelésük"

    Az SCB használatához kötelező fejlesztés a "specialised" tuning. Akár már egyes szinten is jelentős a javulás, de hármason(mert jelenleg ez a max) viszont már nagyjából ki is küszöbölődik a probléma(a bétában már négyes is volt, de kivették). Értelemszerűen ügyeljünk rá, hogy soha ne egy már eleve 99 fokos állapotra indítsuk rá a töltetet, hanem lehetőség szerint nyugalmi, vagy a közeli stádiumban. Valamivel még akkor is túl fogja ugrani a százat, de az már nem vészes, annyit már simán kibír az a hajó. E nélkül a fejlesztés nélkül azonban a harmadik-negyedik töltet után már könnyen felcsendülhet a "modul malfunkcion" kezdetű kuplé.
    Az újaknak rossz hír az, hogy ezt a receptet kizárólag Lori nénénk ismeri, és mivel ő Shirarta Dezhra-ban lakik, ezt a szolgáltatást csak azok vehetik igénybe, akik valamiből Elite fokozatot értek el. A jó hír viszont az, hogy bármilyen bóvli oklevelet is elfogadnak, akár még egy gagyi elite explorer fecnivel is beérik(Fed szájhősöknél alapszabály, hogy ha valamit nem tudsz elérni, azt szóld le) :B
    A másik dolog(amiben egyébként jól választottál), a "B"-s SCB ugyan valamivel kevesebbet tölt vissza mint az "A"-s, de több töltet van benne, tehát összességében mégis nagyobb a visszatöltés, de ami még ennél is fontosabb, lényegesen kisebb a hőtermelése. Cserébe viszont lényegesen nehezebb az "A" változatnál(akár már egy db 7B-s modul felrakásánál is látványosan csökken a sebességünk, a Corvettemmel pl 4-5 m/s a lassulás, és ezzel együtt az agilitás is csökken), de sztem ennyit mindenképp megér a dolog.

    "SCB-ok nem valami olyannyira hatékonyak mint gondoltam. Ha a pajzsom veszített egy kört, akkor SCB egy lövedéke még nem állítja vissza (egyből) a 3. kört,"
    -
    Ez nagyban függ attól, hogy milyen SB tuningot használsz. Itt jön ki az augmented változat igazi előnye. A heavy duty ugyan sokkal nagyobb strange-t eredményez, de ha az egyszer lefogy, akkor az le van fogyva. :K Ezzel szemben az augmented viszonylag jól visszatölthető. Persze ha egy rakás SB van fönt a hajón, az már egy nagy hordónyi shield, azt már egy-egy vödörrel nem lehet teleönteni, de egy karika közelítőleg majdnem visszanyeri a régi fényét.
    Egy tanács: nem kell megvárni azt a helyzetet, amikor a pajzs már a végét járja, ha a középső kör már vékonyodik, akkor egy nyugalmas szituációt kivárva töltsünk rá.

    okyoky - " Orientcx kollega (ha megengedi, h. így szólítsam) kedvcsinálása okán és is Fed szájhőssé szeretnék válni"

    Naná hogy megengedem, direkt megtisztelsz vele, és örömmel látunk a Fedvidéki Háry klubban :)

    "egy igazi Fed szájhős a hazudozásai mértékéről is tud hazudozni"

    Látom, ismered a klub alapszabályzatát :D

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • Cooper911

    senior tag

    Üdv nálunk.

    "én is Fed szájhőssé szeretnék válni" Ajajj...

    Én a Beyond elött lettem Trader Elite. Akkor ~10M Credit növelt 1%-ot a Tycoon rangon. Nem tudom változott e ez a rendszer viszont van olyan hogy kicsit késik a növekedés.
    Meg nem tudom ez a küldetés amit csinálsz növeli e a trader rangot. Próbálj meg sima A-B-A trade route-ot vagy utasszállitást (Sima A-B ne sightseeing).

    Orientcx:
    "Az újaknak rossz hír az, hogy ezt a receptet kizárólag Lori nénénk ismeri, és mivel ő Shirarta Dezhra-ban lakik, ezt a szolgáltatást csak azok vehetik igénybe, akik valamiből Elite fokozatot értek el. "

    További rossz hír, hogy Lori néni csak a Dangeorus vagy magasabb Combat rangu pilótákkal áll szóba.

    *Na harmadik szerkesztésre már talán azt irtam amit akartam, hol a kávém...

    [ Szerkesztve ]

    Elite Dangerous Distant Worlds 2 Hajónapló: https://inara.cz/cmdr-logbook/9185/

  • okyoky

    kvázi-tag

    Bocs. Lehet félreérthetően fogalmaztam (most nem direkt :) ).
    A Ceos - New Dawn -- Sothis - Sirius Atmospherics útvonal egy turistaút, és így én most utasszállítós küldetésekkel tömöm a zsebem.
    Itt egy videó, amint leadom a küldetéseket.

    [ Szerkesztve ]

  • pcnet

    őstag

    Akkor tuti bug. Utasszállítás növeli a trade rangot. Pár hónapja azzal lett meg nekem az elite.

  • Cooper911

    senior tag

    Ne vedd magadra, de ez mára sajnos annyira alap lett, hogy ha valami nem úgy működik ahogy szeretnék akkor az bugos.
    Azért írtam az előző hsz.-embe is hogy nem sightsee-ing utat kell csinálni hanem A-ból B-be utas szállítást, mert a túrista utak az explorer rangot növelik a szállítósok meg a tradert. Amikor felveszed a küldit és irja hogy pl Trader Tycon rang javasolt hozzá akkor a Trader rangot fogja növelni.

    Amúgy a linkelt video nem elérhető.

    [ Szerkesztve ]

    Elite Dangerous Distant Worlds 2 Hajónapló: https://inara.cz/cmdr-logbook/9185/

  • duvi

    Topikgazda

    Jó hogy szóltál az SCB engi tuninról! Ezt kifelejtettem, de nekem is mindegyiken specialised fejlesztés van :K

    Samsung Galaxy S8

  • wollnerd

    fanatikus tag

    Köszi a választ! Akkor majd jön a SCB tuningolása, csak még nem értem el a Dangerous combat szintet.
    Már mindegyik SB heavy duty-s sőt, Super Capacitors effeckttel. Időzítve fogom majd használni a SCB-t.

    A fix fragment cammont (ezt is tuningoltam a videód alapján) nehezen tudom kezelni.... :/ Az időzítésem és reflexem a találatok eléréséhez nem valami jó. A turret-es FC-t jobban szerettem, már az Anacondán is. (tudom, az már kevesebbet sebez, de legalább a robot gondoskodik az időzítésről és a jó találat beviteléről, úgy gondolom.)

    Most néztem meg újra videód és látom hogy velük szemben használod fel a FC-t. Hát nekem nem igen vannak szembe velem a kalózok, na de újra próbálkozok ezzel...

    PC: Gigabyte Z97X-Gaming 5, Intel i7 4790K 4.0 Ghz, 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1080Ti, Windows 10 Pro 64bit, HTC Vive

  • 42861

    fanatikus tag

    Igazat adok neked, én is egy kicsit első indulatból írtam, mert felcseszett agyilag. De a logikátlanságokra te sem tudtál érdemben reagálni. Miért lehet egy fejlesztést megcsinálni távolról (akármilyen modul 1-5-ig fejlesztése) és egy másikat miért nem (experimental effekt)? És erre nem magyarázat az, hogy mert csak, hogy ne legyen a szánkba adva minden. Ez vicc. Akkor ne legyen egyáltalán a remote workshop. Ez így csak egy dühítő félmegoldás. Értelem nincs mögötte. Engineer repu szintén. Távolról nincs repu, ha ott vagy, van. Miért? Csak.. semmi elfogadható magyarázat, semmi "sztori" nincs mögötte. Nem hiszi el, hogy én fejlesztek vagy mi? Ennyire magányos, hogy nem megyek hozzá? Költözzön earth-like-ra.

    A 15%-os akció abszolút reális és logikus. Főleg így, hogy csak a kínai rendszereiben van. Elég megnézni a mai kínai gyári munkásokat. Egy tál rizsért rakják össze napi 16-18 órában az ájfónokat, szinte rabszolgakörülmények között. Ezt simán el tudom képzelni 2000 év múlva is, csak nem ájfónt hanem FSD-t meg Haulereket raknak össze. Sokan vannak, bagóért dolgoznak, simán fent tudják tartani a nonstop 15%-os akciót.

    Commodity ugyanígy. Teljesen logikusnak tartom, hogy egy bányászattal foglalkozó rendszerben, ahol egy darab életre alkalmas bolygó sincsen és nonstop az aszteroidamezőket kapirgálják ércekért, nem fogok tudni halat venni gabonával megtömködve. Ők megveszik. Ehhez a pénzt pedig az eladott ércekből teremtik elő. High-Tech rendszerek ugyanez. Gyártják a hajókat a menő kütyüket... aztán vagy vesznek kaját valahol, vagy tömik magukat a műhússal (Synthetic Meat, ugye ezt is high-tech rendszerben kapni).

    A material gyűjtögetést én is hasonlóan csinálom mint te, csak én excelt vezetek róla. A lényeg ugyanaz. A grindeléssel sincs problémám, ~1500 óra Diablo 3 is bennem van, ott is van grindelés dögivel. Material Trader szintén jó dolog, bár amikor először meghallottam az első gondolatom egyből az volt, hogy végre meg lehet majd venni minden matit. De az már tényleg sok lett volna.. :)

  • grHawk

    fanatikus tag

    Tehát, ha jól értem, akkor az Elite világbeli magyarázatot hiányolod a játékmechanika mögött. Na azt én is. Habár játékmechanikailag egy indokolt lépés, semmi szóbeli magyarázat sincs, hogy mit tudom én, annyi adatot tartalmaz az a fejlesztés, hogy a legb*szóbb számítógépek sem bírják el, stb. Igen, ezt én is hiányolom. Az ilyen dolgok teszik még jobban játékká, mint sem szimulátorrá, mert elveszti a földhözragadtságát, legalább magyarázatok terén.

    Az érdekes az, hogy a supporton, mikor helyrehoznak valami bugot az accodon, rendszeresen belecsomagolják valami ingame válaszba. Nem eltűnt a rakományod, csak véletlen rossz helyen pakolták ki, ilyesmik. Hiányzik egy ilyen az engineerezésből is, egyetértek.

    Én a logikát azóta nem keresem az Eliteben, mióta valaki eldöntötte, hogy legyenek üvegablakok a hajókon és minek után így döntöttek az egyik legkönnyebben törhető, nem fejleszthető modullá tették. Na itt tudtam, hogy nincs logika.

    [ Szerkesztve ]

  • 42861

    fanatikus tag

    Akkor kb. egy irányban vagyunk, csak te már elfogadtad, hogy ez ilyen, én még csak próbálom. Bár ennyi játékóra után már illet volna nekem is. :)

    Más.

    Az előbb egy Irandan nevű rendszeren haladtam át. Egymás hegyén-hátán jelentek meg a threat 5-ös non-human signal source-ok. A rendszerben jelentős a Sirius INC jelenlét. Bár eddig csak az Aegis-t támadták a Thargok, most lehet, hogy a Sirius következik?

  • grHawk

    fanatikus tag

    Lehet. Ugorj be. Ha egy rakás Thargoid Scout támad meg, akkor valószínű az előőrs, amit bétában már tapasztaltunk. Ölhetőek nem AX vagy nem Guardian fegyverrel is.

  • okyoky

    kvázi-tag

    Igen, ezt benéztem. Eplorer rangot növeli.
    A korábbi None - Admiral ranghúzás viszont Data Delivery küldetésekkel tőrtént, szerintem min. 300MCr-et szereztem vele, Trader ranghoz kötött, és az mégsem emelkedett. Mindegy.
    A videó pedig jobban látható, ha nemcsak feltöltöm, de meg is osztom. :)

  • okyoky

    kvázi-tag

    Igen, ezt benéztem. Eplorer rangot növeli.
    A korábbi None - Admiral ranghúzás viszont Data Delivery küldetésekkel történt, szerintem min. 300MCr-et szereztem vele, Trader ranghoz kötött, és az mégsem emelkedett. Mindegy.
    A videó pedig jobban látható, ha nemcsak feltöltöm, de meg is osztom. :)

  • CactuS

    Arcképgyáros

    Srácok,

    Próbálgatom a felszíni bányászatot, fegyver utántöltés és engi célzattal. Elsőre belefutottam egy olyanba, hogy bár rich metal content world volt, de nem bírtam landolni. Aztán azt néztem, hogy a system mapen vannak kékkel jelölt bolygók és valószínűleg csak azokon lehet landolni. Ezen apró malőr után elbohóckodtam egy órát, bányásztam mindenfélét, ami szembe jött, talalkoztam elhagyott és skimmerek által őrzött rakománnyal is. Ezeket nem tudtam hova tenni, hogy mik akartak lenni. A kérdésem az lenne, hogy lehet ezt a bányászatot kicsit célzottabban is csinálni? Tehát, hogy megvan, hogy milyen mati kéne és olyan bolygót keresek egy rendszerben? Eleve lehet valahogy erre szűrni a galaxy mapen? Bolygón van hotspotja a jobb matiknak vagy ez véletlenszerű?

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • figure85

    PH! addikt

    Szia,

    EDDB-n itt tudsz keresni különböző materialokra. Csak meg kell adni, hogy milyen materialt keresel, és hogy hol vagy éppen és akkor maximum "100"ly körzetben kilistázza neked azokat a helyeket ahol található. A kapott eredményeket meg tudod utána szűrni, hogy ahol találhatóak a legnagyobb arányban százalékos arányban.

    Amúgy meg ha leszkenneled az adott bolygót/holdat egy Detailed Surface Scanner-el akkor az a System mappon az égitest mellet kiírja, hogy miből és milyen megoszlásban áll annak a kérge.

    Plusz a mostani update után már magából az égitest színéből is sejteni lehet annak az összetételét.

  • CactuS

    Arcképgyáros

    Köszönöm szépen az infót. Bolygók felszínén van vakami rendszer az eloszlásban vagy az teljesen véletlenszerű?

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • figure85

    PH! addikt

    Ha jól tudom, teljesen véletlenszerű az eloszlásuk és felbukkanásuk. Volt olyan, hogy pár perc alatt lest 10-15 rare materialom és volt, hogy órákig csak Iron, Nickel meg Phosphorus (és társai). Bár lehet nem így van, de max kijavítanak. Én ezt tapasztaltam, hogy a bányásat alapvetően véletlenszerűen add.

    Tegnap is vagy 3-4 órába került mire meglett az 50 Bromellite (meg vagy 270 limpetbe ). Amiből kb. az utolsó ~35db egy óra alatt lett meg.

    [ Szerkesztve ]

  • wollnerd

    fanatikus tag

    Miért kaptam 2x is a "Recless weapons dischage"-t RES-ben?! Imperal rendszerben vagyok a FC-vel...
    Google-n nem sok találatot kaptam, csak mintha bug lenne... LINK1 LINK2

    Van ezen mégis valami magyarázat rá?!

    PC: Gigabyte Z97X-Gaming 5, Intel i7 4790K 4.0 Ghz, 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1080Ti, Windows 10 Pro 64bit, HTC Vive

  • orientcx

    őstag

    "A fix fragment cammont (ezt is tuningoltam a videód alapján) nehezen tudom kezelni...."
    -
    Természetesen nekem is idő kellett ahhoz, hogy viszonylag jó hatékonysággal tudjam használni. A legjobb módszer az, ha az első rácsapásnál(mikor a kuncsaft még gyanútlanul úszkálgat, és nem ficánkol) gondosan becserkészed, és közelről gyors egymásutánban beleüríted a tárból mind a három adagot. Ennek van egy ritmusa, de nekem pl a hotason az egyik macro gomb arra van beállítva, hogy triplázzon. De azt tudni kell, hogy ez lassú lövedék nagy szórással, pár száz méterről hatásos igazán, onnan azonban nagyon durva. Viszont az új szisztéma szerint sajnos már csak sokkal gyengébb tűzerejű frag cannont lehet összehozni, mint amilyet a Beyond előtt lehetett(meg is tartottam a régit), úgyhogy meglehet az is, hogy már nem ez a legjobb választás. Ha lesz időm, újra megnézem a cannont, mag a plazmát, hátha azon meg javítottak valamennyit(rail gun-ból meg ugye medium a legnagyobb, az meg pazarlás lenne a large HP-ra, tehát az kiesik)

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • scyllafren

    fanatikus tag

    Akit erdekel: Az experimental dolgokat (szerintem) azert nem lehet tavolrol csinalni, mert pont az a lenyege, hogy aki csinalja, ott kell, hogy legyen. A "tomeggyartott" level 1-5 cuccokat lehet egy blueprint alapjan csinalni, de a kulonleges effekteket nem. Pont ezert hivjak "experimental"-nak.