- Idei legolcsóbb mobilját dobta piacra a Samsung
- Ezek az új Google Pixel cuccok hivatalos magyar árai
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Garmin topik
- Samsung Galaxy S25 Edge - a tegnap határán
- Üzemidőben nyerne csúcscsatát az Oppo
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Magisk
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Talán megvan a hiba oka: ha megsemmisül egy játékegység, akkor lép ki a program - legalábbis úgy látom.
A játékobjektumok példányainak van egy letezik boolean típusú tulajdonsága, ami false lesz, ha megsemmisül. Ezt mindig ellenőrzöm, hogy true vagy false, bármikor szóba kerül egy objektum.
Amikor ciklussal végigmegyek a példányokon, ellenőrzöm, hogy létezik-e, ha meg nem, akkor jön a FreeAndNil (vagy a Delete, de azzal sem jó). Ha meg létezik, akkor jöhetnek vele a műveletek.
De ilyen ciklusok nemcsak a pályafrissítés eljárásban, hanem sok másban is vannak velük, pl. a FormPaint-ben. De mindig leellenőrzöm, hogy létezik-e, ha műveletet végzek velük.
Akkor ez most nem jó megoldás a példányok kezelésére, törlésére? Lehet, hogy a dinamikus tömb kezelése nem jó, ami tartalmazza őket? Vagy hogy kell ezt csinálni szabályosan?
Új hozzászólás Aktív témák
- Konteó topic
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- Idei legolcsóbb mobilját dobta piacra a Samsung
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Gaming notebook topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Nintendo Switch V2
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion Go S 32GB/1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Eladó szép állapotban levő Lenovo Tab M8HD 3/32GB / 12 hó jótállással / gyári tartozékokkal
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest