- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 50 - apám nevében
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
E39 540i, a szegeny ember M5 -je. Vagy megsem?
Mert ugye attol, hogy oreg, ez meg mindig egy luxus auto, foleg a fenntartasa teren.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz MPowerPH #29501 üzenetére
But it wasn’t all puppies and champagne in used BMW land. At the risk of putting too fine a point on it, this car was so far beyond what any sane person would consider salvageable that I actively omitted certain aspects of the story so my wife’s future divorce lawyer can’t use it against me.
Ezen hangosan röhögtem.
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #29501 üzenetére
Olvastam ezt reggel de azert valjuk meg ezt minden hozza erto tudja, hogy az E39 nagyon nem egyenlo egy E36,E46-al. A masik a cim megteveszto nagyon. A szegeny ember pont az E36, E46-ot veszi.
A masik: megis mit vart? Kint ugyanugy olcsobbak az autok mint ahogy UK-ben pl. USA-ban lehet kapni 10k $ -ert is jo E39 M5-ot meg Europaban legalabb 15k Euro. Vett kint egy le lakott 540 -est, egy 3000$ -os autot... nincsenek csodak?
Ahogy EU-ban egy jo 6-7e euro ott is legalabb 5-6e dollar.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
válasz stickermajom #29505 üzenetére
Neked is sarkos az írásod.
Aki olyant vesz az sok esetben minimálbérből próbál fenntartani egy kocsit, havi törlesztővel együtt.Aki túlbecsülte az anyagi kereteit.szvsz. -
MPowerPH
félisten
Felreertelmezted a cimet. "Poor man's M5". Az annyit tesz, hogy sokan, akik nagy ccm-es dogot akarnak E39-bol, de nem merik bevallalni az M5-el jaro hatalmas szervizkoltsegeket, azoknak az 540i amolyan atmenet lehet. A V8, nagy ccm feeling megvan, kicsit szerenyebb menetteljesitmennyel, am fenntartani talan olcsobb. A cikk pont arra akar ravilagitani, hogy csodak marpedig nincsenek, es ennek a fenntartasa is sokba kerul.
Mert egy M5 hiaba oreg mar, fenntartani rettento koltseges. Csak a db fektarcsa elore, ami nem is a gyari, hanem ATE, £523. Hatulra nem is talalok. Ugyan ez Zimmermann -ban amit megszabad venni, az £248/db elore, es £174/db hatra. Tehat £844, meg hozza a padok meg egy £60.
Ugyan ez a 40i -re £88/db elore, es £62/db hatra, de ezek mar lyuggatottak. Ez csak a fek volt, vannak egyeb brutalis koltsegek is ezen kivul.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #29508 üzenetére
540 eseten nem talalo ez a cim. 25tds-nel mar igen. Olvastam, ertem, hogy M5-hoz kepest alternativa de sarkit az egesz mert bar teny nem olcso fent tartani de ez olyan mintha itt vki vesz 700-ert egy E39-et es csodalkozik, hogy ez szar az szar amaz szar, ez meg jo de lehetne cserelni es rakolt mindendt. Szarbol nem lehet varat epiteni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #29510 üzenetére
De ertem! Ennek a postnak a rendes cime ami nem felre ertheto az lett volna, hogy a "Szegeny ember M5-os BMW-je"
Aztan visszanyalt a fagyi mert ez is sokba van + meg tetozi azzal, hogy a kinalat aljabol valasztott.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Szét lehet szedni 2002/10 -ig utána szopás....
Na így néz ki egy 351E Km-et futott E61 / E60 aminek van gazdája
Nem folyik az olaj belőle a motor halk is és szépen jár dízel létére és 350E Km után is !!! És úgy általánosságban patent az autó egy 200E Km-et letagadhatna [link]
Bőven van bennük potenciál Nem a kocsi a szar max a gazdájuk..... És akkor itt jön az,h a 2010-es 200E-km-et futott F07 GT-n kopnak szét a gombok esik ki a szilent meg az egész kocsi olyan amilyen... Az idősebb 150E Km-el többet futott E61-en meg meg se látszik mindez.... Pl a bőr is jobban kopik. De úgy csinálják,hogy a bőrt anyagába kettévágják fele olyan vastag és 2x annyi bőr jön ki.... Így csinálják már őket.... Kopnak is szét rendesen...
CSI projekten ma annyit dolgoztam,hogy néztem gyűrűhézagot 0,40 mm helyett ami a maximális érték 0,70-0,75mm-t mértem... Nem kérdés,hogy új gyűrű garnitúra is kell. Úgy örülök,hogy a saját dugattyújába beleverték a henger számát + nyilat ami teljesen felesleges mert rajta van. A nagy szakértelem...
(#29501) BMW001
Egy korrekt jó 540i-t tartani nem kevés pénz de ez bármelyik motorral elmondható egyébként.... De jó az alap sokkal könnyebb nyilván a szinten tartás meg ha nincsenek megvárva a dolgok,h széthulljanak hanem le vannak cserélve az is más...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FERA88
tag
Sziasztok! Pár napja levettem a szívósor + EGR-t kitakarítottam, meg kivettem a pillangókat. Nem volt indokolt, de jobb a békesség. Igazából sokkal rosszabbra számítottam, mert amiket néztem képeket, videókat, sokaknak már a lélek tartotta.
-
H.Ezredes
őstag
válasz FERA88 #29515 üzenetére
Ilyen amikor "fasza"
kigyulladni itt már csak azért gyulladt mert eltörött a turbo tengely és ömlött be az olaj és kigyulladt. De látszik,hogy a 2. hengerben a lapka már keresztbe állt de még épp nem hullott be...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
erikke17
őstag
Nem tudja valaki, hogy E39-nél hogy működik a Follow Me Home Light funkció kulcs nyitás zárásra? Ma NCS Expert-el beállítottam, hogy melyik fényszórók világítsanak meg hogy mennyi ideig de csak a reflektor villantó funkcióval indítom. Nyitás zárásra nem.
Riasztóm (DWA) nincs az autóban. Lehet köze hozzá?
Valami ötlet?
Előre is köszi.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Cxgrav
senior tag
320d 136LE 2001 4 henger szervíz költség:
2015.05.22:
- termosztát
- vízpumpa
- légtömegmérő
- hőgomba
- 2 feszítő görgő
- hosszbordás szíj
- összes szűrő
- 5w40 olaj 6L
- munkadíj
Összesen: 160k2016.02.26:
- vezérműház tömítés
- láncvezető
- feszítő
- mikrokapcsoló (csomagtartónyitó)
- vezetősín, vezérműlánc
- fogaskerék
- vezérműlánc
- feszítő
- tömítés, szelepfedél
- tűzkarika
- vezetősín, vezérműlánc
- olajszűrő
- légszűrő
- utastér levegőszűrő (szenes)
- EGR termosztát
- kartergázszűrő
- hidraulika szűrő
- to tec atf 1200 automataváltó olaj
- hengerfej felújítás
- hengerfej csavarkészlet
- hengerfej tömítés
- 3db izzítógyertya
- szabadonfutó
- tc szelep
- 2db stabilizátor pálca
- olaj 6L
- munkadíj
Összesen: 412k2 projekt összesen + 80k egyéb javítási költség: 652k
Konklúzió: soha nem lesz eladva
Picture me Rollin' by 2pac
-
stickermajom
addikt
Na termosztát kicserélve, most szépen felkúszik a 20d hőmérséklete 90-92 fokra állóhelyben, menet közben 93-94, akár 95 is lesz. Ez nem sok így már kicsit?
A másik meg, hogy az istennek nem nyitja ki a ventilátorbox mögött levő vákuumvezérelt zsalukat. Nem tudom mi alapján nyitja, de ha nyáron is zárva lesz megfőzöm a motort. Vákuum van a csőben, mert bezárja, csak nem hajlandó kinyitni. Gondoltam több cső megy oda, egyik nyitja másik zárja, de nem, mert csak egyet látni. Leállítás után rögtön kinyitja, szóval megszorulva sincs. -
-v-
addikt
A 6HP19 az E90-ben mennyire problémás darab? Úgy olvastam elég jól sikerült konstrukció.
Hány km-enként illik abban olajat cserélni?[ Szerkesztve ]
-
sziku69
senior tag
Sziasztok!
Most készülök venni egy 325 tds-t. Van itt valakinek ilyen autója? Milyenek a tapasztalatok róla? Fogyasztás, motor stb vonatkozásában? Illetve mennyi rá a kötelező? Persze ez biztosítófüggő. -
kenguru99
aktív tag
válasz stickermajom #29529 üzenetére
A gyári adatok szerint 8.8l/100km a városi fogyasztása. A való életben simán összejöhet a 9-10l.
-
Skimaster
senior tag
e46 320d 150LE touringba milyen motortartót javasoltok? A difiben kellene olajat és tömítést cserélnem....azt honnan és milyent és mennyiért?
Köszi! -
Skimaster
senior tag
válasz stickermajom #29533 üzenetére
Köszi és 2db kell,ha jól tudom...
-
szőröscica
addikt
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #29536 üzenetére
Igen ezt én is hozzátenném.
e46 320d-k már jobbak mint menetdinamikában és fogyasztásban is, kasznihoz képest. (bár néhány hozzászólással előbb láthatsz szerviz költségeket)Bár az a gond az e36-al, hogy szegény-gyerek ferrarija mai világban, mindenki lerúgja őket.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #29537 üzenetére
De azok a koltsegek azert egy eleg komplett szerviz eredmenyei, amiben benne van egy teljes motorgeneral.
joamilestoné: Igy van. Es ez az osszes E36 -ra ertendo. Azert javasolja majdnem mindenki annak az embernek, aki E36-ot akar a mindennapokra, legyen az barmilyen motorral is, hogy inkabb nezzen Golf IV TDi -t. Az is fiatalos, olcso szervizelni, keveset fogyaszt, kenyelmesebb, modernebb, es ugy alapbol nincs veluk annyi gond, mar csak a koruk vegett is. Akarhogy is, az E36 -ok mar 20 eves korban jarnak.
Ha valaki hetvegi csapatos autot akar, amit tan meg szepen lassan at is alakitana palyautova, annak ajanlott az E36. De nem a regi sz@r es rettento gyenge TDS motorral, vagy a katasztrofa 1.6-al, hanem akkor min. a 25-os, de inkabb a 28-as motorral. Arra valok, arra jok.H.Ezredes: Akkor ne vegyek F10 30D-t? 140k merfold, 2011-es, eleg jol felszerelt. Elvileg most jart le az extended warranty-ja, azert adja el.(meg van ra penze) Vasarnap voltam el megnezni egyet, itt a varosban aruljak. Meg az automat is beszamitotta volna, a fianak megvette volna hetvegekre. Nem tudom miert akarok folyton autot cserelni... Ebbe meg a Missis is belemenne, a Passat-Insignia duora nemet mondott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szilva01 #29540 üzenetére
Ez maximum azoknak lesz kellemetlen, akik hozzaszoktak a hatsokerekes autokhoz. Nekem pl. mar iszonyat kellemetlen FWD autoval menni, furcsa erzes. Lassan 10 eve inkabb RWD -t hasznalok, igy hozzaszoktam, hogy semmi nem rangatja elol a kormanyt, es nincs alulkormanyzottsag. Persze atlehet szokni, de nalam pl. ez az egyetlen visszatarto ero a tobbi markaval szemben. De vezetni egy Mondeoval tanultam meg, amit nem banok.
Viszont sokan elso autonak akarjak az E36-ot, tehat az o esetukben errol meg nem beszelhetunk. Max tobb bajt tudnak csinalni, mert konnyebben elvesztik az uralmat a gep folott, amit kicsit nyalkasabb, fagyosabb idoben nem nehez meg a TDS -el sem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #29543 üzenetére
Dehogy jobb megoldas... Versenyautok hol hajtanak? Telen lehet csak problema ebbol.(de nem olyan helyen mint Mo, ahol nincs igazi ho) Elsokerek meghajtasu autonal egyebkent is van egy loero/nyomatek mennyiseg, ami folott mar nem mukodik a dolog. Ekkor meg lehet jatszani a speci difivel, de az csak enyhiti a hajtasi befolyasokat. Nem veletlen, hogy a 300 lo folotti hot-hatch -ek is megkapjak a 4x4-et. A nelkul vezethetetlenek.
Ezzel szemben egy hatsokerekes autoval a 300 loero duplaja is siman kezben tarthato. Ha megnezed, a 300-400+ loeros gepek 90%-a rwd, vagy awd(es most mar az awd is hatra rakja, akar teljes mertekben is a hajtast).[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szilva01
őstag
válasz #56573440 #29541 üzenetére
Nem mindegy hogy teszkobol hazafele a korforgalombol kilinccsel merre jon ki az ember!
BMW: Ertem en hogy kes villa rwd gyerek kezebe nem valo, de ha egyszer nem kezdi el soha nem fog hatul hajtani. Nekem is suzukim van amit most meg jo aron el lehetne adni, de megfogadtam magamnak hogy nem 60 evesen fogok elmelyulten sirankozni hogy soha nem volt rwd-m, ugyhogy ezutan biztos az lesz. (Azt hogy mikor mi es milyen penzbol meg nem tudom mondjuk )
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29547 üzenetére
Ezert is. Meg probalj meg egy elso kerekes, 300 loeros autoval padlogazt adni az apexen. Az egy dolog, hogy a kormanyt kirantja a kezedbol, mert olyanok a hajtasi befolyasok, de ahogy Te is irtad, egybol jon a rettenetes alulkormanyzottsag.
Ezert leszamitva a nagyon havas teli korulmenyeket, az RWD sokkal jobb dolog. Persze meg kell tanulni kezelni. Bar ugye a fejlett menetstabilizatorok miatt mar az sem kotelezo, mert az auto korrigal helyetted.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000