- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
it 24 órát adott az EU a ByteDance-nek, hogy kockázatelemzést adjon ki a TikTok Lite kapcsán, mert az is káros lehet a gyerekekre.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
ph Ezúttal egy 6 GB-os, helytakarékos modell lépett a színpadra.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
akkor vegyél újat
Viccet félretéve, a 600 egy átlagos szám és egy évre kb. lebontva.
Egy 30i-re lehet nem kell ennyit költeni, vagy egy 20i-re sem, de jellemzően 2-300-at el lehet tapsolni rá
Amúgy vagy van az, hogy veszel egy ilyet jellemzően 2 millió körül (persze lehet kevesebb, meg több is), vagy egy lefingottabbat 1,5 alatt, de arra meg megint költesz.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Kicker
senior tag
Sziasztok
a hétvégén sikerült véletlen kipróbálnom ezt a szimpatikus autót, nos vegyes érzelmeim voltak eleinte, de a végén elfogott az a bizonyos érzés, hogy nem akarok kiszállni, menjünk, menjünk, menjünk
pár adalék
740 nm
5,3 sec 100km/h
TRIturbo
Mpack[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
MPowerPH
félisten
En amikor a sajatomat vettem, akkor az elso evben mindossze 230k lett eltapsolva. De ebben benne volt 2x olajcsere, szurokkel, ami olyan 60k/alkalom, es e mellett meg elment 107k a hatso fek, futomu, turbocso harmasra. De ez inkabb 1 ev, es 2 honap, es ugye az elso olajcsere az ilyen biztonsagi dolog volt. A kovetkezo evben csak 1db olajcserem volt, semmi mast nem kellett kolteni ra. Szoval az elso 2 evben 300.000 Ft ment el az auto konkret szervizere, ami bagatel.
Tehat azt a 600k -t is illik fenntartasokkal kezelni.A 2. ev elejen volt a 200k km -es nagyszerviznek a fele, ami 410.000Ft +olajcsere korul volt. A masik fele most, 8 honapra ra jon, az meg egy 350k korul van.(bar nem tudom pontosan)
Ellenben ezt kovetoen ha minden jol megy, akkor 2017 nyaraig le lesz tudva a kocsi. Tehat 4 ev alatt 1.060.000 Ft -ba van az auto. Leosztva 4 evre az meg mindig csak 265k/ ev.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #29953 üzenetére
"A 2. ev elejen volt a 200k km -es nagyszerviznek a fele..."
Ez a 3. ev akart lenni. Azt meg lekopogom, hogy 1 evig nem lesz semmi az autoval, de eddig soha nem volt semmi, ami miatt szervizbe kellett volna mennem, es nem ert ra akar tobb honapot is. Nem isszak azert annyira forron a kasat. Most nekem is megkapja a nagyszervizt, aztan nyaron meg ujra hazajovok vele, meg kimegyek a horvatokhoz. Utana csak egy gyors olajcsere, es 1 evig valszeg szerelo fele sem nezek.
Az a 10k km olajcsere periodus nagyon keves, en megmondom oszinten nem is nagyon tudom tartani magam hozza. Az elozo tulaj kb. 25k km-enkent csereltette az olajat, es a BMW szerint is jo volt igy, azzal egyutt, hogy vegig Magnatec C3 -at raktak be neki(premiumot kert, a BMW gyari olaj helyett kapta ezt) A turbok is jok, a motor is jo, tehat nem artott neki. Szoval egy Edge szintu olajjal a 15k km futastol semmi baja nem lesz.
Mondeo 25k km-enkent kapott uj olajat, es 500k km folott volt, kozben meg motorisztikusan rendben volt/van a mai napig.stickermajom: Nem a kor, hanem a futas szamit. Na meg, hogy az elozo tulaj mit csinalt vele es mit nem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29956 üzenetére
En megertem, de azt a 600K-t meg ennek tekinteteben is tulzasnak tartom 1 ev alatt. Abba mar egy motorgeneral is belefer. Aki viszont ugy veszi meg az autot, annak ugy is kell.
Vagy ha megis 600K, akkor utana 2-3 evig hozza sem kell nyulni. Ennyire dragabb lenne egy benzines E46 fenntartasa, mint egy E90-E92 diesel -e? Nem tudom elhinni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #29957 üzenetére
Ki beszélt benzinesnél 600 ezerről, dízelről beszéltem.
Általában (és ismétlen állalában, ettől simán el lehet térni): turbó, injektorok, egr, szívósor tisztítás, motortartó és váltótartó bakok, első hátsó lengőkar és szilentek, ha gatyább, akkor gátlók is, még gatyább főtengely szíjtárcsa és társai is mehetnek cserére+olajcserék, szűrők, apróság
és a munkadíj x sok, mert általában nem egy körben van megcsinálva
ezen kívül lehet lámpa polír, új akksi, izzók, egyéb műanyagok is cserések lehetnek (ez ugye korral is jár)
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29958 üzenetére
E ritka esetben az van, amit irtam. Tobb evig majd nem kell az autohoz nyulni. De nagyon ritka, hogy egybol turbot, foleg injektorokat kell cserelni/felujitani. Az ilyen autot mar el sem szabad hozni.
Don't Tread On Me
-
brickm
őstag
Ma voltam egy E39 M5-nél... 5000 ccm, 400PS, de jó, mert nem fogyaszt, csak 39litert...
-
MPowerPH
félisten
Olyan meg nem volt, hogy megallt, avagy nem tudtam hasznalni. Az jobb elso lampamoso nem ment csak vissza, azt kellett bele venni egyet, es ennyi. Barati korben is hasonloan tudok beszamolni, az E90-E92 -ok nagyon birjak minden teren, senkinek semmi. E60 se gaz, bar oda azert joval tobb penz megy evente, mar ami az ismeros koromet illeti. Z4-et nem ismerem, nincs ismeros korben sem.
De maga az olajcsere, meg a fekek csereje kicsit dragabb, ha nagy motorral van az auto szerelve, ezt szamold bele. Kisebb motor eseten alig van kulonbseg mas gyartokhoz kepest.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
JanR
addikt
válasz MPowerPH #29964 üzenetére
3.0v6 dieslbol ulok vissza benzinbe, szoval nem fog meglepni a fek/olaj koltseg. Nem tudtam, hogy a kozhiedelemben elterjedt "draga" fenntartas ebbol ered. Kopo alkatreszek minden autohoz kellenek (kellenenek..), de hajlamosak vagyunk egy 1000 ccm-s suzukit osszehasonlitani egy 3000 ccm-s bmw-vel
Igy mar egyaltalan nem felek tole, igaz en csak E39 es E46-ban gondolkodom. Tegnap epp elvittek egyet elolem
-
MPowerPH
félisten
Igen, ezert dragabb a fenntartasuk. A hatso gumit eszik, az sem olcso rajuk. Tapasztalatom szerint 2 szett hatso gumi elfogy, amig az elso csereerett lesz, de ez akar meg tobb is lehet. OEM alkatresz mindegyikhez van dogivel, meg a bontottak is hegyekben allnak. Kell egy bevizsgalt autot venni, ami nem idozitett bomba, es nem lesz gondod vele.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #29964 üzenetére
"Olyan meg nem volt, hogy megallt, avagy nem tudtam hasznalni. "
Jah, láma voltam a következő sztorinál ne tessék elítélni.
Ledöglött a főtengely szíjtárcsám (még gyári volt benne, ki tudja hány kmvel) és elvitt a szerelőhöz, hogy se szervó, se vízpumpa, meg generátor. Tette a dolgát szegény... ha tudom mi történt egy centit nem mozdulok vele, de nem tudtam....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29967 üzenetére
Igen, a szijtarcsa az egyik olyan lehetseges dolog, amitol utszelen ragadhatsz. Alt. 140k km korul mar cserelni kellene oket. Na, nekem volt benne vagy 210k km, mikor le lett cserelve, es meg gyari volt. Es mintha ugy remlene, meg nem volt gatyan(eljen az UK, nincs nagy homereklet differencia), de azert biztonsagbol csereltettem. Az mondjuk egy fajo tetel, mert 80k+, de tudtommal minden markahoz eleg draga alkatresz.
Mennyit mentel nelkuluk?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #29968 üzenetére
nem sokat 15 km-t kb.
Én annyira elfelejtettem, hogy hogy cserélni kellene
Ezért is gondolkodok az eladáson, most a sarokpontok jók, turbó, injektor, egr, szíjtárcsa, szilentek, gátlók.Amire költeni kellene az a kinézet leginkább
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29969 üzenetére
Es pont most akarod eladni, amikor minden jo? Az injektoroknak nem szabadna egyebkent sem megkotlani, ha nem tankolsz szemetet.
En most megcsinaltattam mindent, hasznalom meg 2 evig, ami kb. 30k km, es akkor fogok tuladni rajta. Akkorra pont elfogynak a gumik is alola... Vagy nem, nem tudom a Continentalok meddig birjak majd, bar azt olvastam, a 6-os mar tartosabb, mind az elodok.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #29969 üzenetére
Én így tuti nem adnám el
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29972 üzenetére
"Eddig sok jót nem hallottam az e9x szériáról,"
Gondolom a 4 hengeres benzin/diesel motorok miatt. Egyszeru, veszel egy estate -et a 184 lovas motorral. Ott ha minden igaz, akkor orvosolva van a lancproblema is. En is ilyeneket nezegetek, de nehez olyat talalni, ami megfelelo. iDrive alig-alig van bennuk, es ha van, akkor az is a mini kijelzos. Kozben meg egy Golf -ban vagy Octaviaban mar ott fityeg az erintos navi. Ulesfutes megint ritka, pedig a tobbseg boros, es a parkradar is csak a kijelzovel er valamit.
Ezt utalom a BMW -ben. A kisebb motoros modellek annyira puritan felszeretseguek, hogy az mar faj. A nagy kijelzo mar a kisautokban is kezd alap lenni, a nagyobbakban mar van ules futes/hutes, sokszor meg masszirozas is. A klima illat patronos, magatol parkol meg egy Focus is, a Volvo magatol fekez, a hifi alt. kiba jol szol, nem a gyari kozepes, mint a BMW-kben.Egy 2010 -es 2.0TDi Octavia biztosan jobban fel van szerelve, mint egy 320D, eleg csak a mi csaladinkbol kiindulni.(meg hatul is futheto az ules, nem csak elol) Nem melto az extra lista, ezert hiaba van rajtuk a BMW emblema, csak felig azok.
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
Nah megosztom én is a tavaszodás tapasztalatait.
2 hete folydogált a vizem ma letudtam végre adni szervizbe, hűtőcsere, a túlfolyó tartály széleinél folyt el a víz mint kiderült, reménykedtem, hogy csak a műanyag tartály, de nem.
Meg ha már ott van vettem lengőkart is bal elsőt azt is cseréltettem, meg kardán szimeringet.
Nissens hűtő kerül bele ~ 50k, szimering 1-2 ezres tétel, szereléssel eddig 60k-nál vagyok, de a váltóba olajat is cseréltetek mert a szimeringet az olaj kicsapódás miatt kell úgyis cserélni.Még a nyári alufelni-t, és gumit nem találtam azóta se.
De a 15-ös szettet megtartom télinek, most már biztos.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29974 üzenetére
Nem, ez otthoni. Csaladi autorol beszelek. 3-as BMW-ben nem is volt rendelheto hatulra ulesfutes. Meg az E60-nal is nagyon ritka extra, eddig csak 545i-ben lattam. Ulesszellozes szinten, csak E60, es csak nagyon ritkan talalni, es csakis a komfort ulesekhez.
Flottas 3er -rol is tudnek meselni. Pixeles kijelzo, idrive -ot egyik sem latott. Bor talan van bennuk, egyszerubb volt tisztan tartani, de minden mas tekintetben full fapad az osszes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #29978 üzenetére
Privibe jöhet róla több infó
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #29978 üzenetére
E39-re felmegy? - mert akkor lehet engem is érdekelne.
Picture me Rollin' by 2pac
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #29982 üzenetére
Pedig pofás darab.
-
S. Szabi
őstag
válasz S. Szabi #29924 üzenetére
Tuti nincs itt senki, aki meg tudná mondani melyiket lehet érdemesebb megrendelni?
Vagy rendeljek mindkettőből, és amelyik kevésbé, vagy nem is passzol, azt küldjem vissza?
Mondjuk az egyiknél azt írja, a kép csak példa, a valóságban teljesen belepasszol. Viszont a kép alapján is...
-
erikke17
őstag
Üdv.
Haver szeretne felnit venni E39-re de akadt egy kis gond.
Ugyebár E39-en 74,1 a kerékagy méret, a kinézett felni pedig 72,6. Ez valahogy meg valósítható vagy esélytelen? Kis kerékagyra a nagyobb középmérettel rendelkező felni felmegy tehermentesítővel, mno de fordított esetben?Előre is köszi!
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
S. Szabi
őstag
válasz crissprivat #29988 üzenetére
Köszi!
Esetleg azt meg tudjátok mondani, hogy milyen viszkozitású olajat érdemes használni (E90 318i Facelift)?
Amit vettem hozzá "Így csináld" könyvet, abban ezek vannak ajánlva (BMW Longlife-01 elsősorban):
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Márkából Castrol.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz S. Szabi #29993 üzenetére
Ha ott tovább nézed írja hozzá az 5W-30-at és az 5W-40-et Úgy gondolom,hogy ide hozzánk jelenleg fölösleges a 0W-s olaj az 5W-s tökéletes... a 40-esnek jobb a hőtűrése én azért raknám benzinesbe eleve azt. De a 30-al se tudsz mellényúlni egy 18i-nél
Egyébként itthonról is tudsz szőnyeget rendelni nem kell ezért külföldről...... [link]
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
S. Szabi
őstag
válasz H.Ezredes #29994 üzenetére
Itt dolgozom Németországban, az autót is itt veszem, nagyrészt itt használom eleve, meg haza is járok vele.
Német ebay-ről szoktam sok mindent venni, ha kell valami, egyből ott nézem első sorban, általában ott a legolcsóbb is, bár általában webáruházakban is ugyan annyiba kerülnek a cuccok.
Ja, tényleg, észre sem vettem, hogy ott baloldalt mutat többet hozzá Akkor marad a sima 5W-30, 318i-hez bőven jó az Mondjuk árban nincs sok különbség köztük, inkább műszaki megfeleltség a kérdés.
Szűrőkből te a Mann-t, vagy a Bosch-t ajánlanád inkább?
[ Szerkesztve ]
-
malacka87
senior tag
Üdv. egy 520i vásárlása előtt állok 3.7millió az ára 86000km-rel. Ezüst színű m csomagos. Teleket garázsban töltötte az autó egy német mérnöké volt ezelőtt. Megéri megvenni vagy előtte mindenképp nézzük meg a számítógépet mit mutat? Külsőleg is szép belső is kiváló. Szervízeléssel tisztában vagyok jó barátomnak is ilyen van. Válaszokat előre is köszönöm. Szervízkönyvet láttam 22000-40000-52000-65000-80000km-nél voltak a szervízelések.
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
H.Ezredes
őstag
válasz malacka87 #29996 üzenetére
Most néztem... Meg ne vegyed.. Egy alap sz@r.... Azért mert Mpacket egy full fapad és az a belső és felszereltség.... Ennél találsz,olcsóbban jobbat.... Csak azért mert 86E Km attól ez még nem ér ennyit....
(#29995) S. Szabi
Mahle,Mann,Bosch jók
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Elszabadult a "förtelem" nálunk... LSD ajtó komplett Hamann Widebody-kit és minden szarjával. Hát ez egy hányinger... Üvegszálas fos az egész homasitás rács minden egy full gagyi szar a nagy Hamann.... Ez a szar miatt a kocsit se lehet megemelni.. Ki vagyok tőle... Egy jó,h 36E Km de a váltó azt se tudja merre van arccal már.... a Difi kihajtás kotyog.... A kormánymű folyik... Van baj.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
Z4 esetén, megtalálom valahol, hogy mi mindent módosítottak a ráncfelvarrás után 2006-ban?
A motor esetén is lettek változások, meg a futóművet is változtatták, meg ugye pár külső dolgot.
Szervizelés tekintetében a 2.5si és a 3.0i között mennyire van nagy különbség?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép