- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
Miért van az, hogy 10 hirdetésből min. 7-8 rézlopótól van? Mondani se kell, hogy ilyen emberektől elég gyorsan elmegy az ember kedve, hogy komolyabban érdekelje a kocsi. Még ha szépnek is néz ki...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
whitezo88
nagyúr
nekem végéhez közeledik a nagygenerál. Most tartok 3 kilónál (jó ebben van vizsgáztatás átvizsgálással), és még kell 2 lengőkar szilent (elég durván lóg), meg kormánymű felújítás a végén. Ez van mikor évekig nem nagyon törődik az ember ezekkel csak használja, meg ha konkrét baja van aklor viszi. Volt eddig gátlócsere toronycsapággyal,kormánygömbfej, fékcső, termosztátcsere házzal mert eresztett, ma full fékcsere tárcsákkal mert abban se volt már sok.
Égett régóta a lufilámpa, az a gyári gép szerint övcsatnál valahol szalag vagy kábelszakadás lesz, ahhoz majd az ülést le kell venni és megkeresni a törést, de az már mellékes lesz majd egyszer, most ki van törölve a hiba, jelenleg hibakódmentes és semmi se világít a műszerfalon.
Ja és persze ott van hogy 2 ajtó sarkánál és itt-ott kerékívnél korrózió látszik a festék alatt, azt is meg kéne valamikor...
(#29141) H.Ezredes erre a szerelőm is anno azt mondta, hogy már kb direkt tervezik ezt, hogy ha viszed (persze márkaszervizbe), minél több munkaóra legyen vele. Mint amikor megcserélték, hogy inkább a tűzfal felé legyen a vezérműlánc, ne kifelé...
[ Szerkesztve ]
-
crissprivat
senior tag
Sziasztok.
Csak érdeklődnék,hogy van e abból komolyabb előnyöm,ha a verda xdriveos? Biztonságossabb vele a közlekedés,mint a sima rwd társaival? (időjárástól függetlenül)
Csak kíváncsi lennék a véleményetekre. Mivel mostanság már a tél szinte kezd megszűnni,mint évszak,alig vannak havas utak stb.
Van itt mifelénk létjogosultsága az xdrive hajtásnak,vagy csak a marketing akarja elhitetni,hogy ez nélkül sehova nem lehet eljutni
Köszi.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
ADAM1337
nagyúr
válasz crissprivat #29154 üzenetére
[link]
A téli jeges résztől eltekintve nem hülyeség, bár ez a videó pont azt feltételezi hogy nem jó sebességgel megy mindenki a kanyarokba.
De szerintem ha városba használod tök felesleges az xdrive, maximum a nyári monszunok idejére ajánlatos, meg a téli "nem várt" havazáskor jó.Én mondjuk jó dolognak tartom összességében.
Ha tehetném nekem is az lenne már, de majd idővel egy E60 525d/530d xdrive lesz.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #29154 üzenetére
Mo.-n? Kb. semmi, cipeled magaddal a plusz sulyt, lomhabb is, igaz allorajtnal tudsz jampiskodni(de azt jobb meghagyni az 1.3-as bolhaknak). Szivhatsz is vele, ha valami azzal kapcsolatban megkotlik. De ez emberfuggo. Szerintem maga az RWD szarazon verhetetlen. Nedves, csuszos uton meg egyertelmuen jobb az AWD. Toled fugg, bevallalod e. A biztonsagrol annyit, hogy meg kell tanulni kezelni az autodat. Ha ez sikerult, akkor DSC nelkul is elvagy a csuszos utakon. En amikor itt nagy ritkan leesik egy kis ho, vagy fagy az ut, akkor azzal kezdem, hogy teljesen kikapcsolom az elektronikat, es elvezem az osszes korforgalmat.
Don't Tread On Me
-
whbear
senior tag
válasz ADAM1337 #29155 üzenetére
Ha megengeditek annyit hozzáfűznék, hogy akkor előnyös még a 4x4 ha vontat valamit az ember.
Nekem egy E39 van. Szinte csak jó időben használom ezért nem vágyom az xDrive-ra. Ott a vezetési élmény sem ugyanaz. Én még abba nőttem bele hogy kormányzott kereket nem hajtunk és a diesel leginkább munkagépbe való.[ Szerkesztve ]
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
whbear
senior tag
válasz #56573440 #29159 üzenetére
Ez így van. Ha a praktikum a lényeg akkor kell valami más. Ilyen időben a nejem kis elsőkerekesét használjuk, február után meg novemberig egy K1200R nyergében vagyok. Az E39 szinte csak hobbi.
Szerk: Minden tiszteletem a síelőké de ha meglátom a havat a sírógörcs jön rám úgy utálom.
Adam1337 : Grat a géphez, a legjobb választás[ Szerkesztve ]
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
CharlieDrop
veterán
válasz crissprivat #29154 üzenetére
Csak annyit mondok, tavaly előtt voltam téli vezetéstechnikai tréningen, semmilyen, még egyszer hangsúlyozom, semmilyen hátrányom nem származott attól, hogy hátsókerekes a vas. Az tény, hogy az egy szem a4 quattro, ami a csoportomban volt az jobb volt, mint én az e46-al, de közvetlenül én jöttem utána.
Volt egy olyan feladat, amikro az egyik pár kerék a jégen ment a másik szárazon, itt konkrétan padlógázzal mentem körbe körbe, semmi motorfék (nem, nem drifteltem, azt nem mertem bevállalni)
A rántópadon egy csomóan pörögtek, forogtak én 2x is 70-nel mentem be és persze kivágta a seggét, de szépen lehetett korrigálni. A jeges lejtő szimulációnál, meg szintén 70 km/h volt a tűréshatár (40-nel kellett bevenni a kanyart), ahol már kezdett leesni az ívről.Szóval azt mondom itthon nem szükséges az X...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #29162 üzenetére
Én is nagyon sokszor voltam síelni E34-ekkel és E39-el is, voltak igazán nagy havazások is, de soha nem kerültem gondba. Egyetlen egyszer, itthon fogott meg egy hatalmas hóvihar, a saját utcámban: akkora hó volt, hogy egyszerűen felhasalt rá az autó. Ott az összkerék sem segített volna.
Ettől függetlenül nyilván jó, de én nem cipelném magammal a súlyát, és bonyolultabb szerkezet is jóval.
[ Szerkesztve ]
-
whbear
senior tag
válasz CharlieDrop #29162 üzenetére
Arra is érdemes figyelni, az x többet fogyaszt, jobban faragja a gumikat, leginkább suv 4x4 és egyforma gumi kell rá, nehezebb is és javítani kellhet az osztóművet, féltengelyt, gumiharangot. Ha valaki síelni jár vagy hegyen lakik és szeret télen mozogni akkor megéri. Ha inkább nyári ember mint én akkor nem éri meg. Mondom ezt E83 E53 E36 E46 E39 E60 után de lehet más nem így gondolja, nem fogunk összeveszni
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
crissprivat
senior tag
Köszi a tapasztalatok megosztását
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
negro
őstag
Emberek, ez semmi mas csak jo teli gumi kerdese... 12 eve bmw-zek es sose akadtam el meg hoban. Peldaul minden evben ki megyunk csapatni Matraba mikor leesik az elso nagy ho es azert az E39 nem kicsi megis 50-70 es tempo kozt jarkalunk kilincsel elore. Egy E30 elottem E36 utanam.
Elakadni az akad el aki lecsuszik es felfekszik az auto vagy az idiota vezetni nem tudo es az aki nyari gumival vagy vmi szar olcso negy evszakossal megy vagy nagyon kopott telivel!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #29163 üzenetére
Azt szoktam mondani (e36-nál is), ha nem ül fel az alja, akkor elmegy bárhol
volt olyan, hogy apósnak azt mondtam, jöjjön utánam, ahol én elmegyek, ő is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz stickermajom #29165 üzenetére
Az enyémet nem tudom mekkorának mondaná H.Ezredes. De szétkapták a kocsit mint hüjegyerek a mesekönyvet...
-
H.Ezredes
őstag
Tied nagy szerviz volt azért... 131 kép csupán... És mindig minden pillanatról nem tudtam készíteni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szőröscica
addikt
Hú mekkora kula az E39 kínálat még Németországban is. Itthon meg aztán egészen gyalázatos.
Az világosan látszik, hogy ami jó, azt 1-2 nap alatt elviszik. -
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #29143 üzenetére
ZF valtohoz ZF olajat/szerviz kittet? Ez igy atszamolva 85k.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #29174 üzenetére
Ez draganak szamit? Gondolom a gyartok is, amik a ZF valtokat hasznaljak, azok onnan kapjak az olajat meg a szurot is. BMW-nel meg nem kertem le a szett arat, de szerintem csak az olaj £200 folott lenne. Mert ugye akkor mar a szolenoidokat is erdemes cserelni, amikor az olajat leengeded... ZF kit ara $450, fontban nem talaltam meg, de szerintem nem sokkal kevesebb. 7db kis bolhaert...
Csak elmelkedek, hogy tan ezt is erdemes lenne megcsinalni, de aztan ha nem robbantok bankot, akkor meg varok vele.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Goblin12
őstag
Hali.
Mi a véleményetek róla: BMW 530d
-
nagyúr
Sziasztok! 318i(2004)-asba milyen hűtőfolyadék való(zöld, piros?), illetve milyen olajat érdemes? Xado 5w40 esetleg? Castrol-t biztos nem hiába van az írva a kupakra.
-
negro
őstag
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Ez a padlizsan elvileg Individual szin.
joamilestoné: Persze, ezek az ugymond nem kommersz szinek elegge megnyomtak az arcedulat, mikor pipalgattak a katalogusban. Es ez a belsore meg inkabb igaz, azon dobott a legtobbet egy-egy individual, ha a tulajnak jo volt az izlese. Nagyon guszta osszeallitasokkal lehet talalkozni.
Goblin12: Csinos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Goblin12 #29177 üzenetére
Képről jól néz ki ! A felszereltség se rossz. De megnézném élőben is futómű stb és gépre is tenném Csak messze van....
(#29138) H.Ezredes
35D Nagy turbó kipucolva , kis turbó felújítva , kipufogó csonk síkolva ,DPF kitakarítva Kész a beépítésre
6HP is össze lett rakva. felújított turbina lamellák cserélve. Többi maradt a sajátja ügyfél kérésére...
8HP olajcsere is volt közben(#29175) BMW001
Ezt majd beszéljük át !!
(#29179) negro
Szép
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
Nah megkaptam a szemeket az én autóm is, viszont most hogy szét lett szedve a bura rendesen, ért pár meglepetés.:
Eddig nem figyeltem, de xenon van benne, és hát elkellene egy automata szintező is, most kézzel lett beállítva.
Most számolok, hogy vagy halogénre visszalakítani adapterrel, vagy xenon-ra, szintezővel és társaival.
Ki melyikre szavazna ?[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
-
whbear
senior tag
válasz KaiotEch #29178 üzenetére
Egyik se. Kék de BMW gyári való bele feltéve ha nem cserélték még nem belevalóra. Olajra mindenki másra esküszik, a Castrolt én sem szeretem Eni iSint FE5W-40et és Liqui-Moly TopTec 4100-at töltök. Az a xado rendelkezik BMW specifikációkkal? LL04? A tiédben A3B4 jobb lesz mint a C3 olajak de csak szerintem.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #29196 üzenetére
A gyari Xenon fenyszorok a halogenhez kepest eszmeletlen jok voltak. Az utangyartott nem tudom milyen, de ha eddig nem vetted eszre, hogy nem Xenon, akkor valszeg nem tul jok. Szoval passz, mert a Xenon mindig jol jon, es alapbol jobb is.
Nezz gyari bontot Xenon kittet, hatha talalsz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #29199 üzenetére
Még bújom a netet hátha megtalálom, a pontos tipust, mert ami kellene hogy maradhasson:
Lámpabura mosó spricni, víztartály motor+vízemelő, illetve kar módosítás bentre amin van lámpa mosás funkció, automata szintező, a bal első lámpára még egy trafo tartó, mert most kötegelőzve van nem is figyeltem annyira a motorra koncentráltam vásárlásnál.
Szóval gazdaságosabb a halogen-re visszaalakítani, és azért nem szólhatnak legalább.[ Szerkesztve ]