- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Akciógombban gondolkodhat az Oppo is
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
válasz
Shadowbull #13188 üzenetére
Az EV hajtaslanc gyartasi költségében elvileg a legnagyobb tétel az akku jelenleg. Igy ennek az egy tételnek a beépitése (hiszen a legtöbb autogyarto maga nem is nagyon gyart akkupackot) növeli meg lényegében az EV gyartasi költségét. Egyetlen olyan alkatrész, ami az elmult 10-20 évben valoszinûleg többet fejlödött, mint az ICE mondjuk 50 év alatt. Ha igy megy tovabb a fejlödés (ami persze közel sem garantalt), akkor az EV olcso tömegtermék lehet mar 10-20 éven belül, és az ICE meg egy borzalmasan tulbonyolitott, draga technika. Ha a "Jamaiscontant" ota hasonlo ütemben fejlödött volna az akkutechnologia mint amit az ICE ért el versenytars nélkül, akkor az ICE mostanra egy fura kuriozum lenne, amit technikai érdekességként mutogatnank muzeumokban, vagy specialis helyzetekre szoritkozna a hasznalata. Szerintem bitpork erre gondol.
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- Futás, futópályák
- Synology NAS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest