- Google Pixel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Úszáshoz szánt fülhallgató a Xiaomitól
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Nem nyílnak a Foldok?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. A vásárlás összegét először csak zárolja a bankod, de néha zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Általában minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de szórványos esetekben előfordulhat, hogy ez a 15. napig (vagy még tovább) csúszik. Ilyenkor érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot az elutasításról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette a levont összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mukkele
csendes tag
Érdekes cituációm van. Elkezdődött, hogy egy dohányboltban nem tudtam fizetni. elutasítva. Ott nem tudom, mi volt a kód, amivel eldobta. Na mindegy, mentem a SPÁR-ba, ott jó volt. Eddig telefonnal, kártyával, órával is. Na egyszer csak nem lett jó órával. Jó mondom, akkor kártya Chip+PIN. Úgy se jó, kétszer se. 076 kód. Nincs fedezet. írtam a CURV-nak. Hamar jött is válasz; látják a tranzakciót, "DO NOT HONOR" hibával dobta vissza a bak. Írjak a bankomnak, csalás elleni védelem stb. De ez szokásos válasz volt, gondolkodás nélkül, mert azt is beleírtam nekik, hogy máshol meg jó. De van egy gyanúm, hogy ezek a helyek szaporodni fognak. Na, írtam az OTP-nek. Meglepő módon tudták mi az a CURVE, múltkor fogalma nem volt annak, akivel beszéltem. Azt írta, hogy nem biztonsági problémák miatt dobták vissza a tranzakciót, hanem kártyarögzítési hiba miatt. Mintha rossz kártya adatokat kaptak volna az apptól. Mondjuk az órával fizetésnél még ez lehetett volna is. De a fizikai kártyánál nem. Van egy gyanúm, hogy ez így marad, hiába írom meg nekik mit mondtak az OTP-nél. Vagy megjavítja az idő, mert CURVE hiba. A két fizetési próbálkozás között két nap telt el, az a baj. A dohánybolt nem izgat, káros. De a SPAR itt van mellettem... Lehet adok hozzá egy másik kártyát a CURV-hoz. Kíváncsi vagyok. Azt amúgy megpróbáltam, hogy töröltem a kártyát, meg újra felvettem.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- BESZÁMÍTÁS! MSI H510M i5 10500 32GB DDR4 960GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest